het gevecht tussen arthus en Illidan zegt me dat ze geen vrienden zijn..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef vogelkooi het volgende:
Even en lore vraagje hoe staat de scourge tegen over de burning legion?
Als vijanden of als bondgenoten?
Deze vraag omdat ik wat tegenstrijdige informatie tegen kom in boeken en in het spel.
mijn reactie is natuurlijk overdrevenquote:Heb je de tips uit staan in WoW bij het loading scherm?
Volgens mij staat er iets tussen in de trend van: "take everything into consideration even world of warcraft"
Maar je gaat het een week volhouden? succes
Burning Legion is de Demon army van Sargeras, met de luitenants Kil'jaeden (Sunwell Plateau) en Archimonde (Mount Hyjal Past).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef vogelkooi het volgende:
Even en lore vraagje hoe staat de scourge tegen over de burning legion?
Als vijanden of als bondgenoten?
Deze vraag omdat ik wat tegenstrijdige informatie tegen kom in boeken en in het spel.
Volgens mij is dat altijd de doodsteek voor WoWers, snap dat ook nooit zo goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:45 schreef Ericjuh het volgende:
Zat zowat elke avond van half 8 tot 12 uur te riaden..
Aggh we maakte veel progress en de main guildgroep gearde ontzettend hard. En dat zal hoogstwaarschijnlijk ook de doodsteek zijn geweest voor mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd de doodsteek voor WoWers, snap dat ook nooit zo goed.
1-2 avonden is meer dan zat imo.
Aha, ik snap hem nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Burning Legion is de Demon army van Sargeras, met de luitenants Kil'jaeden (Sunwell Plateau) en Archimonde (Mount Hyjal Past).
Scourge\ is een Undead-only atm geleid door The Lich King, wat een samenmenging is van Human Paladin Prince Arthas Menethil (fysiek) en de Orc Shaman Ner'zhul (mentaal). Die laatste in de Frozen Throne gestopt is door Kil'jaeden om Arthas naar Northrend (en uiteindelijk naar het zwaard Frostmourne) te lokken dmv de Dread Lord Mal'ganis door Stratholme uit te roeien (Mal'ganis dus). Het doel was om een undead army te creëren in naam van de Burning Legion om dood en verderf op Azeroth te zaaien (Undeath Plague) voordat de Burning Legion kwam.
Alleen Arthas moest uiteindelijk niks van de Burning Legion hebben, dus heeft de Burning Legion Illidan Stormrage overgehaald om Arthas te mollen. Illidan heeft toen verloren in een gevecht met Arthas 1on1 in Northrend en is daarna insane geworden. Arthas heeft de Frozen Throne bereikt en is gemerged met Ner'zhul om uiteindelijk The Lich King te worden.
TL;DR: Burning Legion maakt Scourge met doel bondgenoot, Scourge renegaded, Burning Legion boos, gevolg: vijanden. Lich King + Scourge is immers zo powerful geworden dat het niet mogelijk is voor de Burning Legion om deze actie zomaar te resetten.
Volgens mij was Arthas te laat ofniet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef ufopiloot het volgende:
Maar als we in de Culling of Stratholme alle mensen hebben uitgeroeid en dus voorkomen dat de Undead de stad over neemt, waarom zit de stad nu dan wel vol met zombies?
Wat er met de stad gebeurde meteen nadat Arthas hem had schoongeveegd, weet ik niet. Maar de boel lag in de puin en de Alliance had de middelen op dat moment niet om Stratholme weer op te bouwen. De Scourge werd immers nog steeds sterker en sterker. Zeker toen Arthas terugkeerde van Northrend als Death Knight en King Terenas vermoordde (en daarmee de vernietiging van de Alliance in Lordaeron inluidde). Met noordelijk Lordaeron stevig in handen, heeft Kel'thuzad uiteindelijk Stratholme omgevormd tot wat het nu is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef ufopiloot het volgende:
Maar als we in de Culling of Stratholme alle mensen hebben uitgeroeid en dus voorkomen dat de Undead de stad over neemt, waarom zit de stad nu dan wel vol met zombies?
Als fanatiek Druid-speler zeg ik: Druuiiiiiddd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:18 schreef phileine het volgende:
Mensen even een tip nodig. Ik heb nu net mijn mage naar 80 gekregen. Vanwege verbinding en familieomstandigheden kan ik voorlopig niet raiden, dus ga ik maar weer braaf de volgende levelen.
Ik heb een level 80 holy priest, een lvl 80 DK (dualspec blood/unholy) en nu dus een lvl 80 frost mage. Wat zal ik als volgende eens gaan doen?
ik heb in de aanbieding:
- level 44 warlock
- level 33 pala
- level 30 rogue
- level 31 durid
- level 18 hunter
of ik kan vers beginnen met een warrior of een shammy.
Ik heb ze allemaal in geen tijden gespeeld, dus zal me sowieso moeten verdiepen in specs and rotations.
Wie hakt de knoop voor me door?
Aan de andere kant wordt precies hetzelfde geklaagd. Maar uiteindelijk hebben wij ten minste geen gnomes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef SharQueDo het volgende:
Alliance + BGs =![]()
![]()
![]()
![]()
Schijtziek word ik er van van die kutalliance in battlegrounds. Als ik kijk naar Horde:
- Zij hebben healers, vaak meerdere (1,5-2 healers op elke 5 hordes),
- Zij hebben PvP gear, zelfs clothies hebben minimaal 22k HP,
- Zij gebruiken tactics, zij rushen niet mindless 1 voor 1 een groep van 5 vijanden in.
Kijk ik naar Alliance, zonet deze willekeurige WSG groep: Mage met 13k HP, hunter met 18k HP, 2 mensen (waaronder ik) met redelijke PvP gear (full deadly-furious+), en paar af en toe een deadly piece. Geen communicatie, geen tactics, niks. En nee, het waren geen Horde premades en dit was niet eenmalig, maar dit gebeurt gewoon gvd letterlijk 95% van de matches.
Lol. Nu kan je in trade zeggen "46k dps LF heroics or raid"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef WyriHaximus het volgende:
gz
Vandaag 46k DPS gedaan op de ony whelps
[ link | afbeelding ]
Wij hebben dan weer Blood Elfs... de females zijn wel lekker op een nerdy manier maar de mannetjes zijn nogal faggy.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:15 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt precies hetzelfde geklaagd. Maar uiteindelijk hebben wij ten minste geen gnomes.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik altijd tegen Horde speel die 1) wel healen, 2) wel pvp gear hebben, 3) wel tactics gebruiken en 4) 95% van de keren (nee niet overdreven) winnen? Ik kijk tegenwoordig wel vaak naar van welke servers men vandaan komt, en het zijn toch echt geen premades??
Gelijk hebben ze. Overpowered items.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:44 schreef Mr. Orange het volgende:
Hehe, emo-loggers nadat lootcouncil op een guildrun mij Death's Verdict had gegeven
Meteen guildkicken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:44 schreef Mr. Orange het volgende:
Hehe, emo-loggers nadat lootcouncil op een guildrun mij Death's Verdict had gegeven
Nah, GM heeft ze mooi op hun flikker gegeven toen ze weer online kwamen...quote:
Bij ons hoeven ze zoiets niet te doen. Als loot het belangrijkste is waarom ze spelen, horen ze gewoon niet bij ons in de guild.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:11 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nah, GM heeft ze mooi op hun flikker gegeven toen ze weer online kwamen...
Moet wel lukken lijkt me. WoW is, naar hedendaagse begrippen, heel licht. Zelfs op mijn vijf jaar oude computer kon ik het nog spelen, met goede framerate. Zeker als het om een nieuw model laptop gaat, zal het prima speelbaar moeten zijn. Ik weet alleen niet of je alle grafische opties voluit kunt zetten. Ik heb ook een nieuwe laptop gekocht een paar maanden geleden en die kan niet alles even goed hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb deze week een nieuwe laptop gekocht, een Compaq 610.
http://h10010.www1.hp.com(...)3958407-3958460.html
Daar staan de systeem eigenschappen van de laptop.
Nu wil ik WoW gaan spelen op de laptop, maar zou dat kunnen qua systeemeisen etc? Ik weet zo snel niet alle systeem eisen etc.
Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |