abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76365803
Datum is altijd maandag inderdaad
Maandag - verzenddag ;
pi_76368138
Voor mij is t ook helemaal prima
pi_76368275
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ja sorry
ik regel dat wel ff voor je joh!
Ik snap het niet
Ik hou het maar op slaaptekort en nog wat zwangerschapshormonen die nog niet uitgewerkt zijn
pi_76369732
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Chan het volgende:

[..]

Ik snap het niet
Ik hou het maar op slaaptekort en nog wat zwangerschapshormonen die nog niet uitgewerkt zijn
ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilen sorry
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76373400
Ik vind het ook goed, heb er nu al zin in!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76381317
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilen sorry
Ohw haha, maar dat is prima hoor
  maandag 4 januari 2010 @ 10:29:59 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76390653
Prima schema lijkt me zo!
Hardstikke leuk, kijk er echt naar uit!
pi_76402911
Eeh, Zou ik ook bij een van de doeken kunnen? Ik heb een baby van bijna 3 weken en totaal geen ervaring. Is het dan wel handig als ik meedoe?

Ik wil wel heel graag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76404218
Van mij mag je er tussen hoor Ideaal om te leren toch..
Woon je bij iemand in de buurt i.v.m overgeven?
Stuur je je adresgegevens dan even via pm ?
pi_76405149
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef mrien het volgende:
Van mij mag je er tussen hoor Ideaal om te leren toch..
Woon je bij iemand in de buurt i.v.m overgeven?
Stuur je je adresgegevens dan even via pm ?
Tof! je hebt mn adres inmiddels. Ik woon in Drachten, dus er zal wel niemand in de buurt zijn

Wanneer ben ik aan de beurt?
pi_76405380
Ik heb je er tussengezet tussen Pvoess en Oeke zodat je ook niet al te lang hoeft te wachten met proberen (hoop niet dat iemand hier problemen mee heeft dat het allemaal wat opschuift)
Misschien dat je in de tussentijd van iemand anders nog een rekbare doek kunt lenen?

• Poppedein
  • Huuphuup 18-jan
  • Chan 25-jan
  • Pvoesss 1-feb
  • Vlindur 8-feb
  • Oeke 15-feb
  • miss_sly 22-feb
  • Fruppel 1-mrt
  • Texelonia 8-mrt
  • LovelyLady 15-mrt
  • Tessie 22-mrt
  • Ssserpente 29-mrt
  • xxxKarinxxx
    En weer terug naar huis
  • pi_76405947
    Tof!!
    pi_76452864
    Men presenteert.....Petit Prince

dinsdag 5 januari 2010 @ 20:19:48 #214
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_76453170
    nice!

issie per vandaag op reis?
    *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
    pi_76453962
    Afgelopen zondag is hij opgehaald door Poppedein (door de dikke sneeuw heen)
    pi_76630121
    De kleine prins is hier en hij bevalt erg goed! Ik moet nog wel een beetje wennen aan de voor mijn gevoel dikke knoop, maar hij draagt echt als een huis, heerlijk stevig!

Hele lange wandelingen hebben we buiten niet gemaakt helaas, dat durf ik echt niet met dit weer.. maar we maken wel gezellige uitstapjes met zn 3tjes, Lena, de prins en ik!

ff special note...dit is in een 2e hands winkel..niet onze inrichting dus
    * Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
    pi_76630760
    Mooi!
    pi_76632049
    Mooi Poppedein! En heerlijk knus.

En Mrien, wat een mooi glundertje is Lotte. Hij staat jullie ook heel goed!
    Ik zal je nog even mijn adres PMen.

Pffft, ik vergeet dus helemaal dat mijn doek op reis zou gaan.
    Ik moet er echt even tijd voor maken in mijn hoofd en het is daar erg vol momenteel.
    Dus het kan even duren, mijn excuses...
    Meer dan een paar ochtendzoenen
    heb ik nood aan stoute schoenen.
    https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
    pi_76634138
    oh wat knus Poppedein wat ligt ze heerlijk te slapen zo bij je!
    Amélie slaapt bijna nooit meer in de doek buiten, die wil alleen maar kijken

en je inrichting
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76635868
    Poppedein, de liefde spat van het beeldscherm af En wat ligt Lena heerlijk te slapen, ah zo knus.
    Ik wou dat Koen nog zo klein was
    pi_76635914
    Hij staat jullie heel mooi Poppedein, en wat een lieve, knusse foto´s
    pi_76651695
    Wat een lieve foto's Poppedein! Leuk om te zien!!
    pi_76655965
    Superleuk! Maken jullie hem maar lekker fluffy, dan kunnen Lars en ik er op het einde lekker van genieten!
    wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
    pi_76757226
    helleu! berichtje vanuit de trein, Amelie, de kleine prins en ik zijn onderweg naar schiphol om daar de foodplaza supermarkt leeg te kopen

so far so good, hij zit als een huis en mn mupke is net toch maar in slaap gevallen
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76760246
    Heel offtopic hoor, maar hoezo de foodplaza supermarkt op schiphol? Is dat wat bijzonders? (ik heb het nog nooit gezien...)
    pi_76764664
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef tessie het volgende:
    Heel offtopic hoor, maar hoezo de foodplaza supermarkt op schiphol? Is dat wat bijzonders? (ik heb het nog nooit gezien...)
    oh haha nee is weinig bijzonders hoor
    ik ga er eens in het halfjaar ofzo heen om een zootje Japanse curry's in te slaan. Ze hebben daar een bepaald merk en soort (instant ) curry die mn lief heel lekker vindt, had ie in Japan ook altijd. En die s alleen daar te koop. Dus zodoende.

We zijn weer thuis De kleine prins draagt als een huis hoewel ik inderdaad ook moest wennen aan de dikke knoop ff foto's uploaden enzo.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76765915
    Ordinaire spam van de kleine prins

Gehaakdingest en ik heb mn bevallige derrière dr op geparkeerd, nu maar hopen dat ie dr zachter van is geworden

De groene kant voor, we hadden een kreuztragedinges geprobeerd maar dat was geen succes, ik heb nog een beetje ruzie met de staarten, moet maar eens op mn gemak een keertje netjes knopen, dat scheelt allicht haha

De kleine prins vorstelijk voorin in de bus, hier dus een fwcc met de blauwe kant wat meer aanwezig.

en bij deze heeft ie ook gelijk een ritje in de trein gemaakt. Amélie was inmiddels al in slaap gekukeld.

op schiphol
    De kleine prins is vereeuwigd door een Japanse dame en zit binnenkort waarschijnlijk ook in het album van wat andere Japanners

Wachten op de bus

was soms een beetje koud, en dan bouw je maar een tentje van de doek

morgen kom ik niet buiten met de doek maar overmorgen gaan we sowieso even boodschapjes doen.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76775797
    Wat een leuke foto's Huup! En tof dat je nog ff een touristische attractie was op schiphol
    En thanx voor de uitleg over de foodplaza
    pi_76777540
    Oh Huup wat ben je toch een mooie mama met een prachtkind! Prince staat jullie ook heel goed!
    En dat lieveheersbeestjesspeldje,
      Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 21:22:41 #230
    5428 crew  miss_sly
    pi_76779862
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef oeke het volgende:
    Oh Huup wat ben je toch een mooie mama met een prachtkind! Prince staat jullie ook heel goed!
    En dat lieveheersbeestjesspeldje,
    Nou ja, dit dus ik kan het niet beter zeggen
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_76780195
    wat lief dankjulliewel
    Ik zie nu pas hoe enorm groot mn tas zo lijkt terwijl hij helemaal niet zo huge is normaal. Whehe

Morgen komt mn papa op visite! kijken of ik van hem een draagopa kan maken, mag ie de kleine prins ns proberen.

en t speldje komt van Zenner Baby gewoon bij de Etos en het Kruidvat te koop voor de geinteresseerden
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 21:34:43 #232
    5428 crew  miss_sly
    pi_76780556
    Ik vind speldjes echt heel erg leuk, en Senna's haar is wel lang genoeg, alleen veel te weinig Daar een speldje in doen is nog een beetje onzin en zal dan waarschijnlijk ook een beetje belachelijk staan. Even wachten dus nog maar.
    pi_76780645
    Ko heeft ook echt te weinig haar voor een speldje. En ik vind eigenlijk dat ik hem het niet kan aandoen ook.

Ik moet gewoon nog een grietje bakken.

Edit: wat is dat trouwens voor Japanse curry?
    * altijd nieuwsgierig naar nieuw eten is...
    pi_76781162
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
    Ko heeft ook echt te weinig haar voor een speldje. En ik vind eigenlijk dat ik hem het niet kan aandoen ook.

Ik moet gewoon nog een grietje bakken.

Edit: wat is dat trouwens voor Japanse curry?
    * altijd nieuwsgierig naar nieuw eten is...

Miss zo'n speldje staat echt minder belachelijk dan je zelf denkt ik vond het eerst heel gek om er een in te doen maar nu vind ik dr bijna kaal eruit zien zonder en och kopen kan wel alvast toch?

Oeke, Japanse curry, ik vind het niet zo heel bijzonder maar voor Japanners (en mensen die in Japan gewoond hebben) is het comfort food zeg maar. Een van de eerste dingen die ze leren te maken
    Je kunt bij bijna iedere toko curry-blokken kopen, dat is droog zeg maar, een rechthoekig pakje, wij hebben meestal "golden curry" en dan de pittigste variant. Ze vallen wel mee qua pittigheid vind ik, maar wij zijn wel erg scherp gewend. En dan doe je dus gewoon groenten es wokken en kip in blokjes erbij (of ander vlees) en zo'n blok en een wat water. Lekker met van die korte korrel Japanse rijst

Die instant-versie is omdat ie instant is. Dus met groente en vlees er al in zeg maar haha. Het zal vast wel mee vallen hoor maar ik krijg altijd een beetje kriebels van zo'n zakje waar dan vlees enzo inzit dat drie maanden houdbaar is

dit zijn ze, hier zit veel smaak aan
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76781479
    Brrrr... vegetarier hier, dus drie maanden gedroogd vlees klinkt heel erg yuk. En in die blokken zal ook wel het een en ander aan dierlijke dinges zitten. Nouja, hou ik het gewoon bij mijn zelfgerolde groentensushi.

En on-topic: ehm, ik zal eens een lijstje met data voor mijn Guatamaladoek maken. Mijn papa komt maandag uit Guatamala op bezoek dus dan zal ik hem nog even dragen, maar de week erna kan hij van mij op reis gaan.
    pi_76781662
    hehe ja je hebt ook vegetarische instant versies maar als je idd ook op additieven let enzo dan zou ik de gok niet nemen met zo'n blok.

Oeh ik ben zo benieuwd naar je doek!
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76781985
    Jee, ik ben al wat aan het puzzelen met degenen waarvan ik weet dat ze wonen, maar het is toch wel handig om alvast van iedereen het adres te hebben, dan kunnen er misschien nog wat minimeets komen.

Dus wil iedereen mij zijn adres Pmen?

Ik heb dit lijstje op het moment:

HuupHuup
    DaviniaHR
    Miss Sly
    jelief
    Macka
    Lovelylady
    Tinuviel
    Chan
    Kersjes
    Sugarsnap
    Sserpente
    K_i_m
    pi_76782103
    ik heb ge-pmd!

Ik heb een week-ovkaart dus ik ben op zich best bereid om een stukje te treinen om een doek op te halen/te overhandigen hoor
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76799499
    Huup wat een mooie foto's! Amélie zit zo rustig in de doek! Ik ben heel benieuwd of het dit keer wel gaat lukken met Timo in de doek

Oeke ik ga je pm'en!
    pi_76810419
    Joehoe we hebben een draagopa!

even wennen

mn paps vond het geweldig even wennen in het begin maar daarna lekker knus knuffelen hij stond zo te glunderen
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76811001
    Och wat staat dat leuk. Het zou zo zijn eigen kind kunnen zijn
    Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
    pi_76812251
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:

whehe dan zou het mijn zusje zijn
    ik vind dr toch leuker als mn kind
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76812326
    Leuke foto's, huup! Wat leuk dat je vader dat ook wilde.
    Ik ga he tmijn moeder leren, mijn vader vindt het dan weer minder.
    pi_76812732
    Mijn paps houdt wel van dat soort dingen ja
    hij was alleen breder dan ik verwacht had ik had gedacht dat ik hem wel voorop bij hem kon afknopen omdat ik dat bij mezelf net niet red en hij slank/sportief gebouwd is enzo. Maar er kon nog maar nét een knoop in op zn rug

had ik dat toch even mooi verkeerd ingeschat.
    Mn moeder vond het ook leuk, die heeft met mijn Zara gedragen, maar ik denk dat mn moeder minder snel een doek zou pakken als ze oppast enzo, mn vader wellicht wel. Maar mn moeder is ook wel gammel gebouwd, zwakke knieën enzo, ze neemt liever geen risico's.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      donderdag 14 januari 2010 @ 17:36:57 #245
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_76814669
    Wat leuk Huup!
    I`m not weird. I`m limited edition.
    pi_76842375
    Huups, wat een superleuke "doe" foto's! Das eigenlijk precies de bedoeling van de reisdoek natuurlijk..heel leuk!! En die foto's van je vader met zn mooie kleindochter... wow..die zijn echt om te koesteren! Later zal Amélie genietend naar die foto zitten kijken omdat haar opa daar al zo zichtbaar trots op haar was! Leuk dat hij er enthousiast over is!

[ Bericht 2% gewijzigd door Poppedein op 15-01-2010 22:34:11 ]
    * Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
    pi_76847908
    Huup die foto's met je vader, wat lief!!!
    Ook hoe trots ie kijkt enzo
    pi_76848625
    Draagopa! Wat ontzettend leuk Huup!!!!
    pi_76870435
    Wat leuk die foto's met je vader Huup! Heel leuk om te zien!
      zondag 17 januari 2010 @ 21:39:19 #250
    22740 Grijs
    en eigenwijs
    pi_76941014
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
    Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader was .
    "Het meeste werk is onbegonnen werk
    ...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
    - [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
    pi_76941550
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Grijs het volgende:

[..]

Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader was .
    hahaha
    mn paps is 49. Voor een vader van een baby wel oud ja maar voor mijn vader wel jong ghehe.

Ik denk dat ik morgen met de kleine prins naar het CB ga. Lekker mn meisje tegen me aan
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      zondag 17 januari 2010 @ 22:40:58 #252
    22740 Grijs
    en eigenwijs
    pi_76944279
    En de vader van mijn man (mijn schoonvader dus) was ook zo jong opa! (Nog net 48 toen mijn oudste werd geboren). Maar ik denk dat jouw vader er jonger uitziet dan mijn schoonvader toen .
    "Het meeste werk is onbegonnen werk
    ...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
    - [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
    pi_77049288
    Gisteren is de kleine prins hier gearriveerd Het is een mooie doek, ik ben benieuwd hoe het dragen zal zijn
    pi_77065993
    Ik ben benieuwd hoe je hem vind!
    pi_77092552
    Heel vaak probeert Timo de doek uit te klimmen omdat het hem allemaal toch niet zo bevalt als hij niet volop kan bewegen, maar vandaag zit hij niet zo lekker in zn velletje en is heel hangerig en ik heb dus net héérlijk kunnen dragen We zijn naar de supermarkt gewandeld en daarna weer naar huis, dat vond hij ook weer lang zat, maar we hebben er van genoten De doek draagt zoals de anderen ook al zeiden echt als een huis Ik kreeg hem nét aan de voorkant afgeknoopt, dat scheelde wel want de knoop is wel aardig dik. Ik heb een paar foto's gemaakt, straks even kijken of die gelukt zijn
    pi_77100754
    Timo in de kleine prins:
    pi_77110610
    Ooh, wat zit ie daar prinsheerlijk, Chan. Hoe vaker ik de doek zie, hoe mooier ik 'm vind.
    pi_77210929
    Vanmiddag zijn we lekker in de sneeuw gaan wandelen en Timo vond het heerlijk in de doek, hij heeft zn ogen uitgekeken Ik vind het zó fijn, hij begint niet ineens heel erg te protesteren zodra hij zit maar hij geniet er ook echt van

Voor we weg gaan goed inpakken:

Buiten onder mama's jas:

Even laten zien dat de kleine prins er echt onder zit:
    pi_77211356
    Wat een heerlijke foto's, Chan! En wat ziet jij er jong en goed uit!
    pi_77219599
    Dankje! Het is echt een heerlijke doek om in te dragen
    pi_77221064
    Leuke Foto's Huup (ook die met je vader Huup) en Chan Fijn dat Timo wel gedragen wilde worden. Ik heb hetzelfde met Jair. Hij hoeft de doek de laatste tijd niet zo. Heb laatst wel de banden over de armen van de FWCC wat naar achteren gedaan zodat zijn armen vrij waren. Ik vond dat wel best eng, leek erg wiebelig. Weet iemand of dit dan ook nog stevig genoeg zit?

Maar wij willen graag je Guatemala doek proberen Oeke. Zou het misschien kunnen ons na DaviniHR te plaatsen. Dat is met overgave van de doek namelijk echt supermakkelijk. Dichterbij woont denk ik niemand die hier post. Miss-sly woont niet zo ver weg en wij hadden toch nog een meet open staan (vorige keer kwam schaap de doek ophalen). Dus als de anderen het goed vinden kan ik tussen DaviniaHR en miss-sly komen te staan? Als ik mag:

HuupHuup
    DaviniaHR
    Tinuviel
    Miss Sly
    jelief
    Macka
    Lovelylady
    Chan
    Kersjes
    Sugarsnap
    Sserpente
    K_i_m

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinuviel op 24-01-2010 20:11:50 ]
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    Life is unfair and then you die
    Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
    pi_77223721
    Oh Chan, wat een leuke foto's!
    pi_77224271
    Ooooh Chan wat een geweldige foto´s!! ziet er heerlijk knus uit zo saampjes in jouw jas.
    En wat fijn dat Timo er ook zo van genoten heeft! Ik vind de doek jullie echt supergoed staan qua kleur <3
    Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77227665
    Chan, wat heb je toch een mooie uitstraling, heel sereen ofzo. En Timo lijkt volgens mij op je, zijn ogen. Staat jullie goed, de prins.

Tinuviel en andere dames die de Guatamaladoek graag willen uitproberen, ik krijg het momenteel niet voor elkaar in mijn kop.
    Ik wil het graag even uitstellen.
    De combinatie kind-werkdeadline-partner gaan even helemaal niet lekker en ik kan er helemaal niks bij hebben. Mijn excuses.
    pi_77228922
    Och lieve Oeks dat geeft toch niet

Ik vind het jammer vanwege de doek, die had ik graag eens geprobeerd. Maar hey, die doek loopt niet weg, en jij lekker in je veel is veel belangrijker dan een reisdoek joh. No worries!
    Niet jezelf voorbij lopen hoor!
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77233544
    Oeke

Chan wat een mooie foto's weer! Leuk om de reis zo te volgen!!
    pi_77233591
    Wat een leuke foto's Chan, ziet er heel gezellig uit, zo saampjes op stap. En die kleuren staan jullie heel mooi, lekker fris.
    pi_77238154
    Oeke dat geeft echt niet. Weer is toch nog niet helemaal draagdoekenweer voor mijn idee.
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    pi_77266930
    Wat lief jullie reacties

Oeke dat geeft toch helemaal niet, ik blijf nieuwsgierig naar je doek, maar alles op zn tijd hoor! Eerst aan jezelf denken
    pi_77282556
    De prins is hier
    pi_77286751
    Fijn Pvoesss! Veel plezier ermee
      dinsdag 26 januari 2010 @ 15:58:04 #272
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_77294318
    voor Oeke
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_77307964
    En nog eentje
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    pi_77310139
    Haha! Lieverds zijn jullie allemaal! En nu zit ik te FOKken terwijl ik moet werken. Spijbelen is leuk, als er zoveel liefs is.
    pi_77394757
    ksst werken jij!
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_77461540
    Leuk dat dit nog steeds loopt!

Mijn mei tai wordt niet meer gebruikt, mevrouw wil lopen. Het is er 1 van MisterMirko. Is dat iets voor een draagrondje? Kan hij nog gebruikt worden voordat ik hem verkoop.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_77461593
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef YPPY het volgende:
    Leuk dat dit nog steeds loopt!

Mijn mei tai wordt niet meer gebruikt, mevrouw wil lopen. Het is er 1 van MisterMirko. Is dat iets voor een draagrondje? Kan hij nog gebruikt worden voordat ik hem verkoop.
    ja joehoe hiero! ik wil wel. Weer ns wat anders dan een doek.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77461744
    Het is zo'n soort streepje (iets lichter denk ik) en dan met ecrukleurige banden.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 21:40:41 #279
    5428 crew  miss_sly
    pi_77461952
    Ow, dat wil ik graag mee uitproberen nog nooit een mei tai geprobeerd en het lijkt me wel wat, maar voor ik er een aanschaf zou ik er graag eens eentje proberen
    pi_77462392
    Oh dat lijkt me ook heel erg leuk om te proberen!
    pi_77462927
    Mij ook!
    pi_77462956
    Wat leuk! Dan ga ik hem opsturen. Huup, wil jij als eerste en dan een week ofzo? Dan ga ik nog wel even een leuk boekje kopen voor erbij.
    *OUD heilige*
    pi_77463149
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef YPPY het volgende:
    Wat leuk! Dan ga ik hem opsturen. Huup, wil jij als eerste en dan een week ofzo? Dan ga ik nog wel even een leuk boekje kopen voor erbij.
    euh ja prima hoor, tenzij iemand anders per se als eerste wil ofzo om wat voor reden dan ook. Het maakt mij eigenlijk weinig uit wanneer ik ben.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77465535
    Kan een mei tai voor een baby? Rienk is nu 6 weken, zo ja, count me in!
      zaterdag 30 januari 2010 @ 23:42:30 #285
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_77465619
    Da's wel een heel mooie, Yppy!
    (maar niet zo mooi als die van mij natuurlijk )
    I'm so glamourous I piss glitter!
      zondag 31 januari 2010 @ 00:14:57 #286
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_77466659
    Oeh ik wil ook wel! Nog nooit een mei tai geprobeerd, en ben erg benieuwd hoe dat is en of het voor ons ook wat is
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_77467181
    Ow een mei tai op reis! Ik zou ook heel graag mee willen doen. Weet niet of dochterlief nog te klein is. Ze is nu dik 3 maandjes maar wel erg klein (4,5 kilo nou).
    Wil voor van de zomer namelijk eigenlijk wel een mei tai, maar wel fijn om eerst te kijken of het bevalt.
    Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
      zondag 31 januari 2010 @ 14:03:27 #288
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_77476409
    Oeh, een MT wil ik ook wel eens proberen, ja!

oeke, voel je echt niet bezwaard hoor! jouw doek komt wel!
    *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
    pi_77476687
    ik wil ook wel meedoen! mits het niet te lastig knopen is
    pi_77512101
    Een Mei Tai is erg makkelijk knopen Karin. Heb je die roze van mij destijds gezien die Poppedein met Lena probeerde? Dat is een Mei Tai en die heb je echt wel snel om.

Vaak wordt een Mei Tai pas gebruikt bij iets oudere kindjes. De meeste Mei Tai's zijn namelijk vrij groot en hierdoor beter geschikt voor wat grotere kindjes. Ik denk dat 6 weken wellicht te vroeg is, 3 maanden kan je natuurlijk altijd proberen.

Zo bleek op de draagmeet bij mij thuis Lena van Poppedein heel goed te zitten in mijn Ocah mei tai vanaf 1 jaar!

Hoe is het met mijn reisdoek Pvoesss? Plaats je nog een foto voor hij weer doorgaat naar Vlindur?
    Veel plezier alvast Vlindur! Ik ben benieuwd hoe je het dragen vind
    pi_77513528
    Ah dat kan ik dat wel proberen dus, count me in!
    pi_77516131
    Dan wacht ik even af wanneer de MeiTai op reis gaat, mocht ie pas over 2 maanden vertrekken wil ik toch wel op de lijst, gaat ie volgende week al, dan wacht ik wel op een volgende kans

En ik ben benieuwd naar de doek! Hoop op wat mooi weer, dan kunnen we een stukkie wandelen
    pi_77516306
    Ja Pvoess hierrrr met die foto's!! ik ben benieuwd.

En ik ben ook heel benieuwd naar de MT
    Vlindur kun jij anders niet als laatste in het rijtje? Dan zit je zo alweer een aantal weken later en is Rienk misschien de 12 weken alweer gepasseerd?
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77517315
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
    Ja Pvoess hierrrr met die foto's!! ik ben benieuwd.

En ik ben ook heel benieuwd naar de MT
    Vlindur kun jij anders niet als laatste in het rijtje? Dan zit je zo alweer een aantal weken later en is Rienk misschien de 12 weken alweer gepasseerd?
    Yeah! Goed plan
    pi_77519035
    Ik ben ze aan het uploaden
    De doek is nu onderweg naar vlindur
    pi_77519337

pi_77519563
    Heeeey daar zijn ze!
    leuke foto's pvoesss wat wordt je meisje groot zeg!
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_77562422
    Statusinformatie Datum Locatie
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-02-2010 Amsterdam , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-02-2010 Zwolle , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-02-2010 Zwolle , intern transport pakketten

Stomme TNT
    ik wil de doek!
    pi_77562539
    Leuke foto's Pvoesss!

TNT
    pi_77562690
    En vol
    Nieuw topic in de maak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: