Wat is dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef cattie het volgende:
Je kunt ook de kreuztrage seitlich doen, ook leuk.
Ik doe de seitliche kreuztrage met een maat 3.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef DaviniaHR het volgende:
voor die seitlich is didy te kort. dat ziet eruit als een fwcc, maar dan op de heup.
die didy is een maat 3, dus echt alleen de simpele heupknopen.
ook de huftschlinge moet je een langere doek voor hebben.
is het misschien leuk om per reisdoek een collage te maken van de foto's? dus van lampo, bamoe, zara en simon een eigen collage?
Welke knoop doe je dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Een fwcc op de heup, dat klinkt goed
Ik heb bij het heupdragen toch telkens het gevoel dat ze niet lekker zit, dus en nog niet verder gekomen dan een minuutje thuis op de heup en er snel weer af.
Ik leg een korte punt over mijn schouder naar voren, haal de rest van de doek achter mijn rug om naar mijn andere heup, sla hem om mijn rug heen en dan naar de schouder waar het begin is. (rechter schouder, linkerheup, rechterheup, linkerheup, rechterschouder in mijn geval) En dan een schuifknoop of gewone knoop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe krijg je die FWCC op je heup voor mekaar? Begin je hem aan de voorkant te knopen en zo ja wanneer schuif je de doek door of knoop je dat helemaal anders.
Cattie ik denk dat het feit, dat jij het met een 3 kunt te danken is aan 1. je figuur en 2. je knoopvaardigheden. Ik vrees dat dat bij mij dan idd moeilijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |