Het zal godver eens tijd worden!!!quote:
Voeg me strakjes gelijk maar toe, je kent m'n psn naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb killzone2 er ook bij, binnenkort maar een potje knokken!
Ik krijg hem zaterdag denk ik pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Voeg me strakjes gelijk maar toe, je kent m'n psn naam
PS3 PS3! Als je daarna niet meer kan eten, dan verkoop je hem weer door met winstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef Tain het volgende:
hmmm eten en rekeningen betalen of een PS3.... moeilijk keuze...
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef lkb9000 het volgende:
Formatteer ik mn telefoon, zijn ook al mn contacten verwijderd, ik dacht dat ik die op mn simkaart had staan
Ik sta er ook in!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Reintji het volgende:
Gezellig lenny, ook ps3en. Succes met updaten
WHA EVA BIAAATCH!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Reintji het volgende:
Gezellig lenny, ook ps3en. Succes met updaten
quote:
Ja sms me even dan heb ik hem weerquote:
Heheh yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
De TV van Lennart heeft gewoon een echte console revolutie kunnen mee maken.
Hulde.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
> index > games & consoles > playstation
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
> index > games & consoles > playstation
WORDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet van
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet van
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat deze camera Koei? : http://tinyurl.com/y4lug8
Nee, het is deze: http://tinyurl.com/ycefwwmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Is dat deze camera Koei? : http://tinyurl.com/y4lug8
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is deze: http://tinyurl.com/ycefwwm
Eye of judgement heb je ook niks aan als er geen kaarten bij zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb de hele avond jassen staan passen. Zelfs nog vanuit Den Haag naar Leidschendam gegaan om te kijken of ze daar wel de jas in de goede maat hadden en uiteindelijk naar huis gegaan met een pyjamabroek en een doosje aardbeien
Had bijna ook eye of Judgment gekocht, maar die sukkels bij de Gamemania hadden op het doosje staan dat er een camera bij zat (niet duur, voor 20 euro totaal), maar die zat er dus niet bij. En zonder camera heb je niks aan het spel
quote:
Die zaten er dan weer wel bij volgens mij...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Eye of judgement heb je ook niks aan als er geen kaarten bij zitten
FOTO!!1!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Nebo het volgende:
Over jassen gesproken. Ik heb echt een prachtige nieuwe winterjas
Ik kan niks vinden op internet dus zal morgen een foto makenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef koei het volgende:
[..]
Die zaten er dan weer wel bij volgens mij...
[..]
FOTO!!1!
Moet ik zo lang wachtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op internet dus zal morgen een foto maken
Jij wilt gewoon een fotootje van mij, niet zozeer van de jasquote:
Wat moet ik in godsnaam met een foto van jouw? Ik moet ook binnenkort zoeken naar een nieuwe winterjasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een fotootje van mij, niet zozeer van de jas
Dat betekent dat je op moet nemen.quote:
Ja mn telefoon deed even vervelendquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:35 schreef koei het volgende:
je hebt ook niet gevraagd of Grease bezig was Poit!
Kunnen wij niet ff account sharen ofzo om elkaars PSN games gratis te krijgen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Poit het volgende:
Dat soort info hoort gewoon standaard gemeld te worden..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Nebo het volgende:
Het zal wel aan mijn geboortedatum liggen, maar ik vind Grease dus echt geen mallemoer aan
Ik deel deze mening met je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef Nebo het volgende:
Het zal wel aan mijn geboortedatum liggen, maar ik vind Grease dus echt geen mallemoer aan
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef Poit het volgende:
lennnie.. mijn fortuin aan games zomaar met je delen?? wat de neuk denk je wel niet! Als je nou een lekker wijf was.. misschien.
Gelukkig! Ik wilde al bijna een scheermesje gaan pakken...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow shit. Verkeerde.
Ik moest Lennart quoten! Sorry![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow shit. Verkeerde.
Ik moest Lennart quoten! Sorry![]()
Niet vergeten te twitteren als je dat toch beslistquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik wilde al bijna een scheermesje gaan pakken...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet vergeten te twitteren als je dat toch beslist![]()
Da's wel een beetje waar...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Voor een jongen ben ik best een lekker wijf anders
Zie je er dan ook beter uit met een piemel in je mond?quote:
Die vrouwelijke eigenschap mis ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je er dan ook beter uit met een piemel in je mond?
Denk het nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die vrouwelijke eigenschap mis ik
Hangt er vanaf of je moeder beltegoed heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
Wie gaat er dit weekend batsen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je moeder beltegoed heeft
no, that would be me...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben jij als kind in een ketel met POKON gevallen?
onderweg, maar ik ga slapenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Sms me eens, ik ben jouw nummer ook kwijt. Je weet maar nooit wanneer ik die eens nodig heb
or mequote:
quote:
Hehehe dat wou ik ook al zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:01 schreef Lyzio het volgende:
is 'n chinees.
Briljantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Can you really blame me? Kom opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef koei het volgende:
Nebo![]()
Ik stel voor om Nebo uit de OP te verwijderen naar aanleiding van deze opmerking
OVDT!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:32 schreef koei het volgende:
Tss, heb ik net een liedje in Dancing Stage Univers bijna perfect gedanst (geen enkele noot gemist!) heb ik alsnog de challenge niet gehaaldNu maar Catannen, dat kan ik tenminste wel winnen!
Jij had dit liedje echt niet beter kunnen dansen dan ik net!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:03 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag eens ps3 games zoeken in de stad
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:22 schreef Nebo het volgende:
Dat is best netjes, er vanuit gaande dat een DualShock 50 pleuro is en Killzone 30. Je hebt gewoon een PS3 voor honderd euro
Overhyped.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet teveel uitgeven, over twee weken komt [ afbeelding ]BRÜTAL LEGEND[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet teveel uitgeven, over twee weken komt [ afbeelding ]BRÜTAL LEGEND[ afbeelding ]
je moeder is overhyped!quote:
Dat waren godver nog eens tijden!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:16 schreef RickoKun het volgende:
nieuws uit 1999:
Ik lees net dat DMA Design nu officiël een onderdeel is van Take Two Interactive. Daarmee laten ze direct weten dat er misschien 2 nieuwe GTA's zullen uitkomen, namenlijk GTA-3D en GTA Crime World. Volgens hun zal GTA-3D komen voor 'The next generation console systems' en GTA Crime World zal een 'internet based' product zijn.
Hier nog een quotje:
Nothing has been decided yet, though, and we'll consider all of our options after GTA2 gets finished. GTA2 is scheduled for worldwide release on PC CD ROM and Sony PlayStation 22nd October 1999.
Dus dat wordt nog even wachten voordat GTA2 het daglicht ziet
Ik heb 'm niet eens gedelete... Blijkbaar niet op m'n HDD gezet ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Nebo het volgende:
Een beetje die arme Chanty belachelijk maken Poit
Je weet zelf toch ook wel hoe fucked up het is als je iets waar veel tijd in zit per ongeluk delete en niet meer terug kan halen... de pijn!
Ach joh, je hebt toch een toet toet tot je beschikking??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:52 schreef koei het volgende:
Ik moet maandag mn OV-kaart inleverenNiet dat ik 'm zoveel gebruik, maar het is wel fijn dat ik 'm kan gebruiken indien nodig...
En een beetje slordig van de IB-groep dat ze niet eens een bericht hierover sturenHet is dat ik zelf het vermoeden had dat hij af zou lopen en er achteraan ben gegaan...
Doe ff dealtjes spotten voor mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:03 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag eens ps3 games zoeken in de stad
er staat over het algemeen wel bij welke voorkennis benodigd is, dus kun je zelf alles inplannen en weet je ook meteen wat je te wachten staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:09 schreef RitseB het volgende:
Wat studeer je eigenlijk?
Ik vind het wel handig dat ik toch iets van een planning krijg ipv dat je het allemaal zelf moet uitzoeken.
Dat zijn nog vage plannen die afhangen van mijn afstuderen, maar ik wil de 1e graads lerarenopleiding gaan doen, Maar misschien dat ik toch liever eerst een jaartje ga werken ofzo, ik ben er nog niet helemaal uit. Iig eerst afstuderenquote:
Geniaal!!!quote:
heldquote:
Jezelf quoten is kick aars.. Maar anyhow, de artiest het gewoon Hadouken!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef Poit het volgende:
Vet filmpje maar de muziek is vetter!!
Dikke beat
de artiest het gewoon Hadouken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Jezelf quoten is kick aars.. Maar anyhow, de artiest het gewoon Hadouken!!
Dikke shit
wtf baby b-boyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef Poit het volgende:
Vet filmpje maar de muziek is vetter!!
Dikke beat
Euh, heetquote:
quote:
quote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Leuk! Ik had hem voor 15eu een tijdje terug
Mn PS3 is nog steeds niet verstuurdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik nu ook
Voor de PS3 uiteraard
http://www.gametrailers.c(...)91?playlist=featured
Dat maakt ook niet zoveel uit... De landelijke ketens van speelgoedwinkels horen allemaal bij hetzelfde concern...quote:
Mijne wel, maar als ik Track&Trace check word er niks gevondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mn PS3 is nog steeds niet verstuurd
Mijne is 10min geleden verzondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mijne wel, maar als ik Track&Trace check word er niks gevonden
Precies!!!quote:
Ik heb zin in mn PS3!quote:
Ik vind hem geweldig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb zin in mn PS3!
Maar was Loco Roco op de ps3 nou het kopen waard? Net zo leuk als de PSP versie? En hoe duur?
wtf! zien!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:16 schreef Poit het volgende:
Daaaaaamn, ik wil hem zien!!!
Dat naise grietje van Rocker zit er in Lennart!!
Deze wil ik ook zien! Dafoe!
quote:
ZIEN!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:16 schreef Poit het volgende:
Daaaaaamn, ik wil hem zien!!!
Dat naise grietje van Rocker zit er in Lennart!!
Deze wil ik ook zien! Dafoe!
Haha, nicequote:
Ik heb op dit moment alleen FIFA10 voor de 360. De PS3 versie hadden ze niet binnen gekregen, ik had een tegoedbon maar ze wouden niet contant gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Reintji het volgende:
Ed, heb je Fifa 2010 weer voor beide consoles? Ga deze keer eindelijk beginnen met Fifa.
Bij de weg; iemand nog belang bij Fifa 2009?![]()
Hij is van plan hem door te verkopen. Wat had je anders van die jongen verwacht? Verkocht gamecards met winst door, handelt in aandelen en nu denk jij dat hij er op gaat spelenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij is van plan hem door te verkopen. Wat had je anders van die jongen verwacht? Verkocht gamecards met winst door, handelt in aandelen en nu denk jij dat hij er op gaat spelen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:21 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Iemand mijn PS3 kopen... Ik kap ermee..Wat ben je toch een keizerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef Reintji het volgende:
Mijn broertje wil online, maar die lutser heeft alleen een PS3
Dat u dat maar mag weten!quote:
yepquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja
Had jij nou ook een ps3?
I dare you to cross that line!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
yepgelukkig wel
Kijk anders eens onder deze lijn
sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:35 schreef lkb9000 het volgende:
onder die lijn zie ik niks aangezien ik mobiel internet nu
Ik heb 't in Keulen gespeeld met Spanky en Ross en het is idd een leuk spelletje! Vooral die kettingzaag of wat het dan ook precies wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
Dead space op de wii aan t spelen, duitser op de wiimote en ik op de nunchuckvet coop
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:20 schreef lkb9000 het volgende:
Zo nog even nitro circus checken in bed, en morgen heerlijk wachten op de ps3awesomeness
Het enige waar ik de xbox beter in vind dan de PS3 is het aanbod van Arcade games. Dat zal dan ook echt de enige reden zijn om ooit zo'n ding aan te schaffen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:23 schreef lkb9000 het volgende:
Eindelijk een legitieme voorkeur voor xbox kunnen hebbenThat's Playstation
De controller ligt mij gewoon veeel beter, dat is mijn grootste punt. Verder gewoon de bruikbaarheid en arcade games. Maar uiteindelijk zijn al mijn favoriete games gewoon multiplatform dus boeiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige waar ik de xbox beter in vind dan de PS3 is het aanbod van Arcade games. Dat zal dan ook echt de enige reden zijn om ooit zo'n ding aan te schaffen.
Blijf de PS3 een veel fijner en overzichterlijk apparaat vinden
Vind de Xbox controller niet onprettig maar blijf m'n ps controller trouw.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De controller ligt mij gewoon veeel beter, dat is mijn grootste punt. Verder gewoon de bruikbaarheid en arcade games. Maar uiteindelijk zijn al mijn favoriete games gewoon multiplatform dus boeie
Die hele controller kwestie blijft gewoon gewenning, de PS3-controller is ook uitstekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De controller ligt mij gewoon veeel beter, dat is mijn grootste punt. Verder gewoon de bruikbaarheid en arcade games. Maar uiteindelijk zijn al mijn favoriete games gewoon multiplatform dus boeie
Klopt. Ik heb een paar maanden een PS3 geleend en het wende wel maar ik bleef een voorkeur houden voor de xbox controller hoor. Dat ding is gewoon net net te klein, en mijn duimen komen tegen elkaar aan als ik de pookjes beiden naar binnen druk. En hij is te lichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die hele controller kwestie blijft gewoon gewenning, de PS3-controller is ook uitstekend.
Andere mensen hebben hun duimen er anders op inderdaad, maar dat vind ik vet irritantquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:32 schreef Nebo het volgende:
Dan leg je je duimen gewoon niet goed op het pookje, dat is ook een kwestie van gewenning
Zo erg vind ik de PS3 controller niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:35 schreef Nebo het volgende:
Dan is het misschien een idee om ergens zo'n third party controller te vinden, die heb je ook met de indeling van de Xbox 360-controller namelijk
Normale, 80GB Killzone2 packquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:14 schreef Edwinuss het volgende:
Dat is wel vet
krijg je de PS3 slim of de normale?
vind ik wel heel respectloos om zo over je vriendin te praten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
De bel ging net, ik heb nu een enorme doos op mn schoot![]()
![]()
Ik ga hem maar eens open maken
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vind ik wel heel respectloos om zo over je vriendin te praten...
Ik wel, geloof niet dat AV zo'n geweldig beeld gaat geven namelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nope, maar daar ging ik ook niet vanuit
Eymiel, dat was hem!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:35 schreef Poit het volgende:
lenny, die 3wielr van jou werkte toen bij mij ook nniet. heb eymiel erin staan. maak er maar gewoon tunnelboy van
veel plezier ermee biiiiiiiiitch!
Met mijn kleine kuttv maakt het geen flikker uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wel, geloof niet dat AV zo'n geweldig beeld gaat geven namelijk
HDMI Kabeltjes zijn toch niet zo duur ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik wel, geloof niet dat AV zo'n geweldig beeld gaat geven namelijk
Volgens mij niet nee, is ook geen rampquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
HDMI Kabeltjes zijn toch niet zo duur ?
Leven Strategoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Ik heb vanmorgen Levend Stratego gespeeld! Ik was echt de bom! (letterlijk en figuurlijk! Heb maar 1 keer verloren toen ik majoor was, en verder vele kaartjes verzameld!)
Dat is heel lang geleden dat ik dat nog gepseeld hebquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Ik ben superkoei Lennie!
Ik heb vanmorgen Levend Stratego gespeeld! Ik was echt de bom! (letterlijk en figuurlijk! Heb maar 1 keer verloren toen ik majoor was, en verder vele kaartjes verzameld!)
Ja, voor mij ook. We waren vorige week op leidingweekend maar omdat het programma nogal uitliep konden we geen avond programma meer doen dus toen was ik helemaal teleurgesteld omdat ik zo graag wilde levend strategoën of smokkelen, en toen kreeg ik de uitnodiging om met de verkenners mee te doen die vandaag toevallig gingen levend strategoënquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is heel lang geleden dat ik dat nog gepseeld heb
Zoiets had ik ook niet afgeslagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. We waren vorige week op leidingweekend maar omdat het programma nogal uitliep konden we geen avond programma meer doen dus toen was ik helemaal teleurgesteld omdat ik zo graag wilde levend strategoën of smokkelen, en toen kreeg ik de uitnodiging om met de verkenners mee te doen die vandaag toevallig gingen levend strategoënMijn explorers zijn met te weinig om zulk soort dingen te kunnen doen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal je zo even accepteren lennart. Ik was aan m'n lul aan het trekken. Sorry.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef lkb9000 het volgende:
Uncharted geleend, es kijken of dat wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |