abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73194372
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 85.
En hier weer verder dan maar?
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Fbabe het volgende:

[..]

De adviezen van Cosmopolitan Ik heb het iets aangepast om het in te korten en ook zo te draaien dat de mannen onder ons zich er ook in kunnen vinden.

1. Speel open kaart met jezelf; wees eerlijk tegenover jezelf over je motieven
2. Erken dat je jezelf verraden en verdrietig voelt
3. Ontdek waar je op wacht; je mag een tijdje hoop houden maar op een gegeven moment moet je inzien dat het voorbij is
4. Doe de reality check; naam afstand door je te realiseren hoe je relatie zou zijn als je doorgaat met iemand die of niet te vertrouwen is, of waar je te veel meningsverschillen mee hebt. Hoe vaak zou je dan door een emotioneel dal gaan.
5. Accepteer dat je iets in hem/ haar blijft zien; je hebt toch ooit iets in je ex gezien, door genuanceerd terug te denken aan de tijd dat je samen was zul je uiteindelijk rustiger terugkijken op je ex.
6. Koester je supporters; geef wel aan de mensen die je steunen aan wat je wilt, want zij weten niet altijd wat je nodig hebt (bv. ik wil alleen even 10 minuten klagen).
7. Probeer ook iets anders dan praten; vrouwen willen vaak alleen maar praten, maar je kan ook je verdriet naar buiten brengen door sporten, tekenen of schrijven.
8. Doorzie patronen; doe zelfonderzoek om te zien of je in een bepaald patroon zit mbt relaties (bv waarom val ik op egocentrische types of waarom ga ik alleen maar korte relaties aan). Dit zal je iets leren voor toekomstige relaties.
9. Zoek niet eeuwig naar een kopie van je ex.

Dat waren de tips.. Volgens mij niet echt iets nieuws ofzo.. Maar goed, altijd handig, alles zo op een rijtje!
1. check
2. check
3. check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. no check, not even when Hell freezes over.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73194410
Whahaha, we moeten echt ns afspreken wie het nieuwe topic maakt! Zo krijgen we ze allemaal dubbel..
pi_73194434
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Fbabe het volgende:
Whahaha, we moeten echt ns afspreken wie het nieuwe topic maakt! Zo krijgen we ze allemaal dubbel..
Sorry...
1 van deze twee moet dicht, welke?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73194488
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry...
1 van deze twee moet dicht, welke?
Geeft niet hoor
Die van mij kan wel dicht, dat moet ik zelf doen zeker, maar hoe?
pi_73194600
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:44 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Geeft niet hoor
Die van mij kan wel dicht, dat moet ik zelf doen zeker, maar hoe?
Oh, ik had de vorige keer een topicreport verzonden aan de mods. Dat kan door op dat driehoekje met uitroepteken dat boven ieder topic staat te klikken.

Ik durf het zelf niet te doen. Dan ben ik namelijk bang dat ik naast het uithuilen één of andere topicsluiter ben hier.
pi_73194804
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, ik had de vorige keer een topicreport verzonden aan de mods. Dat kan door op dat driehoekje met uitroepteken dat boven ieder topic staat te klikken.

Ik durf het zelf niet te doen. Dan ben ik namelijk bang dat ik naast het uithuilen één of andere topicsluiter ben hier.
Ok, done! Nu kunnen we weer verder op het originele onderwerp!
pi_73194856
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Ok, done! Nu kunnen we weer verder op het originele onderwerp!
Haha, oké dan! Nu; wat vond u van mijn herstellingsproces zoals hierboven beschreven, mijn waarde Cosmo-kenner?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 21:57:22 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73195043
Zozo....we gaan weer hard

Bah.... wat ik nog het meest kut vind is het savonds alleen zijn.... niet meer tegen iemand aan kunnen kruipen.....zucht

Oh en @ Kieswiel:

Tof dat je mijn muziek gaaf vindt! Ben altijd blij om dat te horen
Nee ik treed momenteel niet op, wil wel weer meer met mijn muziek gaan doen. Ben een beetje in een "slaap" periode geweest kwa muziek. Maar nu weer inspiratie! Misschien binnenkort eens in Tivoli ofzo optreden hehehe
pi_73195091
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef dick_laurent het volgende:
Zozo....we gaan weer hard

Bah.... wat ik nog het meest kut vind is het savonds alleen zijn.... niet meer tegen iemand aan kunnen kruipen.....zucht

Oh en @ Kieswiel:

Tof dat je mijn muziek gaaf vindt! Ben altijd blij om dat te horen
Nee ik treed momenteel niet op, wil wel weer meer met mijn muziek gaan doen. Ben een beetje in een "slaap" periode geweest kwa muziek. Maar nu weer inspiratie! Misschien binnenkort eens in Tivoli ofzo optreden hehehe
Geef een seintje dan, ben wel benieuwd.
Dat nummer "All my senses" is cool, van jouw/jullie?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:00:54 #10
Dick Laurent Is Dead
pi_73195171
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geef een seintje dan, ben wel benieuwd.
Dat nummer "All my senses" is cool, van jouw/jullie?
aber naturlich

en de zang in all my senses, is mijn pa! (ook muzikant.... van hem heb ik de muzikale genen gehad )
pi_73195224
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Haha, oké dan! Nu; wat vond u van mijn herstellingsproces zoals hierboven beschreven, mijn waarde Cosmo-kenner?
Waarde Cosmokenner haha!
Ik zal zelf het rijtje ook eens afgaan..
1. check
2. check
3. nog niet check --> nog steeds (ijdele) hoop
4. check --> relativeren, relativeren en nog eens relativeren
5. check --> maar ik vind hem wel een lul
6. check
7. check
8. check
9. Nog geen idee, ik val wel op een bepaald type.. Die lijken nu eenmaal op m'n ex

Dus we kunnen stellen dat jij nu officieel verder bent dan mij. Dus ik vind je herstellingsproces bewonderingswaardig, mijn waarde Cosmo-advies-aannemer
pi_73195272
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

aber naturlich

en de zang in all my senses, is mijn pa! (ook muzikant.... van hem heb ik de muzikale genen gehad )
Ich verstehe warum Sie so verliebt sind auf Berlin.
pi_73195376
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Waarde Cosmokenner haha!
Ik zal zelf het rijtje ook eens afgaan..
1. check
2. check
3. nog niet check --> nog steeds (ijdele) hoop
4. check --> relativeren, relativeren en nog eens relativeren
5. check --> maar ik vind hem wel een lul
6. check
7. check
8. check
9. Nog geen idee, ik val wel op een bepaald type.. Die lijken nu eenmaal op m'n ex

Dus we kunnen stellen dat jij nu officieel verder bent dan mij. Dus ik vind je herstellingsproces bewonderingswaardig, mijn waarde Cosmo-advies-aannemer
Het is maar goed dat jij me dus niet zag, afgelopen zaterdagochtend om 5 uur na de derde fles wijn en tig bier.

Ach, een terugvalletje mag wel toch?

Maar dank voor het compliment, ik haal er steun uit!
pi_73195446
1. twijfel
2. check, check, dubbelcheck
3. verstand: check, gevoel: tot mijn frustratie geen check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. check

mwah, niet slecht
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:11:00 #15
Dick Laurent Is Dead
pi_73195536
haha ach, en ik dan...... jankend op mijn bed zittend afgelopen zondag ochtend...... Don't think that was very cute either

Maar ach... ik ben ook maar een mensch!

@ Barbusse
This is why I love Berlin:

pi_73195552
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij me dus niet zag, afgelopen zaterdagochtend om 5 uur na de derde fles wijn en tig bier.

Ach, een terugvalletje mag wel toch?

Maar dank voor het compliment, ik haal er steun uit!
Gelukkig, en terugvalletjes komen toch wel... Bij mij elke dag wel een keer dat ik jankend (of gewoon een single tear) op de bank zit... Vanmiddag ook weer ff..
Zolang er maar steeds iets meer tijd tussen gaat zitten en dat je maar steeds minder lang overstuur bent.
Bij mij moet het er nu gewoon ff uit, het verdriet en dan is het weer ff iets beter.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een jankerd ben . Bij elke zielige film of serie lig ik plat, dus ik had dit wel kunnen verwachten, haha
En btw, vrijdags je eens een keer heel de nacht lam zuipen, daar is niks mis mee
pi_73195554
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef JoeBravo het volgende:
1. twijfel
2. check, check, dubbelcheck
3. verstand: check, gevoel: tot mijn frustratie geen check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. check

mwah, niet slecht
Goede score kerel. Zie je wel, het komt goed. All is well, when it ends well.
pi_73195716
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goede score kerel. Zie je wel, het komt goed. All is well, when it ends well.
zeker vooruitgang idd, had bij de laatste dip eens niet de neiging van een brug te springen!

Ik weet het, het is een morbide grap, maar niet minder waar en daarom voor mij een teken van vooruitgang.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73195834
Mijn lijstje:

1. check
2. check
3. check
4. no check; ik geloof soms nog steeds dat het allemaal een misverstand was.
5. check
6. check
7. check
8. no check
9. no check (hij was voor mij perfect en ik val sowiezo op zijn type... we'll see)
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:19:13 #20
Dick Laurent Is Dead
pi_73195861
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Gelukkig, en terugvalletjes komen toch wel... Bij mij elke dag wel een keer dat ik jankend (of gewoon een single tear) op de bank zit... Vanmiddag ook weer ff..
Zolang er maar steeds iets meer tijd tussen gaat zitten en dat je maar steeds minder lang overstuur bent.
Bij mij moet het er nu gewoon ff uit, het verdriet en dan is het weer ff iets beter.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een jankerd ben . Bij elke zielige film of serie lig ik plat, dus ik had dit wel kunnen verwachten, haha
En btw, vrijdags je eens een keer heel de nacht lam zuipen, daar is niks mis mee
Ik ben echt geen jankerd... maar ik heb in de afgelopen 2 maanden denk ik meer gehuild dan in mijn hele leven daarvoor
  maandag 28 september 2009 @ 22:19:44 #21
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73195877
Hmmm, krijg net van m'n ex te horen dat het alleen zijn haar zwaar valt... Heb er een vreemd gevoel over :\
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73195951
quote:

Damn, dude....al dit soort mooie dingen die ik gemist heb...
IK.
WIL.
WEG.
HIER.
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Terug vallen voor even is niet erg inderdaad. Ik zou me pas echt zorgen gaan maken over mezelf als het me niks zou doen na zoveel jaar. Maar de acceptatie is er zeker, en daarmee ook herstel.
En ik ben dus gelukkig niet de enige die zo gevoelig reageert op films of muziek.
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zeker vooruitgang idd, had bij de laatste dip eens niet de neiging van een brug te springen!

Ik weet het, het is een morbide grap, maar niet minder waar en daarom voor mij een teken van vooruitgang.
Morbide humor is een manier om zelfs de meest grote tragedies te kunnen accepteren. Dus zeker een vooruitgang, een eerste stap naar loskomen. More sarcastic humour please!
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:22:23 #23
Dick Laurent Is Dead
pi_73195992
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm, krijg net van m'n ex te horen dat het alleen zijn haar zwaar valt... Heb er een vreemd gevoel over :\
tja...wees blij dat je nog iets met gevoel er in hoort

ik krijg niks te horen.... alleen zakelijke koele emails waarin ze me" met vriendelijke groet" bedankte voor het inpakken van haar spullen

pi_73196071
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef J0ttem het volgende:
Mijn ex voelde zich vandaag ook ineens ongelukkig. Maar ik ga er verder niks achter zoeken, zou jij ook niet moeten doen.
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 22:24:46 #25
Dick Laurent Is Dead
pi_73196075
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Damn, dude....al dit soort mooie dingen die ik gemist heb...
IK.
WIL.
WEG.
HIER.

[..]
Ja, ik krijg ook meteen betraande oogjes van deze video
Brings back so many memories...

Berlin
pi_73196086
1. check
2. check
3. check
4. check
5. check
6. check
7. check
8. check
9. ai...
pi_73196123
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

tja...wees blij dat je nog iets met gevoel er in hoort

ik krijg niks te horen.... alleen zakelijke koele emails waarin ze me" met vriendelijke groet" bedankte voor het inpakken van haar spullen

Ik begrijp dat je er zwaar pissed over bent, maar doe jezelf een plezier en verwacht geen redelijk antwoord van d'r. Ten eerste ga je dat toch niet krijgen. Ten tweede zul je nooit tevreden zijn met het antwoord als ze een antwoord geeft. Ten derde vind ik haar nogal emotioneel gehandicapt, als ze in je hoofd blijft zal ze alleen nog maar meer pijn doen. Niet omdat ze dat wilt, maar omdat ze niet beter weet en nooit zal weten.

Volgens mij zou ze erg goed op kunnen schieten met mijn ex...
pi_73196197
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef Kieswiel het volgende:

9. ai...
Is geen probleem, want het is iets waar je aan kunt werken. Verder denk ik dat je al verder bent dan je denkt.
pi_73196970
Punt 9 is iets wat je altijd zult houden, bewust of onbewust.
Bij mij is het bewust en daarom is het ook moeilijk om te accepteren dat er ook andere leuke meiden rondlopen. Gelukkig is het allang niet zo erg als in het begin. Sterker nog: het speelt een kleine rol in m'n achterhoofd. Ben er niet zo actief meer mee bezig na al die jaren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73197037
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je er zwaar pissed over bent, maar doe jezelf een plezier en verwacht geen redelijk antwoord van d'r. Ten eerste ga je dat toch niet krijgen. Ten tweede zul je nooit tevreden zijn met het antwoord als ze een antwoord geeft. Ten derde vind ik haar nogal emotioneel gehandicapt, als ze in je hoofd blijft zal ze alleen nog maar meer pijn doen. Niet omdat ze dat wilt, maar omdat ze niet beter weet en nooit zal weten.
Heel herkenbaar punt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73197212
Staan best leuke dingen tussen moet ik zeggen.

Kan helaas niet alles afchecken daar is het nog tekort voor geleden. En net zoals de mensen voor mij is 9 het moeilijkste af te checken. Zou wel leuk zijn, om mijn gedachten op iemand anders te zetten, maar zie het niet zo snel gebeuren. Een ander soort type als me ex zou me trouwens wel goed doen. Heb wel behoefte aan een gekke meid die weet wat ze wil(tegenovergestelde van me ex)
  maandag 28 september 2009 @ 22:53:23 #32
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73197231
Ik check alle punten.
De laatste dagen heb ik veel nagedacht en dat heeft me goed gedaan
Ja, behalve soms.
pi_73197259
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Punt 9 is iets wat je altijd zult houden, bewust of onbewust.
Bij mij is het bewust en daarom is het ook moeilijk om te accepteren dat er ook andere leuke meiden rondlopen. Gelukkig is het allang niet zo erg als in het begin. Sterker nog: het speelt een kleine rol in m'n achterhoofd. Ben er niet zo actief meer mee bezig na al die jaren.
Ik begrijp je punt niet helemaal. Kijk, dat je op een bepaald soort mensen valt is normaal. Maar je kunt wel door ervaringen uit het verleden er beter rekening mee houden dat "dit meisje weliswaar bijzonder leuk is, maar het zal een zelfde soort relatie worden als de vorige en dat wil ik niet meer."

Dat je op een bepaald slag vrouwen en/of mannen valt betekent natuurlijk niet dat je volgende vriendin een kopie van je ex moet zijn toch?
pi_73197361
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt niet helemaal. Kijk, dat je op een bepaald soort mensen valt is normaal. Maar je kunt wel door ervaringen uit het verleden er beter rekening mee houden dat "dit meisje weliswaar bijzonder leuk is, maar het zal een zelfde soort relatie worden als de vorige en dat wil ik niet meer."

Dat je op een bepaald slag vrouwen en/of mannen valt betekent natuurlijk niet dat je volgende vriendin een kopie van je ex moet zijn toch?
Wat ik probeer te zeggen is, dat veel mensen moeite hebben met punt 9. Als ik heel eerlijk ben ga ik kijken tot hoever ze overeenkomt met m'n ex. Dit is overigens niet altijd zo, maar het speelt wel soms.
Ik denk dat dit voor meer mensen een welbekend fenomeen is.

Hoop dat het nu wat duidelijker is ben geen held in het uitleggen van emoties.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73197588
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is, dat veel mensen moeite hebben met punt 9. Als ik heel eerlijk ben ga ik kijken tot hoever ze overeenkomt met m'n ex. Dit is overigens niet altijd zo, maar het speelt wel soms.
Ik denk dat dit voor meer mensen een welbekend fenomeen is.

Hoop dat het nu wat duidelijker is ben geen held in het uitleggen van emoties.
Oké, je bent nu duidelijker. Maar zoals jij het nu zegt hoeft het ook totaal geen obstakel te zijn in je nieuwe relatie, of wel? Want eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Ik zie wel dat je er makkelijk een probleem van kùnt maken.
pi_73197666
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oké, je bent nu duidelijker. Maar zoals jij het nu zegt hoeft het ook totaal geen obstakel te zijn in je nieuwe relatie, of wel? Want eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo eigenlijk. Ik zie wel dat je er makkelijk een probleem van kùnt maken.
Het is soms wel een probleem hoor. Zeker als je hoopt dat zij net zo is als je ex, en er dan in een later stadium achter moet komen dat dat niet zo is. Zoeken naar een kopie is onzinnig, want er is maar eentje zoals de ex waarnaar je (eventueel) naar verlangt.
Bij mij is dat probleem erg gedaald, maar heb het zeer zeker wel meegemaakt. En met mij, velen anderen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73197905
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het is soms wel een probleem hoor. Zeker als je hoopt dat zij net zo is als je ex, en er dan in een later stadium achter moet komen dat dat niet zo is. Zoeken naar een kopie is onzinnig, want er is maar eentje zoals de ex waarnaar je (eventueel) naar verlangt.
Bij mij is dat probleem erg gedaald, maar heb het zeer zeker wel meegemaakt. En met mij, velen anderen.
Begrijpelijk allemaal. En dan ligt het probleem ook zeker bij jou, niet bij je nieuwe vriend(in). Gelukkig wil ik zeker geen kopie van m'n ex. Een aantal eigenschappen mag ze zeker hebben, maar een kopie...
pi_73198237
Qua uiterlijk zal je waarschijnlijk toch op hetzelfde type vallen.. Mijn ouders vonden mijn ex bijvoorbeeld precies dezelfde jongen als diegene waar ik daarvoor een relatie mee had gehad. Hij leek misschien ook wel in veel dingen op hem. Maar met mijn ex kon ik tenminste praten..
Dat was voor mij het verschil. Maar goed die 1e relatie had ik zelf ook verbroken, dus dan ligt het sowieso al anders denk ik zo.

Ben trouwens wel blij dat mijn overgetypte lijstje zoveel losmaakt
pi_73198507
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef Fbabe het volgende:
Qua uiterlijk zal je waarschijnlijk toch op hetzelfde type vallen.. Mijn ouders vonden mijn ex bijvoorbeeld precies dezelfde jongen als diegene waar ik daarvoor een relatie mee had gehad. Hij leek misschien ook wel in veel dingen op hem. Maar met mijn ex kon ik tenminste praten..
Dat was voor mij het verschil. Maar goed die 1e relatie had ik zelf ook verbroken, dus dan ligt het sowieso al anders denk ik zo.

Ben trouwens wel blij dat mijn overgetypte lijstje zoveel losmaakt

Uiterlijk zal zeker meetellen, maar zal nooit echt doorslaggevend zijn denk ik. Wat jij al zegt, die relatie ervoor heb jij verbroken. Dus dat je nieuwe vriend qua uiterlijk een beetje op je vorige vriend lijkt betekent niet dat hij qua karakter dezelfde gozer is toch? Nu ik erover nadenk, vrijwel alle exen van mij waren blond. En dat terwijl ik brunette/zwart haar toch wel mooier vind...toch maar eens mijn horizon verbreden....

En best wel logisch dat je lijstje wat losmaakt hoor. Hetzelfde gebeurde toen iemand een lijstje neerzette waar de gelijkenis met het rouwproces uit bleek. Wij zijn namelijk gek op lijstjes.
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 23:26:29 #40
Dick Laurent Is Dead
pi_73198509
Ik ben benieuwd hoe mijn toekomstige vriendin zal zijn..... of zij kwa uiterlijk en karakter op mijn ex zal lijken.... kan ik echt niks over zeggen.

Ben helaas nooit heel popie geweest bij de dames. Mijn ex is mijn enige vriendin geweest *oei, kwetsbaar moment*

Dus ik zit nu een beetje met zo'n doemdenk gevoel van "I'll never find love again"

Maar goed, weet ook wel dat ik niet zo moet denken.... is nergens goed voor.
pi_73198610
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn toekomstige vriendin zal zijn..... of zij kwa uiterlijk en karakter op mijn ex zal lijken.... kan ik echt niks over zeggen.

Ben helaas nooit heel popie geweest bij de dames. Mijn ex is mijn enige vriendin geweest *oei, kwetsbaar moment*

Dus ik zit nu een beetje met zo'n doemdenk gevoel van "I'll never find love again"

Maar goed, weet ook wel dat ik niet zo moet denken.... is nergens goed voor.
Love is all around, love is in the air, love is all. Je zorgen maken over iets wat je nu niet hebt is behoorlijk zinloos kerel. Je vind het pas als je er niet naar op zoek bent.
pi_73198681
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef dick_laurent het volgende:

Dat is sowieso niet zo.. Geloof mij dat echt op ieder potje een dekseltje past! Echt waar! In mijn familie zitten echt mensen die ten eerste een verschrikkelijk karakter hebben en die ook nog ns gruwelijk lelijk zijn (no offense) En zelfs deze krijgen nog een partner waar ze gelukkig mee zijn..
Dus not all hope is lost
pi_73198775
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Dat is sowieso niet zo.. Geloof mij dat echt op ieder potje een dekseltje past! Echt waar! In mijn familie zitten echt mensen die ten eerste een verschrikkelijk karakter hebben en die ook nog ns gruwelijk lelijk zijn (no offense) En zelfs deze krijgen nog een partner waar ze gelukkig mee zijn..
Dus not all hope is lost
If even the true ugly people can find love...
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 23:35:07 #44
Dick Laurent Is Dead
pi_73198801
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:31 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Dus not all hope is lost
True.... en zo lelijk ben ik niet, denk ik.... hoop ik

en inderdaad Barbusse, je moet er juist niet naar op zoek zijn denk ik.... daar ben ik het wel mee eens.
pi_73198848
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

True.... en zo lelijk ben ik niet, denk ik.... hoop ik

en inderdaad Barbusse, je moet er juist niet naar op zoek zijn denk ik.... daar ben ik het wel mee eens.
Hey! Zelfs een loopgravenspecialist heeft wel eens datgene wat alcoholisten een moment van helderheid noemen.
  maandag 28 september 2009 @ 23:41:34 #46
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73198993
Mijn ex was een schat van een meid, zonder echt karaktereigenschappen waar ik negatief over zou zijn..
Echter, ze was gewoon te lief en meegaand en ik hoop eigenlijk dat mijn volgende vriendin wat meer "eigen" is.

Ik heb verder nul verwachtingen, ik hoop dat gewoon dat ze lief is en natuurlijk veeel knapper dan m'n ex!

Btw, om eerlijk te zijn hoop ik ook dat ik zelf een stuk relaxter binnen de relatie zal zijn.
pi_73199069
Ik kan helaas niet zo positief zijn over m'n ex.
pi_73199325
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Fbabe het volgende:

[..]
1. Speel open kaart met jezelf; wees eerlijk tegenover jezelf over je motieven
2. Erken dat je jezelf verraden en verdrietig voelt
3. Ontdek waar je op wacht; je mag een tijdje hoop houden maar op een gegeven moment moet je inzien dat het voorbij is
4. Doe de reality check; naam afstand door je te realiseren hoe je relatie zou zijn als je doorgaat met iemand die of niet te vertrouwen is, of waar je te veel meningsverschillen mee hebt. Hoe vaak zou je dan door een emotioneel dal gaan.
5. Accepteer dat je iets in hem/ haar blijft zien; je hebt toch ooit iets in je ex gezien, door genuanceerd terug te denken aan de tijd dat je samen was zul je uiteindelijk rustiger terugkijken op je ex.
6. Koester je supporters; geef wel aan de mensen die je steunen aan wat je wilt, want zij weten niet altijd wat je nodig hebt (bv. ik wil alleen even 10 minuten klagen).
7. Probeer ook iets anders dan praten; vrouwen willen vaak alleen maar praten, maar je kan ook je verdriet naar buiten brengen door sporten, tekenen of schrijven.
8. Doorzie patronen; doe zelfonderzoek om te zien of je in een bepaald patroon zit mbt relaties (bv waarom val ik op egocentrische types of waarom ga ik alleen maar korte relaties aan). Dit zal je iets leren voor toekomstige relaties.
9. Zoek niet eeuwig naar een kopie van je ex.
1. Check, ben ik ook altijd tegen haar geweest.
2. Check, maar ga toch soms weer aan mezelf twijfelen, ondanks dat het niet aan mij ligt.
3. Gaat niet werken, ze beweert dat ze nu geweldig gelukkig en verliefd is
4. Juist die meningsverschillen waren er niet, we waren behoorlijk eensgezind over heel veel dingen die belangrijk zijn in een relatie... Maar goed, ze blijkt dus inderdaad niet te vertrouwen, dus check.
5. Zeker, ik vond alles van haar geweldig, tot het punt dat ze ineens respectloos met me omging van het ene op het andere moment. Maar buiten dat zie ik nog steeds wat ik in haar zag.
6. Dat doe ik zeker! Ik heb de mensen die me goed gesteund hebben ook echt heel goed bedankt! Dan kom je er ook achter wie je echte vrienden zijn.
7. Bij alles wat ik doe lijk ik nog aan haar te denken, juist het praten erover werkt bij mij (als man) opluchtend. Ik kan niet helemaal opgaan in iets en de rest vergeten, heb ik ook nooit gekund.
8. Ik doorzie inderdaad patronen in exen, maar dan denk ik ook weer dat ik dat juist wel de meest interessante vrouwen vind. Die hele lieve aanhankelijke vrouwen vind ik bijvoorbeeld niet echt interessant, terwijl ze misschien qua type meer met mij overeen komen.
9. I know, maar het leek op dat moment de perfecte vrouw (ondanks dat die niet bestaat, maar goed genoeg dan, dus perfect voor mij) en op praktisch gebied kwam het zelfs ook helemaal overeen.

Zucht, waarom kan ik het gewoon niet loslaten, moet ook altijd weer denken aan die zin uit het nummer Breakout van de Foo Fighters: "You make me dizzy running circles in my head, one of these days I'll chase you down". De boosheid van vorige week heeft ook plaats gemaakt voor verdriet, ik mis het contact met haar gewoon ontzettend, maar ik moet er niet aan toegeven...
Don't let my username fool you...
pi_73199345
Ik maak me zo druk om dat hele 'als je het zoekt vind je het niet'. Zodra ik een stap uit m'n huis zet betrap ik mezelf op de gedachte 'misschien kom ik 'm vandaag wel tegen'. Ik leg de nadruk steeds op gewoon een beetje lol hebben en niet teveel van dingen verwachten, maar elke keer denk ik het weer. In zoverre dat ik bijna niet meer ergens heen wil gaan omdat ik dan toch op zoek ga, en als ik op zoek ga, vind ik 'm niet, dus waarom zou ik dan ergens heen gaan?
Het komt als je het niet verwacht. Nou, ik verwacht het constant, lekker dan
pi_73199356
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan helaas niet zo positief zijn over m'n ex.
Ik aan de ene kant wel, omdat ik het een hele knappe en lieve jongen vind/ vond.
Maar aan de andere kant, nu is hij ineens veranderd in een harteloze, egoistische jongen, die een muur heeft opgetrokken naar mij toe..
Als je dat een tijd geleden had gezegd tegen me, had ik je noooooooooit geloofd...
Dus positief en negatief.. Weet nog niet welke de overhand heeft....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')