Rare mond idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:26 schreef Christiaan het volgende:
Sabine is net een paard.
Hehehe, inderdaad. Je zag hem ook zo kijken van: shit... I fucked up.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
FAIL!
Heb je eindelijk een date na 6 jaar, kan je haar naam niet eens herinneren.
Nee, ik heet geen Iris.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:29 schreef Aryawn het volgende:
"Neeeeheee, ik heet geen Iris."
Hahahaha.
take your pickquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat is er met die Ymke??
Haha, duidelijk dat ze aandacht wil hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik twijfel...
heb trouwens wat gevonden (of mag dat niet geplaatst worden??):
http://vncntdjng.hyves.nl(...)os/531916988/0/aAuR/
Heb je gescoord met het knikkeren?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef kastanova het volgende:
Kan iemand het even melden wanneer "Melinda" aan het woord komt?
Paar weken terug mee "geknikkerd" maar geen zin om iedere dag de uitzending geheel te kijken.
Die truiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik twijfel...
heb trouwens wat gevonden (of mag dat niet geplaatst worden??):
http://vncntdjng.hyves.nl(...)os/531916988/0/aAuR/
Ze hebben allemaal elke keer dezelfde kleding aan. Ze draaien meerdere afleveringen per dag. Vraag me nu alleen af hoeveel wel niet per dag dan/ Er zijn toch al aardig wat afleveringen geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef psv-gomes het volgende:
maria heeft geen andere kleding ofzo? elke keer in die rooie jurk
Leuke spoiler. Met de nadruk op "leuk".quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef Sala-adin het volgende:
O en Ymke ging er uit met een geeky krullenbol gisteravond
Nou zo leuk vind ik het niet ook al spoort ze niet (gespeeld of niet) ze is tenminste niet zo saai als de rest van die standaard sletjes wat er staat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Leuke spoiler. Met de nadruk op "leuk".
Die make-up zo vind ik echt wel *ping*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Haha, duidelijk dat ze aandacht wil hebben
Op deze foto is ze trouwens nog wel te doen:
[ afbeelding ]
Duidelijk dat ze er gewoon voor de show in zit en niet voor een date, net zoals er vorig seizoen ook heel veel figuren inzaten die alleen maar op zoek zijn naar een podium voor zichzelf. Begh.
Ik vond het wel geniaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef Biskwie het volgende:
OMG, wat een loser!
eerst patsen (in filmpje 1) dat je een dikke bak hebt, eigen bedrijf, personeel etc... 1 persoon nog over.... en vervolgens (filmpje 2) toegeven dat je werkloos bent en elke baan aanpakt die je kan krijgen-O-
MEGA FAIL
Ik heb zin om hem koekjes en melk te gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd en wat een stem voor een 20 jarige
misschien zeurt ie nog wel om bittyquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ik heb zin om hem koekjes en melk te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |