Haha, ik herinner mij de eerste keer dat we Hodir deden nog zo goed. Toen bleef ik in een beam staan te nuken omdat ik 60k crits deed en vergat helemaal te bewegen om van de debuff af te komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad een leuke fight. Maar als mage blijft Hodir toch mijn favoriet.
Nog niet bij Algalon geweest zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef ufopiloot het volgende:
Ulduar heeft 0,0 sfeer.
Hoe weet je dan hoe Ulduar er verder uitziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, met 7 guildies kwamen we niet echt veel verder dan de tweede boss
noem eens een echte grote raid waar wel sfeer is? naxx is eigenlijk ook behoorlijk recht-toe-recht-aan. toc is inderdaad een goedkoop zoethoudertje tot icecrown citatdel.. alhoewel ik het elke keer ontzettend gaaf vind om lichking te zien:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef ufopiloot het volgende:
Ben ik de enige die Ulduar ongeïnspireerd vindt? Gewoon een ruimte met een paar bosses erin gemikt, geen sfeer, geen mooi leveldesign.. Dan vind ik heroics mooier/leuker om te doen in plaats van boss na boss afwerken.
HA! Nou ik ben lekker lvl 41 gedingt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:45 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een geluk deze avondHet afgelopen uur ben ik uitgenodigd voor Ony10 zonder achievement, in 1 keer gekilled, daarna nieuwe triumph shoulders gehaald, en direct erna een nieuwe belt en ring uit ToC HC
Grats!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Oww yea!!Eindelijk hebben we m.
[ afbeelding ]
heerlijk hè!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Oww yea!!Eindelijk hebben we m.
[ afbeelding ]
Je hebt misschien 10 % van de hele raidinstance gezein...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, het gedeelte na de teleport ben ik nog niet zelf geweest, maar dat ziet er ook niet echt speciaal uit. En het stuk ervoor kan je gewoon overal rondlopen (tm scrapyard), met hier en daar een aftakking waar een boss op je staat te wachten.. Niet veel speciaals.
Wow, m'n guild staat gewoon 2de van de server wat betreft itemlvl.quote:
quote:
Jah is wel een aparte Hardmodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
heerlijk hè!
vond ik nou echt een leuke hardmode om te doen
"Everybody watch the rockets (red rings on the ground)"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef GI het volgende:
Gisteren Mimiron nog een keer geprobeerd op mijn mage. Ik had de spectral kris en de tier 8.5 chest opgepikt ondertussen en ik zag regelmatig 15K crits langskomen met een uitschieter naar 17540 <3
Ik kan niet wachten om hem 'echt' gegeared te hebben en niet zo halfjes.
Dat ging nog verbazend goed. We hadden alleen één healer die net niet goed genoeg was waardoor de andere twee healers het heel zwaar hadden maar toch niet iedereen up konden houden tijdens de 2e fase.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
"Everybody watch the rockets (red rings on the ground)"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
"Yes, ofc"
Person 1 fails at rocket
Person 2 fails at rocket
Person 3 fails at rocket
Person 4 fails at rocket
Sjesis, EU-Khadgar is dan wel heel tragisch bezig. Er staat geen guild van mijn server bij de eerste 500quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Vengswiejj het volgende:
@Jenglejack: je moet op www.wowprogress.com kijkendaar zie je hoeveelste je realm staat van de wereld wat betreft progress. ook kan je zien van je realm status van europe alleen. en je kan kijken hoeveelste je guild staat in de realm qua progress
.
Hoe doe je dat zo snel dan, of draag je heirlooms?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n Troll Rogue ramt lekker door, gisteren van 23 naar 27 getrapt, best kans dat ik vanavond alweer 30 ben
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef ufopiloot het volgende:
In de nieuwe patch zullen Heroics emblems of Triumph droppen
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=20122741378&pageNo=7&sid=1#126
Was natuurlijk te verwachten, maar leuk dat het nu zeker is. Alles schuift weer een stapje op dus. Alleen de kloof tussen normal - HC gear wordt wel erg groot. Binnen de kortste keren zullen mensen vragen op epic achievements voor een heroicDat is dan nauturlijk wel kut voor de nieuwe spelers die pas net beginnen met heroics, om andere spelers al i245 kunnen kopen met die badges.
Wel leuk dat we dan dus een volle set kunnen krijgen van i232 met triumph badges door Heroics te doen, via de Argent Tournament vendorLeuk om je offspec mee bij elkaar te krijgen.
De tier die niet de beste tier is zal te krijgen zijn via emblems die via heroics/dailys te krijgen zijn. Dat is _NU_ Ook al zo.quote:General reminder: Things can still change.
The current plan is to make Emblems of Triumph the "base" of emblems so everything that drops Emblems of Conquest would be changed to Triumph and then the new raid content would drop the new highest emblem along with things like the heroic daily and such.
Gewoon keihard questen en op zn tijd op zoek gaan naar een groep voor instances. Het liefst lever ik een q of 5 tegelijk in, als het kan, dan zie je je xp bar soms wel 8 tot 10 balkjes vooruit springenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:
Hoe doe je dat zo snel dan, of draag je heirlooms?
i232 wordt dan de badgegear voor Heroics, en de 'hardcore' raiders zullen nog wel een stuk hoger komen. Misschien boven de 260 ofzo? Het verschil blijft er wel altijd, het schuift alleen allemaal stukje op. Alleen de kloof tussen de beginnende heroic runner, en de ervaren heroic runner wordt groter. Omdat de ervaren heroic man helemaal vol zit met i232, en de beginner hooguit een paar i200 heeft. Hierdoor zullen verwende mensen dus misschien zelfs epic achievements vragen voor heroic dungeons (!), of alleen joinen als de tank minimaal 35k hp heeft ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dus de beste gear is te krijgen, enige wat scheelt van niet raiders is sommige wapens en de hc tier sets waar je een trophy van de crusade voor nodig hebt.
Geen shards,.. hoe is dat nou mogelijk?quote:1. Geen item (shards, emblems, whatever)
Het leuke is dat we geen PVE guild zijn, maar alleen maar focussen op PVP.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Jah is wel een aparte Hardmodeje bent echt continue bezig rennen, healen, opstellen in een circle, stacken op elkaar etc etc echt iets waar je de Skill > gear ziet (al is gear toch wel nodig
).
We hadden al een tijd geen poging meer gewaagt door de komst van ToTc, maar vonden dat het nu toch maar weer eens tijd werd.
@Jenglejack: je moet op www.wowprogress.com kijkendaar zie je hoeveelste je realm staat van de wereld wat betreft progress. ook kan je zien van je realm status van europe alleen. en je kan kijken hoeveelste je guild staat in de realm qua progress
.
Shards aan die lijst toegevoegd omdat ik niet meer wist wat ik er voor nodig hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef ufopiloot het volgende:
Geen shards,.. hoe is dat nou mogelijk?![]()
Ja en dat!quote:of alleen joinen als de tank minimaal 35k hp heeft ofzo![]()
Ugh, World of Casualcraft fase zoveel + 1. Straks in Cataclysm ook, geen spell ranks meer (alhoewel downranking al langer niet meer mogelijk wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef ufopiloot het volgende:
In de nieuwe patch zullen Heroics emblems of Triumph droppen
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=20122741378&pageNo=7&sid=1#126
Was natuurlijk te verwachten, maar leuk dat het nu zeker is. Alles schuift weer een stapje op dus. Alleen de kloof tussen normal - HC gear wordt wel erg groot. Binnen de kortste keren zullen mensen vragen op epic achievements voor een heroicDat is dan nauturlijk wel kut voor de nieuwe spelers die pas net beginnen met heroics, om andere spelers al i245 kunnen kopen met die badges.
Wel leuk dat we dan dus een volle set kunnen krijgen van i232 met triumph badges door Heroics te doen, via de Argent Tournament vendorLeuk om je offspec mee bij elkaar te krijgen.
Dan is een leuke guild ideaal ja. Die zijn niet zo bevooroordeeld/verwend. Wat betreft aggro helpt het als je leader bent van de groep, en met een paar macro's snel kan marken. Als iedereen op 4 verschillende targets staan in te hakken kan aggro wel een probleem zijn, vooral bij druids merk je dan wel af en toe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben blij met mn nieuwe guild, want die zien dat ik tenminste goed kan tanken, ik moet alleen nog wat vaker op de aggro naar anderen toe letten. Maarja, wat is daar aan te doen als de mob in kwestie immune is voor Taunt/Mocking Blow, en niet op Thunder Clap of Shield Slam of wat dan ook reageert?
Je hebt helemaal gelijk. Ze denken hierdoor een grotere doelgroep te kunnen bereiken door het nog makkelijker te maken dan het is. Dat is echt het laatste wat WoW nodig heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ugh, World of Casualcraft fase zoveel + 1. Straks in Cataclysm ook, geen spell ranks meer (alhoewel downranking al langer niet meer mogelijk was), geen ArP, AP, SP enz meer, alleen nog Strength/Agility en Intellect. Geen talent trees meer om fatsoenlijk te kunnen theorycraften.
![]()
WTB patch 1.12.x private server ofzo. *cattleprods Wyri*![]()
Jeetje, wat een mazzelaar!!quote:shaman healer 2800 bonus healing selfbuffed. Blijkbaar was dat genoeg
Das wel erg, Hoe kan je nou geen Gold hebben om 10 wipes te repairenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jeetje, wat een mazzelaar!!
Haha wel leuk om te lezen. In het weekend deed ik een OS 3D poging, tot 3 keer toe moest er iemand leaven omdat hij geen geld had voor repairsBij de derde persoon (en na 10 wipes ofzo
) zijn we maar gestopt.
Oh, okay. Nu is het ook wel weer een tijdje geleden dat ik levels 20 - 29 doorlopen heb, maar ik vond het vrij lang duren. Maar goed, dat was nog voor de release van WotLK. Sindsdien zullen ze de XP gain in de 'Old World' ook wel weer omhoog gegooid hebben. Toen ik een maand of twee geleden weer begon op level 31, was ik ook binnen twee weken level 50...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon keihard questen en op zn tijd op zoek gaan naar een groep voor instances. Het liefst lever ik een q of 5 tegelijk in, als het kan, dan zie je je xp bar soms wel 8 tot 10 balkjes vooruit springen
Ergens op de server neem ik aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef Blistering het volgende:
Wilt ie op de raidleader z'n char loggen om te kijken of die 10 man achievement echt gebugged was. Nouja, hij kon dus inderdaad zien dat wij het gehaald hadden, maar de achievement niet is geregistreerd.
haha zou wel tof zijn, of wil je nog meer hardcore gaan voor een alpha of beta server?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ugh, World of Casualcraft fase zoveel + 1. Straks in Cataclysm ook, geen spell ranks meer (alhoewel downranking al langer niet meer mogelijk was), geen ArP, AP, SP enz meer, alleen nog Strength/Agility en Intellect. Geen talent trees meer om fatsoenlijk te kunnen theorycraften.
![]()
WTB patch 1.12.x private server ofzo. *cattleprods Wyri*![]()
Nah, mist te veel content in en is iets minder gebalanced dan end-classic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha zou wel tof zijn, of wil je nog meer hardcore gaan voor een alpha of beta server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |