Had ik het dus toch goed gezien. Nice.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Aryawn het volgende:
Zie ik nou tweelingzussen staan?
EDIT: naast Iris.
Ze doen me denken aan The Veronicas in hun beginperiode.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed gezien. Nice.
Ymke staat berucht om haar uitspraken. Houd haar in de gatenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in, kijk dit voor het eerst, maar wat is die Imke voor iemand?
ik ik ik ik ik
Zit zij er nog in? Ik zie het programma niet altijd, maar snap niet dat niemand haar nog mee uitgenomen heeft.. ziet er erg leuk uit hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef Rapaille het volgende:
Michelle: blijft vaak over, maar ziet er niet verkeerd uit.
Ik zou zeggen geef jezelf op en ga daar staan grote kans dat zij overblijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zit zij er nog in? Ik zie het programma niet altijd, maar snap niet dat niemand haar nog mee uitgenomen heeft.. ziet er erg leuk uit hoor.
Zou haar mee best Out willen Takenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geef jezelf op en ga daar staan grote kans dat zij overblijft
Ga je in het publiek zitten en dan roep je dat je interesse hebt in haar. Dat wil ook nog weleens helpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zou haar mee best Out willen Taken, maar voel niet echt de behoefte om in dat programma te gaan staan.
Zeker :>quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef Flem het volgende:
Er is op zich wel een goed blik nieuwe chicks opengetrokken.
Iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef Flem het volgende:
Er is op zich wel een goed blik nieuwe chicks opengetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |