Ik snap het nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja sorry![]()
ik regel dat wel ff voor je joh!![]()
ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
![]()
![]()
Ik hou het maar op slaaptekort en nog wat zwangerschapshormonen die nog niet uitgewerkt zijn
Ohw haha, maar dat is prima hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik in al mn vooruitstrevendheid en onbeschoftheid al voor jou beslist had dat wij wel zouden meeten, zonder dat eerst ff bij jou te peilen![]()
sorry
Tof! je hebt mn adres inmiddels. Ik woon in Drachten, dus er zal wel niemand in de buurt zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef mrien het volgende:
Van mij mag je er tussen hoorIdeaal om te leren toch..
Woon je bij iemand in de buurt i.v.m overgeven?
Stuur je je adresgegevens dan even via pm ?
oh haha nee is weinig bijzonders hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef tessie het volgende:
Heel offtopic hoor, maar hoezo de foodplaza supermarkt op schiphol? Is dat wat bijzonders? (ik heb het nog nooit gezien...)
Nou ja, dit dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef oeke het volgende:
Oh Huup wat ben je toch een mooie mama met een prachtkind! Prince staat jullie ook heel goed!
En dat lieveheersbeestjesspeldje,
Miss zo'n speldje staat echt minder belachelijk dan je zelf denktquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
Ko heeft ook echt te weinig haar voor een speldje. En ik vind eigenlijk dat ik hem het niet kan aandoen ook.![]()
Ik moet gewoon nog een grietje bakken.
Edit: wat is dat trouwens voorJapanse curry?
* altijd nieuwsgierig naar nieuw eten is...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Och wat staat dat leuk. Het zou zo zijn eigen kind kunnen zijn![]()
Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Och wat staat dat leuk. Het zou zo zijn eigen kind kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, ik liet de foto's even aan mijn man zien. Zegt-ie: "Wat een ouwe vent". Ik: "Dat is de opa". Hij:"Zo, die ziet er nog jong uit!" Hij was er al van uit gegaan dat het de vader was.
ja joehoe hiero!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat dit nog steeds loopt!
Mijn mei tai wordt niet meer gebruikt, mevrouw wil lopen.Het is er 1 van MisterMirko. Is dat iets voor een draagrondje? Kan hij nog gebruikt worden voordat ik hem verkoop.
euh ja prima hoor, tenzij iemand anders per se als eerste wil ofzo om wat voor reden dan ook. Het maakt mij eigenlijk weinig uit wanneer ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Dan ga ik hem opsturen. Huup, wil jij als eerste en dan een week ofzo? Dan ga ik nog wel even een leuk boekje kopen voor erbij.
Yeah! Goed planquote:Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef huuphuup het volgende:
Ja Pvoess hierrrr met die foto's!!ik ben benieuwd.
En ik ben ook heel benieuwd naar de MT
Vlindur kun jij anders niet als laatste in het rijtje? Dan zit je zo alweer een aantal weken later en is Rienk misschien de 12 weken alweer gepasseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |