pics van de ossenaar die in de playboy stondquote:
Als jij hem maakt dan plaats ik hem welquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Treces het volgende:
Oh sterf, ik kan de OP niet meer aanpassen
Held.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als jij hem maakt dan plaats ik hem wel
Pics van de pics van de ossenaar die in de playboy stond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
pics van de ossenaar die in de playboy stond
Joah, dat ben ik welquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Trouwens, Treces ben jij niet een vriend van Dave? Dan weet ik nu eindelijk wie je precies bent.
Ik dacht eerst geen Vincent te kennen van het TBL, maar na goed na te denken kende ik toch wel een Vincentquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Treces het volgende:
[..]
Joah, dat ben ik welHoezo ken je me dan ineens?
En ik dacht nog wel zo onbekend te zijn op het TBLquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst geen Vincent te kennen van het TBL, maar na goed na te denken kende ik toch wel een Vincent.
Staat alvast in de OPquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Treces het volgende:
Oss is een stad in de gemeente Oss in de provincie Noord-Brabant in Nederland, gelegen tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen.
Oss is zowel werk- als woonstad met uitgebreide mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding. De binnenstad is het regionale winkelcentrum voor circa 150.000 mensen uit Oss en omgeving. De weekmarkt en de kermis (95 attracties in 2006) van Oss zijn zeer groot. De stad is omringd met afwisselende landschappen, op de rand van hogere, droge zandgronden en lagere vochtige kleiige grond, met de rivier de Maas in de nabijheid.
(meer over Oss)
En ik dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Was gezellig he Gers? Alle ossenaren uit dit topic waren er behalve jij dus
Zou goed kunnen, het laatste wat ik nog weet is dat ik gister pas om 4 uur sliepquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij toch ookOf was je zo dronken dat je er niets meer van weet?
Gemeen om mij niet uit te nodigen..quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Was gezellig he Gers? Alle ossenaren uit dit topic waren er behalve jij dus
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was vooral voor BNers zoals Marijnissen en van Nistelrooy
zal ik de nsb-lijn bellenquote:
quote:
cross train zequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Daniane het volgende:
[..]Doe maar niet.
Ik ben even een kwartiertje op de crosstrainer. Tot zo.![]()
Fucking weinig. 46 in 15 minutenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Treces het volgende:
En Daniane, hoeveel calorieën heb je verbrandt op de crosstrainer?
Picss!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maandag was er een ossenaar bij Take Me Out. Iemand die hem kent?
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s2_a21.xmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Fucking weinig. 46 in 15 minuten![]()
[..]
Picss!
Ossekoppenrijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe heet Oss eigenlijk met carnaval? En waarom staat er niks over messentrekkers in de OP?
Dat was vroeger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef Sjaakz het volgende:
En waarom staat er niks over messentrekkers in de OP?
Ach daar moet elke willekeurige Ossenaar je wel mee kunnen helpen. Het is tenslotte maar een dorpje met zo'n 77.000 inwoners.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:51 schreef fluke het volgende:
Hallo,
Is hier iemand die een hoop mensen in Oss kent?
Ben op zoek naar iemand,die waarschijnlijk in de Docfalaan woont of in de buurt daarvan.
Dit is 200m bij ons vandaan. Staat op de fotoquote:Op maandag 16 november 2009 15:55 schreef Treces het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/nieuws/90124/vrachtwagen-onder-trein
Ook al ziek?quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dat met die treinen hier?
Vrijdag ook al geen trein tot 08.50. Vandaag was ik ziek.
toch geen tacohoest hequote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dat met die treinen hier?
Vrijdag ook al geen trein tot 08.50. Vandaag was ik ziek.
jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daniane. Fietste jij half 1 langs de AH met een bruine jas?
Hier
Heel Oss kan je trouwens zien in Google Street View
had je kunnen doen, maar ik had je denk ik toch niet herkend, heb mn bril nooit op, haha.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou roepen maar wist het dus niet zeker
Dat is veel te ver wegquote:Op donderdag 3 december 2009 09:12 schreef gers het volgende:
ah
echte ossenaren winkelen bij de Lidl
luiequote:
maar ik ben niet boos hoorquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik ben niet boos hoor![]()
alleen teleurgesteld
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
lidl vind ik zo'n pauper winkel
AH, C1000 (heesch) en Emté
vroegah toen het nog de edah was ,toen was het een echte hosselwinkelquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef Treces het volgende:
[..]
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.
Dat is 4 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah toen het nog de edah was ,toen was het een echte hosselwinkel
ik ben oldskool jeweet brothaquote:
met een toffe clown en een varkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen ik nog in hosselde bestond de heuvel nog uit een heuvel
quote:
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:50 schreef Treces het volgende:
[..]
Emté, de plaatselijke hosselwinkel van onze school.
Over welke peuterspeelzaal heb je het meis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?
tblquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over welke peuterspeelzaal heb je het meis?
Maasland daar heb ik decennia geleden op gezeten. Leeft die school nog?quote:
ja. maar gelukkig zit ik er niet op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maasland daar heb ik decennia geleden op gezeten. Leeft die school nog?
Wat doe jij dan, maffe miepert?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja. maar gelukkig zit ik er niet op.
hooghuis zuid jeweettooggg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, maffe miepert?
Toen ik nog Ossenaar was, heette die ploeg nog gewoon TOP!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
hooghuis zuid jeweettooggg.
nee grapje. maar ik mag wel elke dag het fc oss stadion aanschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
zal vast prachtig klinkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
jeeeej singstar met living on a prayer.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
waarom ruiken al die vuige emo's van jouw school altijd naar wiet als ik daar langs loop als ik de em-té binnenga?
dat pauperdingquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef Treces het volgende:
De stalen kerstboom staat weer op de heuvel
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the blockquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey gers...
The Opposites ft. Sef en Gers - Broodje Bakpao
Het ging meer om de commentsquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef gers het volgende:
[..]
dat pauperding![]()
[..]
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the block
Oh, ik ben niet de enige die zo over dat "ding" denkt.quote:
Jij bent toch niet die echte gers hé?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef gers het volgende:
chill nummer he binnenkort komt er een nieuw nummer ook weer samen met new kids on the block
eeuhm jawel of dacht dat ik een kloon was met 26k aan postsquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Treces het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige die zo over dat "ding" denkt.![]()
[..]
Jij bent toch niet die echte gers hé?
Nee, ik bedoelde die Gers die dat Broodje Bakpao nummer maakte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm jawel of dacht dat ik een kloon was met 26k aan posts
5345 Oss west Represtent!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist niet eens dat dit topic er was!!
OSS![]()
USSEN
Oss Zuidquote:Op woensdag 9 december 2009 01:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist niet eens dat dit topic er was!!
OSS![]()
USSEN
eeuhm die ben ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Treces het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die Gers die dat Broodje Bakpao nummer maakte.
boh das dichtbijquote:
poesquote:
waar woont u dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:53 schreef gers het volgende:
[..]
boh das dichtbij
[..]
poesmaar ik ben het dus wel , ik wil wel me handtekening geven maar dan moet ie wel op je bil
Ruwaardquote:
ik heb er gesolliciteerd.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef gers het volgende:
de friettent in de heihoek is legen wait for it dary
FOK FRIET MEET !!quote:
Van der Schoot! Die is tenminste open als ik wakker ben!quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van der Schoot! Die is tenminste open als ik wakker ben!
Supertje frikandel speciaal speciaalquote:
Elpie is te duur, en de satésaus is ronduit smerigquote:
Te duur?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Elpie is te duur, en de satésaus is ronduit smerig![]()
Gewoon wij Lucullis, lekker veel, niet duur, en lekker
Nu ja, misschien valt de prijs wel mee, maar de rest blijft staanquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:55 schreef Treces het volgende:
[..]
Te duur?!![]()
Een super frikandel speciaal, groot bord, flinke berg friet, klodder saus voor ¤2,50
vroegah was de lucullis beter toen die kleine er nog stondquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Elpie is te duur, en de satésaus is ronduit smerig![]()
Gewoon wij Lucullis, lekker veel, niet duur, en lekker
CULTUURBARBAARquote:
Ik denk niet dat die er zijn eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand trouwens een luchtfoto van Oss?
Zkr te weten dat die er zijn. Bij Organon (of hoe het tegenwoordig heet?) hangen er verschillende!quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er zijn eigenlijk
Ik moest in de Molenstraat zijn, wat een hel was dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd moest vanmorgen door de sneeuw (wat op de grond lag) fietsen
quote:19-jarige man in trein mishandeld
Een 19-jarige man uit het Brabantse Geffen is gisternacht in de trein mishandeld. Zonder enige aanleiding werd hij geslagen en geschopt. Het slachtoffer riep meerdere malen mensen om hulp, maar niemand deed wat, meldt de politie. Van de verdachte ontbreekt ieder spoor.
De man zat in de trein tussen station Oss en station Oss-West toen hij plotsklaps een paar klappen tegen zijn lichaam kreeg. Hij vluchtte naar een andere coupé, maar zijn belager volgde hem. Medepassagiers deden niets toen het slachtoffer om hulp vroeg.
Op het station Oss-West stapte hij uit de trein, maar opnieuw volgde de agressieveling hem. Op het station vroeg het slachtoffer wederom tevergeefs om hulp aan passanten, en in de Braakstraat werd hij opnieuw geschopt en met een mes bedreigd. Uiteindelijk wist het slachtoffer enkele fietsers te bewegen de politie te bellen. De verdachte vluchtte vervolgens weg. De dader is spoorloos.
is dat wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik wou morgen naar Cuijk gaan, maar ik heb het helemaal gehad met dat kut carnaval
alleen jammer dat cuijkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Treces het volgende:
[..]
Kroegentocht.. Vorig jaar al een keer gelopen, was wel gezellig ja.
whutquote:
Ik weet niet wat het was maar m'n ramen trildequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:08 schreef fluke het volgende:
Kent iemand hier ene Linda(Peters?)
Ze is blond,25 jaar,woont samen met haar vader(ouders zijn gescheiden),in de Docfalaan of daar in de buurt.
Ze had ook een hondje,Jacky,een malteser leeuwtje
rijdt paard,rijdt geloof ik in een vw golf en werkt in de beveiliging
heeft dacht ik ook een tijdje samengewoond met ene Mark,in Herpen,maar die is geloof ik overleden bij een autoongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Voor de laatste keer! Ik heb niets gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Treces het volgende:
Er was laatst weer een steekpartij had ik gehoord?
Mes/zwaard/pieperpeller als je er maar mee kan steken of snijdenquote:
was gewoon een import ossenaar hij moet nog integrerenquote:
Ik hoor nog niks!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen trouwens Gigadance, iemand die gaat?
Vanaf mijn huis is dat goed te horen
Het is en blijft Ossquote:
ik zat het weekend in sneekquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen trouwens Gigadance, iemand die gaat?
Vanaf mijn huis is dat goed te horen
Volgend jaar eens het terrein bekijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef Daniane het volgende:
Hehe ik kon Gigadance kei goed horeuuuuh.
vooral 's avonds. helemaal t einde meebeleefd.
wij zijn lief tegen jouwquote:
or elsequote:
doe maar boze meisjesquote:
dan is het een eckte eckte ossenaarquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:37 schreef Treces het volgende:
http://oss.kliknieuws.nl/(...)ekpartij-hertewissel
oss westquote:
jammer dat kunstgedoe stelt geen reet voor overgewaardeerde troepquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Treces het volgende:
Lees net dat de BTW niet doorgevoerd wordt, het besluit is uitgesteld tot 1 juli.
Zou het nu weer terugkomen?
Ik vind niet dat ALLES overgewaardeerde troep is, kan zeker een hoop wel waarderen maar van een aantal mogen ze inderdaad de subsidie wel afpakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef gers het volgende:
[..]
jammer dat kunstgedoe stelt geen reet voor overgewaardeerde troep
sowiieszwo kunstacademiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ALLES overgewaardeerde troep is, kan zeker een hoop wel waarderen maar van een aantal mogen ze inderdaad de subsidie wel afpakken.
Maargoed, ik zit op een kunstacademie
Hehe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
TT change naar het Treces, Dj_Day-V & Gers topic
vanwege hayden of vanwege TOP Ossquote:
Ge moet oe schamen. Das de peperstraat vanaf de grote kerkquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik herken me eigen stad zo niet, wat n schande
Tussen Tijdse Toets. Dan doe je "examen" bij CBR en dan kan je vrijstelling voor bijzondere verrichtingen verdienen voor als je echt op moet. Na afloop krijg je te horen wat je nog zou moeten bijschaven.quote:
quote:
goed ideequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Treces het volgende:
Laten we deze reeks op 1 oktober sluiten, dan heeft ie precies 2 jaar overleefd.
niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
En jij gers woon jij in Oss??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |