abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73194372
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 85.
En hier weer verder dan maar?
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Fbabe het volgende:

[..]

De adviezen van Cosmopolitan Ik heb het iets aangepast om het in te korten en ook zo te draaien dat de mannen onder ons zich er ook in kunnen vinden.

1. Speel open kaart met jezelf; wees eerlijk tegenover jezelf over je motieven
2. Erken dat je jezelf verraden en verdrietig voelt
3. Ontdek waar je op wacht; je mag een tijdje hoop houden maar op een gegeven moment moet je inzien dat het voorbij is
4. Doe de reality check; naam afstand door je te realiseren hoe je relatie zou zijn als je doorgaat met iemand die of niet te vertrouwen is, of waar je te veel meningsverschillen mee hebt. Hoe vaak zou je dan door een emotioneel dal gaan.
5. Accepteer dat je iets in hem/ haar blijft zien; je hebt toch ooit iets in je ex gezien, door genuanceerd terug te denken aan de tijd dat je samen was zul je uiteindelijk rustiger terugkijken op je ex.
6. Koester je supporters; geef wel aan de mensen die je steunen aan wat je wilt, want zij weten niet altijd wat je nodig hebt (bv. ik wil alleen even 10 minuten klagen).
7. Probeer ook iets anders dan praten; vrouwen willen vaak alleen maar praten, maar je kan ook je verdriet naar buiten brengen door sporten, tekenen of schrijven.
8. Doorzie patronen; doe zelfonderzoek om te zien of je in een bepaald patroon zit mbt relaties (bv waarom val ik op egocentrische types of waarom ga ik alleen maar korte relaties aan). Dit zal je iets leren voor toekomstige relaties.
9. Zoek niet eeuwig naar een kopie van je ex.

Dat waren de tips.. Volgens mij niet echt iets nieuws ofzo.. Maar goed, altijd handig, alles zo op een rijtje!
1. check
2. check
3. check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. no check, not even when Hell freezes over.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73194410
Whahaha, we moeten echt ns afspreken wie het nieuwe topic maakt! Zo krijgen we ze allemaal dubbel..
pi_73194434
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Fbabe het volgende:
Whahaha, we moeten echt ns afspreken wie het nieuwe topic maakt! Zo krijgen we ze allemaal dubbel..
Sorry...
1 van deze twee moet dicht, welke?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73194488
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry...
1 van deze twee moet dicht, welke?
Geeft niet hoor
Die van mij kan wel dicht, dat moet ik zelf doen zeker, maar hoe?
pi_73194600
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:44 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Geeft niet hoor
Die van mij kan wel dicht, dat moet ik zelf doen zeker, maar hoe?
Oh, ik had de vorige keer een topicreport verzonden aan de mods. Dat kan door op dat driehoekje met uitroepteken dat boven ieder topic staat te klikken.

Ik durf het zelf niet te doen. Dan ben ik namelijk bang dat ik naast het uithuilen één of andere topicsluiter ben hier.
pi_73194804
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, ik had de vorige keer een topicreport verzonden aan de mods. Dat kan door op dat driehoekje met uitroepteken dat boven ieder topic staat te klikken.

Ik durf het zelf niet te doen. Dan ben ik namelijk bang dat ik naast het uithuilen één of andere topicsluiter ben hier.
Ok, done! Nu kunnen we weer verder op het originele onderwerp!
pi_73194856
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Ok, done! Nu kunnen we weer verder op het originele onderwerp!
Haha, oké dan! Nu; wat vond u van mijn herstellingsproces zoals hierboven beschreven, mijn waarde Cosmo-kenner?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 21:57:22 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73195043
Zozo....we gaan weer hard

Bah.... wat ik nog het meest kut vind is het savonds alleen zijn.... niet meer tegen iemand aan kunnen kruipen.....zucht

Oh en @ Kieswiel:

Tof dat je mijn muziek gaaf vindt! Ben altijd blij om dat te horen
Nee ik treed momenteel niet op, wil wel weer meer met mijn muziek gaan doen. Ben een beetje in een "slaap" periode geweest kwa muziek. Maar nu weer inspiratie! Misschien binnenkort eens in Tivoli ofzo optreden hehehe
pi_73195091
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef dick_laurent het volgende:
Zozo....we gaan weer hard

Bah.... wat ik nog het meest kut vind is het savonds alleen zijn.... niet meer tegen iemand aan kunnen kruipen.....zucht

Oh en @ Kieswiel:

Tof dat je mijn muziek gaaf vindt! Ben altijd blij om dat te horen
Nee ik treed momenteel niet op, wil wel weer meer met mijn muziek gaan doen. Ben een beetje in een "slaap" periode geweest kwa muziek. Maar nu weer inspiratie! Misschien binnenkort eens in Tivoli ofzo optreden hehehe
Geef een seintje dan, ben wel benieuwd.
Dat nummer "All my senses" is cool, van jouw/jullie?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:00:54 #10
Dick Laurent Is Dead
pi_73195171
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geef een seintje dan, ben wel benieuwd.
Dat nummer "All my senses" is cool, van jouw/jullie?
aber naturlich

en de zang in all my senses, is mijn pa! (ook muzikant.... van hem heb ik de muzikale genen gehad )
pi_73195224
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Haha, oké dan! Nu; wat vond u van mijn herstellingsproces zoals hierboven beschreven, mijn waarde Cosmo-kenner?
Waarde Cosmokenner haha!
Ik zal zelf het rijtje ook eens afgaan..
1. check
2. check
3. nog niet check --> nog steeds (ijdele) hoop
4. check --> relativeren, relativeren en nog eens relativeren
5. check --> maar ik vind hem wel een lul
6. check
7. check
8. check
9. Nog geen idee, ik val wel op een bepaald type.. Die lijken nu eenmaal op m'n ex

Dus we kunnen stellen dat jij nu officieel verder bent dan mij. Dus ik vind je herstellingsproces bewonderingswaardig, mijn waarde Cosmo-advies-aannemer
pi_73195272
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

aber naturlich

en de zang in all my senses, is mijn pa! (ook muzikant.... van hem heb ik de muzikale genen gehad )
Ich verstehe warum Sie so verliebt sind auf Berlin.
pi_73195376
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Waarde Cosmokenner haha!
Ik zal zelf het rijtje ook eens afgaan..
1. check
2. check
3. nog niet check --> nog steeds (ijdele) hoop
4. check --> relativeren, relativeren en nog eens relativeren
5. check --> maar ik vind hem wel een lul
6. check
7. check
8. check
9. Nog geen idee, ik val wel op een bepaald type.. Die lijken nu eenmaal op m'n ex

Dus we kunnen stellen dat jij nu officieel verder bent dan mij. Dus ik vind je herstellingsproces bewonderingswaardig, mijn waarde Cosmo-advies-aannemer
Het is maar goed dat jij me dus niet zag, afgelopen zaterdagochtend om 5 uur na de derde fles wijn en tig bier.

Ach, een terugvalletje mag wel toch?

Maar dank voor het compliment, ik haal er steun uit!
pi_73195446
1. twijfel
2. check, check, dubbelcheck
3. verstand: check, gevoel: tot mijn frustratie geen check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. check

mwah, niet slecht
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:11:00 #15
Dick Laurent Is Dead
pi_73195536
haha ach, en ik dan...... jankend op mijn bed zittend afgelopen zondag ochtend...... Don't think that was very cute either

Maar ach... ik ben ook maar een mensch!

@ Barbusse
This is why I love Berlin:

pi_73195552
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij me dus niet zag, afgelopen zaterdagochtend om 5 uur na de derde fles wijn en tig bier.

Ach, een terugvalletje mag wel toch?

Maar dank voor het compliment, ik haal er steun uit!
Gelukkig, en terugvalletjes komen toch wel... Bij mij elke dag wel een keer dat ik jankend (of gewoon een single tear) op de bank zit... Vanmiddag ook weer ff..
Zolang er maar steeds iets meer tijd tussen gaat zitten en dat je maar steeds minder lang overstuur bent.
Bij mij moet het er nu gewoon ff uit, het verdriet en dan is het weer ff iets beter.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een jankerd ben . Bij elke zielige film of serie lig ik plat, dus ik had dit wel kunnen verwachten, haha
En btw, vrijdags je eens een keer heel de nacht lam zuipen, daar is niks mis mee
pi_73195554
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
1. twijfel
2. check, check, dubbelcheck
3. verstand: check, gevoel: tot mijn frustratie geen check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. check

mwah, niet slecht
Goede score kerel. Zie je wel, het komt goed. All is well, when it ends well.
pi_73195716
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goede score kerel. Zie je wel, het komt goed. All is well, when it ends well.
zeker vooruitgang idd, had bij de laatste dip eens niet de neiging van een brug te springen!

Ik weet het, het is een morbide grap, maar niet minder waar en daarom voor mij een teken van vooruitgang.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73195834
Mijn lijstje:

1. check
2. check
3. check
4. no check; ik geloof soms nog steeds dat het allemaal een misverstand was.
5. check
6. check
7. check
8. no check
9. no check (hij was voor mij perfect en ik val sowiezo op zijn type... we'll see)
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:19:13 #20
Dick Laurent Is Dead
pi_73195861
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Gelukkig, en terugvalletjes komen toch wel... Bij mij elke dag wel een keer dat ik jankend (of gewoon een single tear) op de bank zit... Vanmiddag ook weer ff..
Zolang er maar steeds iets meer tijd tussen gaat zitten en dat je maar steeds minder lang overstuur bent.
Bij mij moet het er nu gewoon ff uit, het verdriet en dan is het weer ff iets beter.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een jankerd ben . Bij elke zielige film of serie lig ik plat, dus ik had dit wel kunnen verwachten, haha
En btw, vrijdags je eens een keer heel de nacht lam zuipen, daar is niks mis mee
Ik ben echt geen jankerd... maar ik heb in de afgelopen 2 maanden denk ik meer gehuild dan in mijn hele leven daarvoor
  maandag 28 september 2009 @ 22:19:44 #21
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73195877
Hmmm, krijg net van m'n ex te horen dat het alleen zijn haar zwaar valt... Heb er een vreemd gevoel over :\
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73195951
quote:

Damn, dude....al dit soort mooie dingen die ik gemist heb...
IK.
WIL.
WEG.
HIER.
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Terug vallen voor even is niet erg inderdaad. Ik zou me pas echt zorgen gaan maken over mezelf als het me niks zou doen na zoveel jaar. Maar de acceptatie is er zeker, en daarmee ook herstel.
En ik ben dus gelukkig niet de enige die zo gevoelig reageert op films of muziek.
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zeker vooruitgang idd, had bij de laatste dip eens niet de neiging van een brug te springen!

Ik weet het, het is een morbide grap, maar niet minder waar en daarom voor mij een teken van vooruitgang.
Morbide humor is een manier om zelfs de meest grote tragedies te kunnen accepteren. Dus zeker een vooruitgang, een eerste stap naar loskomen. More sarcastic humour please!
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:22:23 #23
Dick Laurent Is Dead
pi_73195992
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm, krijg net van m'n ex te horen dat het alleen zijn haar zwaar valt... Heb er een vreemd gevoel over :\
tja...wees blij dat je nog iets met gevoel er in hoort

ik krijg niks te horen.... alleen zakelijke koele emails waarin ze me" met vriendelijke groet" bedankte voor het inpakken van haar spullen

pi_73196071
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef J0ttem het volgende:
Mijn ex voelde zich vandaag ook ineens ongelukkig. Maar ik ga er verder niks achter zoeken, zou jij ook niet moeten doen.
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:24:46 #25
Dick Laurent Is Dead
pi_73196075
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Damn, dude....al dit soort mooie dingen die ik gemist heb...
IK.
WIL.
WEG.
HIER.

[..]
Ja, ik krijg ook meteen betraande oogjes van deze video
Brings back so many memories...

Berlin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: