Tuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
Met de carnaval gaat vast iedereen als NKOTB...
Ja serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Kom je er nu pas achter dat dit nummer bestaat?
Ja, het typische kudde-gedrag ehquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef BasEnAad het volgende:
Met de carnaval gaat vast iedereen als NKOTB...
Ik wordt juist doodgegooid met dat nummer en mensen die menen NKOTB op elk moment van de dag na te moeten doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja serieus
Zapte gisteren langs een muziekzender en zag de NKOTB in een clip. Ik: WTF![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik wordt juist doodgegooid met dat nummer en mensen die menen NKOTB op elk moment van de dag na te moeten doen.
Je gaat duidelijk om met minder geschoolde mensen of je hebt gewoon verkeerde vrienden.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik wordt juist doodgegooid met dat nummer en mensen die menen NKOTB op elk moment van de dag na te moeten doen.
Nee beiden is niet het geval. Als ik op campus rondlopen dan hoor ik vaak genoeg Zonne grote vuurbal jonge, BAM!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je gaat duidelijk om met minder geschoolde mensen of je hebt gewoon verkeerde vrienden.
Of een combinatie.
Het succes dat zijn tol begint te eisen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik word juist doodgegooid met dat nummer en mensen die menen NKOTB op elk moment van de dag na te moeten doen.
Hans Teeuwen had dat ook in het verleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het succes dat zijn tol begint te eisen.
Het zijn vaak ook de mensen zonder humor die dat gaan imiteren waardoor het zo vervelend wordt.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hans Teeuwen had dat ook in het verleden.
Mijn voormalig schoonvader was daar ook goed in. Tenenkrommende imitaties.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook de mensen zonder humor die dat gaan imiteren waardoor het zo vervelend wordt.
Twan vindt zichzelf ook wel een baas als hij in de Jimmy loopt.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die Twan vind ik wel een baas. Maakt goeie beats. Blij dat die puist van een Willy niet meedoet aan dit nummer.
Vind het alleen jammer van de tekst. Die is echt gewoon ruk.
Twan is helemaal een mongool. Gast probeert altijd zó stoer te zijn. Lukt alleen niet echt.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Twan vindt zichzelf ook wel een baas als hij in de Jimmy loopt.
Die kansloze uit Oss?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Gers van FOK is Gers uit de clip misschien?
Jij wist dit nog niet ?
Ja die uit Oss ja.quote:
Tof nr idd.quote:
Aan "Ik wordt" te zien is hij zelf ook minder geschooldquote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je gaat duidelijk om met minder geschoolde mensen of je hebt gewoon verkeerde vrienden.
Of een combinatie.
Steralluresquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die uit Oss ja.
Dat niemand dat nog was opgevallen.!!!!!!
Alleen al aan het accent kon ik horen dat het hem wel moest zijn.
Jammer dat hij ons zo negeert
jij hebt gers nog nooit in t echt gezien blijkbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gers van FOK is Gers uit de clip misschien?
Jij wist dit nog niet ?
Jawel tijdens TOP-MVV.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt gers nog nooit in t echt gezien blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |