quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Respect dat je hem delete zonder te lezen. Ik zou het niet kunnen wou toch even willen weten wat erin stond. Maar dit is wel de manier om terug in control te komen voor jezelf. So good job
Update vanaf mijn kant. Hmm geen nieuws, goede dag vandaag en mijn werk "dag" begint over klein uurtjeDus red het wel op naar morgen
Meteen laatste post op naar nieuwe
Proost, Limburg is ok, en zit morgenavond ook in Maastricht, maar dan wel als "DJ"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, en nu gaat ik eens een limburgs pilske pakken
...en ik zeg proost tegen alle toffe mensen hier
U maakt zevenmijlslaars-stappen kerel. Lees je posts van anderhalve week terug door en zie hoe ver je gekomen bent. You make yourself proud!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef JoeBravo het volgende:
ik voel me goed.
Net naar aanleiding van een mailtje van haar over ons zoontje (kreeg een kleine tussentijdse update, omdat ik hem nu maar eens in de 2 weken zie en dat leek haar wat veel tijd om te moeten wachten op info) haar even op MSN gesproken, en dat bracht me niet aan het wankelen.
Ook in staat geweest een zakelijke checklist tbv de scheiding op te stellen, en heb die ook meteen maar gemaild. Zien of we dat schip ook op stoom kunnen krijgen.
Nou, op een bruiloft van een lesbisch stelletje, is de zus van de vriendin van een goeie vriend van me..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:25 schreef dick_laurent het volgende:
@metalfreak
Cool dat je gaat dj'en in Maastricht morgen! Waar precies?
Sowieso depri nummers draaien op een bruiloft lijkt me niet echt de sleutel tot succes hè?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, op een bruiloft van een lesbisch stelletje, is de zus van de vriendin van een goeie vriend van me..Omdat ik nogal wat algemene muziekkennis heb, vroegen ze me om dat te doen. Gewoon wat plaatjes draaien via de laptop, maar heb dat nog nooit gedaan zo, dus ook wel beetje spannend... En het leidt me ook weer mooi af, moet ik alleen niet teveel depri nummers gaan draaien omdat ik me niet helemaal super voel..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef TGVkopper het volgende:
Sorry, maar ik moest aan deze clip denken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke ff een update (met m'n zatte bakkes) en vooral voor Barbusse, want die heeft nou geen idee hoe of wat.
![]()
Dus eigenlijk is het ineens afbreken van contact je grootste probleem geweest? Tja, ik kan me niet in jouw situatie echt indenken natuurlijk, maar als jullie nu wel weer enigszins normaal contact hebben zie ik het probleem niet. Zolang je wel voor jezelf zorgt en zorgt dat je niet weer helemaal voor hem valt natuurlijk. Ben wel erg blij om te horen dat je weer wat rust hebt meid!quote:Ik had dus het contact verbroken en dat ging goed. Maar ik heb soms momenten dat ik zo boos word over iets dat ik dat hem op een of andere manier wil/moet laten weten.Dat heb ik een paar weken volgehouden, maar 2 weken geleden barstte de bom. Vanaf toen is er weer veel gebeurd. Praten, ruzie, elkaar niet begrijpen, enz. Ik vertelde hem afgelopen maandag wat mijn conclusie was, ik kan niet omgaan met ineens geen contact. Doodbloeden kan ik mee leven, maar ineens contact is voor mij te definitief en kan ik niet mee omgaan.
![]()
We hebben nou redelijk contact en we zien wel hoe het gaat. Het komt of het komt niet.![]()
Ik heb nu iig veel meer rust in mijn lijf daardoor dan daarvoor en dat is wel fijn.
Mijn grootste probleem...tja ligt eraan hoe je het bekijkt, maar ik kan dat blijkbaar niet. De hoop dat we ooit weer samenkomen is er nog altijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van u, zatte bakkes (
) of niet.
[..]
Dus eigenlijk is het ineens afbreken van contact je grootste probleem geweest? Tja, ik kan me niet in jouw situatie echt indenken natuurlijk, maar als jullie nu wel weer enigszins normaal contact hebben zie ik het probleem niet. Zolang je wel voor jezelf zorgt en zorgt dat je niet weer helemaal voor hem valt natuurlijk. Ben wel erg blij om te horen dat je weer wat rust hebt meid!
Ach, die hoop op herstel is hier de laatste dagen erg onderwerp van gesprek geweest. En ik denk dat meerdere mensen hier dat ook maar wat graag zouden willen. Maar om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat een relatie altijd kapot gaat om een reden. Of het een goede reden is, is onderwerp van discussie, maar diegene die het uitmaakte vond het voldoende. En dat is niet iets waar je wat aan kunt veranderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem...tja ligt eraan hoe je het bekijkt, maar ik kan dat blijkbaar niet. De hoop dat we ooit weer samenkomen is er nog altijd.Maar ik reken er niet meer op en dat is denk ik belangrijker dan de hoop.
Tenminste voor mij dan.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mss kom ik wat raar over., maarja ik ben gewoon raar.
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Met je zatte bakkes.
Ho es effe, jij hebt niet alleen de deur open gezet, jij hebt ook mijn been opgetild en vooruitgeduwd, daarmee veinzend dat ik aan het trappen was op die openstaande deur.quote:
I know dude.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho es effe, jij hebt niet alleen de deur open gezet, jij hebt ook mijn been opgetild en vooruitgeduwd, daarmee veinzend dat ik aan het trappen was op die openstaande deur.It wasn't me babe.
![]()
Gaat helemaal goed komen met jou dus, zolang je dat maar wilt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
I know dude.![]()
Maar op een of andere manier zie ik de hoop en het er niet op rekenen los van elkaar.
[zweverige modus]Als het zo moet zijn dan komen we weer bij elkaar, anders niet.[/zweverige modus]
Ik hoop dat het goedkomt idd, maar dat moet toch wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met jou dus, zolang je dat maar wilt.![]()
En zweef er op los, zou ik zeggen. Neem letterlijk deel aan de ondragelijke lichtheid van het bestaantm!
Niet hopen, WETEN!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goedkomt idd, maar dat moet toch wel?Ik ga maar eens naar bed.
En dromen over het moois wat de toekomst ons allen zal brengen.
![]()
Truste menschen.
Succes met je tentamen, en dat het nooit meer goed gaat komen...tja, ga verder toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:09 schreef dreamzk het volgende:
En ik heb vandaag weer door gekregen dat het dus echt nooit meer goed gaat komen (of dat is mijn interpretatie ervan). Ene kant heel kut, andere kant ook bevrijdend. Ik was mezelf al aan het overtuigen dat ik haar toch niet terug wou, dit maakt het enigszinds makkelijker.
En nu ga ik naar bed, morgen tentamen
Dat zeker niet, daarom geen Radiohead (quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso depri nummers draaien op een bruiloft lijkt me niet echt de sleutel tot succes hè?
Muwhaha, nee, ik ben geen ex, dus die taferelen zul je niet krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:57 schreef TGVkopper het volgende:
Sorry, maar ik moest aan deze clip denken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
Zo goeiedag maar weer menschen!
Gister in de kroeg in Maastricht samen met mijn paps een paar biertjes gedronken.
Was erg gezellig, en had op gegeven moment overduidelijk sjans van een best mooi meisje. Natuurlijk heb ik er dan weer niks mee gedaan![]()
Situatie was dr ook niet echt naar... Bedoel, was daar met mn pa, plus ik woon niet in Maastricht...
Maar sjans van een mooi meisje hebben is altijd goed voor het zelfvertrouwen.
Voel me nog steeds wel trots dat ik gewoon die fucking mail van mn ex gister heb ge-delete zonder m te lezen. En dat ik haar dat ook heb laten weten! Nou de boodschap is overgekomen want ze heeft me niet meer terug gemaild! Touché.
Ik doe er niet meer aan mee! Ze heeft me genoeg pijn gedaan met haar emails! NO MORE!
Trouwens, wat ik wel interessant vind om even op in te gaan. Las paar posts terug dat men het héél zwaar vindt om "cold turkey" te gaan met hun ex.
Van het een op het andere moment hem/haar nooit meer zien... dat dat niet te doen is.
Nou mensenhier een levend voorbeeld.
We hebben elkaar op 28 Juni innig omhelsd... afscheid genomen, gezegd dat we van elkaar hielden. En dat was het dan, that is the last time I saw her. Niet dat ik toen op die dag wist dat het de laatste dag zou zijn dat ik haar als mijn vriendin zou zien![]()
Maar dat is wel hoe het nu is.
Nu dik 3 maanden later heb ik haar dus nog steeds niet gezien.
Daarvoor waren we bijna zeven jaar dag in dag uit samen. ELKE dag zag ik haar.
Kunnen jullie je er iets bij voorstellen? Om gewoon van het een op het andere moment PATS die persoon nooit meer te zien, terwijl je weet dat ze 10 minuten bij je vandaan zit.
Nouja, it happened to me... and all I wanna say is... je kan er overheen komen.
Ja het doet me nog steeds pijn, ja ik zie nu al op tegen de zondagavond![]()
Maar ik voel me wel sterk vandaag. Ik zeg:
NO MORE
join me!
Ga in de stad met iemand een biertje doen dan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
hehehe.... nou de zondag avond staat beetje bekend als de "shit ik voel me eenzaam" avond voor velen...
maar ook dat overleef ik wel weer!
Lekker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
Heb vanavond feestje sowieso dus komt goed!
En zo hoort het kerel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
haha I know![]()
Voel me vandaag in ieder geval erg goed eindelijk weer eens.... het werd tijd!
MUHAHAHA!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
haha I know![]()
Voel me vandaag in ieder geval erg goed eindelijk weer eens.... het werd tijd!
MUHAHAHA!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef boudemaniak het volgende:
Ik krijg nog steeds 800 euro van mn ex..maar die "heeft geen tijd" om even naar het postkantoor te lopen (heeft geen internetbankieren)
Tja kan...had ik haar maar niet hoofdboeker moeten maken van onze vakantiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Als je kunt aantonen met schriftelijk bewijs dat je nog geld moet krijgen van je ex, kun je dan als particulier een incassobureau inschakelen?
Nou...succes ermee dan maar. Erg lekker van d'r zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tja kan...had ik haar maar niet hoofdboeker moeten maken van onze vakantie
Hoor ik van iedereen, dit is ook de enige reden dat ik dr nog op msn heb hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...succes ermee dan maar. Erg lekker van d'r zeg.
Misschien zou ik het wel kunnen, maar of ik het ook wil is een 2de. Vind het zoiezo knap dat jij het kan(ookal kan je weinig anders door de omstandigheden). Als ik mijn ex nooit meer zou zien dat ik daar misschien wel vrede mee hebben, maar als ik de keuze heb(zoals nu) dan kap ik het nog niet af. Daarnaast doet zij moeite om contact met mij te houden dus ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
Trouwens, wat ik wel interessant vind om even op in te gaan. Las paar posts terug dat men het héél zwaar vindt om "cold turkey" te gaan met hun ex.
Van het een op het andere moment hem/haar nooit meer zien... dat dat niet te doen is.
Nou mensenhier een levend voorbeeld.
We hebben elkaar op 28 Juni innig omhelsd... afscheid genomen, gezegd dat we van elkaar hielden. En dat was het dan, that is the last time I saw her. Niet dat ik toen op die dag wist dat het de laatste dag zou zijn dat ik haar als mijn vriendin zou zien![]()
Maar dat is wel hoe het nu is.
Ja is ook heel naar, maar zoals je zegt, ik heb er ook geen keus in. Ik besta gewoon niet meer voor haar.... just like that.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:13 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Misschien zou ik het wel kunnen, maar of ik het ook wil is een 2de. Vind het zoiezo knap dat jij het kan(ookal kan je weinig anders door de omstandigheden). Als ik mijn ex nooit meer zou zien dat ik daar misschien wel vrede mee hebben, maar als ik de keuze heb(zoals nu) dan kap ik het nog niet af. Daarnaast doet zij moeite om contact met mij te houden dus ik vind het wel best.
Ik krijg ook nog redelijk veel geld van mn ex, maar ik heb dat opgegeven. Heeft geen zin en het blijft maar oude wonden openrijten (geld was uitgegeven aan weekendjes weg, concerten enz, allemaal voorgeschoten). Ach ik heb er mooie herinneringen aan over gehoudenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef boudemaniak het volgende:
Ik krijg nog steeds 800 euro van mn ex..maar die "heeft geen tijd" om even naar het postkantoor te lopen (heeft geen internetbankieren)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja is ook heel naar, maar zoals je zegt, ik heb er ook geen keus in. Ik besta gewoon niet meer voor haar.... just like that.
Daarom dat ik nu ook de knop om heb gezet. Er is mij genoeg pijn gedaan. Daarom: NO MORE
Ik heb het nooit zo gewild, maar op n bepaald punt moet je gewoon zeggen, ik doe er niet meer aan mee... ik kan hier niks meer mee bereiken... zij blijft maar doorgaan met haar ijskoude onpersoonlijkheid. Ik ben er klaar mee. I'm out... chapter one is over....
...chapter two begins
Heel goed man!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Tja, ik heb op dit moment niet zoveel te melden eigenlijk.Zit met smart te wachten op berichten van het buitenlandfront.
Wow dat is echt laag gewoon (en walgelijk)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:36 schreef maartjeh het volgende:
PFFFFFFFF net nu ik straks vertrek naar Italië krijg ik een dip.
Reden: ben vooral HEEL BOOS op m'n ex omdat hij me van de week echt vernederd heeft door op m'n AUTO TE SPUGEN![]()
waar zijn collega's en 3 vrienden van mij bijstonden.
En ik had een jongen leren kennen die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt als ik met mijn ex. Klikte echt tussen ons en hij was gewoon heel lief voor me (ook al hield ik afstand omdat ik niet weer pijn gedaan wilde worden) maar sinds gister was hij ineens wat afwezig. Wat blijkt; Zijn ex wil hem terug en hij mist haar eigenlijk ook wel.
Nee, maar mensen zeggen domme dingen als ze dronken zijn. Dat is zeker geen excuus, maar dronken mensen zijn nu eenmaal lomp en kan je vaak beter negeren. Overgens lekkere broer heeft je ex zeg. Als je ex ook maar beetje op zijn broer lijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:02 schreef formerjellybean het volgende:
Nee en neukvlees genoemd worden door de broer van je ex is normaal.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef DeuceFour het volgende:
me 2, ik heb nu al zo'n zondag gevoel, en had vanmiddag per ongeluk een map geopent met foto's, en er spoken dingen door mn hoofd wat zij nu aan het doen is.Morgen gelukkig wat afleiding.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef Fbabe het volgende:
Ehm, iets vrolijks...
Een meisje in een winkel vraagt aan de verkoopster: 'Vindt u deze jurk niet een beetje te bloot?'
'Heeft u borsthaar?' vraagt deze vriendelijk.
'Natuurlijk niet.' zegt het meisje verontwaardigd.
'Dan is hij inderdaad bloot.'
Flauw, maar ik wist niks beters![]()
![]()
En ps.. Hallo allemaal weer
Heb 2 hele leuke dagen gehad, eergisteren met m'n mamsie een dagje naar Gent geweest en gisteren lekker wezen skieen in Landgraaf met m'n grote broer en maar 1x gevallen!!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:20 schreef Fbabe het volgende:
Ehm, iets vrolijks...
Een meisje in een winkel vraagt aan de verkoopster: 'Vindt u deze jurk niet een beetje te bloot?'
'Heeft u borsthaar?' vraagt deze vriendelijk.
'Natuurlijk niet.' zegt het meisje verontwaardigd.
'Dan is hij inderdaad bloot.'
Flauw, maar ik wist niks beters![]()
![]()
En ps.. Hallo allemaal weer
Heb 2 hele leuke dagen gehad, eergisteren met m'n mamsie een dagje naar Gent geweest en gisteren lekker wezen skieen in Landgraaf met m'n grote broer en maar 1x gevallen!!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
skien in landgroaf wah.... hendig kicken jong!
Ik was vandaag nog in Maastricht haha, moet het limburgs weer effe uit mijn systeem krijgen
hey limburgs is best schattigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Limburgs.
Eigenlijk moet ik maar toegeven dat ik me verveel. En had jij geen feestje? Ik wil ooohoook een feestje!
Nee, niks schattigs aan. Vlaams is schattig, Limburgs is daar de Amsterdam-ghetto-Bijlmer-straattaal-versie van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hey limburgs is best schattig![]()
en ja, over half uurtje ofzo ga ik eens... you don't wanna be the first one there man.... etiquette
Als je mee gaat lopen is je kater wel snel weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:32 schreef Fbabe het volgende:
Oeh een feestje! Wil ik ook!
Ik ga morgen maar weer eens los met m'n beste vriendinnetje!! Hopelijk wordt het leuk! Daarna gaan we zondag haar ouders aanmoedigen terwijl ze de kustmarathon lopen.. Dat wordt leuk met onze half-gare-beschonken koppen![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niks schattigs aan. Vlaams is schattig, Limburgs is daar de Amsterdam-ghetto-Bijlmer-straattaal-versie van.Of beledig ik nu mensen?
Nee, jammer he... Maar goed ik ben lekker Popstars aan het kijken... Terwijl mijn katten elkaar de haren in vliegen!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je mee gaat lopen is je kater wel snel weg.
En ik krijg morgen ook bezoek, leuke dingen doen was het plan. Maar het is nog geen morgen...
Uit verveling wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha ben je baldadig joh![]()
Ik ben van oorspong een limburger, maar ja... ik woon alweer zo lang in de randstad dat ik het accent kwijt ben.
Ik ga nog even Fok!ken onder het genot van een zelfgemaakte Japanse misosoep, en daarna maar even een vrolijk filmpje opzetten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:36 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Nee, jammer he... Maar goed ik ben lekker Popstars aan het kijken... Terwijl mijn katten elkaar de haren in vliegen!!En aan Fok heb ik een lekkere afleiding.
Merkte net op dat ik wel heel veel op zijn hyves aan het kijken ben.. Terwijl ik hem eraf heb gegooid.. (waarom schermen mensen hun profiel nu niet gewoon af!!!!)
Stomme ik
Fail.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben al de hele dag niet echt met "haar" bezig
yay
Oh kut... nu dus wel omdat ik hier nu post, shit... hmm... naja boeie
Ja, I know.. Ik doe het mezelf ook aan.. Maar ik ben bang dat ik daarin gewoon geen backbone heb..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga nog even Fok!ken onder het genot van een zelfgemaakte Japanse misosoep, en daarna maar even een vrolijk filmpje opzetten.
En waarom check je zijn Hyves? Das toch alleen maar zelfkastijding?
Sluit je maar aan in de lange rij van mensen die hetzelfde is overkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:48 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Ja, I know.. Ik doe het mezelf ook aan.. Maar ik ben bang dat ik daarin gewoon geen backbone heb..
Ik ben dan constant aan hem aan het denken, gisteravond laat ook echt even een kut-moment gehad dat ik er helemaal doorheen zat.. Dus dat heeft dan weer z'n uitwerking op de hele dag vandaag...
Dus dan denk ik.. ff snel kijken... Terwijl ik weet dat ik er zo mee bezig blijf..
Ik heb nu heel erg in m'n hoofd dat ik hem een brief ga schrijven.. Net als jou dick_laurent..
Maar wil als hoofdvraag/verwijt erin kwijt iets in de zin van: Waarom heb je me zoveel van je laten houden om het nu ineens af te kappen..
Maar goed zou een hele hoop vragen en opmerkingen erin kwijt willen waar ik hoogstwaarschijnlijk nooit antwoord op zal krijgen..
Ik snap gewoon niet dat iemand (naar wat hij altijd zei) zoveel van je kan houden, en dan als het voorbij is nog niet eens het contact missen...
Ik snap gewoon niks van die jongen
Daar is dit topic voor.quote:
Ik hoop (als ik eerlijk ben tegen jullie en tegenover mezelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sluit je maar aan in de lange rij van mensen die hetzelfde is overkomen.Die brief kun je natuurlijk schrijven, maar doe het met de juiste intenties. Namelijk dat JIJ je frustratie van je af kunt schrijven. Want echte antwoorden zul je waarschijnlijk nooit krijgen. Begrijpen zul je het nooit. En dat is maar goed ook, want dat betekent namelijk dat jij jezelf niet zo makkelijk voor anderen afsluit.
Je collega's hebben gelijk. Dit soort shit gaat hem ongetwijfeld ook wel eens overkomen. En als dat niet gebeurt dan komt dat alleen doordat hij een emotioneel armoedig leven heeft. Geen energie meer aan verspillen meid!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:01 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Ik hoop (als ik eerlijk ben tegen jullie en tegenover mezelf) de intentie om hem zich heel erg schuldig te laten voelen.. Ik weet niet of hij zich schuldig zou voelen.. Maar heb het idee dat hij er zo verdomd makkelijk vanaf komt.. Ik ben niet het type dat wraak neemt door z'n auto te besmeren met drap oid
dus hij rolt er zo doorheen voor mijn gevoel.
En nogmaals.. Ik zit hier te verzwelgen in m'n verdriet.. Ik wil het liefst dat hij dat ook doet.. Ik wil dat hij ook een keer de pijn voelt die ik heb moeten voelen, en nog steeds voel btw...
Mijn lieve collegae zeiden vanavond gelukkig; what goes around, comes around.. En ik heb nog nooit zo gehoopt dat dat voor iedereen opgaat!
Wat betreft die brief Fbabe.....quote:
Let's hope soquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je collega's hebben gelijk. Dit soort shit gaat hem ongetwijfeld ook wel eens overkomen. En als dat niet gebeurt dan komt dat alleen doordat hij een emotioneel armoedig leven heeft. Geen energie meer aan verspillen meid!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat betreft die brief Fbabe.....
Ik weet niet hoe dat voor jou zal uitwerken maar de brief is voor mij echt een breaking point gebleken. Ik heb die brief (handgeschreven) door de brievenbus gegooid bij haar.
Ik ben in die brief heel netjes gebleven, heb haar niet uitgescholden, heb geen hatelijke opmerkingen gemaakt. Heb hem echt uit mijn hart geschreven. Heb al mijn onbegrip en verdriet er in gestopt.
Ik heb haar verteld dat ik haar miste, dat ik het vreselijk vond hoe alles is gegaan....dat ik het nooit zo heb gewild. Ik heb echt mijn ziel open en bloot gegooid in die brief.
En wat kreeg ik 3 dagen later?
een ijskoud EMAILTJE ...............![]()
Waarin ze zonder enige zichtbare emotie mij vertelde dat ze volledig klaar met alles was. Eigenlijk hield ze al veel langer niet meer van me schreef ze, maar dat had ze niet "goed in de gaten" van zichzelf ofzo![]()
Nouja en meer van dat soort grove en gebakken lucht opmerkingen a la, "je was niet goed genoeg meer voor me." Dat, terwijl ik terwijl ze in Amerika zat de eerste week nog allemaal shit voor haar heb lopen regelen hier...en haar nog een kado heb opgestuurd naar de US.
Fuck haar maar!
Na die email heb ik dus ge-replied dat ik haar echt een vaag mens vond en dat ik inmiddels wel genoeg had van haar gedrag en vooral haar EMAILS. Je hebt me wel genoeg onderuit getrapt met je mails zei ik, en ik hoef dus ook vanaf nu geen mail meer van je.
Nou, en toen mailde ze dus gister daar alsnog op terug. Een enorme lap tekst zag ik. Wat heb ik gedaan? Niks ervan gelezen en meteen op DELETE geklikt. Vervolgens kort ge-replied:
"ik geloof dat dingen inmiddels wel duidelijk zijn...dus ben ik dat nu ook. Ik wil geen mail meer van je, dus heb zojuist zonder te lezen je mail meteen verwijderd"
.... en ze heeft niet meer gereageerd.
Dus fuck it... klaar er mee. Ja het doet me nog steeds wel pijn, en ik vind het nog steeds heel erg allemaal. Maar ik heb nu echt zo'n punt bereikt dat ik in zie dat er niet met haar te praten valt, en dat ze in een bepaald emotioneel opzicht gewoon 'twisted' is.
Ik kies nu voor mezelf... no more suffering!
Dankquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Very nice!! Goed gedaan! Ik ben vanuit zeeland errug trots op je!!!!
Beetje cru misschien, maar volgens mij is die kutreactie van haar op jouw brief het beste wat je is overkomen vwb het loslaten van je ex.quote:
you might have a point there sirquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje cru misschien, maar volgens mij is die kutreactie van haar op jouw brief het beste wat je is overkomen vwb het loslaten van je ex.
Dan ben ik gelukkig dus geen Baldrick.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
you might have a point there sir
Maar je moest er eerst nog wel even voor in de grond getrapt worden.. Jammer dat je daar weer verdriet/ boosheid van moest hebben.. Ik hoop dat dit voor jou nodig was om het ECHT te kunnen afsluiten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje cru misschien, maar volgens mij is die kutreactie van haar op jouw brief het beste wat je is overkomen vwb het loslaten van je ex.
haha blackadder ken ik niet zo goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig dus geen Baldrick.
"Baldrick, as usual your remark is like a broken pencil. Pointless."
Blackadder FTW!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha blackadder ken ik niet zo goed![]()
Oh, ik word nu opgehaald om naar een feestje te gaan... Supah Toll!
Fijne avond mensen
Het is makkelijk iemand te trappen die al ligt hè? Vooral als het je geen donder interesseert wat de gevolgen van jouw acties zijn. dick is niet de enige die dit overkomen is hoor. Alhoewel het bij hem wel erg cru ging.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:23 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Maar je moest er eerst nog wel even voor in de grond getrapt worden.. Jammer dat je daar weer verdriet/ boosheid van moest hebben.. Ik hoop dat dit voor jou nodig was om het ECHT te kunnen afsluiten..
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha blackadder ken ik niet zo goed![]()
Oh, ik word nu opgehaald om naar een feestje te gaan... Supah Toll!
Fijne avond mensen
Ja, het is erg makkelijk om iemand te trappen als hij al ligt.. Ik herken dat ook wel erg jammergenoeg.. Ik heb mijn ex meerdere malen geconfronteerd met vragen als mis je mij en waarom, enz, enz..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is makkelijk iemand te trappen die al ligt hè? Vooral als het je geen donder interesseert wat de gevolgen van jouw acties zijn. dick is niet de enige die dit overkomen is hoor. Alhoewel het bij hem wel erg cru ging.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:32 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Ja, het is erg makkelijk om iemand te trappen als hij al ligt.. Ik herken dat ook wel erg jammergenoeg.. Ik heb mijn ex meerdere malen geconfronteerd met vragen als mis je mij en waarom, enz, enz..
Hierop steeds erg harde, negatieve opmerkingen op terug gekregen.. Hierdoor voelde ik me eigenlijk steeds opnieuw afgewezen..
En dat komt extra hard aan.. Ik zou me al zoveel beter voelen als ik wist dat hij het ook moeilijk vond..
Niet perse dat hij dan spijt heeft van zijn beslissing.. Maar dat hij wel betreurt dat het zo is gelopen...
Lijkt mij niet zoveel gevraagd..
Maar ik denk dat hij mij daarmee wilt laten weten dat het ECHT niet meer goedkomt ofzo..
Goh ik ben volgens mij echt aangekomen in het stadium van woede...
Thanks, ik ga het zeker proberen.. Ben er al een tijdje mee bezig.. Maar ik probeer wat discipline op te brengen om maar niet te kijken op hyves e.d.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rustig aan, woede helpt niet echt kan ik je vertellen.
En bedenk wel, jij krijgt die reacties nav jouw vragen. Ik zou als ik jou was geen contact meer zoeken, niet z'n Hyves ed checken. Daar doe je namelijk alleen jezelf pijn mee, want zijn reactie bevalt jou niet. Dat je hem nog mist is logisch, maar hou het daarbij. Alle andere shit is slechts ballast.
Als je over hem heen wilt komen zal alleen voor jezelf kiezen en verder gaan helpen, vragen stellen zorgt alleen maar dat je blijft hangen.
Sterkte ermee, en ik hoop dat je hier wat aan hebt.
En ook dat zal komen hoor. Geloof me maar, is mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:43 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het zeker proberen.. Ben er al een tijdje mee bezig.. Maar ik probeer wat discipline op te brengen om maar niet te kijken op hyves e.d.
Ben al verder dan dat ik een maand geleden was dus dat scheelt...
We gaan zien hoe het loopt, mijn hoofd is er klaar voor om verder te gaan, nu mijn hart nog mee krijgen..
Die woede helpt wel, maar je moet alleen oppassen dat die woede je niet gaat beheersen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rustig aan, woede helpt niet echt kan ik je vertellen.
En bedenk wel, jij krijgt die reacties nav jouw vragen. Ik zou als ik jou was geen contact meer zoeken, niet z'n Hyves ed checken. Daar doe je namelijk alleen jezelf pijn mee, want zijn reactie bevalt jou niet. Dat je hem nog mist is logisch, maar hou het daarbij. Alle andere shit is slechts ballast.
Als je over hem heen wilt komen zal alleen voor jezelf kiezen en verder gaan helpen, vragen stellen zorgt alleen maar dat je blijft hangen.
Sterkte ermee, en ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Wandelingetje maken, vrienden opzoeken, de stad in, filmpje kijken. Zat alternatieven voor jezelf kut voelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:50 schreef DeuceFour het volgende:
damn ik voel me ineens kloteen heb ook hyves-check neigingen
ging tot nu toe wel redelijk maar nu ineens wat minder omdat het besef ineens kwam dat ze makkelijk ineens zonder mij kan, weet iemand goede afleiding?
Het heeft mij weinig goeds gebracht eigenlijk. Bovendien vind ik het een bijzonder vermoeiende emotie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die woede helpt wel, maar je moet alleen oppassen dat die woede je niet gaat beheersen.
Gewoon ff lekker een poosje terecht en oprecht boos zijn, maar het daarna weer van je afzetten en verder met je eigen leven
Waarom zoek je dan ook contact met haar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef J0ttem het volgende:
Urgh ik blijf haar maar missen... Ze negeert me praktisch op MSN al 2 dagen lang, wordt er gek van
Ja dingen doen inderdaad, veel sporten helpt ook goed...maar juist op de momenten als ik alleen thuis zit en niks te doen heb komt het weer naarboven. Begin het steeds meer zat te worden, en als ik buiten ben of in het ov en ik geen enkele dame zie die net zo leuk is als haar helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wandelingetje maken, vrienden opzoeken, de stad in, filmpje kijken. Zat alternatieven voor jezelf kut voelen.
Daar had ik ook erg veel last van. Maar op de één of andere reden vond ik dan wel wat te doen, hoe banaal soms ook. Debiele tv-programma's kijken kan zeker werken!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:57 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja dingen doen inderdaad, veel sporten helpt ook goed...maar juist op de momenten als ik alleen thuis zit en niks te doen heb komt het weer naarboven. Begin het steeds meer zat te worden, en als ik buiten ben of in het ov en ik geen enkele dame zie die net zo leuk is als haar helpt ook niet echt
Bijvoorbeeld Popstars!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar had ik ook erg veel last van. Maar op de één of andere reden vond ik dan wel wat te doen, hoe banaal soms ook. Debiele tv-programma's kijken kan zeker werken!
het is ook een zeer vermoeiende emotie, maar dat is verdriet ook. En het maakte het voor mij een stuk makkelijker om het "houden van" een beetje los te laten. Als mijn gedachten nu weer richting het "houden van" gaan, kan ik ook die woede er weer bij pakken om eea weer een beetje in balans te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft mij weinig goeds gebracht eigenlijk. Bovendien vind ik het een bijzonder vermoeiende emotie.
Ach, ieder gaat er natuurlijk op z'n eigen wijze mee om natuurlijk.
Ja, maar heb ik niet echt het geduld voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:05 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Popstars!Of alle uitzending gemist-sites eens langs te gaan en kijken wat je nog wilt zien! Daar hou ik me veel mee bezig! Je kan ook beginnen met een serie te kijken, bijvoorbeeld Friends, en dan beginnen bij afl 1 en alles kijken tot laatste aflevering van seizoen 10
Dan ben je wel fftjes bezig, dus je hebt wat om te doen EN je kan lekker lachen!
Weltrusten, ik hoop dat je lekker nachtmerrie-vrij kan slapen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:46 schreef dreamzk het volgende:
Even vlug inhaken op de hyves kwestie, degene die hier al langer zitten weten dat ik die neiging ook had. En elke keer dat ik het deed werd ik alleen maar depressiever. Nu controleer ik haar hyves praktisch niet meer, kan me ook weinig boeien wat ze met haar simpele leven doet.
Dus tip voor iedereen, probeer het niet te doen, pure zelfkastijding. Helpt je niet verder en je gaat alleen maar lager.
En ik ga tukken, mentaal en fysiek helemaal kapot na deze week.
dick_laurent heeft gescoord terwijl hij hier aan het huilen was over het bedroevende niveau van zijn versierskills?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:16 schreef dick_laurent het volgende:
Fuck yeah!
Geweldig feest gehad! Leuke mensen ontmoet..... tijd staan praten met meisje uit Paris. Mooi gesprek met dr gehad en dr facebook en tel nr gekregen. Binnenkort maar es een tripje Paris doen!
Life is good again!
HEERLIJK
IK voel me dronken en geweldig
en nu ga ik slapen
Zo, net wakker...met lichte kater. Was beetje dronken toen ik dat berichtje postte vannacht hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dick_laurent heeft gescoord terwijl hij hier aan het huilen was over het bedroevende niveau van zijn versierskills?En een Parisienne nog wel? Merde, ik ben jaloers!
ik kan wel quotenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:18 schreef Fbabe het volgende:
Ik kan niet quoten, pc doet kut, dus dan maar ff zo.
Ja je bent de enige.. Tenminste ik heb niets bijzonders gedaan jammergenoeg.. Ik ga vanavond lekker stappen, eens kijken of er nog wat leuks rondloopt in het zeeuwse
Maar ik denk het niet zo, aangezien er de afgelopen weken ook niet echt iets bijzonders was..
Ik ben blij dat je het zo leuk heb gehad dick_laurent!! Ben wederom trots op je
You go, Casanova
Nee, je bent zeker niet de enige! Ik moest dus gisteren DJ-en op een lesbische bruiloft in Maastricht, was echt superleuk om te doen, ondanks dat ik dat nog nooit gedaan had.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo, net wakker...met lichte kater. Was beetje dronken toen ik dat berichtje postte vannacht haha
Voor de duidelijkheid, ik vind niet dat ik gescoord heb. Ik heb namelijk niks met 't lieve meisje gedaan (had ik stiekem wel gewild zal ik eerlijk toegeven).
Maar het is fijn om een contactje in Paris te hebben...aangezien ik altijd graag tripjes naar toffe steden maak, en als ik dan een eventueel gratis slaapadresje heb is dat alleen maar mooi meegenomen![]()
Anyway, hoe is het met iedereen hier? Ben ik de enige die gister lol is gaan maken?
Hell yeah! Goad gedoan jungskequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, je bent zeker niet de enige! Ik moest dus gisteren DJ-en op een lesbische bruiloft in Maastricht, was echt superleuk om te doen, ondanks dat ik dat nog nooit gedaan had.Best leuk om te zien als mensen uit hun dak gaan op muziek die jij draait en je wordt natuurlijk vaak aangesproken door de aanwezige dames
Met eentje ook echt flink staan flirten, ook verder niets gebeurd, maar deed me toch wel goed eigenlijk
(zag overigens wel weer een patroon in het type meisjes dat ik interessant vind
)
En niets tegen Limburgs he!![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hell yeah! Goad gedoan jungske
ach, drink je groot glas jus d'orange ... en dan weer sjeng oan de geng hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ook best trots op mezelfben alleen nu gaaaaaaaaar, niet normaal
Om het typisch Limburgs te houden ligt er nu een stuk balkenbrij in de panquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ach, drink je groot glas jus d'orange ... en dan weer sjeng oan de geng he
Jawel.quote:
Jaja, niks gedaan, maar wel telefoonnummer gekregen? Das dus slechts uitstel van executie kerel!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo, net wakker...met lichte kater. Was beetje dronken toen ik dat berichtje postte vannacht haha
Voor de duidelijkheid, ik vind niet dat ik gescoord heb. Ik heb namelijk niks met 't lieve meisje gedaan (had ik stiekem wel gewild zal ik eerlijk toegeven).
Maar het is fijn om een contactje in Paris te hebben...aangezien ik altijd graag tripjes naar toffe steden maak, en als ik dan een eventueel gratis slaapadresje heb is dat alleen maar mooi meegenomen![]()
Anyway, hoe is het met iedereen hier? Ben ik de enige die gister lol is gaan maken?
Nah uitstel van executie? Ze woont in Parijs he, en ik ben niet van plan daarheen te moven hehe (don't like the French attitudequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel.Zie bovenstaande posts: "Goad gedoan jungske? Sjen aon de geng? Balkenbrij?" I rest my case.
![]()
![]()
[..]
Jaja, niks gedaan, maar wel telefoonnummer gekregen? Das dus slechts uitstel van executie kerel!![]()
Maar goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Gisteren was een beetje mwoah. Geen goed idee om in je eentje een depressieve filmklassieker te gaan kijken, eigen schuld.![]()
Maar ik krijg zo wel bezoek, das dan wel weer gezellig!
Ach, Parijs is zo'n geweldige stad...en je hoeft niet direct te moven natuurlijk. Gewoon even langskomen om haar beter te leren kennen is ook goed toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah uitstel van executie? Ze woont in Parijs he, en ik ben niet van plan daarheen te moven hehe (don't like the French attitude)
Je hebt gelijk, en dat wist ik eigenlijk ook al voordat ik de film opzette. Maar ja, hardleers hè?quote:Ja depri films kijken in je uppie, zeker in een eenzame periode in je leven, is niet echt heel verstandig nee
Ja Parijs is wel prachtig mooi. Was er 2 maanden geleden nog trouwens.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, Parijs is zo'n geweldige stad...en je hoeft niet direct te moven natuurlijk. Gewoon even langskomen om haar beter te leren kennen is ook goed toch?En French attitude heb je niet zoveel mee te maken als je als een domme toerist door Montmartre bajert toch?
[..]
Je hebt gelijk, en dat wist ik eigenlijk ook al voordat ik de film opzette. Maar ja, hardleers hè?
Je gaat dezelfde kant als mij op dudequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, goeiedag weer allemaal.
Ik heb vanmorgen een reactie gehad op mijn brief die ik haar geschreven heb.
3X raden hoe............ jawel, een EMAIL.
Ik moet er inmiddels gewoon om lachen. Wat een emotioneel gestoord wijf!!!
In de email was ze weer ijzig kil. Ze schreef oa dat ze niks meer voor mij voelt en dat dat al langer zo was...maar dat ze het zelf niet onder ogen wilde zien. Dat ik haar niet gaf wat ze wou.... maar ja, dan heeft ze als de beste toneel lopen spelen want ze heeft mij tot op het laatste moment het idee/gevoel gegeven dat ze gelukkig met ons was. Slang dat ze is!!
Ze sloot af met "ik wil wel met je praten, maar dat laat ik aan jou"
In andere woorden, we kunnen wel praten als je wil...maar mij boeit het werkelijk geen fuck.
Pfff ben er nu ook echt klaar mee. Heb haar teruggemaild dat ik haar een emotioneel gehandicapte actrice vind. En dat ze mij gewoon vreselijk heeft misleid en vervolgens zonder een traan weg heeft gegooid alsof ik niks ben. Dat ze maar kapot valt.
Over en uit
"weer" melden? Is het dan al eens eerder uit gegaan tussen julie, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef Paikea het volgende:
Goed. Laat ik me hier maar weer melden.
Vanmiddag gedumpt door de man waar ik een toekomst mee zag.
We zaten in een dip, maar hij wilde er niet aan werken.
Ben boos en verdrietig. Net al zijn minpunten maar eens opgeschreven, dat hielp!
Ah herkenbaar. Die van mij was ook te lui om er iets aan te doen en koos de makkelijkste weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef Paikea het volgende:
Goed. Laat ik me hier maar weer melden.
Vanmiddag gedumpt door de man waar ik een toekomst mee zag.
We zaten in een dip, maar hij wilde er niet aan werken.
Ben boos en verdrietig. Net al zijn minpunten maar eens opgeschreven, dat hielp!
Nee, vorig jaar zomer heb ik hier ook even rondgehangen. Toen ging de relatie hiervoor uit...Lang was ik hier niet, had van hem allang afscheid genomen. Ik vrees dat het dit keer wat minder makkelijk gaat zijn...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"weer" melden? Is het dan al eens eerder uit gegaan tussen julie, of begrijp ik je verkeerd?
@ Chev: Thanks man![]()
Ja, zo laf he!!! Wordt het even moeilijk, nou, dan haken we toch af? Niet ervoor vechten omdat we het waard zijn, nee gewoon afhaken. Eikels!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah herkenbaar. Die van mij was ook te lui om er iets aan te doen en koos de makkelijkste weg.
Geen sorry.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:39 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, zo laf he!!! Wordt het even moeilijk, nou, dan haken we toch af? Niet ervoor vechten omdat we het waard zijn, nee gewoon afhaken. Eikels!
Sorry hoor, ben nu gewoon boos
Ik vond het gewoon een dipje waar je allebei aan kunt werken. We zijn verdorie 2 weken geleden teruggekomen van vakantie!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen sorry.Ik ben daar ook boos om.
Telaat zeggen is ook zoiets ja. "Ik durfde het niet te zeggen" zegt ie dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:42 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een dipje waar je allebei aan kunt werken. We zijn verdorie 2 weken geleden teruggekomen van vakantie!
Hij had het wel ff wat eerder mogen zeggen...
Ja! Soulsister!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Telaat zeggen is ook zoiets ja. "Ik durfde het niet te zeggen" zegt ie dan.
Hebben we het niet toevallig over dezelfde man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:45 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja! Soulsister!
Die van mij wilde het niet verpesten...Alsof dit het niet verpest
Het is soms gek hoe vrienden zoiets aan je kunnen zien terwijl je zelf alle moeite doet om het te verbergen. Mijn vrienden hebben de laatste tijd ook wat dingen over me gezegd waarvan ik dacht dat het bij mij niet zo zichtbaar zou zijn, maar het doet me alleen maar goed om te zien dat je vrienden je dan zo goed blijken te kennen. In eerste instantie ontken ik sommige dingen dan ook, maar dan ga ik eens nadenken en dan kom ik tot de conclusie dat ze best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gisteren zei een vriend van me trouwens nog tegen me dat ik door m'n 2 laatste exen erg beschadigd ben. We kennen elkaar al een jaar of 16 dus hij kan 't weten.
Het is te hopen van niet zeg! En anders hebben we elkaar mooi gevonden, staan we morgen bij hem op de stoepquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben we het niet toevallig over dezelfde man.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Paikea het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet zeg! En anders hebben we elkaar mooi gevonden, staan we morgen bij hem op de stoep
Precies dat dus ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is soms gek hoe vrienden zoiets aan je kunnen zien terwijl je zelf alle moeite doet om het te verbergen. Mijn vrienden hebben de laatste tijd ook wat dingen over me gezegd waarvan ik dacht dat het bij mij niet zo zichtbaar zou zijn, maar het doet me alleen maar goed om te zien dat je vrienden je dan zo goed blijken te kennen. In eerste instantie ontken ik sommige dingen dan ook, maar dan ga ik eens nadenken en dan kom ik tot de conclusie dat ze best wel eens gelijk kunnen hebben.
Voor jullie alle 2. Vakanties staan erom bekend om voor break-ups te zorgen. Waarom? Omdat je 24/7 met elkaar zit wat je niet gewend bent. Je leerd elkaar toch weer wat beter kennen. Veel relaties gaat dan ook in de periode na de vakantie uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Paikea het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet zeg! En anders hebben we elkaar mooi gevonden, staan we morgen bij hem op de stoep
Astand is ook nog wel te doen haha. Maar mijn ex (wat ontzettend raar om dit te zeggen, 8 uur geleden was het nog mijn vriend) zou hem zomaar kunnen dumpen hoor, als het even wat moeilijk wordt!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zouden zo beste vrienden kunnen worden als ze zo overeenkomen.
We hebben niet een hele lange vakantie gehad, maar een weekendje 2,5 maand vantevoren. Hij is zelf wel ruim een week weggeweest met een vriend en heeft toen naar eigen zeggen nagedacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Voor jullie alle 2. Vakanties staan erom bekend om voor break-ups te zorgen. Waarom? Omdat je 24/7 met elkaar zit wat je niet gewend bent. Je leerd elkaar toch weer wat beter kennen. Veel relaties gaat dan ook in de periode na de vakantie uit.
Voor mij geld hetzelfde. Maandje nadat we terug waren van vakantie ging het uit. Maar dit was eigenlijk al merkbaar op de vakantie zelf waar het al niet lekker liep.
Ja, ik weet het, maar ook op vakantie ging het goed! Ik heb dus echt het idee dat dit van de laatste week is...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:53 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Voor jullie alle 2. Vakanties staan erom bekend om voor break-ups te zorgen. Waarom? Omdat je 24/7 met elkaar zit wat je niet gewend bent. Je leerd elkaar toch weer wat beter kennen. Veel relaties gaat dan ook in de periode na de vakantie uit.
Voor mij geld hetzelfde. Maandje nadat we terug waren van vakantie ging het uit. Maar dit was eigenlijk al merkbaar op de vakantie zelf waar het al niet lekker liep.
Da's ook weer een goed punt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:55 schreef Paikea het volgende:
[..]
Astand is ook nog wel te doen haha. Maar mijn ex (wat ontzettend raar om dit te zeggen, 8 uur geleden was het nog mijn vriend) zou hem zomaar kunnen dumpen hoor, als het even wat moeilijk wordt!
Graag gedaan, zal niet zeggen dat het makkelijk is, je zal heel wat over na te denken hebben, maar als ik jou was zou ik geen zin in die email serieus nemen, harde emotionele woorden maar een klein hartje zeg maar.quote:
Ach, en heel close zal hij het niet laten worden. Hij heeft namelijk al een een leven. En daar mag hij een aanvulling op zijn...quote:
Ohja da's lastig als collega's.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ach, en heel close zal hij het niet laten worden. Hij heeft namelijk al een een leven. En daar mag hij een aanvulling op zijn...
En het lullige is nog dat we collega's zijnGelukkig hebben we qua werk niks met elkaar te maken, maar je ziet elkaar toch. Maar ik ga sterk zijn. Laten zien dat ik sterk in mijn schoenen sta en hem niet nodig heb om gelukkig te zijn.
Nouja, gelukkig zal ik even niet zijn, maartoch.
Ik word er wel lekker vastberaden en daadkrachtig van altijd, als ik heel emotioneel ben.
Tja, dat is voor iedereen weer anders. Voor mij is een hele prettige afleiding om met vrienden te hangen. Omdat hun niet in het hele "drama" zitten en zodoende dus ook gewoon lullen over andere dingen, waardoor je gaat mee lullen over andere dingen en zodoende weer minder met je ex bezig bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef Snowcold het volgende:
Ik kreeg eergisteren een sms van mijn ex of hij me even kon bellen, bleek dus dat hij graag wat eerder in de week wilde afspreken, deze zondag. Daar heb ik dus ja op gezegd, het leek me wel leuk. Woensdag in de stad was ook gezellig en zonder drama, dus ik denk wel dat het kan.
Maar toch, als hij me dan ineens sneller wil zien ga je toch dingen denken/hopen.Ik wil dat helemaal niet, maar het gaat eigenlijk vanzelf. Van die vragen die dan door mijn hoofd spoken, want hij lijkt soms nogal tegenstrijdige signalen af te geven. Het is moeilijk om dergelijke lichaamstaal (zoals het even vastpakken van mijn hand, mij langdurige aankijken of even liefdevol omhelzen) te negeren. Ik probeer echt te luisteren naar zijn woorden, die gewoon zeggen dat het over is. Maar het is moeilijk omdat zijn lichaam soms iets anders lijkt te zeggen. Zou hij soms met zichzelf in strijd zijn? Of misschien kan hij moeilijk aan de situatie wennen?
Ik maak me hier niet constant druk om, maar toch heb ik van die momentjes. Ben best een piekeraartje en ook iemand die alles helemaal uit wil pluizen.![]()
Iemand misschien nog tips over hoe ik mijn gedachten op iets anders kan zetten? Ik heb namelijk nogal een dip gehad een week geleden ofzo, waarin ik wel even moest huilen en telkens als ik gestopt was met huilen opnieuw aan hem moest denken en dus weer moest huilen enz.
Dat heb ik gelukkig niet meer, maar toch zou het fijn zijn als ik ineens: 'Banaan' ofzo kan denken en hem even vergeet.
Wat ik altijd van mijn moeder heb geleerd:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef Snowcold het volgende:
Ik kreeg eergisteren een sms van mijn ex of hij me even kon bellen, bleek dus dat hij graag wat eerder in de week wilde afspreken,
Iemand misschien nog tips over hoe ik mijn gedachten op iets anders kan zetten? Ik heb namelijk nogal een dip gehad een week geleden ofzo, waarin ik wel even moest huilen en telkens als ik gestopt was met huilen opnieuw aan hem moest denken en dus weer moest huilen enz.
Dat heb ik gelukkig niet meer, maar toch zou het fijn zijn als ik ineens: 'Banaan' ofzo kan denken en hem even vergeet.
Ja! Dat was ook mijn eerste tegen toen hij me wilde veroveren..Maar hij zei dattie zoooo zeker was van zijn zaakquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja da's lastig als collega's.
Toen vast wel ja. Als ik aan hem vraag van waarom zei je <insert iets> toen? Dan is het "ja op dat moment voelde dat ook echt zo"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:12 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja! Dat was ook mijn eerste tegen toen hij me wilde veroveren..Maar hij zei dattie zoooo zeker was van zijn zaak![]()
Hij zal het toen vast wel gemeend hebben. Nu vind ik dat echt als de grootste leugen klinken
Ik heb me gisteren met 2 andere mensen zitten voltanken op een terras.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:12 schreef dick_laurent het volgende:
ps: dronken zijn is ook erg goed kwa afleiding![]()
(ok, is niet heel constructief en ook niet gezond... maar het is wel een feit dat het je dan allemaal een héél stuk minder kan schelen)
Klopt, als ik op school ben (onder vrienden dus) heb ik nergens last van! Ook niet als ik bij iemand langsga of me überhaupt op iets als werk of school concentreer. Heb tegenwoordig een aardig druk leven (vind ik zelf, als ik vergelijk met een maand terug) en denk dus vrij weinig aan hem. Alleen de momenten dat ik alleen ben (en die heb je) is het een probleem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, dat is voor iedereen weer anders. Voor mij is een hele prettige afleiding om met vrienden te hangen. Omdat hun niet in het hele "drama" zitten en zodoende dus ook gewoon lullen over andere dingen, waardoor je gaat mee lullen over andere dingen en zodoende weer minder met je ex bezig bent
Ik ga dat eens proberen. Schaapjes tellen in bed was niet echt een succes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:09 schreef Paikea het volgende:
[..]
Wat ik altijd van mijn moeder heb geleerd:
- Beide voeten plat op de grond zetten.
- Denk heel erg sterk aan iets, dus bv een banaan.
- Stel je na een minuutje ook een banaan voor.
- Blijf inademen door je neus en uit door je mond.
Dan heb je toch in ieder geval een paar minuutjes aan iets anders gedacht! Of bel iemand voor een onzingesprek over koetjes en kalfjes. Heeft mij vandaag (vandaag is dumpdag) ook geholpen...
En verder zou ik hem naar zijn intenties vragen!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren met 2 andere mensen zitten voltanken op een terras.![]()
Ik ga de belofte om nooit dronken te worden aan mezelf niet vergooien voor hem!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:12 schreef dick_laurent het volgende:
ps: dronken zijn is ook erg goed kwa afleiding![]()
(ok, is niet heel constructief en ook niet gezond... maar het is wel een feit dat het je dan allemaal een héél stuk minder kan schelen)
Dankje. Ik voel me wel borderline nu hoor. Janken afwisselen met boos, afwisselen met onverschilligheid, afwisselen met gemis, afwisselen met niewsgierigheid naar de toekomst. Word helemaal gek van mezelf. Zolang ik er maar over blijf praten gaat het goed, ik moet niet in mijn eentje gaan zitten nadenken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:17 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Klopt, als ik op school ben (onder vrienden dus) heb ik nergens last van! Ook niet als ik bij iemand langsga of me überhaupt op iets als werk of school concentreer. Heb tegenwoordig een aardig druk leven (vind ik zelf, als ik vergelijk met een maand terug) en denk dus vrij weinig aan hem. Alleen de momenten dat ik alleen ben (en die heb je) is het een probleem.
[..]
Ik ga dat eens proberen. Schaapjes tellen in bed was niet echt een succes.Maar als ik misschien een paar minuten aan een stuk fruit denk dat ik misschien dan zin krijg in fruit, dat ga pakken en eten en me dus al bezig hou met iets anders.
![]()
Sterkte trouwens. Bij mij kwam dumpdag eigenlijk de dag erna (het was 's avonds om 2300 ofzo uitgegaan en ik was nog boos) en ik heb alleen maar gejankt. Ik vind, zover ik kan zien, dat je je nog best goed houdt.
Conclusie. Het leven is nu even kut en mannen zijn nu even eikels!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen vast wel ja. Als ik aan hem vraag van waarom zei je <insert iets> toen? Dan is het "ja op dat moment voelde dat ook echt zo"
Ja en what the fuck heb ik daar nou aan.![]()
Ach luister maar even naar deze oude manquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ga de belofte om nooit dronken te worden aan mezelf niet vergooien voor hem!En bovendien denk ik dat ik de ochtend erna een dubbele kater zal hebben.
De emotionele achtbaan zonder mogelijkheid om uit te stappen ken ik ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me wel borderline nu hoor. Janken afwisselen met boos, afwisselen met onverschilligheid, afwisselen met gemis, afwisselen met niewsgierigheid naar de toekomst. Word helemaal gek van mezelf. Zolang ik er maar over blijf praten gaat het goed, ik moet niet in mijn eentje gaan zitten nadenken.
En zuipen heb ik nog over na zitten denken, maar heb vandaag niks door mijn keel gekregen dus dan ben ik meteen teutLijkt me ook niet verstandig...Wel goed voor de lijn dit...
Idd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef Paikea het volgende:
[..]
Conclusie. Het leven is nu even kut en mannen zijn nu even eikels!
Ja, vreselijk! Ik hoop dat dat snel wat minder zal zijn, of in ieder geval wat inkrimpen kwa emoties. En dan het liefst boos, onverschillig en nieuwsgierig naar de toekomst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De emotionele achtbaan zonder mogelijkheid om uit te stappen ken ik ook.
Ik ken het. Had de eerste dagen ook absoluut geen trek, moest eigenlijk al bijna kotsen als ik aan eten dacht. En natuurlijk een stormvloed van emoties. Ben sowiezo niet erg goed met gevoelens, dus het was voor mij echt wel pittig. Was ook de eerste keer dat iemand MIJ gedumpt had in plaats van andersom. Dus overweldigd, verbaasd, verdrietig, boos, wanhopig en ook in mijn trots aangetast. Ik dacht stiekem eigenlijk dat hij me nooit zou verlaten, dat ik de touwtjes een beetje in handen had. Niet dus. Ik moet zeggen, heb hierdoor wel ontzettend veel vanzelf geleerd en ben flink op mijn nummer gezet. Niet door hem, maar door mezelf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dankje. Ik voel me wel borderline nu hoor. Janken afwisselen met boos, afwisselen met onverschilligheid, afwisselen met gemis, afwisselen met niewsgierigheid naar de toekomst. Word helemaal gek van mezelf. Zolang ik er maar over blijf praten gaat het goed, ik moet niet in mijn eentje gaan zitten nadenken.
En zuipen heb ik nog over na zitten denken, maar heb vandaag niks door mijn keel gekregen dus dan ben ik meteen teutLijkt me ook niet verstandig...Wel goed voor de lijn dit...
Daar word je alleen maar sterker van! Geloof me! En in een volgende relatie zul je daar alleen maar profijt van hebben. Ik heb in de relatie hiervoor ook heel veel geleerd over mezelf, dat heb ik toegepast op deze. Oke, dat heeft dan niet gewerkt, maar dat heeft niet aan mij gelegen. Ik heb er alles aan gedaan en ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken omdat ik dicht bij mijn gvoel ben gebleven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ken het. Had de eerste dagen ook absoluut geen trek, moest eigenlijk al bijna kotsen als ik aan eten dacht. En natuurlijk een stormvloed van emoties. Ben sowiezo niet erg goed met gevoelens, dus het was voor mij echt wel pittig. Was ook de eerste keer dat iemand MIJ gedumpt had in plaats van andersom. Dus overweldigd, verbaasd, verdrietig, boos, wanhopig en ook in mijn trots aangetast. Ik dacht stiekem eigenlijk dat hij me nooit zou verlaten, dat ik de touwtjes een beetje in handen had. Niet dus. Ik moet zeggen, heb hierdoor wel ontzettend veel vanzelf geleerd en ben flink op mijn nummer gezet. Niet door hem, maar door mezelf.
Ik ben daar nog steeds niet van overtuigdquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een tijd terug ook in dit topic gepost en ging er niet vanuit dat ik haar ooit zou vergeten. Iemand gaf toen aan dat je vanzelf iemand tegenkomt die 10 keer beter is dan haar.
En dat is waar!
100% mee eens. Mijn ex is ook totaal niet verantwoordelijk. Ze is dankzij mij grotendeels uit de schulden gekomen en sinds het uit is werkt ze zich er weer in. Je eigen geluk creeer je zelf. Ik ben hard met de mijne bezig, maar zij is bezig die van haar te verkloten. Dan kan je zoals Chev als zegt denken van ahh fuck haar eigen schuld. Maar dat voelt toch ergens niet goed, omdat ik haar toch wel "beste" wens...quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:02 schreef Chev het volgende:
Maar ik ben toch van mening dat je je eigen geluk of ongeluk zelf creëert, door stupiditeit of ondoordachte acties of juist door goed na te denken.
Geen leuk nieuws eerlijk gezegt, en ik sta niet te juichen ofzo, maar toch ergens zegt m'n gevoel wel: Je krijgt wat je verdient, leer ervan..., 't heeft een bittere nasmaak zeg maar.
Dat zuigt echt enorm, maar je kunt beter niks doen en accepteren(hoe moelijk dat ook is). Zit zelf in ongeveer dezelfde situatie. Ook na 3jaar uit en zij heeft nu ook constand een gozer over de vloer. Ze zegt dat er niks is, maar ik weet wel beter. Het is kut, maar je kunt er toch niks aan doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Chev het volgende:
Succes RemcoDelft, 3 jaar is een lange tijd en als het niet jou keus is dan is het nog kutter.
Zou zeggen doe het even rustig aan, laat je ex de rebound maar nemen
Sorry man, ik wil niet al te hard klinken, maar wat ik van jouw ex heb gelezen klonk verre van perfect. Ik zou me in jouw geval echt totaal geen zorgen maken over het tegenkomen van een leuker, liever en stabieler meisje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben daar nog steeds niet van overtuigdIn mijn ogen was ze echt perfect (ondanks dat de perfecte vrouw niet bestaat dan, maar goed genoeg dan in elk geval
) Kan me werkelijk niet voorstellen dat er iemand ergens rondloopt die 10x beter is
6 maand ongeveer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef Chev het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid hoe lang is hier iedereen nu al vrijgezel?
Ik zelf alweer 16 maanden
Ik zou 't zelf om te zieken voorlopig niet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Zo bezoek net de deur uitgeschopt. Ben wel een beetje gaar.En ex-lief (
) wil langskomen om wat spullen op te halen. Ga ik dat goedvinden?
Gewoon spullen in een doos buiten zetten. Kan ze hem daar oppikkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Zo bezoek net de deur uitgeschopt. Ben wel een beetje gaar.En ex-lief (
) wil langskomen om wat spullen op te halen. Ga ik dat goedvinden?
Je hebt ook wel gelijk denk ik, maar aan de andere kant zaten er ook wel hele goeie kanten aan. Heb nog steeds hele goeie herinneringen aan de tijd die ik met haar heb doorgebracht en díe dingen mis ik gewoon. Maar het zijn ook wel een beetje bepaalde types waar ik op val, beetje wild en soms onvoorspelbaar, maar daardoor wel moeilijk om te temmen... Er is één meisje dat ik ook echt geweldig vind en waarvan ik gewoon weet dat zij veel stabieler is, maar weet niet zo goed wat zij van mij vindt... Ben bang dat het weer zo is: "je bent echt heel erg aardig, maar..."quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:20 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Sorry man, ik wil niet al te hard klinken, maar wat ik van jouw ex heb gelezen klonk verre van perfect. Ik zou me in jouw geval echt totaal geen zorgen maken over het tegenkomen van een leuker, liever en stabieler meisje!
Dat gevoel heb ik ook wel eens ja, de meisjes waar ik op val vinden mij niet interessant, en diegenen die mij leuk vinden, vind ik dan weer niet interessant...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
Maar nee, argghh waarom heb ik nou fucking altijd net sjans van de chicks waar ik compleet niet op val??? Ja ok, ze was ook nogal dik..I'm sorry, ik weet dat dat niet lief van me is om te zeggen... maar ik val gewoon niet op dik. Kan ik niks aan doen, net zoals ik niet op mannen val, val ik niet op vrouwen die erg dik zijn.
Bedoel als een meid wat voller is vind ik dat vaak geen probleem, kan erg sexy zijn zelfs. Maar echt dik, als in, onderkin enzo... nee sorry, I fold.
Dude!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
Goddamn ik heb een kater!
Gister tot fucking 7 uur sochtends op stap geweest. Was op zich wel leuk, was naar een gezellige club gegaan met een vriend. Lekker beetje staan dansen en dames bekijken.![]()
Er liep wel wat leuks rond, maar op de een of andere manier bleef het allemaal bij een beetje oogcontact maken etc... niet echt contact kunnen krijgen.
Afijn, rond uurtje of 4 sloot die toko, dus wij staan buiten onze fietsen te pakken. Spreekt zo'n grietje mijn maat aan... "waar gaan we nog bier drinken?"
Hij meteen enthausiast...jaa laten we ergens heen gaan.
Ik dacht, mja why not... ik vond het niet echt een bijzonder grietje, maar ik werd half mee getrokken... dus ja boeie.
Toen belandden we in een of andere gare studentenkroeg...en daar was dus ook een vriendin van dat grietje. Maar ja, mijn maat was al druk in gesprek met haar dus die vriendin van dr ging maar tegen mij aan lullen. Maar het was echt zo'n mens waar ik he-le-maal niet op val.
En zij had er duidelijk zin in... dat had ik wel door, ondanks dat ik er niet echt meer nuchter bij zat. Hand op mn been ook meteen enzo....
Maar nee, argghh waarom heb ik nou fucking altijd net sjans van de chicks waar ik compleet niet op val??? Ja ok, ze was ook nogal dik..I'm sorry, ik weet dat dat niet lief van me is om te zeggen... maar ik val gewoon niet op dik. Kan ik niks aan doen, net zoals ik niet op mannen val, val ik niet op vrouwen die erg dik zijn.
Bedoel als een meid wat voller is vind ik dat vaak geen probleem, kan erg sexy zijn zelfs. Maar echt dik, als in, onderkin enzo... nee sorry, I fold.
Dus ja, toen werd ik met koppijn en lichtelijk teleurgesteld wakker vandaag![]()
Maar heb wel leuke avond gehad hoor... was uiteindelijk alleen beetje teleurstellend
Herkenbaar...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook wel eens ja, de meisjes waar ik op val vinden mij niet interessant, en diegenen die mij leuk vinden, vind ik dan weer niet interessant...
Tsja daar kom je maar op 1 manier achter!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk denk ik, maar aan de andere kant zaten er ook wel hele goeie kanten aan. Heb nog steeds hele goeie herinneringen aan de tijd die ik met haar heb doorgebracht en díe dingen mis ik gewoon. Maar het zijn ook wel een beetje bepaalde types waar ik op val, beetje wild en soms onvoorspelbaar, maar daardoor wel moeilijk om te temmen... Er is één meisje dat ik ook echt geweldig vind en waarvan ik gewoon weet dat zij veel stabieler is, maar weet niet zo goed wat zij van mij vindt... Ben bang dat het weer zo is: "je bent echt heel erg aardig, maar..."
Nee klopt, heb niet aan dr gedacht. Het gaat me inmiddels wel weer okay. Sinds ik in mijn hoofd echt de knop heb omgezet een paar dagen geleden (het moment dat ik haar email zonder te lezen heb verwijderd) gaat het beter met me.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:19 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Dude!!
Jammer van die chick, maar je hebt je wel aan je woord gehouden man!
Ach, dont worry, de volgende wordt gewoon knap lekker.
Oh en geef toe, ook al was zij misschien niet echt leuk, je dacht waarschijnlijk niet aan je ex (of misschien juist wel.)
Dat laatste komt goed man, maar sowieso mooi om te zien dat je voor jezelf een "stand" hebt genomen. Je gaat alleen nog maar up nu!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee klopt, heb niet aan dr gedacht. Het gaat me inmiddels wel weer okay. Sinds ik in mijn hoofd echt de knop heb omgezet een paar dagen geleden (het moment dat ik haar email zonder te lezen heb verwijderd) gaat het beter met me.
Ik mis haar nog wel, natuurlijk.... is ook niet zo gek als je 7 jaar iemand dag in dag uit hebt gezien en dan van het een op het andere moment die persoon compleet uit je leven verdwijnt.
Maar ik heb wel zoiets van, klaar met jou.... kil harteloos mens dat ze is. (die gedachte moet je haar niet eens meer gunnen man.
En ja, nu maar hopen inderdaad dat ik de volgende keer eindig met een meisje dat ik WEL interessant vind
Zeker, al verwacht ik heus nog wel een keer een dip te krijgen.... zullen heus nog wel momenten komen dat ik het effe moeilijk heb. Maar mentaal is er echt een breaking point gekomen voor mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:26 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Dat laatste komt goed man, maar sowieso mooi om te zien dat je voor jezelf een "stand" hebt genomen. Je gaat alleen nog maar up nu!
Daarom.. Kijk, dips hebben is niets mis mee, maar het is duidelijk dat je over een bepaalde grens gestapt bent en dat is gewoon progress.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zeker, al verwacht ik heus nog wel een keer een dip te krijgen.... zullen heus nog wel momenten komen dat ik het effe moeilijk heb. Maar mentaal is er echt een breaking point gekomen voor mij.
Op n gegeven moment heb je zoveel verdriet gehad, heb je zoveel gehuild, ben je zo down geweest... dat de bodem is bereikt. Dat je bij jezelf denkt... dieper dan dit kan ik niet gaan... en dan zeg je bij jezelf: NO more! en kan je inderdaad alleen nog maar omhoog.
Ik weet het, maar dat durf ik niet zo goed, heb altijd goed contact met haar en wil dat ook niet verpesten. Maar aan de andere kant, zo'n intensief contact heb ik er ook weer niet mee (bewust, omdat ik niet wéér in de friendszone terecht wilde komen)quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:22 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Tsja daar kom je maar op 1 manier achter!Doe de challenge!
Ja, ik begrijp het wel. Ik accepteer wel altijd mensen zoals ze zijn, ik wil nooit iemand veranderen alleen maar omdat ik dat zo graag zou willen want dan zou ik ook al niet tevreden zijn met de persoon die zij is. Dat ik op zo'n types val is ook omdat ik zelf nogal berekenend en nadenkend ben, als iemand dan veel impulsiever is, dan trekt mij dat mee daarin en dat ervaar ik zelf als positief. Het vult elkaar ook best goed aan dan.quote:In ieder geval, dat wilde en onvoorspelbare kan ik me best wel voorstellen. Ik heb dat zelf ook wel een beetje, maar ergens denk ik dat ik dat ook wel wil, juist omdat ik dan vast kan houden aan het feit dat zij zelf wild en onvoorspelbaar is.
Dit klinkt een beetje vaag, maar ik bedoel ermee te zeggen dat je op die manier ook slechte dingen in een relatie of vervelende wendingen dan "makkelijker" kan verklaren, in plaats van er echt mee om te gaan..
Ok het klinkt nog steeds vaag, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
Welkom en voel je vrij om je verhaal te vertellen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:09 schreef AAAAAA het volgende:
Ik mag hier ook gaan posten. Loslaten is lastiger dan ik dacht.
Ja dit zijn wel de meest afschuwelijke break ups, waarbij je geen idee hebt wat de aanleiding geweest kan zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik kan me hier ook bij gaan voegen. Het is zo ver, mijn lieve vriendje waar ik een jarenlange relatie mee had, heeft me verlaten. Het voelt verschrikkelijk, ik heb echt het gevoel dat ik dit niet aankan.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Ik weet het gewoon echt niet.
En het ergste is nog wel, dat het hem geen ene flikker kan schelen.. HELEMAAL NIETS.
Hij heeft niet eens een reden gegeven waarom het over is?
Ik vraag hem om uitleg, dan krijg ik de reactie: Ja gwn blablablabla ik hoef niets meer met je te maken te hebben, wil geen contact meer met je, maakt me echt niets uit hoe je je voelt, ik wil je gewoon niet meer en dat hoor je maar te accepteren, en oja, bel me niet of sms me niet want dan blokkeer ik je nummer.
Totale onbegrip, ik snap dit gewoon niet.. dit komt gewoon totaal uit het niets..Vrijdagavond was er nog niets aan de hand, gisteravond heeft hij me dit verteld. Ik vind dit echt het meest rare verhaal wat ik hier heb gelezen, hoe kan iemand nou zo ineens tegen me doen? Hij houdt toch van me...
Pure onbegrip
Ik weet niet wat ik moetHou van hem en wil hem niet kwijt maar blijkbaar is dit gevoel niet wederzijds.
Ik mag hier niet meer posten... ben erachter gekomen waarom het is uitgegaan: Ze was al verliefd op een anderquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:09 schreef AAAAAA het volgende:
Join the club waar weinig bij willen horen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:09 schreef AAAAAA het volgende:
Dit hoor ik vaker, en dan vooral als mannen het uitmaken... Totaal uit het niets, doei over dag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik kan me hier ook bij gaan voegen. Het is zo ver, mijn lieve vriendje waar ik een jarenlange relatie mee had, heeft me verlaten. Het voelt verschrikkelijk, ik heb echt het gevoel dat ik dit niet aankan.
En het ergste is nog wel, dat het hem geen ene flikker kan schelen.. HELEMAAL NIETS.
Ik vraag hem om uitleg, dan krijg ik de reactie: Ja gwn blablablabla ik hoef niets meer met je te maken te hebben, wil geen contact meer met je, maakt me echt niets uit hoe je je voelt, ik wil je gewoon niet meer en dat hoor je maar te accepteren, en oja, bel me niet of sms me niet want dan blokkeer ik je nummer.
Totale onbegrip, ik snap dit gewoon niet.. dit komt gewoon totaal uit het niets..Vrijdagavond was er nog niets aan de hand, gisteravond heeft hij me dit verteld. Ik vind dit echt het meest rare verhaal wat ik hier heb gelezen, hoe kan iemand nou zo ineens tegen me doen? Hij houdt toch van me...
Sterkte.quote:Ik weet niet wat ik moetHou van hem en wil hem niet kwijt maar blijkbaar is dit gevoel niet wederzijds.
Join the club, die van mij kon/kan het ook geen reet schelen. Mannen he!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:34 schreef Balenciaga. het volgende:
Pure onbegrip
Ik weet niet wat ik moetHou van hem en wil hem niet kwijt maar blijkbaar is dit gevoel niet wederzijds.
Vrouwen kunnen het ook hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, en dan vooral als mannen het uitmaken... Totaal uit het niets, doei over dag.
[..]
Sterkte.
Ik heb niet veel vrienden, bijna zelfs geen echte vrienden, hij was mn échte maatje, degene die ik ALLES vertelde, waar ik alles mee kon doen, waar ik me 100% mezelf voelde. Zo'n iemand ben ik verder nog nooit tegen gekomen.. We hadden een perfecte relatie, het enige probleem was dat hij 4 uur met de trein weg woonde, maar dit hebben we altijd gewoon geaccepteerd. Ik had ALLES voor hem over, ik deed ALLES voor hem.. stond ALTIJD voor hem klaar, en nu dit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:40 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ja dit zijn wel de meest afschuwelijke break ups, waarbij je geen idee hebt wat de aanleiding geweest kan zijn.
Hoelang heb je een relatie gehad?
Het zal inderdaad een ontzettend moeilijke periode gaan worden, maar hopelijk heb je ook een boel vrienden of familie waar je je ei kwijt bij kan. Sowieso zal je in dit topic ook steun kunnen vinden bij lotgenoten.
Sterkte in ieder geval!
quote:
Wat je schrijft is wel toepasselijk voor de meeste gedumpten. Ook al lijkt het nu zo, het is misschien niet iets wat 'ineens' gebeurd, ook al voelt het verschrikkelijk. Het lijkt nu zeker alsof je diegene waar je zo van hield (en waarrvan je dacht dat het wederzijds was) ineens niet meer herkent? Onwerkelijk gewoon...quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vrienden, bijna zelfs geen echte vrienden, hij was mn échte maatje, degene die ik ALLES vertelde, waar ik alles mee kon doen, waar ik me 100% mezelf voelde. Zo'n iemand ben ik verder nog nooit tegen gekomen.. We hadden een perfecte relatie, het enige probleem was dat hij 4 uur met de trein weg woonde, maar dit hebben we altijd gewoon geaccepteerd. Ik had ALLES voor hem over, ik deed ALLES voor hem.. stond ALTIJD voor hem klaar, en nu dit?
Ik heb hem net opgebeld en hij zei: Het boeit me geen flikker hoe jij je voelt, ik wil dit dus je hebt pech. En ik wil je niet spreken zei ik toch... En boem, de telefoon werd opgegooid. Er moet haast wel iets gebeurd zijn, anders kan ik echt geen verklaring vinden voor dit gedrag.. Aangezien liefde voor iemand niet binnen 1 dag over gaat.
Ik heb dit topic altijd al een tijdje gelezen, vond het interessant om te lezen hoe iedereen met een break up omging etc, heb ook veel respect voor jullie.. Maar was altijd blij dat ik niet degene was die in jullie situatie zat, overigens dacht ik zelfs dat ik NOOIT in die situatie terecht zou komen.. dat ik altijd bij mijn lieve vriendje zou blijven.. Maar nu, oh mijn god, ik moet er niet aan denken om die maandenlange periode van onbegrip, verdriet en woede tegemoet te gaan.
Ik wil dit echt niet. Ik heb nu gewoon zin om 10000 maanden te slapen en pas wakker te worden als alle pijn weg is.
Die stank voor dank kan ik nu, precies een jaar later, nog weleens boos om worden. En onbegrip waaraan ik dat heb verdiend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik had ALLES voor hem over, ik deed ALLES voor hem.. stond ALTIJD voor hem klaar, en nu dit?
Ik wil dit echt niet. Ik heb nu gewoon zin om 10000 maanden te slapen en pas wakker te worden als alle pijn weg is.
Heel herkenbaar, maar nog steeds kan ik het nog niet helemaal loslaten...quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik mag hier niet meer posten... ben erachter gekomen waarom het is uitgegaan: Ze was al verliefd op een anderDat maakt t zo veel makkelijker
Daarbij komt nog, dat ik dr nu op msn spreek (en heeeel hard aan het dissen ben) en ik kom dr nu echt achter wat een dom kansloos iemand het is...dat ik daar ooit wat in zag zeg
Vriendelijke vent zeg....quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik heb hem net opgebeld en hij zei: Het boeit me geen flikker hoe jij je voelt, ik wil dit dus je hebt pech. En ik wil je niet spreken zei ik toch... En boem, de telefoon werd opgegooid.
Dat vind ik ook,daarom heb ik hem net ook gesmst: Als je misschien nog een heel klein beetje waardigheid hebt sta je me te woord, en leg je uit waarom je me in 1 keer uit je leven verwijderd. Want de manier waarop jij mij aan de kant hebt gezet is gewoon niet te bevatten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vriendelijke vent zeg....De relatie beëndigen is één ding, maar dat kan toch wel op fatsoenlijk toon?
De klap is minder hard als je niet op een reactie rekent. Hij doet z'n uiterste best om jou niet te spreken te krijgen en hij vind het zo te horen niet nodig om jouw vragen te beantwoorden. Troost je met de gedachte dat hieruit blijkt dat het een autistisch eikeltje met een te groot ego is, en dat er betere mensen zijn in de wereld. Sterkte meid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:27 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook,daarom heb ik hem net ook gesmst: Als je misschien nog een heel klein beetje waardigheid hebt sta je me te woord, en leg je uit waarom je me in 1 keer uit je leven verwijderd. Want de manier waarop jij mij aan de kant hebt gezet is gewoon niet te bevatten.
Hij kan niet smsen, dus ik heb hem na dat smsje gebeld.. maar hij pakt niet op en drukt me de hele tijd weg.![]()
Naja hierna heb ik hem gesmst:
Je maakt me geestelijk kapot zo, maar het is wel duidelijk. Verder contact moet van jou uit komen, ik geef je tot nu toe je zin door je niet meer 'lastig te vallen'
Ik heb namelijk ook geen zin als een zwak meisje constant achter hem aan te bellen, te smsen en te janken etc. Het moet maar van hem uit komen nu. Nu we geen contact meer zullen hebben zal hij wel merken wat hij kwijt is.
En nu hopen dat hij smekend aan mijn knieën ligt binnenkortMaar dat zal wel niet.Toch blijf ik hoop hebben.
Don't do it, girl!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:27 schreef Balenciaga. het volgende:
* Oh maar ik heb 1 probleem, IK KAN NIET ZONDER CONTACT MET HEM. Ik blijf hem maar smsen en bellen. Ik kan hem gewoon niet negeren en het zo laten zoals het is. (Langsgaan is nu geen optie aangezien hij 4 uur bij me vandaan woont. Misschien deze zaterdag ga ik er langs)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't do it, girl!Je gaat jezelf alleen maar heel veel pijn hiermee doen.
Damn dat is wederom weer erg cruel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik heb niet veel vrienden, bijna zelfs geen echte vrienden, hij was mn échte maatje, degene die ik ALLES vertelde, waar ik alles mee kon doen, waar ik me 100% mezelf voelde. Zo'n iemand ben ik verder nog nooit tegen gekomen.. We hadden een perfecte relatie, het enige probleem was dat hij 4 uur met de trein weg woonde, maar dit hebben we altijd gewoon geaccepteerd. Ik had ALLES voor hem over, ik deed ALLES voor hem.. stond ALTIJD voor hem klaar, en nu dit?
Ik heb hem net opgebeld en hij zei: Het boeit me geen flikker hoe jij je voelt, ik wil dit dus je hebt pech. En ik wil je niet spreken zei ik toch... En boem, de telefoon werd opgegooid. Er moet haast wel iets gebeurd zijn, anders kan ik echt geen verklaring vinden voor dit gedrag.. Aangezien liefde voor iemand niet binnen 1 dag over gaat.
Ik heb dit topic altijd al een tijdje gelezen, vond het interessant om te lezen hoe iedereen met een break up omging etc, heb ook veel respect voor jullie.. Maar was altijd blij dat ik niet degene was die in jullie situatie zat, overigens dacht ik zelfs dat ik NOOIT in die situatie terecht zou komen.. dat ik altijd bij mijn lieve vriendje zou blijven.. Maar nu, oh mijn god, ik moet er niet aan denken om die maandenlange periode van onbegrip, verdriet en woede tegemoet te gaan.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Maar wat moet ik andersWil gewoon naar hem toe en dat hij me vertelt dat hij een fout heeft gemaakt etc. Wil gewoon dat alles is zoals 2 dagen geleden, dat we weer lief doen tegen elkaar, wil deze pijn niet voelen dat ik hem kwijt ben (Eigenlijk besef ik het nog totaal niet)
Maarja, op dit moment weet ik gewoon helemaal even niet meer wat ik moet denken dus. Heb nu gewoon het gevoel dat ik écht de liefde van mijn leven kwijt ben geraakt.. Zo'n relatie die ik met hem heb, kan ik gewoon nergens anders vinden![]()
Eerst dacht ik altijd dat als mijn relatie met mijn vriend (inmiddels ex vriend dus) over zou zijn, dat ik hem niet zo zeer zou missen, maar dat ik meer het relatie hebben zou missen. Nou, dat is dus totaal niet zo want naast mijn vriend is er nog iemand die heel graag met me wil afspreken etc. (Nu dat het uit is) Vroeger was ik gek van deze jongen, maar nu niet meer en heb ook totaal geen zin om met hem af te spreken, heb ook totaal geen behoefte aan een andere jongen, wil alleen mijn EX (
). Wil alleen maar mijn lieve vriendje terug. Mijn lieve vriendje waar ik zo van hou.
Ik hoop dat het snel over zal gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begrijp je pijn, maar wat jij wilt gaat niet gebeuren en gezien zijn reactie is dat maar goed ook. Hoeveel je ook van hem houdt, hij is gewoon niet goed genoeg voor je.
Het besef komt wel, dat heeft tijd nodig. Ik heb gezeten waar jij nu zit, en dat is nog niet eens zo lang geleden. Geloof me, het wordt minder en gaat zelfs helemaal over.
Volgens mij heeft iedereen die in dit draadje post in die situatie gezeten. "Als ze nu huilend aanbelt, en zegt dat ze spijt heeft van haar beslissing neem ik haar terug en worden we weer net zo supergelukkig als we waren voordat ze die vergissing beging."quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:19 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel over zal gaanIk weet zelf ook wel dat het beter is als ik hem uit mijn leven heb, want hij heeft me naast dit nog wel meer dingen geflikt die ik gewoon niet kan accepteren. Maar toch, nu denk ik alleen maar rationeel.. weet zeker als dat hij zegt dat hij me terug wil, dat ik dan gewoon zonder twijfel ja zeg.
Hmmm...en je hebt echt niks aan zien komen toen hij het uitmaakte?quote:Het meest rare is ook he, dat toen ik vorige week zondag naar huis ging en afscheid van hem nam (want tsja, ik zou hem toch een hele week niet zien he) dat ik ineens KEIHARD begon te huilen en vertelde hem dat ik zo bang was dat dit de laatste keer was dat ik hem zag.. Echt zomaar uit het niets.. dit had ik nog nooit gehad.. weet ook niet waar die angst ineens vandaan kwam, want we hadden een superfijn weekend gehad samen.
Maar jahoor, mijn gevoel was gewoon juist. Echt zo raar.
Precies!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Miesjel het volgende:
Uiteindelijk voel ik me best wel prima, vooral met het idee dat ik er echt wel ga komen. Mag ook wel, ik ben het meer dan waard!
Nee ik heb totaal niets zien aankomenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die in dit draadje post in die situatie gezeten. "Als ze nu huilend aanbelt, en zegt dat ze spijt heeft van haar beslissing neem ik haar terug en worden we weer net zo supergelukkig als we waren voordat ze die vergissing beging."
Helaas gebeurd dat niet zoveel. Maar nog vaker is zo dat men er achter komt dat, hoe pijnlijk de break-up ook was, men ook alleen gelukkig kan zijn. Het punt is, iedereen die hier post heeft zich onbewust tè afhankelijk van vriend(in) opgesteld, waardoor het zo'n pijn doet dat diegene er niet meer is. Nu is die onafhankelijkheid weer terug, en dat is behoorlijk zwaar wennen. Maar na verloop van tijd zie je er wel de voordelen van in hoor.![]()
[..]
Hmmm...en je hebt echt niks aan zien komen toen hij het uitmaakte?
Mistake #1: Guiltyquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
ik heb nog een inspirerende site gevonden met veel artikelen: http://lovesagame.com
misschien heb je er wat aan..
Als ik je zo hoor, zat er al langer meer dwars... Ik begin me nu zelf ook te realiseren dat (hoewel moeilijk) het wel beter is om niet samen verder te gaan. Hopelijk komt dat bij jou ook snel, hoewel het weken kan duren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:19 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel over zal gaanIk weet zelf ook wel dat het beter is als ik hem uit mijn leven heb, want hij heeft me naast dit nog wel meer dingen geflikt die ik gewoon niet kan accepteren. Maar toch, nu denk ik alleen maar rationeel.. weet zeker als dat hij zegt dat hij me terug wil, dat ik dan gewoon zonder twijfel ja zeg.
Het meest rare is ook he, dat toen ik vorige week zondag naar huis ging en afscheid van hem nam (want tsja, ik zou hem toch een hele week niet zien he) dat ik ineens KEIHARD begon te huilen en vertelde hem dat ik zo bang was dat dit de laatste keer was dat ik hem zag.. Echt zomaar uit het niets.. dit had ik nog nooit gehad.. weet ook niet waar die angst ineens vandaan kwam, want we hadden een superfijn weekend gehad samen.
Maar jahoor, mijn gevoel was gewoon juist. Echt zo raar.
Ja een bizar iets blijft het he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Damn dat is wederom weer erg cruel.
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen hun partners zou ijskoud aan de kant kunnen zetten na jaren een relatie gehad te hebben..
Maar dont worry, je gaat er echt wel overheen komen, er zijn hier een aantal mensen met bijna gelijke break ups en ook zij beginnen er bovenop te komen.
Het gaat even duren, maar probeer daarom je leven weer op te pakken, neem contact op met mensen die je minder hebt gesproken, praat er desnoods over met je ouders en blijf hier gewoon lekker posten.
En natuurlijk, huil zo nu en dan je ogen uit je kop, maar probeer hem in ieder geval niet te contacteren!
Lees dit nu ineens.. Zeg, zeg! Zeeland kan best wel leuk zijn! En het zijn de jaren 90 niet meer hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Al kan ik me voorstellen dat er misschien niet heel veel te doen is in zeeland (ben dr al eeuwen niet meer geweest...wel ooit met mn ma gaan kamperen in een camping vlakbij terneuzen, maar toen was ik 15 ofzo)
Gheh ja echt heel herkenbaar, zelf ook guilty van alles behalve #6. Misschien ook handige info voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mistake #1: Guilty
Mistake #2: Guilty
Mistake #3: Guilty
Mistake #4: Guilty
Mistake #5: Not guilty
Mistake #6: Unfortunately not guilty
Plaatje er bij van die website:
[ afbeelding ]
Daar is iequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef appelsjap het volgende:
Leuk liedje om je ex mee te vergeten
Trey Songz - Black Roses (check deze rnb shit) :')
quote:
Dankje. Nouja long story short: Na 2 jaar heeft mijn voormalige vriendin besloten om er een punt achter te zetten. Toevallig precies nadat ze op vakantie is geweest. Haar vorige vriend heeft ze bedrogen, en tegen mij had ze ook al een paar keer gelogen. Ik ben van nature helemaal niet zo jaloers, maar als ik zag wat zij in 1 week aan fanmail verzamelde via sms/hyves/etcetc, dan vind ik dat ze het nog knap lang heeft volgehouden. Zelfs op haar stage, die ik heb geregeld, wordt ze versierd door jan en alleman.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:14 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Welkom en voel je vrij om je verhaal te vertellen!
Nou da's toch prima dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:04 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Lees dit nu ineens.. Zeg, zeg! Zeeland kan best wel leuk zijn! En het zijn de jaren 90 niet meer he
Als je weet waar je moet zijn is het stikgezellig, en dat was het gisteren dus ook!
Ja...klote! Kan me voorstellen dat dat weer oud zeer losmaakt. Sowieso, dat hele zakelijke dat moet worden afgehandeld na een relatie is zwaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef JoeBravo het volgende:
zucht, 3 dagen geleden deed het contact wat ik met haar had me weinig en vandaag krijg ik een mailtje van haar met de vraag hoe we de omgang met ons zoontje regelen met de feestdagen en ik ben compleet van de wijs.![]()
ben dus toch weer niet zover als ik dacht dat ik was
Als ze iets wilt doen vind ik het prima en anders kan ze lekker oprotten uit me leven. Ben der klaar mee. Heb overgens 3 jaar met haar gehad, maar dit "probleem" speelde de laatste 2 jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef DeuceFour het volgende:
@Swatfire
wat lullig, wat ga je nu doen? En nee, je hebt niet 2 jaar aan haar verspild, je hebt 2 jaar gehad om erachter te komen dat zij toch niet de ware is en niet goed voor je is.
Sterktequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:55 schreef Paikea het volgende:
Ik heb een dip![]()
Ik voelde me echt goed vandaag, daadkrachtig en sterk. En nu weet ik het gewoon ff niet meer![]()
Vandaag spullen opgehaald bij hem, en thank god zag hij er beroerder uit dan ik!
shit je bent al de 2e die zegt dat ie goed is hier in dit topicquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
500 days of summer. als je de film niet kent. nu naar toe gaan in de bios(vooral de eerste minuut en de laatste minuut)
Het zondagavond dipje. You're not alone. Sterktequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:55 schreef Paikea het volgende:
Ik heb een dip![]()
Ik voelde me echt goed vandaag, daadkrachtig en sterk. En nu weet ik het gewoon ff niet meer![]()
Vandaag spullen opgehaald bij hem, en thank god zag hij er beroerder uit dan ik!
Ik moet zeggen dat ik me mentaal best okay voelquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Het zondagavond dipje. You're not alone. Sterkte
Hmm, volgens mij is het meestal zo als je niet verwacht iemand ergens tegen te komen of die wil je niet tegenkomen, dat het dan juist wel zo is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Barbusse het volgende:
@dick_laurent: gewoon genieten van je weekendje Berlijn kerel. Ik hoop er dan ook te zijn.En volgens mij is de kans dat je haar tegenkomt wel erg klein hoor....
Murphy's Lawquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het meestal zo als je niet verwacht iemand ergens tegen te komen of die wil je niet tegenkomen, dat het dan juist wel zo is.
Mwoah, in een stad als Berlijn zie ik nog niet zo snel gebeuren hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het meestal zo als je niet verwacht iemand ergens tegen te komen of die wil je niet tegenkomen, dat het dan juist wel zo is.
Murphy's is een biermerk, geen wetmaker. Gare pessimisten hier ook altijd.quote:
Komt inderdaad een beetje lomp over...Het is verdorie gisteren gebeurtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Dipjes, katers, films over verbroken relaties.....is het zondag?![]()
Oké, ik kom misschien een beetje lomp over. Maar ik heb een goed weekend gehad, leuk bezoek en leuke dingen gedaan. Daarnaast heb ik m'n ex gesproken. En alhoewel het geen denderend gesprek was, voel ik me er wel goed onder. Ik ben niet meer helemaal van de kaart en zo. Dus het gaat vooruit!![]()
@dick_laurent: gewoon genieten van je weekendje Berlijn kerel. Ik hoop er dan ook te zijn.En volgens mij is de kans dat je haar tegenkomt wel erg klein hoor....
hey omdat ik murphy's law zeg ben ik niet meteen een gare pessimist hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Murphy's is een biermerk, geen wetmaker. Gare pessimisten hier ook altijd.Dit is R&P, geen ONZ.
Exuus, niet op gelet. Heb het hier sinds gisteren ook niet echt meer bijgehouden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef Paikea het volgende:
[..]
Komt inderdaad een beetje lomp over...Het is verdorie gisteren gebeurt
Misschien geen pessimist, maar wel gaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hey omdat ik murphy's law zeg ben ik niet meteen een gare pessimist hoor
gaar ben ik ZEKERquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien geen pessimist, maar wel gaar.
Euh..Neequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exuus, niet op gelet. Heb het hier sinds gisteren ook niet echt meer bijgehouden.
Sterkte meid. [ afbeelding ]
Oh, wacht eens, jouw ex was dat ventje dat je niet eens meer te woord wou staan toch? Hmpf, volgens mij heb ik al gezegd wat ik van dat soort mensen vind...
Inderdaad... erg makkelijk om dan maar de boel af te breken. Maar goed, eigenlijk gaat bijna geen enkele relatie op zo'n manier uit, dat beide partijen zoiets hebben van: "It's okay... ik heb er compleet vrede mee"quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Paikea het volgende:
[..]
Euh..NeeDie van mij heeft het uitgemaakt omdat we in een dip zaten en hij er niet meer voor wilde werken...Hij dacht niet dat het nog zo zou worden als vroeger (lees, toen we verliefd waren), dus leek hem dit het beste.
Oftewel, de makkelijkste weg kiezen...
Damn...blunder op blunder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef Paikea het volgende:
[..]
Euh..NeeDie van mij heeft het uitgemaakt omdat we in een dip zaten en hij er niet meer voor wilde werken...Hij dacht niet dat het nog zo zou worden als vroeger (lees, toen we verliefd waren), dus leek hem dit het beste.
Oftewel, de makkelijkste weg kiezen...
Nouja, de relatie hiervoor wel. Maar daar had ik al een half jaar verdriet van gehad. Toen het eenmaal niet meer ging waren we allebei blijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad... erg makkelijk om dan maar de boel af te breken. Maar goed, eigenlijk gaat bijna geen enkele relatie op zo'n manier uit, dat beide partijen zoiets hebben van: "It's okay... ik heb er compleet vrede mee"
Had je al lang een relatie met hem dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nouja, de relatie hiervoor wel. Maar daar had ik al een half jaar verdriet van gehad. Toen het eenmaal niet meer ging waren we allebei blij![]()
En hij was zo laf om het allemaal te laten gebeuren.
Mijn nieuwste ex is zo laf om er niet voor te willen werken. Als je het mij vraagt had hij gewoon bindingsangst. Als je over bepaalde dingen nadenkt, wilde hij gewoon niet dat het serieus zou worden...
Nou, dat vind ik nogal een heftige constatering eigenlijk! Begrip opbrengen kan ik inderdaad niet, maar als iemand verteld dat je wereld even stilstaat kun je nergens begrip voor hebben denk ik!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn...blunder op blunder.Ik haal mensen hier door elkaar..... Misschien zelf ook een beetje te gaar geloof ik.
![]()
En als hij niet meer wilt werken voor een relatie is er in feite ook geen relatie meer hè? Mij is vrijwel hetzelfde overkomen, dus ik denk dat ik wel een beetje begrijp hoe je je voelt nu. En de makkelijkste weg kiezen, ja dat is het. Dit is de "tegenspoed" waarover gesproken werd voordat ze "ja, ik wil" zei. Dus begrip opbrengen voor zo'n beslissing is niet echt makkelijk.
jepquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een heftige constatering eigenlijk! Begrip opbrengen kan ik inderdaad niet, maar als iemand verteld dat je wereld even stilstaat kun je nergens begrip voor hebben denk ik!
Ik kan mezelf in ieder geval recht in de ogen aankijken, ik heb er alles aan gedaan om het te laten werken zonder mezelf kwijt te raken.
Dus op dat punt,voor mij!
En nu maar hopen dat hij een tijdlang doodongelukkig is zonder mij en zichzelf voor zijn kop gaat slaan dat hij zich niet eerder heeft gerealiseerd dat hij in zijn handjes mocht knijpen om mij te hebben.
Kom nou, ik ben wel meer waard dan een sukkel die bij de eerste dip meteen eruit stapt en niets serieus wil laten worden.
Maar toch is het kut
Als je zelf er inderdaad alles aan gedaan hebt om de relatie te laten werken kun je jezelf inderdaad recht in de ogen kijken met opgeheven hoofd. Dus inderdaad,quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een heftige constatering eigenlijk! Begrip opbrengen kan ik inderdaad niet, maar als iemand verteld dat je wereld even stilstaat kun je nergens begrip voor hebben denk ik!
Ik kan mezelf in ieder geval recht in de ogen aankijken, ik heb er alles aan gedaan om het te laten werken zonder mezelf kwijt te raken.
Dus op dat punt,voor mij!
En nu maar hopen dat hij een tijdlang doodongelukkig is zonder mij en zichzelf voor zijn kop gaat slaan dat hij zich niet eerder heeft gerealiseerd dat hij in zijn handjes mocht knijpen om mij te hebben.
Kom nou, ik ben wel meer waard dan een sukkel die bij de eerste dip meteen eruit stapt en niets serieus wil laten worden.
Maar toch is het kut
Iets langer dan een jaar. Wat dat betreft relatief kort.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je al lang een relatie met hem dan?
Ach, het gaat in principe niet om hoe lang je een relatie hebt gehad, maar meer hoe je die relatie in de toekomst zag. Als je inderdaad al helemaal voor je zag hoe je oud zou worden met hem kan ik me voorstellen dat het als een koude douche aanvoelt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:46 schreef Paikea het volgende:
[..]
Iets langer dan een jaar. Wat dat betreft relatief kort.
Maar ik dacht echt dat hij het was! De man met wie ik oud zou worden. Ik zag het al helemaal voor me, huisje, boompje, beestje, kindje, trouwjurk.
En dat valt me nu wel zwaar. Even in 1 zin is heel je toekomstbeeld naar de klote. Maar ik durf nu al wel voorzichtig blij te zijn om een echte independent woman te worden.
Dat is altijd wel een beetje mijn droom geweest. In een grote stad, ver weg van dat boerendorp in BRabant mijn leven opbouwen, veel vrienden krijgen en mezelf redden. Datzelf heb ik allemaal al gedaan, nu moet ik het alleen gaan doen. En dat kan ik wel. Er verandert niets, behalve dat hij dan uit mijn leven is.
Ik typ het nu heel droog neer hier hoor, tuurlijk doet het pijn. Maar ik wil vooruit, niet stil blijven staan. Het is mijn verdriet niet waard.
Ik voel me nu vooral leeg..En morgen de confrontatie maar aangaan. We zijn namelijk collega'squote:Op zondag 4 oktober 2009 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je zelf er inderdaad alles aan gedaan hebt om de relatie te laten werken kun je jezelf inderdaad recht in de ogen kijken met opgeheven hoofd. Dus inderdaad,voor jou!
En wees verdrietig, wees boos, wees verward. Allemaal logische emoties. Maar na verloop van tijd zul je zien dat alles weer in rustiger vaarwater komt waardoor je met weinig moeite terug kunt kijken op deze periode.
Daarvoor is dit draadje er toch? Om elkaar tips te geven hoe hieruit te komen, en om even flink uit te kunnen huilen, mochten we daar zin in hebben?quote:
Dat zag ik zo ook ja. En ik begon echt te denken dat ik me zat aan te stellen dat ik na een jaar nog met 5 maanden bezig ben. Tot ik dus afgelopen vrijdag te horen kreeg dat ik echt goed verneukt ben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, het gaat in principe niet om hoe lang je een relatie hebt gehad, maar meer hoe je die relatie in de toekomst zag. Als je inderdaad al helemaal voor je zag hoe je oud zou worden met hem kan ik me voorstellen dat het als een koude douche aanvoelt.
Jij bent goed verneukt? Wieso den dass?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik zo ook ja. En ik begon echt te denken dat ik me zat aan te stellen dat ik na een jaar nog met 5 maanden bezig ben. Tot ik dus afgelopen vrijdag te horen kreeg dat ik echt goed verneukt ben.
Ik heb dat al sinds gisteravondquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Het zondagavond dipje. You're not alone. Sterkte
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent goed verneukt? Wieso den dass?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gisteren zei een vriend van me trouwens nog tegen me dat ik door m'n 2 laatste exen erg beschadigd ben. We kennen elkaar al een jaar of 16 dus hij kan 't weten.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarvoor is dit draadje er toch? Om elkaar tips te geven hoe hieruit te komen, en om even flink uit te kunnen huilen, mochten we daar zin in hebben?
Oh, en om elkaar met flauwe grapjes in te laten zien dat er meer is dan een verbroken relatie natuurlijk.
Maakt niet uit. Bijt je vast in je werk, ook al is het niet uitdagend! Voor je het weet denk je er niet meer over na en is de dag zo voorbijquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb dat al sinds gisteravondGewoon omdat het gisteren al een beetje voelde als die zondag: alleen en niet wetend wat je moet gaan doen...
Morgen maar weer werken en gewoon opnieuw beginnen met een nieuwe week(helaas heb ik niet echt heel uitdagend werk op dit moment, dus daar kan ik ook niet echt mijn ei in kwijt)
Oké, klinkt heel bizar als ik het zo mag zeggen. Uiteraard zal iemand die je al 16 jaar kent dingen zeker opvallen natuurlijk. Maar dan nog, wat kun je eigenlijk met dit nieuws? Moet je nu in therapie? Of moet je het zelf gewoon inzien en er zelf uit zien te komen?quote:
quote:
Een voor allen....Allen voor een!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn er ter elkanders nut, leering ende vermeacktm!
Dit dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten twee straaljagers in een boom te kaarten, komt er een ei langsvliegen. Zegt een van de straaljagers tegen dat ei: "hey, waar ga je naartoe?" Zegt 't ei: "Ik ga naar de kapper".
![]()
In het kader van flauwe grappen enzo
quote:Zwei Holländer besteigen einen Flug nach London. Einer nimmt den Fensterplatz, der andere setzt sich neben ihn auf den mittleren Platz. Kurz vor dem Start setzt sich ein Deutscher auf den Platz am Gang.
Nach dem Start zieht der Deutsche seine Schuhe aus, wackelt mit seinen Zehen und macht es sich gemütlich, als der Holländer auf dem Fensterplatz sagt: "Entschuldigen Sie, ich muss aufstehen und mir eine Cola holen."
"Bleiben Sie ruhig sitzen", sagt der Deutsche, "ich sitze am Gang. Ich hol' Ihnen Ihre Cola."
Kaum ist er aufgestanden, nimmt einer der Holländer einen seiner Schuhe und spuckt hinein. Als er mit der Cola zurückkehrt, sagt der andere Holländer: "Das sieht gut aus, ich hätte auch gerne eine." Wieder erklärt sich der Deutsche bereit, sie zu holen. Als er weg ist, nimmt der andere Holländer den anderen Schuh und spuckt ebenfalls hinein. Als der Deutsche zurückkommt, lehnen sie sich alle zurück und genießen den Flug.
Als das Flugzeug zur Landung ansetzt, zieht der Deutsche seine Schuhe an und bemerkt sofort was passiert ist.
"Warum nur?" fragt er, "Wie lange wird das noch weitergehen? Dieser Kampf zwischen unseren Nationen. Dieser Hass. Diese Animositäten. Dieses In-die-Schuhe-Spucken und In-die-Cola-Pissen."
Nou ik zit zelf eigenlijk de hele tijd te denken van: "Ben ik dan echt zo veranderd?" "Is het echt zo erg dat het zo opvalt?" Ik dacht eigenlijk zelf dat ik vrij "normaal" was gebleven of iig overkwam, wat daar dan ook de definitie van is. Ik vond het zelf gewoon confronterend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, klinkt heel bizar als ik het zo mag zeggen. Uiteraard zal iemand die je al 16 jaar kent dingen zeker opvallen natuurlijk. Maar dan nog, wat kun je eigenlijk met dit nieuws? Moet je nu in therapie? Of moet je het zelf gewoon inzien en er zelf uit zien te komen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:00 schreef dick_laurent het volgende:
Zitten twee straaljagers in een boom te kaarten, komt er een ei langsvliegen. Zegt een van de straaljagers tegen dat ei: "hey, waar ga je naartoe?" Zegt 't ei: "Ik ga naar de kapper".
![]()
In het kader van flauwe grappen enzo
Nou ja, de meeste mensen zien veranderingen bij zichzelf niet zo snel hoor. Zeker niet als het veranderingen zijn waar ze zelf bewust mee bezig zijn. Dus wat dat betreft hoef je jezelf die vragen niet te stellen. Het enige wat handig zou zijn is meer met die vriend praten zodat je meer inzicht hebt in de veranderingen en "beschadigingen". Zodat het voor jou ook makkelijker is er wat aan te doen, mocht je dat willen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik zit zelf eigenlijk de hele tijd te denken van: "Ben ik dan echt zo veranderd?" "Is het echt zo erg dat het zo opvalt?" Ik dacht eigenlijk zelf dat ik vrij "normaal" was gebleven of iig overkwam, wat daar dan ook de definitie van is. Ik vond het zelf gewoon confronterend.
Ik copy/paste ze zeer lui uit een ander topic, maar ik vind dat dit hier wel moet kunnen toch?quote:
quote:Morgens steht Honecker steht morgens auf, geht ans Fenster und begrüßt die Sonne. H: "Guten Morgen liebe Sonne." S: "Guten Morgen Genosse Staatssekretär und Vorsitzender des Staatsrats der Deutschen Demokratischen Republik." Honecker fährt nach Berlin zum Zentralkommittee zur Arbeit, am Mittag macht er eine Pause, tritt hinaus auf den Balkon und sagt: "Guten Tag liebe Sonne." S: "Guten Tag Genosse Staatssekretär und Vorsitzender des Staatsrats der Deutschen Demokratischen Republik." Nach Feierabend fährt Honecker wieder nach Hause, nach dem Abendbrot tritt er noch einmal nach draussen: "Guten Abend liebe Sonne." S: "Leck mich doch im Arsch, jetzt bin ich im Westen!"
Misschien niet, maar toen ik ze las moest ik toch echt lachen. Maar misschien komt dat omdat ik zelf ook geen humor heb natuurlijk. *auw*quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:
Haha... ja duitsers staan niet echt bekend om hun humor
Ik weet dat ik nogal eens raar kan reageren op dingen, dat ik verbitterd ben en ik een bepaalde kijk op dingen heb die andere mensen dan weer niet snappen. En ik snap dan weer niet waarom ze mij niet snappen en bijv. zeggen: "doe eens niet zo raar." Maar voor mij is dat gewoon normaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste mensen zien veranderingen bij zichzelf niet zo snel hoor. Zeker niet als het veranderingen zijn waar ze zelf bewust mee bezig zijn. Dus wat dat betreft hoef je jezelf die vragen niet te stellen. Het enige wat handig zou zijn is meer met die vriend praten zodat je meer inzicht hebt in de veranderingen en "beschadigingen". Zodat het voor jou ook makkelijker is er wat aan te doen, mocht je dat willen.
Ah, nou ik heb ook geen humor *schudt hand*quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien niet, maar toen ik ze las moest ik toch echt lachen. Maar misschien komt dat omdat ik zelf ook geen humor heb natuurlijk. *auw*
Misschien werd het tijd dat er zo'n stempel op gedrukt werd door iemand? Ik denk niet dat hij het als een aanval bedoelde, maar als een manier om jou er op te wijzen dat er ook andere zienswijzen zijn? Verbittering is nooit goed Tuxxx, je vreet jezelf langzaamaan helemaal op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nogal eens raar kan reageren op dingen, dat ik verbitterd ben en ik een bepaalde kijk op dingen heb die andere mensen dan weer niet snappen. En ik snap dan weer niet waarom ze mij niet snappen en bijv. zeggen: "doe eens niet zo raar." Maar voor mij is dat gewoon normaal.![]()
We hebben het er al wel eens over gehad, maar niet echt heel uitgebreid. Maar dat hij er zo'n stempel opdrukt had ik niet verwacht.
Daarom vond die dikke vriendin jou gisteren dus zo leuk terwijl je zelf zegt absoluut niet te kunnen versieren!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah, nou ik heb ook geen humor *schudt hand*
Het was ook niet als aanval. Juist hij zegt nooit dat ik raar doe, want hij weet een hoop details over mij, dus dat zal hij niet zeggen. Dat zijn juist de mensen die niks weten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien werd het tijd dat er zo'n stempel op gedrukt werd door iemand? Ik denk niet dat hij het als een aanval bedoelde, maar als een manier om jou er op te wijzen dat er ook andere zienswijzen zijn? Verbittering is nooit goed Tuxxx, je vreet jezelf langzaamaan helemaal op.
ha ha ha... yeah, that's what they call 'irony' I supposequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom vond die dikke vriendin jou gisteren dus zo leuk terwijl je zelf zegt absoluut niet te kunnen versieren!![]()
*kut, mijn volgende vriendin is een olifant van minimaal 200 kg dus*
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was ook niet als aanval. Juist hij zegt nooit dat ik raar doe, want hij weet een hoop details over mij, dus dat zal hij niet zeggen. Dat zijn juist de mensen die niks weten.
Maar wat je ook doet, zorg niet dat je verbitterd bent meid. Zonde van een mooi leven.quote:Ik denk niet dat hij het als een aanval bedoelde, maar als een manier om jou er op te wijzen dat er ook andere zienswijzen zijn?
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
[..]
Maar wat je ook doet, zorg niet dat je verbitterd bent meid. Zonde van een mooi leven.
Chill dude...I'd rather have irony than ironing, if you catch my drift.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ha ha ha... yeah, that's what they call 'irony' I suppose
Mijn ex weet volgens mij inmiddels al niet eens meer wie ik benquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Snowcold het volgende:
Mijn ex wilde vandaag trouwens alweer voor de volgende keer afspreken, en waarschijnlijk weer twee dagen in de week. Vorige keren was het zo van: 'Dat zien we nog wel.' en nu pakt ie meteen zijn agenda. Ik zei nog: 'Rustig aan, laten we het bij een keer houden en dan zien we nog wel.'![]()
Beetje vreemd dit...
Ik heb je vorige posts over hoe jullie nu nog contact hebben gelezen. Op zich zou ik ook graag op vriendschappelijke basis contact met mijn ex willen hebben, ook al zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maarrr... Het lijkt er een beetje op dat je ex je (nog) leuker vind dan dat hij zegt....quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:34 schreef Snowcold het volgende:
Mijn ex wilde vandaag trouwens alweer voor de volgende keer afspreken, en waarschijnlijk weer twee dagen in de week. Vorige keren was het zo van: 'Dat zien we nog wel.' en nu pakt ie meteen zijn agenda. Ik zei nog: 'Rustig aan, laten we het bij een keer houden en dan zien we nog wel.'![]()
Beetje vreemd dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |