Verder zijn er ook nog in omloop een Julliet, Zara, en Bamboe. mis ik er nog een? Wie de andere schema's heeft mag die posten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schema voor Simon is als volgt:
1. De_Taartjesfee 13 augustus - 20 augustus
2. Estrys 21 augustus - 28 augustus
3. Texelonia 29 augustus - 5 september
4. Innepin 7 september - 14 september
5. Lovely_Lady 15 september - 22 september
6. Chan 23 september - 30 september
7. Huuphuup 1 oktober - 8 oktober
8. Kersjes 9 oktober - 16 oktober
9. Poppedein 17 oktober - 24 oktober
10. Tinuviel 26 oktober - 2 november
wmb kunnen daar nog wel wat mensen bij, als ze willen
quote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Zara is hier
Kiekeboe:![]()
even uitkloppen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef Kaarr het volgende:
thanx Huup
Ik moet ook geen topic sluiten!
Ja dat doe ik dus altijd, maar ik vond jouw foto's zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]goed kijken hoeveel posts er al waren gedaan en als het in de buurt van de 300 komt, niet meer posten
werkt voor Kleurdoos ook
Van mij mag je achter aansluiten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef miss_sly het volgende:
kan er nog iemand bij bij Simon? toen die op reis ging, was dragen nog onbekend voor me, maar nu zou ik simon ook graag eeb=ns voelen en proberen
jaaaa sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Huupske... die laatste foto is![]()
![]()
Hoe mooi, mams met dr dochter
![]()
heb je mn PM al gelezen trouwens?
Hebben jullie buitenloopweer dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa sorryik vergat steeds terug te PMen... je hebt PM in elk geval
![]()
ik twijfel, bos of strand bos of strand hmmm dilemma's...
wat vindt Simon leuker?
dit is heerlijk loopweerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hebben jullie buitenloopweer dan?
Dan strand![]()
Hier regent het al de hele ochtend. Dus hier geen lekker loopweer. Maar wij lopen straks voor de laatste keer met geleende doek naar de winkel. Dan gaat ie in de was en terug naar DF dinsdag!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit is heerlijk loopweerlekker uitwaaien!
zolang het niet (hard) regent vind ik alles best qua weer.
oeh ik ben beniewd!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Poppedein het volgende:
Zara is hier, en ze is zooooooo lekker zacht!!! Zal straks gelijk even foto's maken...
Erg lieve foto!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
en Simon logeert nu bij mij
[ afbeelding ]
jij wilt mij gewoon een doek verkopen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Pvoesss het volgende:
Oh hij staat jullie echt heel modieus en mooi. Gek is dat hoe en doek bij mensen zo kan verschillen
ik las enorm lelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een enormelijk leuke foto`s huup! Supertof
Poppedein wat mij betreft zou je hem rustig nog het komende weekend kunnen houden. Ik ben sowieso kort na ontvangst van Simon twee weekjes vrij van werk, dus ik vind het echt niet erg als hij wat later aankomt. Maar na mij was nog miss-sly dacht ik en was er nog iemand anders voor mij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Poppedein het volgende:
Oooooh Huups, wat een leuke foto's!! En wat tof dat je straks je eigen Zara hebt.. hij staat jullie mooi, dus ik geef je groot gelijk!
Ik ben... zaterdag kwam Simon hier aan (zaterdag is GEEN handige ontvangst dag) en was ik nét heel even niet thuis na de hele dag op wacht gezeten te hebben.. postbode gemist dus, tsja, dan ben je de zondag ook al kwijt. Vandaag weer de hele dag gepost, maar is de pakketjesbezorger net geweest op t moment dat ik naar de CB moest... buhhh.. nou kan ik m pas morgenmiddag ophalen en moet ie vrijdag alweer op de post..
Maar goed, ik ben gewoon nog steeds heel benieuwd naar Simon!
Natuurlijk kan die ook voor een meisje. Het is ook niet zo'n babyjongens blauw. Grappig hier heeft Jair die met zijn bijna negen maanden aan. Je zou de twee eens naast mekaar moeten zetten op een foto (erg leuk!).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef DaviniaHR het volgende:
wel lief jair met simon!![]()
en dat pakje! *trip down memory lane*
[ afbeelding ]
(eli was toen 6 mnd![]()
![]()
zwijmel, zucht en zo.... is dat ook een geschikt pakje voor een meisje?
)
Beterschap voor Senna miss. Simon is door je persoonlijke kourier opgehaald en zal inmiddels al waarschijnlijk bij je zijn aangekomen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef miss_sly het volgende:
schaap is onderweg om Simon op te halen.
Eigenlijk zouden tinuviel en ik meeten, maar met een zieke Senna zag ik het niet zo zitten om op pad te gaan. En dat is maar goed ook, want ze heeft vrijwel de hele dag willen drinken en bij me willen hangen en ligt nu net een uurtje in bed te slapen.
Ben benieuwd hoe we Simon vinden
mss heb je ergens drukpunten bij timo? bij een rekbare doek rekken de drukpunten natuurlijk meequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Chan het volgende:
Timo heeft nu twee keer in Zara gezeten en beide keren als ik dacht: Ja, nu zit je goed.. begon hij oorverdovend hard te krijsenEn beide keren haalde ik hem uit de doek en was hij direct stil daarna...
Timo vindt Zara niet leuk
Ik heb hem van de week ook nog in mijn rekbare doek gehad en dat was geen enkel probleem?
Ik wilde vandaag een lekkere wandeling gaan maken buiten, misschien doe ik vanmiddag nog een poging..
ik neem aan dat je een fwcc doet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef Chan het volgende:
Bedoel je dat de doek dan op sommige plaatsen te strak/niet lekker zit bij hem? Hmmz en hoe zou ik dat kunnen zien? Of is dat echt onmogelijk te zeggen zonder te zien hoe de doek zit?
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef cattie het volgende:
Je kunt ook de kreuztrage seitlich doen, ook leuk.
Ik doe de seitliche kreuztrage met een maat 3.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef DaviniaHR het volgende:
voor die seitlich is didy te kort. dat ziet eruit als een fwcc, maar dan op de heup.
die didy is een maat 3, dus echt alleen de simpele heupknopen.
ook de huftschlinge moet je een langere doek voor hebben.
is het misschien leuk om per reisdoek een collage te maken van de foto's? dus van lampo, bamoe, zara en simon een eigen collage?
Welke knoop doe je dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Een fwcc op de heup, dat klinkt goed
Ik heb bij het heupdragen toch telkens het gevoel dat ze niet lekker zit, dus en nog niet verder gekomen dan een minuutje thuis op de heup en er snel weer af.
Ik leg een korte punt over mijn schouder naar voren, haal de rest van de doek achter mijn rug om naar mijn andere heup, sla hem om mijn rug heen en dan naar de schouder waar het begin is. (rechter schouder, linkerheup, rechterheup, linkerheup, rechterschouder in mijn geval) En dan een schuifknoop of gewone knoop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe krijg je die FWCC op je heup voor mekaar? Begin je hem aan de voorkant te knopen en zo ja wanneer schuif je de doek door of knoop je dat helemaal anders.
Cattie ik denk dat het feit, dat jij het met een 3 kunt te danken is aan 1. je figuur en 2. je knoopvaardigheden. Ik vrees dat dat bij mij dan idd moeilijk wordt.
Ik viind hem wat dunner lijken voorzover ik nu kan zienquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:48 schreef texelonia het volgende:
Mrien draagt ie nog anders dan Neobulle Simon? Of zijn het alleen de kleurtjes waarin ze verschillen?
Tuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil 'm ook wel proberen Mrien, als dat mag.
Gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef Poppedein het volgende:
Oehh Die wil ik ook wel heel graag proberen Mrien! Als de rest t ook oké vindt zou ik wil als eerste willen, dan kan ik m bij je op komen halen!
Wat mij betreft prima! dan maken poppedein en ik begin januari wel een afspraakquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oeh als ie dan voor 12 jan. bij Poppedein klaar is kan ik hem eventueel bij haar thuis ophalen en daarna weer aan Chan afgeven? (dan zal ik dit keer mn telefoon aan laten staan Chan)
Ja hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef texelonia het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met de Nobulle?
Hahaquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oeh als ie dan voor 12 jan. bij Poppedein klaar is kan ik hem eventueel bij haar thuis ophalen en daarna weer aan Chan afgeven? (dan zal ik dit keer mn telefoon aan laten staan Chan)
Doorgegevenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef mrien het volgende:
Ik mis nog een aantal adressen voor het reisschema (als hij overgegeven wordt, dan wil ik ook graag het adres ontvangen)
Mag ik die nog ontvangen, hij gaat bijna op reis namelijk
oh ja sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:04 schreef Chan het volgende:
[..]
HahaJa dat lijkt me prima
En ik zal mn aders ook even pm'en!
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja sorry![]()
ik regel dat wel ff voor je joh!![]()
ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
![]()
![]()
Ik hou het maar op slaaptekort en nog wat zwangerschapshormonen die nog niet uitgewerkt zijn
Ohw haha, maar dat is prima hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilen![]()
sorry
Tof! je hebt mn adres inmiddels. Ik woon in Drachten, dus er zal wel niemand in de buurt zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef mrien het volgende:
Van mij mag je er tussen hoorIdeaal om te leren toch..
Woon je bij iemand in de buurt i.v.m overgeven?
Stuur je je adresgegevens dan even via pm ?
oh haha nee is weinig bijzonders hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef tessie het volgende:
Heel offtopic hoor, maar hoezo de foodplaza supermarkt op schiphol? Is dat wat bijzonders? (ik heb het nog nooit gezien...)
Nou ja, dit dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef oeke het volgende:
Oh Huup wat ben je toch een mooie mama met een prachtkind! Prince staat jullie ook heel goed!
En dat lieveheersbeestjesspeldje,
Miss zo'n speldje staat echt minder belachelijk dan je zelf denktquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
Ko heeft ook echt te weinig haar voor een speldje. En ik vind eigenlijk dat ik hem het niet kan aandoen ook.![]()
Ik moet gewoon nog een grietje bakken.
Edit: wat is dat trouwens voorJapanse curry?
* altijd nieuwsgierig naar nieuw eten is...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Och wat staat dat leuk. Het zou zo zijn eigen kind kunnen zijn![]()
Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Och wat staat dat leuk. Het zou zo zijn eigen kind kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader was.
ja joehoe hiero!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat dit nog steeds loopt!
Mijn mei tai wordt niet meer gebruikt, mevrouw wil lopen.Het is er 1 van MisterMirko. Is dat iets voor een draagrondje? Kan hij nog gebruikt worden voordat ik hem verkoop.
euh ja prima hoor, tenzij iemand anders per se als eerste wil ofzo om wat voor reden dan ook. Het maakt mij eigenlijk weinig uit wanneer ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Dan ga ik hem opsturen. Huup, wil jij als eerste en dan een week ofzo? Dan ga ik nog wel even een leuk boekje kopen voor erbij.
Yeah! Goed planquote:Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
Ja Pvoess hierrrr met die foto's!!ik ben benieuwd.
En ik ben ook heel benieuwd naar de MT
Vlindur kun jij anders niet als laatste in het rijtje? Dan zit je zo alweer een aantal weken later en is Rienk misschien de 12 weken alweer gepasseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |