abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73717237
Oh hij staat jullie echt heel modieus en mooi. Gek is dat hoe en doek bij mensen zo kan verschillen
pi_73720506
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Pvoesss het volgende:
Oh hij staat jullie echt heel modieus en mooi. Gek is dat hoe en doek bij mensen zo kan verschillen
jij wilt mij gewoon een doek verkopen!

*foto's van het bos aan het uploaden*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73720826

in het bos

door de foto's van Poppedein herinnerde ik me dat ik ook zo'n mutsje heb! gekregen van mn moeke

Gekke bekken trekken met Zara

Eens bedenken wat ik dit weekend allemaal ga ondernemen. Heul misschien dat Zara wel mee mag op audientie bij de schoonfamilie in Den Bosch. En ik wil eigks ook nog wel naar het strand met een doek. Kijken of k mn lief zo gek krijg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:16:32 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73725874
Wat een enormelijk leuke foto`s huup! Supertof
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73727063
toffe fotos!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73767547
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een enormelijk leuke foto`s huup! Supertof
ik las enorm lelijk

Ik heb een eigenste Zara gekocht van Pvoess!! de reisdoek is me zo goed bevallen qua kleur en dergelijke dat k verkocht ben. Yay!

morgen gaat Zara de reisdoek nog met me mee naar Den Bosch. Eens zien of we daar nog een klein wandelingetje kunnen maken. Ik denk het niet, gezien het weer enzo, maar het zal sowieso fijn zijn een doek bij me te hebben voor als ze niet wil slapen op de verjaardag waar we heen gaan. Na het weekend gaat Zara hier alweer weg. Op weg naar de volgende.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73848979
Zo, de allerlaatste foto's van Zara en mij alweer
morgen gaat Zara ingepakt en verzekerd op de post naar Kersjes toe. Dus kers, je bent alvast gewaarschuwd, je krijgt een pakketje morgen

Ik had Zara meegenomen naar de schoonouders bij de verjaardag van mn zwager. En gelukkig maar want alle drukte enzo was toch iets teveel voor mn meisje uiteindelijk, ze was een beetje mopperig en hangerig maar heeft in de doek uiteindelijk heerlijk liggen slapen.

knopen leggen onder het toeziend oog van de visite wat voel je je dan bekeken zeg! vooral als je kind zo aan het brullen is "volgens mij vind ze het niks hoor"

De jarige peetoom bewonderd zn petekindje eens goed

Dat was het weer, vanavond eens mn verhaaltje voor Zara neerpennen, en hopelijk volgende week een eigen Zara ophalen bij Pvoesss!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73849210
Ik mis hem nu al. Hij draagt echt fijn. Maar als ik zie hoe die jullie staat denk ik ja! goede keus
Hij staat jullie echt zoveel beter
pi_73853125
Oooooh Huups, wat een leuke foto's!! En wat tof dat je straks je eigen Zara hebt.. hij staat jullie mooi, dus ik geef je groot gelijk!

Ik ben ... zaterdag kwam Simon hier aan (zaterdag is GEEN handige ontvangst dag) en was ik nét heel even niet thuis na de hele dag op wacht gezeten te hebben.. postbode gemist dus, tsja, dan ben je de zondag ook al kwijt. Vandaag weer de hele dag gepost, maar is de pakketjesbezorger net geweest op t moment dat ik naar de CB moest... buhhh.. nou kan ik m pas morgenmiddag ophalen en moet ie vrijdag alweer op de post..
Maar goed, ik ben gewoon nog steeds heel benieuwd naar Simon!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73853754
aaah dat is bagger zeg Poppedein
er komen toch nog maar een paar mensen na jou? Kun je niet in overleg met hen het schema een paar daagjes opschuiven?

Heel veel plezier met Simon in elk geval!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73911074
Poppedein, heb je Simon inmiddels binnen??

Zara is vandaag bij ons aangekomen
Wat voelt ze lekker!
.... met gevoel voor drama....
pi_73929857
Eind van de middag heb ik mijn jochie in Zara geknoopt en zijn we een stukje gaan lopen. Hele fijne doek
Mooi ook, maar qua kleur niet zo geschikt hier. Toby had een turqoois jasje met capuchon aan dat er niet zo mooi bij stond en mijn roze shirt vloekte er ook behoorlijk bij.
Hahaha, maar goed dat de camera leeg was, de foto's zouden vast niet mooi geworden zijn
pi_73961309
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:42 schreef Poppedein het volgende:
Oooooh Huups, wat een leuke foto's!! En wat tof dat je straks je eigen Zara hebt.. hij staat jullie mooi, dus ik geef je groot gelijk!

Ik ben ... zaterdag kwam Simon hier aan (zaterdag is GEEN handige ontvangst dag) en was ik nét heel even niet thuis na de hele dag op wacht gezeten te hebben.. postbode gemist dus, tsja, dan ben je de zondag ook al kwijt. Vandaag weer de hele dag gepost, maar is de pakketjesbezorger net geweest op t moment dat ik naar de CB moest... buhhh.. nou kan ik m pas morgenmiddag ophalen en moet ie vrijdag alweer op de post..
Maar goed, ik ben gewoon nog steeds heel benieuwd naar Simon!
Poppedein wat mij betreft zou je hem rustig nog het komende weekend kunnen houden. Ik ben sowieso kort na ontvangst van Simon twee weekjes vrij van werk, dus ik vind het echt niet erg als hij wat later aankomt. Maar na mij was nog miss-sly dacht ik en was er nog iemand anders voor mij?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73991742
Och tinuviel, wat lief... maar is lees t nu pas helaas! Ik heb m vanochtend naar je op de post gedaan, dus als het goed is komt ie morgen bij je aan!
pi_73992700
ahw wat jammer

heb je wel nog een beetje met Simon kunnen dragen? Wat vond je ervan? Van de kleuren enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:08:10 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73995254
Poppedein, als de reis van Simon is afgelopen mag hij nog wel een weekje naar je terug. Dan heb je de tijd om lekker te testen
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:06:40 #67
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74015298
Huup wat een geweldige foto's!!!
pi_74023759
Hier is er helaas vandaag nog geen Simon aangekomen. Gelukkig ben ik maandag wel vrij. Maar tenzij hij maandag morgen gelijk aankomt, denk ik niet, dat het nog lukt ermee te dragen. Doordeweeks heb ik er niet echt de tijd voor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74027135
Hé wat vreemd Tinuviel... heb t natuurlijk gelijk even nagekeken via tracktrace, maar daar staat "24.10.2009:
Parcel out for delivery". Ik snap dus niet dat je m vandaag nog niet aangeboden hebt gekregen... Maar goed, ik heb m verzekerd verzonden dus moet vast goedkomen. Wel heel vervelend dat je hierdoor nog maar weinig tijd hebt om te dragen

TF, dat vind ik superlief! Gelukkig heb ik wel even een goeie indruk van Simon kunnen krijgen! Maar aangezien ik m dan opnieuw weer verzekerd zal moeten verzenden vind ik t eigenlijk een beetje zonde om 20 euro aan een doek uit te geven waar ik uiteindelijk niets aan overhoud!
pi_74035774
Vond het idd ook raar. Ook gezien ik net via fok iets anders toegestuurd had gekregen en dat kwam gelijk de volgende dag aan. Zou je me svp het tracktrace nummer even kunnen pmen? Bedankt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74037160
je hebt PM!
pi_74049295
Bedankt Poppedein. Simon is nog bij het distributiecentrum. Hij zal maandag worden bezorgd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74089923
Heb je Simon binnengekregen vandaag tinuviel? was t nog een beetje op tijd zodat jenog wat had aan de dag?
pi_74090485
Ik kreeg vandaag een PMmetje van Kersjes dat Zara binnenkort mijn kant op komt, ik was het alweer vergeten! Ik heb er zin in Zag al een boel mooie Zara foto's voorbij komen hier ook
pi_74138062
Zo, Zara is weer op weg naar de volgende. Wat een heerlijke doek zeg!
Helaas door drukte weinig spannends met 'r kunnen ondernemen, maar Zara is voornamelijk binnenshuis heel veel gebruikt en... ze was mee naar het makelaarskantoor waar we de contracten hebben getekend en de officiele eigenaren zijn geworden van onze nieuwe koopwoning

Net als de vorige keer had Huup het pakje weer mooi ingepakt:

Zara kwam binnen vlak voordat we naar het CB moesten voor Toby's eerste prikjes. Daarna had ik 2 dagen lang een koortsig en huilerig kleintje tegen me aangeplakt zitten. En ja, daar ga je zelf ook nogal vermoeid van ogen :

Brrrrr, zo'n hypotheek is best beangstigend. Niet voor Toby, die heeft overal heerlijk doorheen lopen snurken

We hebben genoten van Zara!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')