Hij heeft een superfeest gehad! Van ons kreeg hij een fiets. En verder is hij vreselijk verwend met hijskranen, vrachtauto's, boekjes, een loopfiets, duplo, een gitaar ehm.... en wat in hemelsnaam nog meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:23 schreef Vivi het volgende:
Heb je een leuk feestje gehad? Foto's? En wat heeft Thies gekregen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:30 schreef Vivi het volgende:
Nou Ingrid, niet om het een of ander hoor, maar bij mij is vroeger toen ik een jaar of 5 was ook zo'n kapje onder dwang opgezet en ik heb daar echt een enorm trauma aan over gehouden.
ik dacht echt dat ik ging stikken probeerde me los te worstelen maar de anesthesist die het kapje erop hield was natuurlijk veel sterker, ik dacht echt dat ik dood ging en heb er heel lang last van gehad.
Ik snap trouwens uberhaupt niet dat dat onder dwang moet, wat zijn dat voor barbaarse praktijken? Je kan heel goed "droog" oefenen met haar lijkt me zo, en het kapje op haar gezicht doen als een spelletje en dan zeggen dat ze in moet blijven ademen, en als je dat een aantal keer doet snapt ze het wrs ene stuk beter en is het veel minder eng dan dat z eout of the blue zo;n ding op haar gezicht gedrukt krijgt door een vreemde, dat kan je zelf toch ook wel bedenkenVraag anders Sjak eens wat tips per PM, die is anesthesist.
Meike heeft ook een uur lang Hoera lopen zingen voor ze ging slapen (er was een kindje jarig op school)quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Nijna het volgende:
Karin, ik zou het denk ik wel aangeven dat je het vervelend vindt dat ze nu al 3 keer door hetzelfde kindje is toegetakeld. Misschien kunnen ze het dan wat beter in de gaten houden (al kan je als peuterjuf niet alles voorkomen, je hebt niet overal ogen zitten).
Ik zou je geen erge zeurmoeder vinden.
Zijn er meer peuters die ineens bedenken dat ze niet meer hoeven te slapen tussen de middag...? Ze heeft net 2 uur lang haar kamer overhoop gehaald, ik hoopte dat ze in slaap zou vallen, maar niet dus...
Check, slapen is voor sukkels, denkt Floor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Nijna het volgende:
Zijn er meer peuters die ineens bedenken dat ze niet meer hoeven te slapen tussen de middag...? Ze heeft net 2 uur lang haar kamer overhoop gehaald, ik hoopte dat ze in slaap zou vallen, maar niet dus...
Meestal slaapt Pien gewoon door de audities heen, maar als dat niet het geval is, dan haal ik onze X-factor eruit. Over het algemeen heeft ze dan een 45 min. "gelegen" en dat is voor haar genoeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Nijna het volgende:
KP, dat lijkt me helemaal lastig, wil de een wel slapen en de ander niet... (maar Floor zien we dus over een aantal jaar bij X-factor?!).
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje Sjak, zoals jij het brengt klinkt het bijna leuk![]()
Ik heb je tips opgeslagen maar hoop ze zelf nooit te hoeven gebruiken.
Nog even dooroefenen en hij kan F. begeleiden tijdens haar concerten langs alle grote podia
Wat goed die mannetjes!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef ik80lll het volgende:
iemand vroeg alweer een tijd geleden om de tekeningen die lotte maakt:
[ afbeelding ]
ze kan ook prikken:
[ afbeelding ]
met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
het is enorm genieten,inderdaad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goh en de tweeling maakt er toch altijd wel een feest van he KP?
Het lijkt me aan de ene kant zwaar hoor, een tweeling, maar aan de andere kant, je ligt volgens mij de helft van de dag in een deuk.
Dus als ik het goed begrijp is opa de tandarts? Dat is ideaal zeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Kersjes het volgende:
Karin, we hadden een brief gehad met een afspraak voor begin september.Toen was Toby net geboren, kwam niet zo lekker uit dus. De eerstvolgende mogelijkheid op dagen dat Devin niet naar de psz gaat was dit.
En is Meike altijd zo bij vreemden, of alleen als ze iets van d'r willen?
Wij moeten binnenkort ook maar eens de tandarts gaan proberen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan bij opa in de stoel... Zal hij meewerken omdat het zijn lieve opa is waar hij zo dol op is? Of gaat hij juist muiten omdat hij weet dat hij alles van hem gedaan krijgt als hij wil? Vreemde ogen dwingen wel namelijk. Nou ja, we zien wel.
Nee daar heeft ie er 2 maar die zijn er altijd elke keer als hij er is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Stomme gedachte van mij wellicht, maar hij heeft op de pSZ toch ook niet maar 1 juf?
wat maakt dat ene jaartje nu uit dat die dan perse 1 juf moet, en daarna maakt het weer niet uit
Ja dat proberen ze op deze school ook. Maar dan alleen in de kleuterklassen. Omdat naar school gaan voor die kleintjes al een hele verandering is is het vaak fijner als ze 1 juf hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat ze mikeal op die groep met 1 juf kunnen zetten. Ik hoor ook steeds meer dat scholen de duobanen proberen te vermijden, en toch 1 leerkracht per groep te krijgen.
Ja, alhoewel Floor op de creche ook wel eens van de slaapzaal gehaald wordt en dan ff apart gelegd wordt, zodat ze wel even tot rust kan komen (en de rest vd kinderen ook)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn K_P! Is het de eerste keer dat je ze uit elkaar haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |