abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73426169
Ben ik de enige die Ulduar ongeïnspireerd vindt? Gewoon een ruimte met een paar bosses erin gemikt, geen sfeer, geen mooi leveldesign.. Dan vind ik heroics mooier/leuker om te doen in plaats van boss na boss afwerken.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:37:20 #152
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_73426277
Ga dan maar niet totc 10 of 25 in

Uld valt dan nog wel mee
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:41:34 #153
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73426410
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad een leuke fight. Maar als mage blijft Hodir toch mijn favoriet .
Haha, ik herinner mij de eerste keer dat we Hodir deden nog zo goed. Toen bleef ik in een beam staan te nuken omdat ik 60k crits deed en vergat helemaal te bewegen om van de debuff af te komen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73426417
Ik vind die sfeer in Ulduar juist best vet. Zo'n oude titan city ofzo. Ivm heroics is het idd wat minder en door die portals krijg je ook het idee van een ruimte met wat bosses erin. Maar ik vind het zeker wel een sfeer hebben en het design mooier dan naxx. Vooral dat stuk in midden, met die gangen naar Freya, Mimiron etc. Of die descent into madness.

En inderdaad, dan moet je helemaal niet naar ToC gaan .
pi_73426589
Haha, ToC ben ik al geweest. Maar dat heeft gewoon een leuk sfeertje. Publiek, en een arena master die omroept. Dan lijkt het een beetje alsof je aan een toernooi meedoet en heeft het een reden om in een simpele arena te staan. Ulduar heeft 0,0 sfeer.

Ik zou niet weten dat ik te zoeken heb in die verlepte ruïnestad Nou heb ik mij ook niet echt in het verhaal verdiept, maar het komt in ieder geval tijdens het spelen niet naar voren.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:50:50 #156
130412 Katth
pi_73426749
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ulduar heeft 0,0 sfeer.
Nog niet bij Algalon geweest zeker?
pi_73426757
Mjah dat verhaal boeit me ook niks, ik heb nog geen enkele regel lore gelezen. Ik speel gewoon een spel, die hele fantasymeuk er achter doet me weinig.
pi_73426801
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:50 schreef Katth het volgende:

[..]

Nog niet bij Algalon geweest zeker?
Nee, met 7 guildies kwamen we niet echt veel verder dan de tweede boss
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:56:19 #159
130412 Katth
pi_73426935
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nee, met 7 guildies kwamen we niet echt veel verder dan de tweede boss
Hoe weet je dan hoe Ulduar er verder uitziet?
pi_73427084
Ok, het gedeelte na de teleport ben ik nog niet zelf geweest, maar dat ziet er ook niet echt speciaal uit. En het stuk ervoor kan je gewoon overal rondlopen (tm scrapyard), met hier en daar een aftakking waar een boss op je staat te wachten.. Niet veel speciaals.
pi_73427671
Vanaf dat je binnen bent begint het wat te worden imo. Na Kologarn. Dat stuk buiten valt een beetje tegen idd.
pi_73428089
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef ufopiloot het volgende:
Ben ik de enige die Ulduar ongeïnspireerd vindt? Gewoon een ruimte met een paar bosses erin gemikt, geen sfeer, geen mooi leveldesign.. Dan vind ik heroics mooier/leuker om te doen in plaats van boss na boss afwerken.
noem eens een echte grote raid waar wel sfeer is? naxx is eigenlijk ook behoorlijk recht-toe-recht-aan. toc is inderdaad een goedkoop zoethoudertje tot icecrown citatdel.. alhoewel ik het elke keer ontzettend gaaf vind om lichking te zien:

Geeft elke keer wel zo'n "BRING IT ON..." gevoel!
Dit keer zonder signature
pi_73434029
Wat een geluk deze avond Het afgelopen uur ben ik uitgenodigd voor Ony10 zonder achievement, in 1 keer gekilled, daarna nieuwe triumph shoulders gehaald, en direct erna een nieuwe belt en ring uit ToC HC
pi_73434345
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:45 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een geluk deze avond Het afgelopen uur ben ik uitgenodigd voor Ony10 zonder achievement, in 1 keer gekilled, daarna nieuwe triumph shoulders gehaald, en direct erna een nieuwe belt en ring uit ToC HC
HA! Nou ik ben lekker lvl 41 gedingt!

Gz
pi_73439342
Oww yea!! Eindelijk hebben we m.

Jeweet!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:19:03 #166
130412 Katth
pi_73440030
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:

[ afbeelding ]
Grats!
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:10:20 #167
34726 Fratz
Max
pi_73442286
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:

[ afbeelding ]
heerlijk hè!
vond ik nou echt een leuke hardmode om te doen
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_73442855
onze onyxia speed kill:

woensdag 7 oktober 2009 @ 07:33:00 #169
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73446613
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, het gedeelte na de teleport ben ik nog niet zelf geweest, maar dat ziet er ook niet echt speciaal uit. En het stuk ervoor kan je gewoon overal rondlopen (tm scrapyard), met hier en daar een aftakking waar een boss op je staat te wachten.. Niet veel speciaals.
Je hebt misschien 10 % van de hele raidinstance gezein...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:00:36 #170
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73446765
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Jorwol het volgende:

[..]

www.warcraftrealms.com
Wow, m'n guild staat gewoon 2de van de server wat betreft itemlvl.
Beetje zonde dat er maar staat dat we 115 members hebben aangezien er nu 180-190 inzitten
Je weet..
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 oktober 2009 @ 08:37:46 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73447216
M'n Troll Rogue ramt lekker door, gisteren van 23 naar 27 getrapt, best kans dat ik vanavond alweer 30 ben
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:53:54 #172
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73447470
Gisteren Mimiron nog een keer geprobeerd op mijn mage. Ik had de spectral kris en de tier 8.5 chest opgepikt ondertussen en ik zag regelmatig 15K crits langskomen met een uitschieter naar 17540 <3

Ik kan niet wachten om hem 'echt' gegeared te hebben en niet zo halfjes.
pi_73447682
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Ericjuh het volgende:
onze onyxia speed kill:

Goed filmpje. De DPS is amazing.
pi_73447768
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Ericjuh het volgende:
onze onyxia speed kill:

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_73448157
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:10 schreef Fratz het volgende:

[..]

heerlijk hè!
vond ik nou echt een leuke hardmode om te doen
Jah is wel een aparte Hardmode je bent echt continue bezig rennen, healen, opstellen in een circle, stacken op elkaar etc etc echt iets waar je de Skill > gear ziet (al is gear toch wel nodig ).
We hadden al een tijd geen poging meer gewaagt door de komst van ToTc, maar vonden dat het nu toch maar weer eens tijd werd .

@Jenglejack: je moet op www.wowprogress.com kijken daar zie je hoeveelste je realm staat van de wereld wat betreft progress. ook kan je zien van je realm status van europe alleen. en je kan kijken hoeveelste je guild staat in de realm qua progress .
Jeweet!
pi_73448220
Mimiron hardmode was op 10 man echt faceroll, op 25 man hadden wij 'm ook pas pre-nerf neer .

Eergister en gister weer 48 tries verneukt op Anub in Heroic 25 man ToC. Best pittige fight wel!

Vanavond ''loot''avond, beter dat ik nu wél een invite krijg. Tevens gaan we om half 6 de achievement A Tribute To Dedicated Insanity proberen te halen. Oftewel, 10 man heroic ToC met enkel gear die niet haalbaar is in 25 man ToC doen met 50 attempts left.

Gaat een leuke uitdaging worden .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_73449371
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef GI het volgende:
Gisteren Mimiron nog een keer geprobeerd op mijn mage. Ik had de spectral kris en de tier 8.5 chest opgepikt ondertussen en ik zag regelmatig 15K crits langskomen met een uitschieter naar 17540 <3

Ik kan niet wachten om hem 'echt' gegeared te hebben en niet zo halfjes.
"Everybody watch the rockets (red rings on the ground)"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
Person 1 fails at rocket
Person 2 fails at rocket
Person 3 fails at rocket
Person 4 fails at rocket
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:20:29 #178
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73449427
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

"Everybody watch the rockets (red rings on the ground)"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
Person 1 fails at rocket
Person 2 fails at rocket
Person 3 fails at rocket
Person 4 fails at rocket
Dat ging nog verbazend goed. We hadden alleen één healer die net niet goed genoeg was waardoor de andere twee healers het heel zwaar hadden maar toch niet iedereen up konden houden tijdens de 2e fase.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 oktober 2009 @ 10:21:45 #179
Rawr
pi_73449463
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Vengswiejj het volgende:
@Jenglejack: je moet op www.wowprogress.com kijken daar zie je hoeveelste je realm staat van de wereld wat betreft progress. ook kan je zien van je realm status van europe alleen. en je kan kijken hoeveelste je guild staat in de realm qua progress .
Sjesis, EU-Khadgar is dan wel heel tragisch bezig. Er staat geen guild van mijn server bij de eerste 500
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_73450723
In de nieuwe patch zullen Heroics emblems of Triumph droppen

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=20122741378&pageNo=7&sid=1#126

Was natuurlijk te verwachten, maar leuk dat het nu zeker is. Alles schuift weer een stapje op dus. Alleen de kloof tussen normal - HC gear wordt wel erg groot. Binnen de kortste keren zullen mensen vragen op epic achievements voor een heroic Dat is dan nauturlijk wel kut voor de nieuwe spelers die pas net beginnen met heroics, om andere spelers al i245 kunnen kopen met die badges.

Wel leuk dat we dan dus een volle set kunnen krijgen van i232 met triumph badges door Heroics te doen, via de Argent Tournament vendor Leuk om je offspec mee bij elkaar te krijgen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:25:55 #181
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73451189
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n Troll Rogue ramt lekker door, gisteren van 23 naar 27 getrapt, best kans dat ik vanavond alweer 30 ben
Hoe doe je dat zo snel dan, of draag je heirlooms?

Ik wil ook wel mijn Troll Rogue verder levelen, maar hij is nu bijna lvl 60 en ik heb echt geen zin om nog een keer Outland te doen. Kunnen ze die bagger er niet gewoon uit slopen en je meteen naar lvl 68 trappen zodra je lvl 60 dinged?

Oh, en m'n Venomhide Hatchling is gegroeid!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73451944
Voor 4 levels van 23 naar 27 op één dag heb je echt geen heirlooms nodig hoor Zelfs met een -90% experience debuff ofzo zou je dat nog redden Helemaal omdat je vanaf lvl20 al je mount hebt.

Eens wat betreft Outland, ik hoop dat ze Recruit a Friend doorzetten tot lvl70, zodat 58-68 ook gewoon te boosten is in de instances. Veel beter dan dat kut Outland
pi_73452493
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef ufopiloot het volgende:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=20122741378&pageNo=7&sid=1#126

Was natuurlijk te verwachten, maar leuk dat het nu zeker is. Alles schuift weer een stapje op dus. Alleen de kloof tussen normal - HC gear wordt wel erg groot. Binnen de kortste keren zullen mensen vragen op epic achievements voor een heroic Dat is dan nauturlijk wel kut voor de nieuwe spelers die pas net beginnen met heroics, om andere spelers al i245 kunnen kopen met die badges.

Wel leuk dat we dan dus een volle set kunnen krijgen van i232 met triumph badges door Heroics te doen, via de Argent Tournament vendor Leuk om je offspec mee bij elkaar te krijgen.
Dus de beste gear is te krijgen, enige wat scheelt van niet raiders is sommige wapens en de hc tier sets waar je een trophy van de crusade voor nodig hebt.

woensdag 7 oktober 2009 @ 12:06:24 #184
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73452540
Nee, je moet het wel goed lezen.
quote:
General reminder: Things can still change.

The current plan is to make Emblems of Triumph the "base" of emblems so everything that drops Emblems of Conquest would be changed to Triumph and then the new raid content would drop the new highest emblem along with things like the heroic daily and such.
De tier die niet de beste tier is zal te krijgen zijn via emblems die via heroics/dailys te krijgen zijn. Dat is _NU_ Ook al zo.

De volgende stap qua gear is op dezelfde manier te krijgen als de Tier 9 nu te krijegn is.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 oktober 2009 @ 12:17:24 #185
Rawr
pi_73452834
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:
Hoe doe je dat zo snel dan, of draag je heirlooms?
Gewoon keihard questen en op zn tijd op zoek gaan naar een groep voor instances. Het liefst lever ik een q of 5 tegelijk in, als het kan, dan zie je je xp bar soms wel 8 tot 10 balkjes vooruit springen

En nee, ik heb geen heirlooms:
1. Geen item (shards, emblems, whatever)
2. Ben nog neutral met die Sunreaverbastards bij de Argent Tournament, dusja

edit: en tja, als je zowat blind alle quests in Hillsbrad, 1k en Ashenvale kunt doen dan is het wel makkelijk

Het helpt ook om al zo'n tweederde bluegeared te zijn vanaf 20/21: Rakdos

[ Bericht 11% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 07-10-2009 12:23:03 ]
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_73453228
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Dus de beste gear is te krijgen, enige wat scheelt van niet raiders is sommige wapens en de hc tier sets waar je een trophy van de crusade voor nodig hebt.

i232 wordt dan de badgegear voor Heroics, en de 'hardcore' raiders zullen nog wel een stuk hoger komen. Misschien boven de 260 ofzo? Het verschil blijft er wel altijd, het schuift alleen allemaal stukje op. Alleen de kloof tussen de beginnende heroic runner, en de ervaren heroic runner wordt groter. Omdat de ervaren heroic man helemaal vol zit met i232, en de beginner hooguit een paar i200 heeft. Hierdoor zullen verwende mensen dus misschien zelfs epic achievements vragen voor heroic dungeons (!), of alleen joinen als de tank minimaal 35k hp heeft ofzo
quote:
1. Geen item (shards, emblems, whatever)
Geen shards,.. hoe is dat nou mogelijk?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:38:44 #187
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_73453365
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Jah is wel een aparte Hardmode je bent echt continue bezig rennen, healen, opstellen in een circle, stacken op elkaar etc etc echt iets waar je de Skill > gear ziet (al is gear toch wel nodig ).
We hadden al een tijd geen poging meer gewaagt door de komst van ToTc, maar vonden dat het nu toch maar weer eens tijd werd .

Het leuke is dat we geen PVE guild zijn, maar alleen maar focussen op PVP.
Als mensen zin hebben om te raiden mogen zij dit zelf organiseren en bepalen, maar dat gebeurd vrijwel nooit omdat iedereen die erin zit gek is op Battlegrounds/Arena/Outdoor PVP
Maar thanks voor de site !
Je weet..
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 oktober 2009 @ 12:43:19 #188
Rawr
pi_73453511
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef ufopiloot het volgende:
Geen shards,.. hoe is dat nou mogelijk?
Shards aan die lijst toegevoegd omdat ik niet meer wist wat ik er voor nodig had
quote:
of alleen joinen als de tank minimaal 35k hp heeft ofzo
Ja en dat! Ik begin eindelijk nice gear te verzamelen op mijn 80 tank, heeft helaas maar 24k unbuffed hp (met de 2 +170 stam trinkets en een nieuw schild hik ik tegen de 28k aan, maar dan is mn def rating maar 523). Puur en alleen door die 24k hp word ik uitgelachen in de partychat en eruit gekickt

Ik ben blij met mn nieuwe guild, want die zien dat ik tenminste goed kan tanken, ik moet alleen nog wat vaker op de aggro naar anderen toe letten. Maarja, wat is daar aan te doen als de mob in kwestie immune is voor Taunt/Mocking Blow, en niet op Thunder Clap of Shield Slam of wat dan ook reageert?
pi_73454484
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef ufopiloot het volgende:

Ugh, World of Casualcraft fase zoveel + 1. Straks in Cataclysm ook, geen spell ranks meer (alhoewel downranking al langer niet meer mogelijk was ), geen ArP, AP, SP enz meer, alleen nog Strength/Agility en Intellect. Geen talent trees meer om fatsoenlijk te kunnen theorycraften.

WTB patch 1.12.x private server ofzo. *cattleprods Wyri*
pi_73454711
HC gaat een stapje omhoog, en de raids ook, dus in het verschil verandert niks.

Wat betreft AP, SP geef ik je helemaal gelijk.. Wat een bullshit zeg
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ben blij met mn nieuwe guild, want die zien dat ik tenminste goed kan tanken, ik moet alleen nog wat vaker op de aggro naar anderen toe letten. Maarja, wat is daar aan te doen als de mob in kwestie immune is voor Taunt/Mocking Blow, en niet op Thunder Clap of Shield Slam of wat dan ook reageert?
Dan is een leuke guild ideaal ja. Die zijn niet zo bevooroordeeld/verwend. Wat betreft aggro helpt het als je leader bent van de groep, en met een paar macro's snel kan marken. Als iedereen op 4 verschillende targets staan in te hakken kan aggro wel een probleem zijn, vooral bij druids merk je dan wel af en toe.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:21:31 #191
130412 Katth
pi_73454814
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ugh, World of Casualcraft fase zoveel + 1. Straks in Cataclysm ook, geen spell ranks meer (alhoewel downranking al langer niet meer mogelijk was ), geen ArP, AP, SP enz meer, alleen nog Strength/Agility en Intellect. Geen talent trees meer om fatsoenlijk te kunnen theorycraften.

Je hebt helemaal gelijk. Ze denken hierdoor een grotere doelgroep te kunnen bereiken door het nog makkelijker te maken dan het is. Dat is echt het laatste wat WoW nodig heeft.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:23:10 #192
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_73454868
Blijft leuk al dat gezeur over minimale stats en achivements.

Gisteren voor het eerst tijd gevonden voor een rondje Ony 25.
Ik denk ik reageer maar eens op iemand in /2. Hij was aan het spammen met LFM ony 25 blahhh whisp achivement.

Dus ik whiper het met: shaman healer 2800 bonus healing selfbuffed. Blijkbaar was dat genoeg

Uiteindelijk stonden we elkaar in dalaran te spammen met heals. Daar won hij met 15k crits en ik maar 14k.

Ik won in de kill met healing done Nog een tijdje staan ouwehoeren met hem.

Was een van de beste PUG raids ooit geen gezeur geen geklooi.

De mooiste uitspraak van de RL was nog voordat we naar binnen gingen. Was iets in de trend van: Ok wie denkt binnen een weg te moeten die kan beter nu gaan. We zullen wellicht whipen en als je geen gold hebt voor ga dan ook maar

De vertrokken daadwerkelijk 2 gasten
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_73455382
quote:
shaman healer 2800 bonus healing selfbuffed. Blijkbaar was dat genoeg
Jeetje, wat een mazzelaar!!

Haha wel leuk om te lezen. In het weekend deed ik een OS 3D poging, tot 3 keer toe moest er iemand leaven omdat hij geen geld had voor repairs Bij de derde persoon (en na 10 wipes ofzo ) zijn we maar gestopt.
pi_73456835
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Jeetje, wat een mazzelaar!!

Haha wel leuk om te lezen. In het weekend deed ik een OS 3D poging, tot 3 keer toe moest er iemand leaven omdat hij geen geld had voor repairs Bij de derde persoon (en na 10 wipes ofzo ) zijn we maar gestopt.
Das wel erg, Hoe kan je nou geen Gold hebben om 10 wipes te repairen .
Ik bne plate en heb per wipe 10G repair kosten, maar als ik 5min bij de AH sta heb ik dat met gemak weer terug verdiend
Jeweet!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:04:04 #195
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73461656
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon keihard questen en op zn tijd op zoek gaan naar een groep voor instances. Het liefst lever ik een q of 5 tegelijk in, als het kan, dan zie je je xp bar soms wel 8 tot 10 balkjes vooruit springen
Oh, okay. Nu is het ook wel weer een tijdje geleden dat ik levels 20 - 29 doorlopen heb, maar ik vond het vrij lang duren. Maar goed, dat was nog voor de release van WotLK. Sindsdien zullen ze de XP gain in de 'Old World' ook wel weer omhoog gegooid hebben. Toen ik een maand of twee geleden weer begon op level 31, was ik ook binnen twee weken level 50...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73466916
Lalalalala
http://thottbot.com/i2825 gevonden! Twijfel nog of ik 'm ga gebruiken of niet... Op zich wel vet natuurlijk, maar ik neem aan dat dit ook lekker verkoopt
pi_73473834
Buh, wat een avond zeg! Het begon goed, we gingen http://www.wowhead.com/?achievement=4080 doen. Alle bosses gingen perfect, toen we bij Anub aankwamen begon de spanning toch wel te snijden. Afijn, engagen die fight en kijken hoe het uitpakte! Ging wonderwel erg goed, op 10% ging 1 van de 2 healers dood, die godzijdank een soulstone had. We killde 'm, maar wtf? Geen achievement, geen titel, helemaal niets.

Jah, de gewone Tribute To Insanity loot (Waarbij ik overigens 100 op de mount rollde ). Maar what the fuck, GM ticketten dus. 3 uur later begint de GM doodleuk onze mainraid te verstoren en te vertragen. Wilt ie op de raidleader z'n char loggen om te kijken of die 10 man achievement echt gebugged was. Nouja, hij kon dus inderdaad zien dat wij het gehaald hadden, maar de achievement niet is geregistreerd. Wat we moesten doen? Lekker volgende week opnieuw proberen. Echt, godverdomme .

In ToC 25 dropte ook crap. Niets fatsoenlijks, geen trinket van Twins op normal en heroic. Enige voordeel is dat ik nu dik op 1 sta met dkp.

Maar meh, een avondje met gemengde gevoelens I guess .
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2009 @ 07:56:08 #198
34726 Fratz
Max
pi_73477202
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef Blistering het volgende:
Wilt ie op de raidleader z'n char loggen om te kijken of die 10 man achievement echt gebugged was. Nouja, hij kon dus inderdaad zien dat wij het gehaald hadden, maar de achievement niet is geregistreerd.
Ergens op de server neem ik aan?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:31:16 #199
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73477520
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

haha zou wel tof zijn, of wil je nog meer hardcore gaan voor een alpha of beta server?
phluphy for president!
pi_73477797
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 08:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

haha zou wel tof zijn, of wil je nog meer hardcore gaan voor een alpha of beta server?
Nah, mist te veel content in en is iets minder gebalanced dan end-classic. Maar er zijn wel genoeg tutorials om zoiets voor elkaar te krijgen. Misschien zelf later vandaag ff wat aanknutselen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')