abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:25:25 #201
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73478272
de 1.12 tijd is gewoon zo anders dan nu: serverwide LFG a.k.a. chat channel, raids die nog echte coardinatie nodig hadden om onder controle te krijgen, echte BG pvp ipv de huidige slappe zooi.

* WyriHaximus droomt weg bij die goeie oude tijd
phluphy for president!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:27:12 #202
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73478305
Ik vind het juist mooi dat het spel groeit en doorgaat. Als dat allemaal niet gebeurd zou zijn zat iedereen nog steeds op level 60 in ghostlands rond te wandelen.

Door gebruik te maken van vooruitgang en veranderingen blijft het spel fris en vernieuwend op verschillende vlakken. Hardcore lijdt hieronder maar voor het overgrote gedeelte van de spelers is de vernieuwing gewenst en fijn.
pi_73478448
quote:
serverwide LFG a.k.a. chat channel
Persoonlijk vind ik dat veel beter. General chat werkt veel effectiever dan dat kut LFG, waar bijna niemand in zit. Met een algemeen server-wide LFG chat is het ook makkelijker om groepen te vinden voor de lagere dungeons. Als je naar Nexus normal wilt bijvoorbeeld, is er niemand die in het LFG channel zit voor een run naar Nexus, maar veel mensen zullen het wel leuk vinden om te doen. Dan kan je dus naar Howling Fjord om de general chat te spammen, maar andere potentiele spelers lopen ook rond in Borean Tundra, Dragonblight, in de steden, etc.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:44:04 #204
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73478667
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef GI het volgende:
Ik vind het juist mooi dat het spel groeit en doorgaat. Als dat allemaal niet gebeurd zou zijn zat iedereen nog steeds op level 60 in ghostlands rond te wandelen.

Door gebruik te maken van vooruitgang en veranderingen blijft het spel fris en vernieuwend op verschillende vlakken. Hardcore lijdt hieronder maar voor het overgrote gedeelte van de spelers is de vernieuwing gewenst en fijn.
Zeg ook niet dat dat slecht is het waren alleen punten die ze van mij niet hadden hoeven aanpassen. Ben al blij zat dat echte BG PvP terug komt. Als het spel was blijven hangen in vanilla was ik nu iets anders aan het spelen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat veel beter. General chat werkt veel effectiever dan dat kut LFG, waar bijna niemand in zit. Met een algemeen server-wide LFG chat is het ook makkelijker om groepen te vinden voor de lagere dungeons. Als je naar Nexus normal wilt bijvoorbeeld, is er niemand die in het LFG channel zit voor een run naar Nexus, maar veel mensen zullen het wel leuk vinden om te doen. Dan kan je dus naar Howling Fjord om de general chat te spammen, maar andere potentiele spelers lopen ook rond in Borean Tundra, Dragonblight, in de steden, etc.
Mm mijn punt, ook was het er gewoon gezellig met de hele server samen en gaf het een veel groter gevoel dat je met ze allen op een server zat. Altho als ik nu de spam in Trade zie vraag ik me af of het met al die trolls nu wel zon goed idee zou zijn.
phluphy for president!
pi_73480991
Om die heirloom chest te kunnen kopen moet ik dan:
- Exalted zijn met alle alliance fracties? (human, dwarf etc)
- Exalted zijn met argent of crusade
- Voor alle fracties 5 dagen lang die 5 dailies doen zodat je daar 'master' in bent op de argent tournement

Dit allemaal?
pi_73481256
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
Om die heirloom chest te kunnen kopen moet ik dan:
- Exalted zijn met alle alliance fracties? (human, dwarf etc)
- Exalted zijn met argent of crusade
- Voor alle fracties 5 dagen lang die 5 dailies doen zodat je daar 'master' in bent op de argent tournement

Dit allemaal?
Of 40 emblems in conquest inleveren in Dalaran, bij de heirloom vendor (naast alle andere vendors).

Maar ik heb gewacht totdat ik hem kon kopen met jouw methode. Ja, het kost minimaal 25 dagen dailies farmen, en daarna nog een aantal dagen waarschijnlijk omdat je nog niet genoeg champions writs hebt verzameld Voor emblems of conquest heb ik wel betere dingen om te kopen
pi_73481576
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:28 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Of 40 emblems in conquest inleveren in Dalaran, bij de heirloom vendor (naast alle andere vendors).

Maar ik heb gewacht totdat ik hem kon kopen met jouw methode. Ja, het kost minimaal 25 dagen dailies farmen, en daarna nog een aantal dagen waarschijnlijk omdat je nog niet genoeg champions writs hebt verzameld Voor emblems of conquest heb ik wel betere dingen om te kopen
40 emblems of conquest heb je sneller bij elkaar dan die hele shit list dat is nog 20 dagen farmen voor mij en dan heb ik het niet eens of de exalted status met die fracties

Als je een paar dagen lang alle HC's doet stromen de emblems of conquest binnen
En HC's vind ik nog leuk om te doen ook
pi_73481647
Die dailies duren hooguit 10 minuten, en je krijgt er rep mee, en items om in te leveren voor extra rep. En het levert je alles bij elkaar wel 3000 gold op.
pi_73481739
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef ufopiloot het volgende:
Die dailies duren hooguit 10 minuten, en je krijgt er rep mee, en items om in te leveren voor extra rep. En het levert je alles bij elkaar wel 3000 gold op.
Dat is dan wel weer nice
Ik vond dat me geld al snel omhoog ging maar dat komt dus door die dailies

[ Bericht 14% gewijzigd door Moozzie op 08-10-2009 11:50:37 ]
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 13:11:43 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73484070
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef GI het volgende:
Ik vind het juist mooi dat het spel groeit en doorgaat. Als dat allemaal niet gebeurd zou zijn zat iedereen nog steeds op level 60 in ghostlands rond te wandelen.

Door gebruik te maken van vooruitgang en veranderingen blijft het spel fris en vernieuwend op verschillende vlakken. Hardcore lijdt hieronder maar voor het overgrote gedeelte van de spelers is de vernieuwing gewenst en fijn.
Que? Volgens mij bedoel je EPL
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73484335
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Que? Volgens mij bedoel je EPL
Ja dat bedoelt ie
Ik vind het ook wel leuk dat het verhaal doorgaat. En ook dat ze al hadden bedacht wat er komen gaat. Zo heb je stratholme vanaf het begin al evil en kregen we in wotlk via de cave of time instance te zien hoe stratholme zo geworden is etc
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:33:48 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73484702
Gisteren voor het eerst geraid als arcane op mijn mage en ik moet zeggen: WOW! Zeker 1,5k DPS improvement t.o.v. fire/ttw.

9.5k DPS op Lord Jaraxxus in ToGC
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73485009
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef Katth het volgende:
Gisteren voor het eerst geraid als arcane op mijn mage en ik moet zeggen: WOW! Zeker 1,5k DPS improvement t.o.v. fire/ttw.

9.5k DPS op Lord Jaraxxus in ToGC
Moet je maar eens Hodir doen als je in een leuke lightbeam naast n vuurtje staat gaat je DPS insane omhoog.
Zal je je wel amuseren daar ;P
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:45:57 #214
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73485063
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Moet je maar eens Hodir doen als je in een leuke lightbeam naast n vuurtje staat gaat je DPS insane omhoog.
Zal je je wel amuseren daar ;P
Oh ja, daar haalde ik met FFB spec al wel 18k dps, maar daar raiden we niet meer :p
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:54:20 #215
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73485324
Uhm, ja ! Dat bedoelde ik
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:55:01 #216
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73485345
Vanavond de eerste keer een Ulduar Raid leaden. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.
pi_73485394
Die 9.5k en 18k, dat is neem ik aan op bosses waar je 1 of andere boost krijgt door in een beam oid te staan ?

Of is dat gewoon raid-buffed en met flasks ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:00:48 #218
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73485539
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Die 9.5k en 18k, dat is neem ik aan op bosses waar je 1 of andere boost krijgt door in een beam oid te staan ?

Of is dat gewoon raid-buffed en met flasks ?
Op Hodir in Ulduar heb je een aantal buffs die je dps bevorderen. Verschijnen light beams op de grond waar je een haste buff mee krijgt (dus sneller cast) en een buff die damage van criticals vergroot. Daar doe ik 90k crits op mijn mage.

Op Lord Jaraxxus kunnen mages een buff spellstealen die ook damage increased. Maar op die fight moet er veel geswitched worden van target, dus dan verlies je wel aardig wat dps.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73485685
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Op Hodir in Ulduar heb je een aantal buffs die je dps bevorderen. Verschijnen light beams op de grond waar je een haste buff mee krijgt (dus sneller cast) en een buff die damage van criticals vergroot. Daar doe ik 90k crits op mijn mage.

Op Lord Jaraxxus kunnen mages een buff spellstealen die ook damage increased. Maar op die fight moet er veel geswitched worden van target, dus dan verlies je wel aardig wat dps.
Dat van Hodir kon ik me vaag herinneren inderdaad.

Duidelijk iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73486704
Ja het is namelijk zo, bij hodir heb je NPC's die je helpen. Zolang die leven maken sommige om de bepaalde tijd een lightbeam wat je dps bevorderd, sommige maken een vuurtje zodat je die frost stacks van damage neit krijgt, en andere geven weer een lightning buff die extra damage geeft (gene die lightning buff heeft moet langs zoveel mogelijk mensen rennen zodat hun die ook krijgen )

Mja wij doen uld wel nog, aangezien we nog veel mensen hebben die nog niet veel ervaring hebben telt alle ervaring die ze kunnen krijgen mee. En de ulduar bosses zijn toch wat leuker dan de bosses van TOTc die vrij saai zijn op Jaraxx na ja en een beetje Anub dan
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:46:03 #221
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73487110
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ja dat bedoelt ie
Ik vind het ook wel leuk dat het verhaal doorgaat. En ook dat ze al hadden bedacht wat er komen gaat. Zo heb je stratholme vanaf het begin al evil en kregen we in wotlk via de cave of time instance te zien hoe stratholme zo geworden is etc
En met Cataclysm met die terrain phasing is dat alleen maar toffer aan het worden, dan kunnen verhalen echt goed tot hun recht komen ipv een stukkie text in een quest log.
phluphy for president!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:49:51 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73487238
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:34 schreef Vengswiejj het volgende:
Mja wij doen uld wel nog, aangezien we nog veel mensen hebben die nog niet veel ervaring hebben telt alle ervaring die ze kunnen krijgen mee. En de ulduar bosses zijn toch wat leuker dan de bosses van TOTc die vrij saai zijn op Jaraxx na ja en een beetje Anub dan
Eerder raiden wij 3 dagen in de week 25 man content, nu raiden we alleen nog maar woensdag en zondag en donderdag/vrijdag is 10 man herioc in ToC. Af en toe gaat er nog wel een groep naar Ulduar, maar die laat ik meestal schieten.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73487327
Ze hadden het er wel over, dat in 3.3 het LFG systeem een aantal verbeteringen krijgt. Ik hoop het , want zoals is het hopelijk. alleen instances van je eigen levl. Niet van oudere raids of lagere dungeons.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:57:29 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73487506
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En met Cataclysm met die terrain phasing is dat alleen maar toffer aan het worden, dan kunnen verhalen echt goed tot hun recht komen ipv een stukkie text in een quest log.
Inderdaad. Het is soms ook redelijk ongeloofwaardig als je na een lange chain bijvoorbeeld de leider van een vijandige organisatie te grazen hebt genomen en vijf minuten later staat hij vrolijk weer op zijn plaats.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73487690
Ja wij raiden (althans proberen) 5 dagen in de week zondag t/m Donderdag.
Moet nog steeds 1 trinket van Ulduar hebben dan ben ik eigenlijk ver klaar daar .
Pandora's Plea, Echt een heerlijke trinket voor meh
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:06:49 #226
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73487785
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:03 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja wij raiden (althans proberen) 5 dagen in de week zondag t/m Donderdag.
Moet nog steeds 1 trinket van Ulduar hebben dan ben ik eigenlijk ver klaar daar .
Pandora's Plea, Echt een heerlijke trinket voor meh
Yup mooie trinket, kan die ook wel gebruiken net als Scale of Fates.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73487942
Joa ik ben holy pally en heb (voor zolang er geen cataclysm is ) gewoon een prio van INT > CRIT > SP
heb momenteel al de trinket van triumph badges met 128 int wat wel lekker aanklopt xD, als dan nog pandora's plea erbij is krijg ik al een mooie mana stack xD wat weer leid tot meer mana regen en crit .

zit momenteel al op 40,76% crit met holy spells, als ik die trinket pak en nog een paar kleine aanpassingen maak zit ik al gauw tegen de 44% crit en iets van 29 a 30k mana
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:14:28 #228
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73488053
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef Vengswiejj het volgende:
Joa ik ben holy pally en heb (voor zolang er geen cataclysm is ) gewoon een prio van INT > CRIT > SP
heb momenteel al de trinket van triumph badges met 128 int wat wel lekker aanklopt xD, als dan nog pandora's plea erbij is krijg ik al een mooie mana stack xD wat weer leid tot meer mana regen en crit .

zit momenteel al op 40,76% crit met holy spells, als ik die trinket pak en nog een paar kleine aanpassingen maak zit ik al gauw tegen de 44% crit en iets van 29 a 30k mana
Holy pala in onze guild heeft 40k mana. Voor mij zijn de int trinkets ook niet verkeerd. Int = SP in arcane spec.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73488396
Yup mja moet de trinket eerst nog droppen en dan moet ik m ook nog meer dkp hebben .
Gelukkig ben ik een van de Enigste Holy pallys <3 .

Denk dat zodra me gear beetje geupgrade is dat ik ook al gauw rond de 38k mana kom raid buffed.
Jeweet!
pi_73488496
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En met Cataclysm met die terrain phasing is dat alleen maar toffer aan het worden, dan kunnen verhalen echt goed tot hun recht komen ipv een stukkie text in een quest log.
Ik vraag me echt af hoe ze dat doen. Want stel ik heb de quest chain al af maar een vriend niet. Dan kan ik hem niet helpen want ik zie de wereld anders dan hij? Zie ik hem dan tegen het niks vechten ofzo of zie ik hem uberhaupt niet?
pi_73488680
Zoiets zit in Wotlk ook al, bijvoorbeeld voor de Sons of Hodir bij het anvil, daar zie je elkaar ook niet als je niet de juiste quest hebt.
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2009 @ 15:35:06 #232
230491 Zith
pls tip
pi_73488796
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:27 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe ze dat doen. Want stel ik heb de quest chain al af maar een vriend niet. Dan kan ik hem niet helpen want ik zie de wereld anders dan hij? Zie ik hem dan tegen het niks vechten ofzo of zie ik hem uberhaupt niet?
je ziet hem niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73488930
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef ufopiloot het volgende:
Zoiets zit in Wotlk ook al, heb er niks van gemerkt.
Daar merkte ik het wel:
http://wow.gamepressure.com/map.asp?ID=121
Bij The Breach neem je een plek over en daar wordt dan opeens een toren gebouwt
En Aldur'thar: The Desolation Gate zit eerst vol met monsters maar dat wordt een friendly base
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef Zith het volgende:

[..]

je ziet hem niet.
Maar ik vraag me dus af dat als ik samen met een vriend over icecrown vlieg en dan richting Aldur'thar (wat ik unlocked heb en hij niet) of hij dan opeens 'verdwijnt' voor mij
pi_73490780
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Moozzie het volgende:

...

Maar ik vraag me dus af dat als ik samen met een vriend over icecrown vlieg en dan richting Aldur'thar (wat ik unlocked heb en hij niet) of hij dan opeens 'verdwijnt' voor mij
Ja. Dan faded hij gewoon out voor jou, en anders om.
pi_73490813
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja. Dan faded hij gewoon out voor jou, en anders om.
Lol wat grappig
pi_73496141


Mn eerste raid boss getanked.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:16:01 #237
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73496206
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is soms ook redelijk ongeloofwaardig als je na een lange chain bijvoorbeeld de leider van een vijandige organisatie te grazen hebt genomen en vijf minuten later staat hij vrolijk weer op zijn plaats.
Excact . Icecrown is een mooi gebruik er van imo .
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:27 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe ze dat doen. Want stel ik heb de quest chain al af maar een vriend niet. Dan kan ik hem niet helpen want ik zie de wereld anders dan hij? Zie ik hem dan tegen het niks vechten ofzo of zie ik hem uberhaupt niet?
In de gebieden waar het om gaat zien jullie elkaar dan niet meer nee, is nu ook al btw . Alleen staat de huidige fading techniek niet toe omdat ook met het terrain te doen straks wel. Dus dan heb je bijvoorbeeld 1k needles wat langzaam vol loopt naarmate je meer quests doet, waar jij zou verzuipen kan een ander dan nog gewoon lopen.
phluphy for president!
pi_73503301
Zo.. mijn subscription opgezegd. Na een half jaar fulltime gespeelt te hebben vind ik het ff genoeg. Ruzie gehad in een guild, waar ik naar mijn mening te veel voor gedaan heb motiveerd me niet om als trail te beginnen in een andere guild!

Was fun....Dus tot over een week (want hou het toch niet vol )

* Ericjuh verveelt zich nu al
Dit keer zonder signature
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:38:59 #239
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_73508393
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:08 schreef Ericjuh het volgende:
Zo.. mijn subscription opgezegd. Na een half jaar fulltime gespeelt te hebben vind ik het ff genoeg. Ruzie gehad in een guild, waar ik naar mijn mening te veel voor gedaan heb motiveerd me niet om als trail te beginnen in een andere guild!

Was fun....Dus tot over een week (want hou het toch niet vol )

* Ericjuh verveelt zich nu al
Heb je de tips uit staan in WoW bij het loading scherm?

Volgens mij staat er iets tussen in de trend van: "take everything into consideration even world of warcraft"

Maar je gaat het een week volhouden? succes


Vanavond waren er in de guild genoeg signup voor totc 25 ipv 10. Van 20:00 tot 23:00 er over gedaan om 3 bosses down te krijgen

Iedereen was flauw en liep te ouwehoeren, nog nooit zoveel gelachen als vanavond in een raid
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:41:51 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73508448
Meh, maar weer terug gegaan naar m'n oude guild, die nogal wat problemen heeft op het personele vlak. Het wordt steeds moeilijker goeie, vriendelijk mensen te vinden. De core van de guild is grotendeels alweer gestopt, de GM heeft ineens een vriendin die nogal wat tijd opslorpt ( ) en dus loopt het allemaal wat langzaam... Maar in ieder geval heb ik het weer een beetje naar m'n zin en kan ik rustig voorbereiden op Icecrown, wat zo te zien best tof gaat worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:42:21 #241
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_73513359
Even en lore vraagje hoe staat de scourge tegen over de burning legion?
Als vijanden of als bondgenoten?
Deze vraag omdat ik wat tegenstrijdige informatie tegen kom in boeken en in het spel.
Fear is the grease of society.
pi_73513436
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef vogelkooi het volgende:
Even en lore vraagje hoe staat de scourge tegen over de burning legion?
Als vijanden of als bondgenoten?
Deze vraag omdat ik wat tegenstrijdige informatie tegen kom in boeken en in het spel.
het gevecht tussen arthus en Illidan zegt me dat ze geen vrienden zijn..
quote:
Heb je de tips uit staan in WoW bij het loading scherm?

Volgens mij staat er iets tussen in de trend van: "take everything into consideration even world of warcraft"

Maar je gaat het een week volhouden? succes
mijn reactie is natuurlijk overdreven Maar ik raide wel veel en opeens viel dat weg! één van de redenen waarom ik niet verder ga is omdat ik wat meer tijd wil hebben. Zat zowat elke avond van half 8 tot 12 uur te riaden..

Maar ik denk dat ik over paar weken wel weer begin.. op dit moment even te veel nieuwe games uit die mij interesseren.. Dus opzich kwam het niet op een ongunstig moment.
Dit keer zonder signature
pi_73518286
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef vogelkooi het volgende:
Even en lore vraagje hoe staat de scourge tegen over de burning legion?
Als vijanden of als bondgenoten?
Deze vraag omdat ik wat tegenstrijdige informatie tegen kom in boeken en in het spel.
Burning Legion is de Demon army van Sargeras, met de luitenants Kil'jaeden (Sunwell Plateau) en Archimonde (Mount Hyjal Past).

Scourge is een Undead-only atm geleid door The Lich King, wat een samenmenging is van Human Paladin Prince Arthas Menethil (fysiek) en de Orc Shaman Ner'zhul (mentaal). Die laatste in de Frozen Throne gestopt is door Kil'jaeden om Arthas naar Northrend (en uiteindelijk naar het zwaard Frostmourne) te lokken dmv de Dread Lord Mal'ganis door Stratholme uit te roeien (Mal'ganis dus). Het doel was om een undead army te creëren in naam van de Burning Legion om dood en verderf op Azeroth te zaaien (Undeath Plague) voordat de Burning Legion kwam.

Alleen Arthas moest uiteindelijk niks van de Burning Legion hebben, dus heeft de Burning Legion Illidan Stormrage overgehaald om Arthas te mollen. Illidan heeft toen verloren in een gevecht met Arthas 1on1 in Northrend en is daarna insane geworden. Arthas heeft de Frozen Throne bereikt en is gemerged met Ner'zhul om uiteindelijk The Lich King te worden.

TL;DR: Burning Legion maakt Scourge met doel bondgenoot, Scourge renegaded, Burning Legion boos, gevolg: vijanden. Lich King + Scourge is immers zo powerful geworden dat het niet mogelijk is voor de Burning Legion om deze actie zomaar te resetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door SharQueDo op 09-10-2009 13:31:24 ]
pi_73518471
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef Ericjuh het volgende:
Zat zowat elke avond van half 8 tot 12 uur te riaden..
Volgens mij is dat altijd de doodsteek voor WoWers, snap dat ook nooit zo goed.

1-2 avonden is meer dan zat imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73518578
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat altijd de doodsteek voor WoWers, snap dat ook nooit zo goed.

1-2 avonden is meer dan zat imo.
Aggh we maakte veel progress en de main guildgroep gearde ontzettend hard. En dat zal hoogstwaarschijnlijk ook de doodsteek zijn geweest voor mij In iedergeval een wijze les voor mij geweest.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:51:51 #246
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_73529525
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:26 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Burning Legion is de Demon army van Sargeras, met de luitenants Kil'jaeden (Sunwell Plateau) en Archimonde (Mount Hyjal Past).

Scourge\ is een Undead-only atm geleid door The Lich King, wat een samenmenging is van Human Paladin Prince Arthas Menethil (fysiek) en de Orc Shaman Ner'zhul (mentaal). Die laatste in de Frozen Throne gestopt is door Kil'jaeden om Arthas naar Northrend (en uiteindelijk naar het zwaard Frostmourne) te lokken dmv de Dread Lord Mal'ganis door Stratholme uit te roeien (Mal'ganis dus). Het doel was om een undead army te creëren in naam van de Burning Legion om dood en verderf op Azeroth te zaaien (Undeath Plague) voordat de Burning Legion kwam.

Alleen Arthas moest uiteindelijk niks van de Burning Legion hebben, dus heeft de Burning Legion Illidan Stormrage overgehaald om Arthas te mollen. Illidan heeft toen verloren in een gevecht met Arthas 1on1 in Northrend en is daarna insane geworden. Arthas heeft de Frozen Throne bereikt en is gemerged met Ner'zhul om uiteindelijk The Lich King te worden.

TL;DR: Burning Legion maakt Scourge met doel bondgenoot, Scourge renegaded, Burning Legion boos, gevolg: vijanden. Lich King + Scourge is immers zo powerful geworden dat het niet mogelijk is voor de Burning Legion om deze actie zomaar te resetten.
Aha, ik snap hem nu . thanks
Fear is the grease of society.
pi_73530040
Maar als we in de Culling of Stratholme alle mensen hebben uitgeroeid en dus voorkomen dat de Undead de stad over neemt, waarom zit de stad nu dan wel vol met zombies?
pi_73530244
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef ufopiloot het volgende:
Maar als we in de Culling of Stratholme alle mensen hebben uitgeroeid en dus voorkomen dat de Undead de stad over neemt, waarom zit de stad nu dan wel vol met zombies?
Volgens mij was Arthas te laat ofniet?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:17:03 #249
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73530321
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef ufopiloot het volgende:
Maar als we in de Culling of Stratholme alle mensen hebben uitgeroeid en dus voorkomen dat de Undead de stad over neemt, waarom zit de stad nu dan wel vol met zombies?
Wat er met de stad gebeurde meteen nadat Arthas hem had schoongeveegd, weet ik niet. Maar de boel lag in de puin en de Alliance had de middelen op dat moment niet om Stratholme weer op te bouwen. De Scourge werd immers nog steeds sterker en sterker. Zeker toen Arthas terugkeerde van Northrend als Death Knight en King Terenas vermoordde (en daarmee de vernietiging van de Alliance in Lordaeron inluidde). Met noordelijk Lordaeron stevig in handen, heeft Kel'thuzad uiteindelijk Stratholme omgevormd tot wat het nu is.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73530748
Alliance + BGs =

Schijtziek word ik er van van die kutalliance in battlegrounds. Als ik kijk naar Horde:

- Zij hebben healers, vaak meerdere (1,5-2 healers op elke 5 hordes),
- Zij hebben PvP gear, zelfs clothies hebben minimaal 22k HP,
- Zij gebruiken tactics, zij rushen niet mindless 1 voor 1 een groep van 5 vijanden in.

Kijk ik naar Alliance, zonet deze willekeurige WSG groep: Mage met 13k HP, hunter met 18k HP, 2 mensen (waaronder ik) met redelijke PvP gear (full deadly-furious+), en paar af en toe een deadly piece. Geen communicatie, geen tactics, niks. En nee, het waren geen Horde premades en dit was niet eenmalig, maar dit gebeurt gewoon gvd letterlijk 95% van de matches.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')