Ziet er strak uit ja. Is dit een pakket ofzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Blistering het volgende:
Ook een nieuwe, en tevens definitieve UI. Ben nog nooit zó blij geweest, wat een vet handige interface is dit zeg. ff kopie van m'n forum;
Such .. awesome .. looking UI!
[ afbeelding ]
When not in raid; with expandable menu on the right!
[ afbeelding ]
Thanks, morgen avond maar ff proberen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:24 schreef Blistering het volgende:
http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv2.0.html
Zelf zou ik nooit zoiets kunnen maken denk ik. Ik gebruik zelf de 1900 resolutie versie btw.
het is een alt dus waarom zou top gear me boeien, 8k gold is mooi meegenomen daar farmen noobs dagen voor net zoals chineesjes en het is een pugg dus ik rol voor alles wat ik kan gebruiken of verkopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind items verkopen in raids altijd een beetje lame. Blijkbaar had je het dus toch niet zo hard nodig, dus waarom roll je dan?
Als ik leader ben en iemand verkoopt z'n item is het /uninvite en.
Je doet je username wel eer aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef Failatronic het volgende:
lol zojuist http://www.wowhead.com/?item=47286 verkocht voor 8000 gold aan iemand in dezelfde raid
jaloezie, jij farmt zeker dagenlang voor 8k terwijl ik alleen /roll hoefde te typen, kneusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan
Ik vind het wel een strakke actie. Lekker snel 8k verdienen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan
mijn alt is een mage, redelijk geared lvl 226-232 items, aangezien het een alt is hoef ik dus niet item lvl 245's, en in een pugg roll ik dus voor al het cloth dat dropt, zo gek is dat toch niet? btw een arcane mage doet toch al genoeg damagequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah als het een alt is kan ik het begrijpen. Maar over het algemeen pass je dan uit beleefdheid naar de 2e roller oid. Althans zo gaat het bij ons altijd. Zelfs in pugs.
En je rollt dus op elk item ongeveer? Want die kan je allemaal verkopen. Je klinkt als een speler die binnen een kwartier in m'n ignore list zou staan
.
luister nou eens, ik ga niet als een dakduif in de raid chat lopen roepen selling this selling that, ik werd gewhisperd door een warlock die zowat 20 gold farmers in zijn telefoon heeft staan ofzo, als hij me niet had gewshiperd had ik hem gewoon gehoudenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Het is wel snel verdiend, alleen ik vraag me af of andere spelers er van gecharmeerd zijn als je op elk item dat je class kan gebruiken rollt, om die vervolgens door te verkopen als je wint.
Met zo'n instelling zou op mijn realm iedereen je uitkotsen en kom je nooit meer een pug in.
Nee, het is gewoon erg asociaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef Failatronic het volgende:
[..]
jaloezie, jij farmt zeker dagenlang voor 8k terwijl ik alleen /roll hoefde te typen, kneus
Okay, dan is het je vergeven. Op zo'n moment zou ik het ook doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:54 schreef Failatronic het volgende:
[..]
luister nou eens, ik ga niet als een dakduif in de raid chat lopen roepen selling this selling that, ik werd gewhisperd door een warlock die zowat 20 gold farmers in zijn telefoon heeft staan ofzo, als hij me niet had gewshiperd had ik hem gewoon gehouden
Wat was je in-game naam?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeey ik zie een whisper van Zucther, die ken ik nog
Heb in vanilla een paar maanden op Draenor gespeeld
Welke server zit je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:18 schreef Failatronic het volgende:
nice, hier is de horde populatie echt zo ontiegelijk hoog, ninja's worden hier al snel vergeten. zelf ben ik in 10 man instances ook de beroerdste niet hoor, maar in 25 mans pak ik gewoon wat ik pakken kan.
er word hier echt zoveel geninja'dtrophy's, crusader orbs. OS 3D drakes. TotC patterns/recipes etc etc. ninja's op magtheridon zijn niet op 1 hand te tellen.
Hebben ze daar ooit van Master Looter gehoord?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:18 schreef Failatronic het volgende:
nice, hier is de horde populatie echt zo ontiegelijk hoog, ninja's worden hier al snel vergeten. zelf ben ik in 10 man instances ook de beroerdste niet hoor, maar in 25 mans pak ik gewoon wat ik pakken kan.
er word hier echt zoveel geninja'dtrophy's, crusader orbs. OS 3D drakes. TotC patterns/recipes etc etc. ninja's op magtheridon zijn niet op 1 hand te tellen.
master looter is juist de ninja, sherlock :pquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ooit van Master Looter gehoord?
De masterlooter ninjad....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ooit van Master Looter gehoord?
Als ik jouw post zo lees lijkt het mij beter dat je het niet moet doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef ScarFace- het volgende:
Zit te denken, zal ik weer eens een maandje wow nemen of niet.
Zit nu te kijken in de armory, 3 juni voor het laatsts ingelogd.
Talents zijn weer eens gereset![]()
daar heb ik echt een hekel aan.
Was nooit zo heel actief, dezelfde shit over en over moeten doen is onzinnig.
Waarschijnlijk maar een filmpje kijken zo.
Maar ik zit er wel dicht tegenaan om weer eens voor een maandje wow te nemen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
terugvindTaurenChieftains in BRD
In Dalaran zit een Heirloom vendor: http://www.wowhead.com/?npc=32509quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil ik BoA zooi voor een rogue altje halen, kom ik erachter dat je Exalted met de Sunreavers moet zijn. Ik ben neutral
quote:
Bij mij dropt hij bijna elke dag maar ik win 'm nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:08 schreef Fratz het volgende:
[..]
nog steeds geen ram![]()
ik rotate zelfs al mijn chars, log in met mijn vriends account + nog eentje van een andere vriend.
10 chars om te rotaten en nog dropt die domme ram niet
quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:47 schreef Evertjan het volgende:
Heb zelf op me shaman nog altijd http://www.wowhead.com/?item=24344 Gewoon omdat die questline echt geweldig is voor een starters area
Ik heb een keer voor de grap een ticket gemaakt op m'n Druid voor die tabard. Helaas trapte de GM daar niet in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:47 schreef Evertjan het volgende:
Heb zelf op me shaman nog altijd http://www.wowhead.com/?item=24344 Gewoon omdat die questline echt geweldig is voor een starters area
Aan de andere kant: Je kan gewoon met een dikke char spelen, gratis en voor niks. En bij elke patch heb je weer het nieuwste van het nieuwstequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef Blistering het volgende:
Tevens, die premade chars op de PTR zijn wel tof. Priest t9,5 ziet er zo nice uit! Alleen wel kut dat je je char kwijt bent na de PTR, dat alleen al is een reden om gelijk te stoppen met de PTR. Demotiverend enzo!
Damn, wat een hel moet dat geweest zijn in de Storm Peaks en Icecrownquote:Op zondag 4 oktober 2009 06:55 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Yay!
Jammer van de lelijke tabard. En de volgende keer wacht ik tot ik Cold Weather Flying heb.
Klopt, vorige week in de raid kreeg bijna iedereen van ons de 2500 emblems achievement, en ik had er echt maar 1700 ofzo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:26 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, dat is een bug. Ik vond het ook al zo vreemd dat ik in Voa25 opeens de achievement voor 1000 emblems kreeg, en 7 anderen in dezelfde raid ook
Leuke pugquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Leuke Ulduar10 pug gedaan net. XT-002 hardmode, Hodir hardmode en Thorim hardmode. Morgen nog Vezax en Yogg.
Dan heb je dus geneed of iets wat je greed?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef Failatronic het volgende:
lol zojuist http://www.wowhead.com/?item=47286 verkocht voor 8000 gold aan iemand in dezelfde raid
Ja, de rest was ik zo doorheen, maar met Storm Peaks en Ice Crown ben ik toch wel een goede drie uur bezig geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:03 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Damn, wat een hel moet dat geweest zijn in de Storm Peaks en Icecrown
Of je koopt je cold weather flying en je bent in 10 minuutjes klaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, de rest was ik zo doorheen, maar met Storm Peaks en Ice Crown ben ik toch wel een goede drie uur bezig geweest.Al denk ik dat ik het, als ik het zou moeten overdoen, nu wel sneller kan. Het is gewoon zaak dat je al je gear even op de bank zet, een goedkoop shirtje aandoet en slim gebruikt maakt van de spirit healers en je respawn locations.
lees het topic eens goed doorquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je dus geneed of iets wat je greed?
Hij rolt gewoon voor alle cloths ook al hoeft hij het niet en verkoopt het als iemand wat bied. Dat is toch need for a greed...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
lees het topic eens goed doorZou jij een item die je kunt gebruiken niet verkopen voor 8k?
Maar dat zijn pugs... Boeiend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij rolt gewoon voor alle cloths ook al hoeft hij het niet en verkoopt het als iemand wat bied. Dat is toch need for a greed...
88% horde, 12% ally.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:52 schreef Failatronic het volgende:
Magtheridon, volgens mij als ik het goed heb is er voor elke ally op magtheridon 11 hordes
Ach, ik was met mn alt op lvl 70 in Black Temple in een pug, en de Warglaive dropt ook, roll verloren van een prot warrior. Pugs en eerlijkheid tja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij rolt gewoon voor alle cloths ook al hoeft hij het niet en verkoopt het als iemand wat bied. Dat is toch need for a greed...
www.warcraftrealms.comquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef ufopiloot het volgende:
Waar kan je dat zien? Populatie/ratio enzo?
heb jij nog geluk:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Katth het volgende:
48% Alliance en 52% Horde op Chromaggus-EU op level 80. Horde is wel duidelijk meer actief in Wintergrasp.
Een Death Knight die een grote eikel is? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:36 schreef ufopiloot het volgende:
Ik zag gisteren bij een Death Knight (toevallig hoor!) in de groep, hij need de Edge of Ruin in ToC HC.. terwijl hij er al één had equipped. Dus ik zeg er iets over, zegt hij doodleuk: 'yes but i can sell vendor'.
Nu was dit wel een grote eikel natuurlijk, maar er zijn vast meer mensen die gewoon needen op items (offspec bijvoorbeeld), terwijl ze dat item al hebben of al betere gear hebben, zodat ze het kunnen vendoren voor een paar gold.
Ik merk het bij mijzelf ook wel, holy paladin gear heb ik op de bank staan, maar ik vergeet telkens wat ik nou wel en niet heb. Inmiddels heb ik 4x de hands uit ToC geloof ik![]()
Op Wildhammer zijn de verhoudingen wat betreft bestaande chars redelijk gebalanceerd, maar gemiddeld zijn er bijna dubbel zoveel Allies echt actief als de Horde. Het komt vaak genoeg voor dat we AV beginnen met elf man, terwijl de Alliance al dertig man verzamelt heeft voordat het potje nog maar begint.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb jij nog geluk:
Alonsus 5,410 (70%) 2,315 (30%)
en ik ben horde!
Battlegrounds gaan op Battlegroup, is niet alleen jouw server.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef Rikketik het volgende:
Ligt het nou aan mij of begroet Blizzard je wel erg sarcastisch als je je gametime verlengd hebt?
Tales of this historic moment will be told and retold down through the generations. Way to go!
Ehr...
[..]
Op Wildhammer zijn de verhoudingen wat betreft bestaande chars redelijk gebalanceerd, maar gemiddeld zijn er bijna dubbel zoveel Allies echt actief als de Horde. Het komt vaak genoeg voor dat we AV beginnen met elf man, terwijl de Alliance al dertig man verzamelt heeft voordat het potje nog maar begint.
Ondanks dat winnen we wel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |