Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, zwanger raken als je al zwanger bent kan dus.
mn collega kenden een vrouw die dat had nadat ze bevruchte eitjes terug hadden geplaatst en dachten dat ze niet zwngare was, waarna ze nog een keer bevruchte eitjes ebben geplaatst.
De tweede zwangerschap werd trouwens wel afgebroken.
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.quote:
Bonneterie ftw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Het is wat je zegt, in principe zou het niet moeten kunnen. Soms echter gebeurt iets in de praktijk wel, wat in theorie niet zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ook niet. Zo opwindend is het daar niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom sowieso bijna nooit in de Bijenkorf.
Dat lijkd me idd ook sterkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, als er bevruchte eitjes worden ingebracht; dan kan het natuurlijk wel.
Maar via de natuurlijke weg kan het in principe niet voorkomen
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!quote:
Dan wel een wit paard.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Paardrijdeeeen
Hihi, en paardrij jongetjes bijna
Daar komt een klasgenote ook.quote:
En de Nederlandse variant: Kane doet kinderliedjes.quote:
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer hockeyen!
Maar volgens mijn studiegenoten kan ik gewoon al beter in Leiden gaan hockeyen.
[..]
Dan wel een wit paard.
Polo
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kans is uiteraard heel erg klein.
Een op de 400 tweelingen heeft ook niet dezelfde vader schijnt
Nu is hij gesloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar komt een klasgenote ook.
Die wil je niet tegenkomen, overigens.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is gewoon een leuk verhaal vind ik en heeft hier niets mee te maken.
Er was in een of ander land een man die in een boom woonde, hij bleef daar altijd, kwam er nooit uit. Op een dag was iedereen hem kwijt en zat ie in een andere boom. Hij wilde niet zeggen waarom.
De sloeries.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Eén op de tien kinderen is niet van de verwachte vader. Schijnt.
ik las :alle hockeymeisjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
alleen hockeymeisjes zijn leuk. Hockey voor mannen =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |