quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt/had alpaca's?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond dat met die handen wel leuk. en verder geen idee eigenlijk, dacht gewoon aan jou toen ik het weer opzette net.
Ja, doe!quote:
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
REMLOF'S PRIVATE SEXPARTY!
Wat een lelijke hond.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iew
Ik houd niet van dieren met zulk haar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?
Europese meisjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lelijke hond.
Ik vind trouwens maar een paar rassen echt leuk om naar te kijken.
Dat kan ik niet.quote:
Omdat ik ook een vampier ben?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens aan NB denken> ?

In Odins naam nu komt mijn geek kant ook nog naar boven hier!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Snoezepoes, was een mislukte borstelAan de andere kant had ze wel meer borstels trouwens, zo lijkt ze bijna glad met een hanekam
Inderdaad, dat bedoel ikquote:
Als je het verdomme waagt mijn hond lelijk te noemen, ik knip het eelt onder m'n voeten weg en laat het je opeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lelijke hond.
Ik vind trouwens maar een paar rassen echt leuk om naar te kijken.
Eigenlijk bedoelde ik hondenrassenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Europese meisjes.
Aziaten, Afrikanen.
Ja dat dacht ik ook..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je het verdomme waagt mijn hond lelijk te noemen, ik knip het eelt onder m'n voeten weg en laat het je opeten.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik hondenrassen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Snoezepoes, was een mislukte borstelAan de andere kant had ze wel meer borstels trouwens, zo lijkt ze bijna glad met een hanekam
Dank je wel.quote:
Nee, maar je zegt dat je maar een paar rassen leuk vindt om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook..![]()
Zie jij daar een tekkel staan dan?
Naakthondenquote:
mn meeste was 21quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat een lieverd.
Hoeveel had je er in totaal gehad, eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |