Sterkte met vastenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:15 schreef peristilius het volgende:
Tyfus aften, kan niet eens normaal eten.
Daar is ie weer hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:48 schreef disjfa het volgende:
Mensen die elk jaar nieuwe voetbalgames spelen hebben poep in hun hoofd.
Dan ben je in mijn ogen geen gamerquote:Op woensdag 30 september 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik haal meer tijd uit FIFA dan uit welke game ook. Geld meer dan waard.
Och jeej, meneer de purist aan het woordquote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan ben je in mijn ogen geen gamerw00t in 2010 kan je lopen met de analoge stick. w00t
Laat hem lekker plezier hebben met zijn game en als je 2010 gespeeld had of temiste iets meer had opgezocht wist je dat er meer is dan alleen lopen met een analoge stickquote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan ben je in mijn ogen geen gamerw00t in 2010 kan je lopen met de analoge stick. w00t
Like i give a fuck of je mij een gamer noemt of nietquote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Och jeej, meneer de purist aan het woord
Nee ik ga jouw nadoen en dat elke week belovenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga lekker developen en verdwijn uit de SC
Uiteindelijk is get gewoon dat jij hier niet hoort aangezien jij geen gamer bent, dat zelf beaamt, en toch in een game sc zitquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Edwinuss het volgende:
De liefde van deze SC.
Geowned als in als ik ga slapen en jullie nog minder hersenen kweken door door te posten zonder te lezen wat een ander zegt of iets kan bedenken dat je zelf geen hersenen hebtquote:Op woensdag 30 september 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Wees gerust mensen van de SC. Meneer gaat weer weg als hij weer geowned is en niks meer kan verzinnen.
Oh snap. Nu owned edje jequote:
Aangezien je er op de afgelopen 10 meets waar ik wel was wasquote:Op woensdag 30 september 2009 01:16 schreef Edwinuss het volgende:
Zodra er een meet is verwacht ik je ook. Ik ben alles behalve een internetheld.
Wordt gedownloadquote:
Omdat Nine Inch Nails de bom is, daarom.quote:
Wilde precies hetzelfde postenquote:Op woensdag 30 september 2009 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Omdat Nine Inch Nails de bom is, daarom.
Neeman, heb sinds m'n party dat spel niet meer gespeeldquote:Op woensdag 30 september 2009 09:27 schreef SocialDisorder het volgende:
heb je de NIN-packs nou al eens gedownload voor Rock Band, trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Omdat Nine Inch Nails de bom is, daarom.
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
FF ontbijt halenLijntje speed tegen de honger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef Nebo het volgende:
http://www.draadstaal.nl/(...)en--dialect_617.html
Schitterend
Die durven hier allemaal niet meer te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:
Er moeten hier meer dames komen. Waar is Lani heen?
Eensch!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:
Laniboef komt sporadisch binnevallen, koei is aan het afkicken, GameBabe wordt gemist(of lag ze nog bij me in de kelder) eeeeeeeeeeeen wie mis ik dan nog?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Chanty87 het volgende:
SB, die ligt bij SD in de kelderquote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Laniboef komt sporadisch binnevallen, koei is aan het afkicken, GameBabe wordt gemist(of lag ze nog bij me in de kelder) eeeeeeeeeeeen wie mis ik dan nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Anders gaan we gewoon rekruteren bij PUBquote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Laniboef komt sporadisch binnevallen, koei is aan het afkicken, GameBabe wordt gemist(of lag ze nog bij me in de kelder) eeeeeeeeeeeen wie mis ik dan nog?
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker jongquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon rekruteren bij PUB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef Reintji het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Zo, wat knap van je!quote:
Lukt dat wel dan om het eruit te halen?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En zelfs daaar ben ik te lui voor om te doen
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Lukt dat wel dan om het eruit te halen?
te lui om naar magnetron te lopen, maar supermarkt is qua afstand geen probleemquote:Op woensdag 30 september 2009 14:47 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in Bapao's
Ik ga zo maar eens naar de winkel, dikke sandwich maken. Iemand tips?
HAHA ja echt hequote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
te lui om naar magnetron te lopen, maar supermarkt is qua afstand geen probleem
Voor bapao's wil ik die moeite niet doen, een awesome sandwich is de moeite wel waardquote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
te lui om naar magnetron te lopen, maar supermarkt is qua afstand geen probleem
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef peristilius het volgende:
Iemand suggesties voor dingen die je kan eten met een enorme zweer in je bek?
Papquote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef peristilius het volgende:
Ik wil er meer soorten vlees bijquote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef RitseB het volgende:
stokbrood+ sla+ kaas+ham+mayo+kruidenboter=goddelijk
Heb ik vanochtend gedaan, dat deed ook pijn.quote:
Dan houdt het op ben ik bangquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend gedaan, dat deed ook pijn.
Misschien moet ik maar een infuus aanleggen.quote:
Klinkt goed, misschien kan ik dan weer genieten van mn eten.quote:
En ook niet van die lekkere zachte broodjesquote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef RitseB het volgende:
Ik kon hem in ieder geval niet vinden
Picsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef peristilius het volgende:
En ook niet van dat heerlijke chicken teryakie vleesquote:Op woensdag 30 september 2009 15:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En ook niet van die lekkere zachte broodjes
Sommige dingen in het leven zal ik nooit begrijpenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef lkb9000 het volgende:
Er is vast ook geen saus in de supermarkt te krijgen die lijkt op de sweet onion saus van de subway
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef peristilius het volgende:
Een van de weinige keren dat ik er kwam had ik al weinig zin in eten toen ik het volk wat daar werkte bezig zag.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
En ook niet van dat heerlijke chicken teryakie vlees
Gelukkig ga ik er vanavond eten
Deze was in Enschede, over die van Hengelo heb ik nooit iets negatiefs gehoord.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef RitseB het volgende:
In uden is het altijd wel netjes, al hoe wel de kwaliteit er de laatste tijd een beetje achteruit gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef RitseB het volgende:
Ik heb ook nog maar een keer in mijn leven een subway op die niet lekker was.HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meloen milkshake bij de Burger King was daar
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb daar een 1x 100.000 florint staan pinnenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef RitseB het volgende:
Ik heb me nog nooit zo rijk gevoeld daar, ff 26000 forint op zak
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef RitseB het volgende:
Ik heb me nog nooit zo rijk gevoeld daar, ff 26000 forint op zak
Kiwishake bij de Big Dana's in Groningenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Meloenshake
Kiwishake bij de McDonald's in Praag 14.gif
Truequote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef RitseB het volgende:
Als je de pijnboompitten even bakt worden ze lekker
Het wordt alleen zo enorm vol als ik alles erop flikkerquote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef marvdeparv het volgende:
pijnboompitten, hongingmosterd en jalapenos zou ik zeker doen!
Worth itquote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef lkb9000 het volgende:
Het wordt alleen zo enorm vol als ik alles erop flikker
quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door peristilius op 30-09-2009 15:58:21 ]If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Blame Tain.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:55 schreef RitseB het volgende:
Zet het volgende keer in een spoiler tagje!
Konden we dagelijks met 9 man goed dronken van wordenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef peristilius het volgende:
[..]En ik denken dat niks mn perfecte broodje zou kunnen verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je nagaan hoe het voor mij is.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En ik denken dat niks mn perfecte broodje zou kunnen verpesten
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zoekt dekking voor incoming cum fountain
leave some for me!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef lkb9000 het volgende:
En het is op
Over een uurtje nog maar wat maken
360 en PS3quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
Lz.
Ik heb gewoon FIFA10 kunnen regelen voor PS3 en 360 inruil voor een DS
quote:
w00tw0000000tquote:
TMIquote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben even aan mn lul trekken.
Tot zo.
Vandaag even nietquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:05 schreef CraniuM het volgende:
Jahooooor.
maar om daar een punt van te maken......quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Check ons die puntjes zetten jonge JEWEET!
Poit nog mn trials level gedaan?
Nope.. hen gears of war 2 co op uitgespeeld en daarna horde gedaan met z`n 3en. Was best nice dat horde.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Check ons die puntjes zetten jonge JEWEET!
Poit nog mn trials level gedaan?
je moet geen GeOW spelen, je mot Rock Band spelen!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope.. hen gears of war 2 co op uitgespeeld en daarna horde gedaan met z`n 3en. Was best nice dat horde.
Heee, jij zou pas topic 200 weer terugkomen!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef koei het volgende:
Rock Band is best leuk, voor twee keer per maand ofzo. De rest van de tijd is Fat Princess leuker!
Ik was niet thuis MAN! Was bij een maar van me, daar 2 xboxen aan elkaar geknoopt. Was best leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet geen GeOW spelen, je mot Rock Band spelen!
Gorillaz! Nine Inch Nails! Tenacious D!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Heee, jij zou pas topic 200 weer terugkomen!!
Of mis je ons stiekem te veel
quote:
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lennie!!! Doe eens een JALAPENJOOOOO door je tunnel!
Maar het is een JALAAAAPEEENJOOOOOOOOOOOOOOOquote:
stel je toch niet zo aaan MAN!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aaan MAN!
Zijdegij een mietje of WA!?
VERREKDE MÓNGOOL!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aaan MAN!
Zijdegij een mietje of WA!?
quote:
Ik ben een weekendje weg danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen naar First Look half oktober? Op zaterdag deel ik handtekeningen uit!1!
Slecht gepland. Dat worden geen Keulen goodies voor jou danquote:
DUS MET 'N DUBBELE PIJP, KUT!quote:
Je bewaart de mooiste toch wel voor me??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef koei het volgende:
[..]
Slecht gepland. Dat worden geen Keulen goodies voor jou dan
quote:
Tis bijna jouw volk toch?quote:
Het ligt niet ver van de waarheid afquote:
Het kunnen ook echt zo m'n neven zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het ligt niet ver van de waarheid af
nog meer familiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kunnen ook echt zo m'n neven zijn
Ze heeft nog een exclusieve Brütal Legend te pakken weten te krijgen, recht bij Tim Schafer vandaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bewaart de mooiste toch wel voor me??![]()
Nee helaas heeft Nebo het opblaasbare zwaard al geclaimd. En de toffe goodie die ik voor jou had geregeld heb ik uiteindelijk niet meer aangevraagd dus met een beetje geluk is er nog een keycord of t shirt over voor je...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bewaart de mooiste toch wel voor me??![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze heeft nog een exclusieve Brütal Legend te pakken weten te krijgen, recht bij Tim Schafer vandaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze heeft nog een exclusieve Brütal Legend te pakken weten te krijgen, recht bij Tim Schafer vandaan.Oja, die heb ik ook nog! Die valt idd wel in de categorie "meest lullige goodie ooit"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zeg wat??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:38 schreef koei het volgende:
[..]
Nee helaas heeft Nebo het opblaasbare zwaard al geclaimd. En de toffe goodie die ik voor jou had geregeld heb ik uiteindelijk niet meer aangevraagd dus met een beetje geluk is er nog een keycord of t shirt over voor je...
Koei toch.. dondersteentjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:39 schreef koei het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook nog! Die valt idd wel in de categorie "meest lullige goodie ooit"
Het was een metal drumpad voor Rock Band / Guitar Hero. Extra stevig met metalen puntjes erop voor meer grip. Kon 'm pas zaterdag meenemen en toen ging de trein naar huis al dus zou ik contact op moeten nemen maar niet meer gedaan.quote:
Die heeft de millenium bug niet overleefdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:47 schreef Poit het volgende:
Ik ben al die voetbalgames een beetje zat eigenlijk..
Waar is toch die goeie oude tijd met ISS pro 98...
Wellusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Die heeft de millenium bug niet overleefd
Fifa 98 was Blur - Song 2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:50 schreef koei het volgende:
Nee, FIFA 98! Met I get knocked down, but I get up again...
Haha, dat was FIFA world cup 98 6 zie ik nou weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef koei het volgende:
huh, welke FIFA had dit liedje dan? Ik dacht dat dat 98 was...
Ik ben teleurgesteld in mezelf
This song was in the fifa 98 soccer edition for the pcquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:53 schreef koei het volgende:
huh, welke FIFA had dit liedje dan? Ik dacht dat dat 98 was...
Ik ben teleurgesteld in mezelf
Teh intwerwebz spreekt zichzelf tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
This song was in the fifa 98 soccer edition for the pc
Verschil tussen world cup 98 en fifa 98 road to the world cup.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Teh intwerwebz spreekt zichzelf tegen
Hoe'st met je afstervende mondhoek?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verschil tussen world cup 98 en fifa 98 road to the world cup.
Nog steeds behoorlijk dood, maar ik begin wel te wennen aan de pijn.quote:
Lekker is dat.. Begin je er al op te kauwen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog steeds behoorlijk dood, maar ik begin wel te wennen aan de pijn.
Nee, als ik dat doe ga ik waarschijnlijk huilen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker is dat.. Begin je er al op te kauwen?
Aaaah, doe is!!! En maak een filmpje ervan! Submit ik hem wel op de weblog voor je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe ga ik waarschijnlijk huilen.
Als ik mn mond spoel met mondwater springen de tranen ook al in mn ogen, ik passeer dit keer denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Aaaah, doe is!!! En maak een filmpje ervan! Submit ik hem wel op de weblog voor je!
Oh, dit weekend gewoon iets te hard doorgehaald (en mn bek misschien een beetje kapot gekauwd, kutpillenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:14 schreef koei het volgende:
Maar wat heb je precies gedaan dan Peri? Of heb je dit altijd
Hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dit weekend gewoon iets te hard doorgehaald (en mn bek misschien een beetje kapot gekauwd, kutpillen), en nu heb ik een dikke afte in mn mond.
Het was eigenlijk thuis op de bank op de afterparty, daar heeft mn broer nog wel een leuk filmpje van.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha
Ik zie je al staan, stampend in een zaal je eigen wang op aan het eten
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was eigenlijk thuis op de bank op de afterparty, daar heeft mn broer nog wel een leuk filmpje van.
Of morfinequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon even wat coke op je wond doen, verdooft t wel
Hoe is het filmpje te vinden op youtube?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was eigenlijk thuis op de bank op de afterparty, daar heeft mn broer nog wel een leuk filmpje van.
Hmmm, je moet de wond ontsmetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee joh, Demerol moet hij gebruiken. Alleen al omdat Michael Jackson eraan verslaafd wasquote:
Dat is de opvolger van mijn oude volgens mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:10 schreef RitseB het volgende:
Nieuwe koptelefoon besteld
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen, mijne is de budget versie van sennheiser. De reviews zijn wel superquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is de opvolger van mijn oude volgens mij
[ afbeelding ]
Ik heb nu dezequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, mijne is de budget versie van sennheiser. De reviews zijn wel superen maar 23 euro
Eerst een kabelbreuk, toen kabel vervangen. Later was de aansluiting van de kabel in de koptelefoon zelf kapot, opengehaald en weer vastgesoldeerd. Later de plug van de kabel kapot, die vervangen. En nu doet ie het wel maar soms pakt ie maar 1 kant geluid. Had geen zin meer om er mee te klotenquote:
ik heb hem pas 2 wekenquote:
DOOR FIVE!!!quote:
alsof je naar een MP3tje van 28kbps zit te luisterenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
DOOR FIVE!!!
Hoe zijn de geluidseffecten?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Rossdale het volgende:
TVP!
Oh en deze is fucking briljant
Mario boom!!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:45 schreef Chanty87 het volgende:
GofterEten we broodjes kipburger is de knoflooksaus op
En natuuuuurlijk neemt niemand een nieuwe fles mee als ze boodschappen gaan doen!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef lkb9000 het volgende:
Formatteer ik mn telefoon, zijn ook al mn contacten verwijderd, ik dacht dat ik die op mn simkaart had staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Poit het volgende:
GodverDOMME wat is Shadow of the Colossus toch een geweldig spel.. Zit nu de credits te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef Poit het volgende:
GodverDOMME wat is Shadow of the Colossus toch een geweldig spel.. Zit nu de credits te kijken
Ik mag hem zeker niet even van je lenen hè? Ik kan die game echt nergens meer vinden en moet hem nog altijd een keer spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
M'n pa wil 50 euro wedden dat PSV de Europa League gaat winnen.
Ik zei dat ik alleen voor 500 ging wedden. Ook nog gedaan.
Die man heeft echt geen verstand van voetbal
50 euro per dag, in 8 uur heb je hem uit, moet lukkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mag hem zeker niet even van je lenen hè? Ik kan die game echt nergens meer vinden en moet hem nog altijd een keer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |