quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef Blistering het volgende:Tevens, die premade chars op de PTR zijn wel tof. Priest t9,5 ziet er zo nice uit! Alleen wel kut dat je je char kwijt bent na de PTR, dat alleen al is een reden om gelijk te stoppen met de PTR

. Demotiverend enzo!
Aan de andere kant: Je kan gewoon met een dikke char spelen, gratis en voor niks. En bij elke patch heb je weer het nieuwste van het nieuwste

Maar ik doe er ook niks aan. Stop al genoeg tijd in mijn echte chars

quote:
Damn, wat een hel moet dat geweest zijn in de Storm Peaks en Icecrown

Ik had in het weekend een ToC10 gedaan. Had geen achievements maar EINDELIJK vond ik eens een groep die mij wel mee wilden, ook gewoon omdat er geen tank te vinden was

Vooraf even een minuutje WoWwiki en zoeken op 'tank', en toen ging alles perfect

Geen achievement voor nodig. Helaas bij de twins gewiped omdat de DPS natuurlijk weer idioten zijn die geen essense kunnen wisselen en geen target kunnen wisselen.

Wel dus een groot deel van de achievement dus vanaf nu kan ik wel vaker met een groep mee

Daarna OS10 3D Zerg geprobeerd, zonder er ooit geweest te zijn. Even een youtube bekeken en toen ging dat ook wel, als tank hoef je eigenlijk niets te doen. Helaas lukt het pullen van de draak die landt niet bij de DPS'ers, dus moest ik na een poging of 10 maar ook die draak tanken, omdat de warrior/druid hem niet kon pullen ('there is a big fooking sartharion dragon in the way! how can i click the small dragon then to target him??!'

). Maargoed, dat is dus gewoon kut want dan krijg je veel meer damage. Ondanks dat ging toch telkens een van de dps'ers of de healer dood, dus dat lag ook niet aan mij. Misschien later deze week nog maar eens proberen.
En verder ben ik met engineering gestopt en heb ik Jewelcrafting geleveld naar 400

Maar damn, 1 token per dag.. Dat duurt nog wel even voordat ik de meeste mooie recipes heb, en dan moet ik nog Dragon Eye's kopen ook
Behalve de dailies heb ik nog een leuke goudmijn gevonden: Thorium in silithus. Alleen maar rich deposits, dus 4-6 ores per keer, en 2-3 deposits per grot. Dat gaat dus redelijk snel, en met een AH prijs van rond de 50g verkoopt het ook iets beter dan Cobalt of Saronite. Een prospecting gem van thorium (bijvoorbeeld large opal of huge emerald), levert ook 20g op stuk. Dus dan verdien je aan één stack thorium als je geluk hebt 80g.
[ Bericht 20% gewijzigd door ufopiloot op 05-10-2009 09:14:31 ]