Ik viind hem wat dunner lijken voorzover ik nu kan zienquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:48 schreef texelonia het volgende:
Mrien draagt ie nog anders dan Neobulle Simon? Of zijn het alleen de kleurtjes waarin ze verschillen?
Tuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wil 'm ook wel proberen Mrien, als dat mag.
Gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef Poppedein het volgende:
Oehh Die wil ik ook wel heel graag proberen Mrien! Als de rest t ook oké vindt zou ik wil als eerste willen, dan kan ik m bij je op komen halen!
Wat mij betreft prima! dan maken poppedein en ik begin januari wel een afspraakquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oeh als ie dan voor 12 jan. bij Poppedein klaar is kan ik hem eventueel bij haar thuis ophalen en daarna weer aan Chan afgeven? (dan zal ik dit keer mn telefoon aan laten staan Chan)
Ja hoor!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef texelonia het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met de Nobulle?
Hahaquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oeh als ie dan voor 12 jan. bij Poppedein klaar is kan ik hem eventueel bij haar thuis ophalen en daarna weer aan Chan afgeven? (dan zal ik dit keer mn telefoon aan laten staan Chan)
Doorgegevenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef mrien het volgende:
Ik mis nog een aantal adressen voor het reisschema (als hij overgegeven wordt, dan wil ik ook graag het adres ontvangen)
Mag ik die nog ontvangen, hij gaat bijna op reis namelijk
oh ja sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:04 schreef Chan het volgende:
[..]
HahaJa dat lijkt me prima
En ik zal mn aders ook even pm'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |