Hij komt uit Afghanistanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, wat een dikke kneus ben je ook. Farzad is een Perzisch naam, geen Turkse. Farzad is dus een Iranier.
Ik vergelijk take me out nog wel eens met de grijpkraantjes bij de kermisquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Helemaal niks mis met deze gast.
Wát een oppervlakkige hoeren toch
Ok, niet meegekregen aangezien ik het niet kijk. Zapte langs en kreeg alleen de naam Farzad mee. Farzad is iniedergeval wel een Perzische naam, Afghanen gebruiken het ook. Wereld van verschil met een Turk.quote:
Je zet je zelf alleen nog maar meer voor schut hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Turk, Afghanistan. What's the difference?
Ja, een lolly tussen haar tieten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Hexagon het volgende:
Sharona heeft wel wat
Nederlander, duitser whats the difference?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Turk, Afghanistan. What's the difference?
zij hebben een kuttaal en wij nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nederlander, duitser whats the difference?
Het verschil tussen een Afghaan en een Turk is zelfs nog groter dan het verschil tussen een Nederland en Duitser.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nederlander, duitser whats the difference?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Haha die Ymke was een labiel mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |