quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en daarna over 13jarige sletjes en daanra over porsches!
geile autos!quote:
Ja, ik ga meequote:
QFT.quote:
Ga jij eens barkruk oefenenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel muziekrecensent... telt dat ook?
Whut?quote:
Heb ijs meequote:
quote:
ga je haar daarmee insmeren?quote:
Godsgruwelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 356 type 1![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je haar daarmee insmeren?![]()
Moet. Hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche 356 type 1![]()
![]()
ooit wil ik een originele kopen!quote:
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je haar daarmee insmeren?![]()
Moet. rijden. in. die. geile. porsche.quote:
krijg je wel harde tepels van!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.
*zet witte chocoladesaus weer in de kastquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Koud... dan leen ik liever die massageolie van Nico.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je wel harde tepels van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
chocolade...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet witte chocoladesaus weer in de kast
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je wel harde tepels van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geil.quote:
mn post in het vorige topic.quote:
dirty mindquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet witte chocoladesaus weer in de kast
ga nou dan...! anders blijf je hangen tot 2 uur!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
Nee, nu moet ik echt gaan.. Dean, kom nou.
Ja, maar dat is gemeen, dat zijn negersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
mn post in het vorige topic.
Dat je altijd nog een duo kunt beginnen met je zusje
Ik lig alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
Nee, nu moet ik echt gaan.. Dean, kom nou.
ik hoop wel met een pyama aanquote:
een leuke cayman!quote:
daar hadden we eerder ook al 1 gehad? hoe heette zij ook nog maar weer...?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef jna het volgende:
Zie ik hier een romance opbloeien?
Dan word je wel de slet van de sc hoor L.no
Ouch..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef jna het volgende:
Zie ik hier een romance opbloeien?
Dan word je wel de slet van de sc hoor L.no
inderdaad, nog even en ze kan ze onderschijden!quote:
geen ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar hadden we eerder ook al 1 gehad? hoe heette zij ook nog maar weer...?
yessie...? heeft zij er niet ook een paar uit de stage sc gehad? of was dat er gewoon maar 1?quote:
Yesse. Die heeft alleen Bart gehad volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
yessie...? heeft zij er niet ook een paar uit de stage sc gehad? of was dat er gewoon maar 1?
ah ja yesse, alleen bart? okey, nou ja was ook een stage sc liefdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:58 schreef jna het volgende:
[..]
Yesse. Die heeft alleen Bart gehad volgens mij
die twee zijn wel weg met zn tweetjes !quote:
En Cali met ....(weet naam niet meer)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah ja yesse, alleen bart? okey, nou ja was ook een stage sc liefde
ging die niet alweer met iemand anders?quote:
Hostimeister.quote:
Ja nu wel. Maar volgens had ze nog wat met *weet naam niet meer * toen ze hier veel meedeedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ging die niet alweer met iemand anders?
hallo jij hoort al te knuffelen met L.no!quote:
MINSTENS!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo jij hoort al te knuffelen met L.no!
koop een nieuwe batterij dan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nico. M'n ipwn batterij gaat belachelijk snel leeg. Waar kan dat aan liggen?
Ik ga een nieuwe eisen van appelquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koop een nieuwe batterij dan!
Geef maar hier, die impwnd.. ik offer mezelf wel op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nico. M'n ipwn batterij gaat belachelijk snel leeg. Waar kan dat aan liggen?
maar dat doe ik ook met mijn Powndkia!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:30 schreef jna het volgende:
Met gewoon een beetje fokken knal ik er 10% doorheen in 10 minuten tijd
* DjRex89 groet terrugquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zij die (nog) niet gaan slapen groeten u.
* Isdatzo benieuwd is wie er nog terug groet.
We hebben elkaar nog!quote:
Het leeftquote:
Mja en ik begon steeds meer te denken dat jij ook gewoon normaal was zoals de rest.......quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:55 schreef Isdatzo het volgende:
Tuurlijk, ik leef 's nachts. En idd, niet meer groen. Iedere keer als ik nu een post plaats schrik ik weer een beetje van 't blauw. Ik verwacht daar geen blauw te zien en dan iedere keer: "ojaaaaaaaa"
.
Haha, volgende keer beter! Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.quote:
quote:
Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
030. 1945 Bravebart
034. 1889 L.no
053. 1667 Isdatzo
066. 1533 DjRex89
070. 1510 The_Dean
076. 1481 Puala
085. 1425 Luctor.et.Emergo
090. 1388 Psychonikeo
Ik werd wakker door de deurbel, kwajongensquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, volgende keer beter! Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.
Verder, goedemorgen iedereen![]()
Om 5 uur wakker geworden van dronken huisgenoten, om 6 uur eruit, toen gaan ontbijten met hen erbij, nog wel gelachen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben juist laat![]()
Ik begin normaal stipt half 8. Nu 8 uur.
Whut? Hoe lang doe je er over voor je d'r bent?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Half 6 ben ik wakkker, acht uur ben ik aan 't "werk"
Toch niet ik hè?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:08 schreef Puala het volgende:
Oké, hier op stage zit ook een boy en die is![]()
![]()
1 uurtjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Whut? Hoe lang doe je er over voor je d'r bent?
Omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
1 uurtjemaar moet ook eten, douchen enzo heb ik half uurtje voor nodig. 1 uur besteed ik aan TV kijken of gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook goed wakker wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Omg![]()
Als ik half 8 begin sta ik goed half 7 op. Dan douche ik, kleed ik aan, make-up, maak ik mijn brood, lees ik snel de krant en ben ik pleite. Dan nog 10 minuten reistijd
Ben ik dan zo apart dat ik een half uur extra de tijd neemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:18 schreef AMDB het volgende:
6 uur opstaan, 8 uur beginnen, 1 uur reistijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |