Nee, je mag ze niet kammen, ik moest wel af en toe bij de kontjes een stukje afknippen, maar das geen werk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.
Ga er eens over nadenken.
Kosten die haren veel onderhoud?
En wat is het karakter over het algemeen?
Pfjoequote:
quote:
BWHEHEHE WAT EEN LOLquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moest wel af en toe bij de kontjes een stukje afknippen
Het was natuurlijke Koninginnedag..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je in vredesnaam voor zo'n hoed kiezen?
Tja, die borsteltjes van mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, je mag ze niet kammen, ik moest wel af en toe bij de kontjes een stukje afknippen, maar das geen werk.
Ze lijken op tessels maar zijn wat minder sloom over het algemeen, ietsje feller maar niet zoals borstels en peruvians
Beetje daar tussenin.
Ze werden steeds korterquote:
Dat deed mijn borsteltje ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, die borsteltjes van mij![]()
Ik moet ze op een bepaalde manier de nageltjes knippen (op zo'n manier dat ze het niet door hebben) anders bijten ze de nagelknipper kapot
Pourquoi?quote:
Jij hebt/had alpaca's?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, je mag ze niet kammen, ik moest wel af en toe bij de kontjes een stukje afknippen, maar das geen werk.
Ze lijken op tessels maar zijn wat minder sloom over het algemeen, ietsje feller maar niet zoals borstels en peruvians
Beetje daar tussenin.
Heb je toevallig ook een foto van Snoezepoes?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed mijn borsteltje ook
Maar dat heeft de rest eigenlijk nooit gedaan
Borsteltje heette Snoezepoes
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
Wiki!
Mijn subcultuur, wat doet wikipedia.
FOTO'S VAN REMLOF.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt/had alpaca's?
[ afbeelding ]
True.quote:
Vond dat met die handen wel leuk. en verder geen idee eigenlijk, dacht gewoon aan jou toen ik het weer opzette net.quote:
quote:
Ik voorzie een nieuw UI.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt/had alpaca's?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond dat met die handen wel leuk. en verder geen idee eigenlijk, dacht gewoon aan jou toen ik het weer opzette net.
Ja, doe!quote:
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
REMLOF'S PRIVATE SEXPARTY!
Wat een lelijke hond.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iew
Ik houd niet van dieren met zulk haar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?
Europese meisjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lelijke hond.
Ik vind trouwens maar een paar rassen echt leuk om naar te kijken.
Dat kan ik niet.quote:
Omdat ik ook een vampier ben?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?
In Odins naam nu komt mijn geek kant ook nog naar boven hier!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Snoezepoes, was een mislukte borstelAan de andere kant had ze wel meer borstels trouwens, zo lijkt ze bijna glad met een hanekam
Inderdaad, dat bedoel ikquote:
Als je het verdomme waagt mijn hond lelijk te noemen, ik knip het eelt onder m'n voeten weg en laat het je opeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lelijke hond.
Ik vind trouwens maar een paar rassen echt leuk om naar te kijken.
Eigenlijk bedoelde ik hondenrassenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Europese meisjes.
Aziaten, Afrikanen.
Ja dat dacht ik ook..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je het verdomme waagt mijn hond lelijk te noemen, ik knip het eelt onder m'n voeten weg en laat het je opeten.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik hondenrassen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Snoezepoes, was een mislukte borstelAan de andere kant had ze wel meer borstels trouwens, zo lijkt ze bijna glad met een hanekam
Dank je wel.quote:
Nee, maar je zegt dat je maar een paar rassen leuk vindt om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook..![]()
Zie jij daar een tekkel staan dan?
Naakthondenquote:
mn meeste was 21quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat een lieverd.
Hoeveel had je er in totaal gehad, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |