Haha, ik herinner mij de eerste keer dat we Hodir deden nog zo goed. Toen bleef ik in een beam staan te nuken omdat ik 60k crits deed en vergat helemaal te bewegen om van de debuff af te komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad een leuke fight. Maar als mage blijft Hodir toch mijn favoriet.
Nog niet bij Algalon geweest zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ulduar heeft 0,0 sfeer.
Hoe weet je dan hoe Ulduar er verder uitziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, met 7 guildies kwamen we niet echt veel verder dan de tweede boss
noem eens een echte grote raid waar wel sfeer is? naxx is eigenlijk ook behoorlijk recht-toe-recht-aan. toc is inderdaad een goedkoop zoethoudertje tot icecrown citatdel.. alhoewel ik het elke keer ontzettend gaaf vind om lichking te zien:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef ufopiloot het volgende:
Ben ik de enige die Ulduar ongeïnspireerd vindt? Gewoon een ruimte met een paar bosses erin gemikt, geen sfeer, geen mooi leveldesign.. Dan vind ik heroics mooier/leuker om te doen in plaats van boss na boss afwerken.
HA! Nou ik ben lekker lvl 41 gedingt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:45 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een geluk deze avondHet afgelopen uur ben ik uitgenodigd voor Ony10 zonder achievement, in 1 keer gekilled, daarna nieuwe triumph shoulders gehaald, en direct erna een nieuwe belt en ring uit ToC HC
Grats!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Oww yea!!Eindelijk hebben we m.
[ afbeelding ]
heerlijk hè!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Oww yea!!Eindelijk hebben we m.
[ afbeelding ]
Je hebt misschien 10 % van de hele raidinstance gezein...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, het gedeelte na de teleport ben ik nog niet zelf geweest, maar dat ziet er ook niet echt speciaal uit. En het stuk ervoor kan je gewoon overal rondlopen (tm scrapyard), met hier en daar een aftakking waar een boss op je staat te wachten.. Niet veel speciaals.
Wow, m'n guild staat gewoon 2de van de server wat betreft itemlvl.quote:
quote:
Jah is wel een aparte Hardmodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
heerlijk hè!
vond ik nou echt een leuke hardmode om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |