Heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:31 schreef ImTheBase het volgende:
Of gewoon om op je balkon te chillen.
nee de mug kan vliegen en de naaimachine aleen met een ticket naar spanjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een mug prikt en een naaimachine naait
Een telefoontje en het is geregeld hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Was het maar zo dat er een dame in m'n bed ligt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:36 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee de mug kan vliegen en de naaimachine aleen met een ticket naar spanjeah egt slecht man
In de praktijk ligt het vaak iets ingewikkelderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een telefoontje en het is geregeld he
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:38 schreef nijnja het volgende:
Schatjes, ik ga weg, op bed. Mn neus leegmaken enzo![]()
![]()
ait netjes man ik arnhem zuid welke scoro zit jy danquote:
scoro?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:43 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ait netjes man ik arnhem zuid welke scoro zit jy dan
hoelaat ook al weer @ cs?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:46 schreef Jimbo het volgende:
zn zin in morgen
meer pubers moeten komen
Haha baas misschien zie ik je morgenavond nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:52 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ik ben bijna klaar met middlbaar
is goedd moet f kijke maar ik ga slapen ltrzquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha baas misschien zie ik je morgenavond nog
ehmmm pm em even morgenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef ImTheBase het volgende:
Weet iemand hoe jotcha (rik) ging reizen of doen? Anders reis ik eventueel vanuit leeuwen met 'm mee als ik ook kom.
heb je zn nummer?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je zn nummer?
magi k je aanranden ?
niks mis met een goede aanrandingquote:
En weer terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij ons ook hooguit 10. de 2e en 3e jaars hebben wel allemaal een schootcomputer.
anyways, ik ben naar utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't make the change, be the change!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:04 schreef Syana het volgende:
Rik rijd met Swarma mee.kom je ook joh ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Rik rijd met Swarma mee.en je heb een avatar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Rik rijd met Swarma mee.Kom jij ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom ben je eruit gekickt ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:07 schreef Syana het volgende:
Ja, ik heb een avatar.
En nee, ik kom niet.
De kans bestaat dat ik zaterdag al naar mn eigen plekje ga.
(9 dagen nadat ik t huis uit ben gekicked, netjes!)
En ik heb geen geld, en geen toestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |