abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:25:25 #201
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73478272
de 1.12 tijd is gewoon zo anders dan nu: serverwide LFG a.k.a. chat channel, raids die nog echte coardinatie nodig hadden om onder controle te krijgen, echte BG pvp ipv de huidige slappe zooi.

* WyriHaximus droomt weg bij die goeie oude tijd
phluphy for president!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:27:12 #202
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73478305
Ik vind het juist mooi dat het spel groeit en doorgaat. Als dat allemaal niet gebeurd zou zijn zat iedereen nog steeds op level 60 in ghostlands rond te wandelen.

Door gebruik te maken van vooruitgang en veranderingen blijft het spel fris en vernieuwend op verschillende vlakken. Hardcore lijdt hieronder maar voor het overgrote gedeelte van de spelers is de vernieuwing gewenst en fijn.
pi_73478448
quote:
serverwide LFG a.k.a. chat channel
Persoonlijk vind ik dat veel beter. General chat werkt veel effectiever dan dat kut LFG, waar bijna niemand in zit. Met een algemeen server-wide LFG chat is het ook makkelijker om groepen te vinden voor de lagere dungeons. Als je naar Nexus normal wilt bijvoorbeeld, is er niemand die in het LFG channel zit voor een run naar Nexus, maar veel mensen zullen het wel leuk vinden om te doen. Dan kan je dus naar Howling Fjord om de general chat te spammen, maar andere potentiele spelers lopen ook rond in Borean Tundra, Dragonblight, in de steden, etc.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:44:04 #204
84926 WyriHaximus
pi_73478667
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef GI het volgende:
Ik vind het juist mooi dat het spel groeit en doorgaat. Als dat allemaal niet gebeurd zou zijn zat iedereen nog steeds op level 60 in ghostlands rond te wandelen.

Door gebruik te maken van vooruitgang en veranderingen blijft het spel fris en vernieuwend op verschillende vlakken. Hardcore lijdt hieronder maar voor het overgrote gedeelte van de spelers is de vernieuwing gewenst en fijn.
Zeg ook niet dat dat slecht is het waren alleen punten die ze van mij niet hadden hoeven aanpassen. Ben al blij zat dat echte BG PvP terug komt. Als het spel was blijven hangen in vanilla was ik nu iets anders aan het spelen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:33 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat veel beter. General chat werkt veel effectiever dan dat kut LFG, waar bijna niemand in zit. Met een algemeen server-wide LFG chat is het ook makkelijker om groepen te vinden voor de lagere dungeons. Als je naar Nexus normal wilt bijvoorbeeld, is er niemand die in het LFG channel zit voor een run naar Nexus, maar veel mensen zullen het wel leuk vinden om te doen. Dan kan je dus naar Howling Fjord om de general chat te spammen, maar andere potentiele spelers lopen ook rond in Borean Tundra, Dragonblight, in de steden, etc.
Mm mijn punt, ook was het er gewoon gezellig met de hele server samen en gaf het een veel groter gevoel dat je met ze allen op een server zat. Altho als ik nu de spam in Trade zie vraag ik me af of het met al die trolls nu wel zon goed idee zou zijn.
phluphy for president!
pi_73480991
Om die heirloom chest te kunnen kopen moet ik dan:
- Exalted zijn met alle alliance fracties? (human, dwarf etc)
- Exalted zijn met argent of crusade
- Voor alle fracties 5 dagen lang die 5 dailies doen zodat je daar 'master' in bent op de argent tournement

Dit allemaal?
pi_73481256
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
Om die heirloom chest te kunnen kopen moet ik dan:
- Exalted zijn met alle alliance fracties? (human, dwarf etc)
- Exalted zijn met argent of crusade
- Voor alle fracties 5 dagen lang die 5 dailies doen zodat je daar 'master' in bent op de argent tournement

Dit allemaal?
Of 40 emblems in conquest inleveren in Dalaran, bij de heirloom vendor (naast alle andere vendors).

Maar ik heb gewacht totdat ik hem kon kopen met jouw methode. Ja, het kost minimaal 25 dagen dailies farmen, en daarna nog een aantal dagen waarschijnlijk omdat je nog niet genoeg champions writs hebt verzameld Voor emblems of conquest heb ik wel betere dingen om te kopen
pi_73481576
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:28 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Of 40 emblems in conquest inleveren in Dalaran, bij de heirloom vendor (naast alle andere vendors).

Maar ik heb gewacht totdat ik hem kon kopen met jouw methode. Ja, het kost minimaal 25 dagen dailies farmen, en daarna nog een aantal dagen waarschijnlijk omdat je nog niet genoeg champions writs hebt verzameld Voor emblems of conquest heb ik wel betere dingen om te kopen
40 emblems of conquest heb je sneller bij elkaar dan die hele shit list dat is nog 20 dagen farmen voor mij en dan heb ik het niet eens of de exalted status met die fracties

Als je een paar dagen lang alle HC's doet stromen de emblems of conquest binnen
En HC's vind ik nog leuk om te doen ook
pi_73481647
Die dailies duren hooguit 10 minuten, en je krijgt er rep mee, en items om in te leveren voor extra rep. En het levert je alles bij elkaar wel 3000 gold op.
pi_73481739
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef ufopiloot het volgende:
Die dailies duren hooguit 10 minuten, en je krijgt er rep mee, en items om in te leveren voor extra rep. En het levert je alles bij elkaar wel 3000 gold op.
Dat is dan wel weer nice
Ik vond dat me geld al snel omhoog ging maar dat komt dus door die dailies

[ Bericht 14% gewijzigd door Moozzie op 08-10-2009 11:50:37 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 oktober 2009 @ 13:11:43 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73484070
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef GI het volgende:

Que? Volgens mij bedoel je EPL
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_73484335
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Que? Volgens mij bedoel je EPL
Ja dat bedoelt ie
Ik vind het ook wel leuk dat het verhaal doorgaat. En ook dat ze al hadden bedacht wat er komen gaat. Zo heb je stratholme vanaf het begin al evil en kregen we in wotlk via de cave of time instance te zien hoe stratholme zo geworden is etc
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:33:48 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73484702
Gisteren voor het eerst geraid als arcane op mijn mage en ik moet zeggen: WOW! Zeker 1,5k DPS improvement t.o.v. fire/ttw.

9.5k DPS op Lord Jaraxxus in ToGC
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73485009
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef Katth het volgende:
Gisteren voor het eerst geraid als arcane op mijn mage en ik moet zeggen: WOW! Zeker 1,5k DPS improvement t.o.v. fire/ttw.

9.5k DPS op Lord Jaraxxus in ToGC
Moet je maar eens Hodir doen als je in een leuke lightbeam naast n vuurtje staat gaat je DPS insane omhoog.
Zal je je wel amuseren daar ;P
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:45:57 #214
130412 Katth
pi_73485063
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Moet je maar eens Hodir doen als je in een leuke lightbeam naast n vuurtje staat gaat je DPS insane omhoog.
Zal je je wel amuseren daar ;P
Oh ja, daar haalde ik met FFB spec al wel 18k dps, maar daar raiden we niet meer :p
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:54:20 #215
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73485324
Uhm, ja ! Dat bedoelde ik
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:55:01 #216
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73485345
Vanavond de eerste keer een Ulduar Raid leaden. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.
pi_73485394
Die 9.5k en 18k, dat is neem ik aan op bosses waar je 1 of andere boost krijgt door in een beam oid te staan ?

Of is dat gewoon raid-buffed en met flasks ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:00:48 #218
130412 Katth
pi_73485539
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Die 9.5k en 18k, dat is neem ik aan op bosses waar je 1 of andere boost krijgt door in een beam oid te staan ?

Of is dat gewoon raid-buffed en met flasks ?
Op Hodir in Ulduar heb je een aantal buffs die je dps bevorderen. Verschijnen light beams op de grond waar je een haste buff mee krijgt (dus sneller cast) en een buff die damage van criticals vergroot. Daar doe ik 90k crits op mijn mage.

Op Lord Jaraxxus kunnen mages een buff spellstealen die ook damage increased. Maar op die fight moet er veel geswitched worden van target, dus dan verlies je wel aardig wat dps.
pi_73485685
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Op Hodir in Ulduar heb je een aantal buffs die je dps bevorderen. Verschijnen light beams op de grond waar je een haste buff mee krijgt (dus sneller cast) en een buff die damage van criticals vergroot. Daar doe ik 90k crits op mijn mage.

Op Lord Jaraxxus kunnen mages een buff spellstealen die ook damage increased. Maar op die fight moet er veel geswitched worden van target, dus dan verlies je wel aardig wat dps.
Dat van Hodir kon ik me vaag herinneren inderdaad.

Duidelijk iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73486704
Ja het is namelijk zo, bij hodir heb je NPC's die je helpen. Zolang die leven maken sommige om de bepaalde tijd een lightbeam wat je dps bevorderd, sommige maken een vuurtje zodat je die frost stacks van damage neit krijgt, en andere geven weer een lightning buff die extra damage geeft (gene die lightning buff heeft moet langs zoveel mogelijk mensen rennen zodat hun die ook krijgen )

Mja wij doen uld wel nog, aangezien we nog veel mensen hebben die nog niet veel ervaring hebben telt alle ervaring die ze kunnen krijgen mee. En de ulduar bosses zijn toch wat leuker dan de bosses van TOTc die vrij saai zijn op Jaraxx na ja en een beetje Anub dan
Jeweet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:46:03 #221
84926 WyriHaximus
pi_73487110
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ja dat bedoelt ie
Ik vind het ook wel leuk dat het verhaal doorgaat. En ook dat ze al hadden bedacht wat er komen gaat. Zo heb je stratholme vanaf het begin al evil en kregen we in wotlk via de cave of time instance te zien hoe stratholme zo geworden is etc
En met Cataclysm met die terrain phasing is dat alleen maar toffer aan het worden, dan kunnen verhalen echt goed tot hun recht komen ipv een stukkie text in een quest log.
phluphy for president!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:49:51 #222
130412 Katth
pi_73487238
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:34 schreef Vengswiejj het volgende:
Mja wij doen uld wel nog, aangezien we nog veel mensen hebben die nog niet veel ervaring hebben telt alle ervaring die ze kunnen krijgen mee. En de ulduar bosses zijn toch wat leuker dan de bosses van TOTc die vrij saai zijn op Jaraxx na ja en een beetje Anub dan
Eerder raiden wij 3 dagen in de week 25 man content, nu raiden we alleen nog maar woensdag en zondag en donderdag/vrijdag is 10 man herioc in ToC. Af en toe gaat er nog wel een groep naar Ulduar, maar die laat ik meestal schieten.
pi_73487327
Ze hadden het er wel over, dat in 3.3 het LFG systeem een aantal verbeteringen krijgt. Ik hoop het , want zoals is het hopelijk. alleen instances van je eigen levl. Niet van oudere raids of lagere dungeons.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:57:29 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73487506
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En met Cataclysm met die terrain phasing is dat alleen maar toffer aan het worden, dan kunnen verhalen echt goed tot hun recht komen ipv een stukkie text in een quest log.
Inderdaad. Het is soms ook redelijk ongeloofwaardig als je na een lange chain bijvoorbeeld de leider van een vijandige organisatie te grazen hebt genomen en vijf minuten later staat hij vrolijk weer op zijn plaats.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73487690
Ja wij raiden (althans proberen) 5 dagen in de week zondag t/m Donderdag.
Moet nog steeds 1 trinket van Ulduar hebben dan ben ik eigenlijk ver klaar daar .
Pandora's Plea, Echt een heerlijke trinket voor meh
Jeweet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')