quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en daarna over 13jarige sletjes en daanra over porsches!
geile autos!quote:
Ja, ik ga meequote:
QFT.quote:
Ga jij eens barkruk oefenenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel muziekrecensent... telt dat ook?
Whut?quote:
Heb ijs meequote:
quote:
ga je haar daarmee insmeren?quote:
Godsgruwelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 356 type 1![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je haar daarmee insmeren?![]()
Moet. Hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 356 type 1![]()
![]()
ooit wil ik een originele kopen!quote:
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je haar daarmee insmeren?![]()
Moet. rijden. in. die. geile. porsche.quote:
krijg je wel harde tepels van!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.
*zet witte chocoladesaus weer in de kastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je wel harde tepels van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chocolade...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet witte chocoladesaus weer in de kast
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je wel harde tepels van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geil.quote:
mn post in het vorige topic.quote:
dirty mindquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet witte chocoladesaus weer in de kast
ga nou dan...! anders blijf je hangen tot 2 uur!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
Nee, nu moet ik echt gaan.. Dean, kom nou.
Ja, maar dat is gemeen, dat zijn negersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
mn post in het vorige topic.
Dat je altijd nog een duo kunt beginnen met je zusje
Ik lig alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
Nee, nu moet ik echt gaan.. Dean, kom nou.
ik hoop wel met een pyama aanquote:
een leuke cayman!quote:
daar hadden we eerder ook al 1 gehad? hoe heette zij ook nog maar weer...?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef jna het volgende:
Zie ik hier een romance opbloeien?
Dan word je wel de slet van de sc hoor L.no
Ouch..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef jna het volgende:
Zie ik hier een romance opbloeien?
Dan word je wel de slet van de sc hoor L.no
inderdaad, nog even en ze kan ze onderschijden!quote:
geen ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar hadden we eerder ook al 1 gehad? hoe heette zij ook nog maar weer...?
yessie...? heeft zij er niet ook een paar uit de stage sc gehad? of was dat er gewoon maar 1?quote:
Yesse. Die heeft alleen Bart gehad volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
yessie...? heeft zij er niet ook een paar uit de stage sc gehad? of was dat er gewoon maar 1?
ah ja yesse, alleen bart? okey, nou ja was ook een stage sc liefdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:58 schreef jna het volgende:
[..]
Yesse. Die heeft alleen Bart gehad volgens mij
die twee zijn wel weg met zn tweetjes !quote:
En Cali met ....(weet naam niet meer)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah ja yesse, alleen bart? okey, nou ja was ook een stage sc liefde
ging die niet alweer met iemand anders?quote:
Hostimeister.quote:
Ja nu wel. Maar volgens had ze nog wat met *weet naam niet meer * toen ze hier veel meedeedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ging die niet alweer met iemand anders?
hallo jij hoort al te knuffelen met L.no!quote:
MINSTENS!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo jij hoort al te knuffelen met L.no!
koop een nieuwe batterij dan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nico. M'n ipwn batterij gaat belachelijk snel leeg. Waar kan dat aan liggen?
Ik ga een nieuwe eisen van appelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koop een nieuwe batterij dan!
Geef maar hier, die impwnd.. ik offer mezelf wel op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nico. M'n ipwn batterij gaat belachelijk snel leeg. Waar kan dat aan liggen?
maar dat doe ik ook met mijn Powndkia!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:30 schreef jna het volgende:
Met gewoon een beetje fokken knal ik er 10% doorheen in 10 minuten tijd
* DjRex89 groet terrugquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zij die (nog) niet gaan slapen groeten u.
* Isdatzo benieuwd is wie er nog terug groet.
We hebben elkaar nog!quote:
Het leeftquote:
Mja en ik begon steeds meer te denken dat jij ook gewoon normaal was zoals de rest.......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:55 schreef Isdatzo het volgende:
Tuurlijk, ik leef 's nachts. En idd, niet meer groen. Iedere keer als ik nu een post plaats schrik ik weer een beetje van 't blauw. Ik verwacht daar geen blauw te zien en dan iedere keer: "ojaaaaaaaa"
.
Haha, volgende keer beter! Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.quote:
quote:
Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
030. 1945 Bravebart
034. 1889 L.no
053. 1667 Isdatzo
066. 1533 DjRex89
070. 1510 The_Dean
076. 1481 Puala
085. 1425 Luctor.et.Emergo
090. 1388 Psychonikeo
Ik werd wakker door de deurbel, kwajongensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, volgende keer beter! Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
Verder, goedemorgen iedereen![]()
Om 5 uur wakker geworden van dronken huisgenoten, om 6 uur eruit, toen gaan ontbijten met hen erbij, nog wel gelachen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben juist laat![]()
Ik begin normaal stipt half 8. Nu 8 uur.
Whut? Hoe lang doe je er over voor je d'r bent?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Half 6 ben ik wakkker, acht uur ben ik aan 't "werk"
Toch niet ik hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
Oké, hier op stage zit ook een boy en die is![]()
![]()
1 uurtjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Whut? Hoe lang doe je er over voor je d'r bent?
Omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
1 uurtjemaar moet ook eten, douchen enzo heb ik half uurtje voor nodig. 1 uur besteed ik aan TV kijken of gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook goed wakker wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Omg![]()
Als ik half 8 begin sta ik goed half 7 op. Dan douche ik, kleed ik aan, make-up, maak ik mijn brood, lees ik snel de krant en ben ik pleite. Dan nog 10 minuten reistijd
Ben ik dan zo apart dat ik een half uur extra de tijd neemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:18 schreef AMDB het volgende:
6 uur opstaan, 8 uur beginnen, 1 uur reistijd.
Goede smoes om 1 uur langer weg te blijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef Puala het volgende:
Ik moet naar een werknemer toe, maar ik heb geen idee waar Hij zit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ben ik dan zo apart dat ik een half uur extra de tijd neem
Zo gezellig is het hier nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Goede smoes om 1 uur langer weg te blijven
Rustig aan hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:22 schreef Puala het volgende:
Nou ja, ondertussen gevraagd dus we gaan maar op pad![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:26 schreef AMDB het volgende:
Wel lastig om mensen te herkennen zonder groen kleurtje, was er helemaal aan gewend.
Groen kleurtje? Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:26 schreef AMDB het volgende:
Wel lastig om mensen te herkennen zonder groen kleurtje, was er helemaal aan gewend.
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedemorgen.
@ManianMan, ja Puala en nog enkele anderen hadden een groene naam, vanwege 1 of andere donatie actie.
Same.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Eten en weer richting werk. Nog even een kort dagje. En dan weer weekend.
Jup, ik heb een kattenbak gekochtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedemorgen.
@ManianMan, ja Puala en nog enkele anderen hadden een groene naam, vanwege 1 of andere donatie actie.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:42 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Same.Ik hoef niet eens boeken mee te nemen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik moet tot half 5quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ga wat eten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:44 schreef AMDB het volgende:
Ik voel me super wazig, beetje duf vandaag, gaat nog zwaar worden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
Ik om half 4
Ik heb 2 uur extra gemaakt, ik spaar alle uren zodat ik de laatste week vrij kan nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, dat heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur extra gemaakt, ik spaar alle uren zodat ik de laatste week vrij kan nemen
Verder geen vrije dagen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur extra gemaakt, ik spaar alle uren zodat ik de laatste week vrij kan nemen
Moet tot 13 november, verder geen vrije dagen neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verder geen vrije dagen?
Eind van deze maand lekker 2 daagjes vrij, en met kerst en oud & nieuw zelfs 2 weken vrij
Zaterdag lekker uit in een grote discoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:53 schreef AMDB het volgende:
Dat is zo voorbij joh, korte stage maar. Ook minder tijd om die chick te scoren
Schoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook weer school. Zo'n lange stage is echt onnodig.
Ik ben het met je eens, ik wil ook weer school. Alleen ik zie het nut wel in van stages hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
Ik wil ook weer school. Zo'n lange stage is echt onnodig.
Praktijkervaring krijg ik ook op school hoor alleen op stage is dat vaak beterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik wil ook weer school. Alleen ik zie het nut wel in van stages hoor
Naar welke discotheek ga je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb toch niets fouts gezegd toch?
iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Praktijkervaring krijg ik ook op school hoor alleen op stage is dat vaak beter
Heb je een feestje gehad gister?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:14 schreef EddyAlbena het volgende:
Pfffffffffffff, cocktails en bier doen het de volgende ochtend niet goed![]()
Goedemorgen folks
Nee, maar voor, tijdens en na voetbal kijken gewoon wat naar binnen gewerkt.quote:
PSVuuuh gister met 1-0 gewonnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Nee, maar voor, tijdens en na voetbal kijken gewoon wat naar binnen gewerkt.
Het was alles behalve feest![]()
Duitslandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Google eens op Cheetah kom ik ook vaker
Gister ook flink wat biertjes op, misschien ben ik daardoor wel zo duf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Nee, maar voor, tijdens en na voetbal kijken gewoon wat naar binnen gewerkt.
Het was alles behalve feest![]()
Er moeten wel hele, hele rare dingen gebeuren wil dat mijn dag goed makenquote:
Oja, ik ging minderen...quote:
Oké.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wel een discotheek met zaal, buitenplaats en café
Lukt vanzelf als je hier regelmatig postquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:38 schreef brtausi het volgende:
haha ik zit nog maar op 1023
gemiddeld 1 per dag. Naja, dat gaan we dan maar opschroeven he
wat ben ik trouwens blij dat ik gister zelf ben gaan voetballen(trainen) ipv voetbal kijken(ajax)
1730quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:38 schreef brtausi het volgende:
haha ik zit nog maar op 1023
gemiddeld 1 per dag. Naja, dat gaan we dan maar opschroeven he
wat ben ik trouwens blij dat ik gister zelf ben gaan voetballen(trainen) ipv voetbal kijken(ajax)
Dieka, hmm nee nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké.
Ben je al wel is in Dieka geweest?
Zondequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dieka, hmm nee nog nooit van gehoord
Wat dan?quote:
Dan sta je eigenlijk eerst al een uur buiten te wachten voor je er in mag omdat er dan te veel mensen binnen zijn. Dan is het binnen echt mut en mut vol. Dan is er weinig aan vind ik..quote:
Mja, dat zal met O&N ook wel zijn. Zoals in de meeste van die grote tentenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan sta je eigenlijk eerst al een uur buiten te wachten voor je er in mag omdat er dan te veel mensen binnen zijn. Dan is het binnen echt mut en mut vol. Dan is er weinig aan vind ik..
Met O&N ben ik d'r nog niet geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat zal met O&N ook wel zijn. Zoals in de meeste van die grote tenten
Ik ga mn beestjes eens bekijken
O&Nquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat zal met O&N ook wel zijn. Zoals in de meeste van die grote tenten
Ik ga mn beestjes eens bekijken
Zo ziet het er wel uit, maar aan de hand van beelden denk ik dat Dieka toch groter is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens mij meer iets zoals Paladio
Nog groterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit, maar aan de hand van beelden denk ik dat Dieka toch groter is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nog groter?
Ik moet eens daar naar toe gaan, ik heb wat gemist
*Schrijft weer een uitgaansgelegenheid op, op het verlanglijstjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En als je op de zalen klikt op de website kun je volgens mij de zalen zien
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
*Schrijft weer een uitgaansgelegenheid op, op het verlanglijstje
*Schrijft mogelijke plek op om een trouwfeest te houden
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heeft wel een mooie inrichting zo te zien, eens kijken of dat ook klopt met de realiteit...
Nou, dat is het ook!quote:
Hmm dat veranderd de zaak achja is ook uit de buurt, one night stand is wel genoegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:01 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Nou, dat is het ook!
Staat bij ons ook meer bekend als een tent waar je heen wil gaan wanneer je makkelijk jonge meisjes wil scoren![]()
Ben nu naar salesoverleg, notuleren met m'n brakke hoofd
Gossiemijne die heeft een pechdag danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
Er is een probleem waar we niet uitkomen.. nu moeten we een collega bellen die vrij is en waarschijnlijk nog slaapt
Het is 10 uur, dan mag het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gossiemijne die heeft een pechdag dan
Ik bel niet, collega belt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Misschien is ie wel uitgeweest![]()
Maarja daar kom je wel snel genoeg achter als je de stem hoord
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik bel niet, collega belt.
Hij verteld net alleen wel dat het mijn idee is en dat hij me maandag maar moet spanken
Haha, doe maar niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Spanken
, ik wil dat wel bij jou doen hoor maar dan op de zachtaardige manier
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijp je kans!![]()
Ja, hier ook tot 16:00quote:
Zondag even richting Rotterdam, wat handel terugbrengen en ophalen.quote:
Heb de Perfect Draft's al aangeslotenquote:
Zozo een auto fanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zondag even richting Rotterdam, wat handel terugbrengen en ophalen.
Morgen even de nieuwe banden voor onder de auto monteren. Verder beetje relaxen en wat aan versterkers sleutelen
En ook niet een klein beetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zozo een auto fan![]()
Morgen oktoberfeesten Roermond
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en hij is verloofd notabene
Nou ja, ik zit dus enorm te twijfelen op het moment omdat ik dus die boy zo leuk vind. Want dat betekend toch dat er in mijn eigen relatie een aantal dingen niet lekker zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is meestal, ik heb vaak dat ik verliefd ben op meiden die al een vriend hebben
Arme meidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit dus enorm te twijfelen op het moment omdat ik dus die boy zo leuk vind. Want dat betekend toch dat er in mijn eigen relatie een aantal dingen niet lekker zitten![]()
Maar meiden die een vriend hebben.. ze kunnen weer single worden
Hoeft helemaal niet te betekenen dat er dingen in je eigen relatie fout zitten. Het is ook een stukje spanning en daarbij, er zijn meerdere personen op deze planeet die gewoon leuk zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit dus enorm te twijfelen op het moment omdat ik dus die boy zo leuk vind. Want dat betekend toch dat er in mijn eigen relatie een aantal dingen niet lekker zitten![]()
Volgend weekend gaan we een weekendje weg. Dan ga ik denk ik de knoop doorhakken.quote:
Oeh leukquote:Ik hoop dat de meid die ik deze week heb leren kennen single blijft, ik zie haar morgen weer
Nou ik twijfel al langerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet te betekenen dat er dingen in je eigen relatie fout zitten. Het is ook een stukje spanning en daarbij, er zijn meerdere personen op deze planeet die gewoon leuk zijn.
Jep morgen, zeg ik "Hoi sjatteke"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgend weekend gaan we een weekendje weg. Dan ga ik denk ik de knoop doorhakken.
[..]
Oeh leuk
Auto's...? Auto? AUTO'S!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
Oh gaan we weer met het onderwerp auto's.
L.no, help me
Dat dacht ik alquote:
Dan zou ik ook de knoop doorhakken, je moet je echt goed voelen bij een relatie. Als je begint te twijfelen is er iets misquote:
Dat raad ik je afquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jep morgen, zeg ik "Hoi sjatteke"dat is mijn begin woord
Daar gaat het dus fout bij mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat raad ik je afJe kent d'r nog niet eens
Kun je beter over de kou beginnen, zeggen dat het weer herfst wordt, dat je een hekel aan de herfst hebt (en niet dat zij het zonnetje is dat je herfst weer kleur geeft
). Gewoon casual doen in het begin
Bedenk alleen dan wel dat je niet van de ene naar de andere relatie moet stuiteren...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Casual is overrated. Ik stel altijd een rare vraag... en als het antwoord niet goed is gewoon in volle verwarring achterlaten. Je 'scoort' er misschien niet mee, maar ze lopen als het meezit wel het hele weekend aan jou [vraag] te denken
Capicequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vervolgens ziet ze je weer en vraagt ze om uitleg, held
haha you light up my dayquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat raad ik je afJe kent d'r nog niet eens
Kun je beter over de kou beginnen, zeggen dat het weer herfst wordt, dat je een hekel aan de herfst hebt (en niet dat zij het zonnetje is dat je herfst weer kleur geeft
). Gewoon casual doen in het begin
Ik heb al bijna 2 jaar een relatie, maar al wel eens vaker getwijfeld. En dan was ik gewoon blij dat ik had doorgezet. Alleen duurt het nu al bijna een maand dat twijfelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dacht ik alTwijfel in jonge relaties is nooit goed. Nog zoveel te doen, nog zoveel kansen.
Mjah, maar dat vind ik moeilijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan zou ik ook de knoop doorhakken, je moet je echt goed voelen bij een relatie. Als je begint te twijfelen is er iets mis
Heb je nog werk voor mij liggen, ik ga dood aan vervelingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef brtausi het volgende:
[..]
haha you light up my day![]()
net een compilatie van een concert gekeken van 40 minuten![]()
nou maar eens aan het werk
of je vat ze voor en of andere reden altijd verkeerd opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
Signalen van vrouwen begrijpen doe je alleen als je een relatie hebt voor mijn gevoel. Als je single bent zie je ze niet, of zijn ze er niet
Kun je programmeren? PHP, CSS en HTML? Ik heb een probleem namelijk en zoek iemand die me kan helpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je nog werk voor mij liggen, ik ga dood aan verveling
Alleen BASICquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je programmeren? PHP, CSS en HTML? Ik heb een probleem namelijk en zoek iemand die me kan helpen
Fuckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Alleen BASICdus nee kan niet helpen
Ga je over op vrouwen..? Ga naar Limburg zou ik zeggenquote:
helemaal overstappen ga ik echt nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je over op vrouwen..? Ga naar Limburg zou ik zeggen
Ja, meiden met leuke koppies en een buikjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je over op vrouwen..? Ga naar Limburg zou ik zeggen
Triootje kan toch ook..?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
helemaal overstappen ga ik echt niet
Is L.no een meidquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
Top 100 van september
030. 1945 Bravebart
034. 1889 L.no
053. 1667 Isdatzo
066. 1533 DjRex89
070. 1510 The_Dean
076. 1481 Puala
090. 1388 Psychonikeo
Spamsletje hoor, die L.no.. "Ja, het was maar een paar dagen.. uh huh"
Ik ben altijd klaar voor een VVM triootje..quote:
Uh, duh..quote:
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, duh..![]()
Laatste keer dat ik keek was ze iig nog vrouw
Been there, done thatquote:
Ik kan het wel, maar ik kom d;r gewoon niet uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Google eens op Icer tutorials, dat is een site met tutorials over programmeren
Pff, jij bent de grootste slet hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
Top 100 van september
030. 1945 Bravebart
034. 1889 L.no
053. 1667 Isdatzo
066. 1533 DjRex89
070. 1510 The_Dean
076. 1481 Puala
090. 1388 Psychonikeo
Spamsletje hoor, die L.no.. "Ja, het was maar een paar dagen.. uh huh"
Ik had niet anders verwacht, maar ik bedankquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben altijd klaar voor een VVM triootje..
Dan kan die collega niet goed programmerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik kom d;r gewoon niet uit
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan kan die collega niet goed programmeren
Hij is thuis, want hij is vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee dat kan ie niet![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Als we VVM doen wil ik omgekeerd ook. Anders pech
Wat is het nou? ja of nee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, maar ik bedank
Puala wil een triootje...quote:
Hehe, dit is nog niks manquote:
Dat blijktquote:
Ontbijten met pizzaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef AMDB het volgende:
Mijn huisgenoten hebben vanochtend mijn pizza opgegeten. Ze moeten maar nieuwe halen, anders heb ik niks te eten vanavond.
Beide geen verstand vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Seks of auto's is het hier vaak maar nu geen idee
Nog beterquote:
Witten zijn mijn favoriet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
Olifanten, daar hebben we het te weinig over.
Wat is jullie favoriete olifant?
Van mij de grijze
Nee zo'n lange slurf om mee te eten is lekker wil je zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar krijg je pijn aan je nek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |