pics van de ossenaar die in de playboy stondquote:
Als jij hem maakt dan plaats ik hem welquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Treces het volgende:
Oh sterf, ik kan de OP niet meer aanpassen
Held.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als jij hem maakt dan plaats ik hem wel
Pics van de pics van de ossenaar die in de playboy stond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
pics van de ossenaar die in de playboy stond
Joah, dat ben ik welquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Trouwens, Treces ben jij niet een vriend van Dave? Dan weet ik nu eindelijk wie je precies bent.
Ik dacht eerst geen Vincent te kennen van het TBL, maar na goed na te denken kende ik toch wel een Vincentquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Treces het volgende:
[..]
Joah, dat ben ik welHoezo ken je me dan ineens?
En ik dacht nog wel zo onbekend te zijn op het TBLquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst geen Vincent te kennen van het TBL, maar na goed na te denken kende ik toch wel een Vincent.
Staat alvast in de OPquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Treces het volgende:
Oss is een stad in de gemeente Oss in de provincie Noord-Brabant in Nederland, gelegen tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen.
Oss is zowel werk- als woonstad met uitgebreide mogelijkheden voor vrijetijdsbesteding. De binnenstad is het regionale winkelcentrum voor circa 150.000 mensen uit Oss en omgeving. De weekmarkt en de kermis (95 attracties in 2006) van Oss zijn zeer groot. De stad is omringd met afwisselende landschappen, op de rand van hogere, droge zandgronden en lagere vochtige kleiige grond, met de rivier de Maas in de nabijheid.
(meer over Oss)
En ik dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij thuis. Was gezellig he Gers? Alle ossenaren uit dit topic waren er behalve jij dus
Zou goed kunnen, het laatste wat ik nog weet is dat ik gister pas om 4 uur sliepquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij toch ookOf was je zo dronken dat je er niets meer van weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |