Zit je aan de alcoholquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, ik ken zeIk ga daar ook bij een van die gasten eten.
Een dag onder de 12:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hoe groener des te zwemt 'iequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
Wat is het verschil tussen een krokodil!
Omdat jij die gasten met wie ik morgenavond ga schijnt te kennen zonder te weten waar ik het over hebquote:
Ik had het over mezelf, en andere mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat jij die gasten met wie ik morgenavond ga schijnt te kennen zonder te weten waar ik het over heb
Oh wacht je bent natuurlijk paranormaal begaafd
Oke..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, en andere mensen.
Hoe noem je een slak op een schip?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
ZEG JATOCH, ZIT JJI NU MIJN SLECHTE GRAPPEN HIER TE POSTEN
Jatochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
ZEG JATOCH, ZIT JJI NU MIJN SLECHTE GRAPPEN HIER TE POSTEN
Maat 52 allstars?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe noem je een slak op een schip?
Een mug prikt en een naaimachine naaitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef zoekjewat het volgende:
wat is het verschil tussen een mug en een naaimachine (hoho! wel 1 van miller!) ?
ARNHEEEMquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef zoekjewat het volgende:
wat is het verschil tussen een mug en een naaimachine (hoho! wel 1 van miller!) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |