quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef araphor het volgende:
Ja 's avonds is voor mij ook het moeilijkst. Afleiding helpt wel, of mezelf eraan herinneren dat de voordelen van niet roken toch wel belangrijk zijn voor mij.
Oew gevaarlijk dichtbij.. maar supergoed dat je dat gedaan hebt, dat door het toilet spoelen dan. Erg knap. Still a non smoker!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik ben nu op de 6 maanden. Ik heb ze ook nog dagelijks hoor
Vorige week heb ik een pakje sigaretten gekocht, ik deed het pakje open rook eraan (oh wat was dat fijn) en dacht, bah nee toch niet en alles gelijk door de wc gespoeld
Heb je gelijk een loodgieter gebeldquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik ben nu op de 6 maanden. Ik heb ze ook nog dagelijks hoor
Vorige week heb ik een pakje sigaretten gekocht, ik deed het pakje open rook eraan (oh wat was dat fijn) en dacht, bah nee toch niet en alles gelijk door de wc gespoeld
goed dat je doorgezet hebt, dat is precies de werking die het moet hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef Steeven het volgende:
Roken smaakt niet meer, ik gooi alles al weg terwijl ik nog maar op de helft ben. Dus het gaat de goede kant op. Negatieve effecten van de medicatie lijken gestabiliseerd.
Goed bezig. Nog even en het laatste beetje nicotine is uit je systeem.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef araphor het volgende:
Twee dagen niet gerookt. Op naar dag drie!
En dan begint de echte uitdaging...quote:Op woensdag 4 november 2009 13:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Goed bezig. Nog even en het laatste beetje nicotine is uit je systeem.
De stof zelf verdwijnt relatief snel uit het lichaam. Vandaar dat mensen vaak snel weer de behoefte krijgen om te roken.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef araphor het volgende:
Hoe lang duurt het echt tot de nicotine uit het lichaam is? Ik hoor van sommigen drie dagen, maar anderen zeggen weer dat het drie weken duurt.
En wanneer de nicotine volledig uit het lichaam is, hoe lang duurt het dan voor de lichamelijke verslaving is verdwenen?
FAILquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Wilde 2 weken geleden stoppen, ben toen om 03:00 uur op een maandag gestopt. Dinsdag om 13.00 uur weer gerookt (was om 7 uur wakker) Had geen aansteker meegenomen zodat de verleiding niet groter werd maar het hielp niet
Edit: vanaf 22.00 niet meer gerookt, maar nu is het irritant omdat ik steeds van die gare flashbacks krijg naar buiten (waar ik normaal rook)
Want? Je hebt het iets meer dan 24 uur volgehouden.quote:
Minderquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Want? Je hebt het iets meer dan 24 uur volgehouden.Gewoon nog even verder oefenen en je komt er vanzelf.
Dan maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf maar dat zul je zelf ook wel weten, het is niet zo erg als helemaal stoppen maar wachten tot je lichaam erom schreeuwt is een vorm van zelfkastijding.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:23 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Minder
Om 22.00 laatste, en ben om 3 uur snachts wakker geworden buikkrampen die hels waren. Nadat deze weg waren 2 peuken gerookt. Vervolgens weer tot 3 uur smiddags gewacht met roken
Inderdaad, zo werd toen bij ons op het werk een rookverbod werd ingevoerd ik helemaal gek. Nu ben ik zonder heel veel moeite al bijna drie dagen gestopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:14 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan maak je het alleen maar moeilijk voor jezelf maar dat zul je zelf ook wel weten, het is niet zo erg als helemaal stoppen maar wachten tot je lichaam erom schreeuwt is een vorm van zelfkastijding.
Moet je niet doen, gewoon helemaal stoppen of door blijven roken.
Had je om 3 uur 's nachts dan ook echt behoefte aan een sigaret?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:23 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Minder
Om 22.00 laatste, en ben om 3 uur snachts wakker geworden buikkrampen die hels waren. Nadat deze weg waren 2 peuken gerookt. Vervolgens weer tot 3 uur smiddags gewacht met roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |