quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Urgh, waarom kreeg ik net een raar slotje-omleidings-ding te zien en is het vorige topic nu ineens nog open?
Me and my enthusiasm
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ow die keken we vaak op school als we film mochten kijken. Na verloop van tijd zat iedereen de tekst mee te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
En Grease met John Travolta en Olijfje
Vanavond weer op tv
Ik had voor Sinterklaas toen een poster gevraagd. Die ene met hun tweetjes erop met op de achtergrond de zee enzo. Maar het was zo'n populair spul dat het bijna allemaal uitberkocht was, dus kreeg ik die waarop ze dansen op die auto, Grease Lightingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef trui het volgende:
vertel, incantrix! (over 2008).
Grease!een van de eerste films waar ik naartoe ging.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ik schrok me wezenloos toen dat gebeurde en vond het supergoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zitten
Lambada?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
nee hoor, helemaal niet...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
quote:
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
Volgens mij zit jij volledig naast het bankje, en nou VORTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
volgens mij meerdere keren per jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Het is een traditie binnen OUDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Ehm, nou.. We geven elk jaar een heel groot oud- en nieuwfeest met onze hele vriendengroep en nog twee daaraan gelieerde vriendengroepen, en 2008 hadden we een heel mooi pand gevonden in oud Scheveningen als locatie.. En toen was het 12 uur en iedereen rende na het nieuwjaars-zoenen meteen naar buiten voor vuurwerk enzo, maar omdat ik opbouw-dienst had gehad lag mijn jas nog helemaal achter, dus die moest ik eerst pakken. Tegen de tijd dat ik bij de uitgang was stond íedereen dus al buiten en de hele deuropening stond vol. Mijn eigen vrienden stonden verderop, dus ik dacht daar even snel heen te lopen en me langs deze semi-onbekenden te worstelen.. Maar wat ik door alle aangekoekte crowd niet had gezien was dat de mensen die om de deur heen stonden op een soort van bordes-trapje stonden en ik liep dus gewoon rechtdoorquote:
werd hier ook gedaan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nee, echt ordi bubbling deden wij
JAAA!! butterfly zo heette datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
werd hier ook gedaan..
op headdds hiiiiiiiiigh
the butterfly enzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
... Ik heb nog anderhalve maand gelopen alsof ik een vork in mijn hol had
...
Nee, het was 'aan'. En dat was het door elkaar een hand te geven. En je maakte het 'uit' door bij de ander op de tenen te trappenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".
Ja huup, mijn broertje spaart ze!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
haha LB![]()
maar wat een herinneringen zegdie LA gears idd en elastieken enzo
![]()
hey spaart iemand van jullie die puzzelgevallen van de AH? Ik heb er nu geloof ik 8 ofzo her en der door mn huis liggen maar ik doe er niets mee (goh). TF jouw jongens misschien? Of iemand anders?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, het was 'aan'. En dat was het door elkaar een hand te geven. En je maakte het 'uit' door bij de ander op de tenen te trappen![]()
En je liet natuurlijk een vriendinnetje zeggen dat het uit was of vragen of ze het aan wilden maken
een twister oid?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef tessie het volgende:
Ik had vroeger ook zo´n vaag haarding, een soort haarband met ijzerdraad en een gaatje in het midden, en dan kan je op een of andere manier je haar erin rollen ofzo, zodat het net leek of je ipv lang, halflang haar had met een haarband... Echt... waarom
ruilen? ehm, ja sure. i guessquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja huup, mijn broertje spaart ze!
Mag ik er 2 ruilen?
poezie albums, met foute plaatjes van engeltjes en glittertjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Urla het volgende:
Poeziealbum hebben ze tegenwoordig ook niet meer. Volgens mij is dat nu een vriendenboekje.
geen idee of er poeziealbums de ronde doen tegenwoordig. Vriendenboekjes welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Urla het volgende:
Poeziealbum hebben ze tegenwoordig ook niet meer. Volgens mij is dat nu een vriendenboekje.
Ja maar misschien willen de jongens van TF ze wel, ik praat hier over een "volwassen" gozer van bijna 21. Dan gaan in mijn ogen kinderen voor hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ruilen? ehm, ja sure. i guess![]()
je mag ze ook allemaal meenemen, ik doe er niets mee.
Ow ja, hoezo kitsch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
poezie albums, met foute plaatjes van engeltjes en glittertjes
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een twister oid?
of was dat een knotmaakding?
22 december is de dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef Ticootje het volgende:
en in de de hoekjes : vergeet mij niet....
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, hoezo kitsch?
En dan echt vreselijke gedichtjes, met een moraal:
Grumpy is eenkaboutertje dat altijd lelijk kijkt
zorg beste [insert naam] dat je nooit op grumpy lijkt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ip tip top min inkt is op, en dan de op in stipjes
En dan balen dat die nou juist al gebruikt is de pagina ervoor zodat je iets nieuws moest verzinnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ip tip top min inkt is op, en dan de op in stipjes
ik had een hele mooie van mn pleegmoederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
22 december is de dag
die je niet vergeten mag
of 22 december moet je weten
werd ik in de wieg gesmeten
mijn geheugen....waarom kan ik nog van die versjes opdreunen?
Een boer en een boerinnetje knepen elkaar in het kinnetje en zeiden tegen elkaar {insert name} wordt vast honderd jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
22 december is de dag
die je niet vergeten mag
of 22 december moet je weten
werd ik in de wieg gesmeten
mijn geheugen....waarom kan ik nog van die versjes opdreunen?
Jaaa, die laatstequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had een hele mooie van mn pleegmoeder
met
'maar wat kan mij het schelen dat jij niet uit mij geboren bent'
enzo
en ootje tootje blabla staat in r blootje
10 dat zijn de kinderjaren
20 is de tijd van sparen
30 ...
Hier was het een Michael invase. Bijna elke jongen heette zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
toen hadden bijna alle jongens Peter,Jeroen, Dennis of Tim als naam
iddquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
"Dit album is jou lief
wie het steelt, is een dief
die moet zitten op een latje
met 7 spijkers in zijn gatje
tot hij roept: Genade heer,
oh wat doet mijn gatje zeer"
Ohquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, dit bankje komt inderdaad elk jaar terug.![]()
Luchtbel, voel je je oké vandaag over de veranderingen? Hoop. het.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ik heb mijn zus vorige week een kaart gestuurd met de legendarische woorden:
Tip tap top, mijn inkt is
&
123457, waar is toch de 6 gebleven. (En dan had ik heel vakkundig een sticker over de 6 geplakt met bijschrift. Hier niet kijken.)
Ze vond 'm hilarisch.
Ik ook.
Ja, dat wilde ik net een dag laten staan zo, maar ik dacht: wtf, het kan vast ook nu wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh, toch het plaatje veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
haha, tegenwoordig worden daar kamervragen over gesteld...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
hihi
Ik kokm ook een leuke tegen:
Er liep een nikkertje langs het strand
hij poetste zijn tandjes met hagelwit zand
ik hoop dat jouw hartje zal zijn zo rein,
als het nikkertje zijn tandjes zijn.
Ik heb er zoveel.. bijna alle classics. Amber is er gek opquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik ben nog steeds weg van disneyfilms... Jen is er nog te klein voor, maar ik heb er nog zoveel liggen, allemaal op video..
Misschien moet ik mijn verzameling voorzichtig eens met blue-ray gaan vervangen.
jaquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:06 schreef Onnoman het volgende:
Op de hoerderij
lopen opgeFOKT en blij
9 geile kuikens netjes in een rij
de hond neukt in zijn hok
de haan die likt zijn stokde kat ligt in de keuken de kleintjes te verneuken etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stortbui is voorbij... * Sjeekie_Beekie gaat shoppen voor Hello Kitty verjaardagscadeautjes voor de oudste.quote:Het orkest van Joris Kater oefent elke dag een uur
In het tuintje van mijn buurman, juist om het hoekje van de schuur.
't Melodietje is niet leuk hoor, veel te hoog en veel te schel
Maar de woorde die poes Mies zingt,die bevallen me wel.
Voor jou heb ik ze onthouden, ik schrijf ze op dit blad
Houdt van mensen, dieren, dingen,
zonnig is je levenspad.
pak een handgranaat neuk je vader op straatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:19 schreef Ticootje het volgende:
sesamsraat....sesamstraat... pak de tafelpoot en sla je moeder dood voor sesamstraat...
Kijk uit malloot.. een kkjquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pak een handgranaat neuk je vader op straat
sybert ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn
enzo
ik kom uiteraard voor de beschuit met muisjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
oeh Ticoo! Wat wil je voor bij de thee morgen?ergens voorkeur voor? Of zal ik gewoon 8 verschillende dingen halen zodat je kunt kiezen?
Ovidequote:
ja die krijg je sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik kom uiteraard voor de beschuit met muisjes![]()
Ach kijk maar, ik doe niet aan lijnen.
En vind je OUD watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:42 schreef Onnoman het volgende:
ik heb zin in negerzoenen
ik moets hier aan denken ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef sjak het volgende:
Is Trui gebaseerd op Ot en Sien of op Hans Teeuwen?
he, wij hebben hetzelfde koffie-apparaatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, hier nog een fotootje van de laarzen. Ik heb net even een foto gemaakt toen ze een eitje stond te bakken in de keuken.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, beetje irritant. En met ineens heel veel mensen die alleen voorletters gebruiken kan ik soms ook niet meer alles ontcijferenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef Ticootje het volgende:
nou ik loop alweer 3 kloons achter merk ik.
Minstensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef Ticootje het volgende:
nou ik loop alweer 3 kloons achter merk ik.
Dat deed ik trouwens al tijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje irritant. En met ineens heel veel mensen die alleen voorletters gebruiken kan ik soms ook niet meer alles ontcijferen
Thanks! En dan heb je nog niet eens de héle keuken gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:27 schreef Vicky het volgende:
mooie laarzen van Sterre!!
en ik ben jaloers op je keuken!!
Nou willen we die natuurlijk wel zien hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Thanks! En dan heb je nog niet eens de héle keuken gezien.
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Oke, snel even een foto gemaakt en ge-upload:
[ afbeelding ]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/last_minutes?ref=nl_google_brand&gclid=CLbSz4Lnm50CFQkD3godxUha1Qquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Waar scoor je die hele goedkope last-minutes naar centerparks en dergelijke? Iemand?
Want met mijn google-skills kom ik er niet
iets met vakantiehuisjes.nlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Waar scoor je die hele goedkope last-minutes naar centerparks en dergelijke? Iemand?
hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Ik kán je feliciteren om 23:59, maar doe het toch maar nuquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:04 schreef snoopy het volgende:
Nou, ze is nog de heeeeele dag jarig hoor
pfff 4.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:04 schreef reservewiel het volgende:
[..]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/last_minutes?ref=nl_google_brand&gclid=CLbSz4Lnm50CFQkD3godxUha1Q
google is your friend!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
wow ik wil ook wel een weekendje weg, maar dan naar brussel.
ik moet nog steeds een mooie foto van manneken pis regelen.
of heeft iemand er hier een voor me toevallig o-) ?
nou niet echt want dat zijn allemaal retekleine plaatjes. ik wil er een poster van voor aan de muur van mijn toilet.quote:
Snoopy en Evenstar!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Oxy wat rottig van je computer, en zakgeld, ach zolang je het besteed aan iets wat nuttig is voor je, maakt het uitZin in het concert al
?
Die Janneke Pis!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef trui het volgende:
groot genoeg?
(en moet je er dan niet ook een van jeanneke pis naast hangen, of tegenover?)
Nou dan wil ik ze wel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spuug je keukenAdopteer me alsjeblieft
Oh Huup, mijn kinderen doen niet aan voetbal, dus de plaatjes mogen naar een ander
Van 7 tot 7 he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okidoki! dan liggen ze hier voor je klaar![]()
oeh k heb zin in morgentheeleuten
![]()
Dat schrijft ze toch.. anders had er van 7.00-19.00 gestaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey!![]()
ik dacht dat je bleef logeren![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey!![]()
ik dacht dat je bleef logeren![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:16 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat schrijft ze toch.. anders had er van 7.00-19.00 gestaan.
leuk!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
slaapfeestjes om het maar even OT te houden!
Op 1 voorwaarde: verplicht ieder weekend muffins maken!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spuug je keukenAdopteer me alsjeblieft
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Op 1 voorwaarde: verplicht ieder weekend muffins maken!
nomnomnomquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef pinquit het volgende:
hmmmtoastjesmetgerooktezalmnomnomnomnon
nee ik weet het.. maar ik loop nu ook al 2 weken leeg...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:27 schreef Books het volgende:
Ja maar Vicky een spiraaltje zegt ook niet alles hoor
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
nomnomnom
ik had net een bak brinta.
Ik heb al een paar dagen een hele gore smaak in mijn mond, kan poetsen wat ik wil maar het gaat gewoon niet weg. Heb het al eerder gehad.. maar toen was in zwanger, en dat kan nu niet want ik heb een spiraal..
Ik heb ze ook gehad! En lekker! Ik zat steeds met mn mond open te knetteren en mn vriend werd er helemaal gek vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef trui het volgende:
knetterijsjes bestaan ook nog steeds hoor! hebben wij laatst nog gehad!
vandaag nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef MemmelDePemmel het volgende:
Mijn spiraal zat ook verkeerd, vick! Doe es testen...!
*alvast popcorn pakt*
Ik las piemeltjequote:
whaha iddquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik las piemeltje
Tis maar wat je wilt zien he?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Willen jullie ff niet van die enge dingen zeggen...![]()
Stuur het recept ff dan, volgens mij kunnen wij alleen jongens.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]jaaaa
een buurmeisje![]()
Klinkt als een tof slaapfeestje!
En dat bbq-en op die manier kan bestmaakt het misschien wel extra feestelijk
zoiets wat je alleen 's zomers doet dan ineens in het najaar doen.
Jongens zijn moeilijker.. Bij het maken van een meisje heeft de man het voorbeeld onder zich, bij een jongen moet ie zn fantasie gebruiken. Jouw vent is gewoon fantasierijk...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stuur het recept ff dan, volgens mij kunnen wij alleen jongens.En net nu ik alles bij de vullis heb gedaan.
![]()
Ja, en dan moet ik ook nog een boeren- en boerinnenfeestje in elkaar draaien voor middelste.Zelf bedacht door hem. T zal wel iets oud-hollands worden denk ik.
heerlijk hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef Books het volgende:
Kom ik ga eens even met het eten bezig en de dames zo ophalen. Lekker zo'n middagje fokken en niks doen...
ik heb straks keiveel leuke meisjeskleertjes over joh, dus doe maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stuur het recept ff dan, volgens mij kunnen wij alleen jongens.En net nu ik alles bij de vullis heb gedaan.
![]()
Ja, en dan moet ik ook nog een boeren- en boerinnenfeestje in elkaar draaien voor middelste.Zelf bedacht door hem. T zal wel iets oud-hollands worden denk ik.
is slim met de sinterklaas voor de deurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef E.T. het volgende:
Wie had het nou laatst over prijsverlagingen van de Wii??
Ik kreeg een mailtje van Intertoys.. De Wii (met Wii sports) kost nu 199 euro![]()
50 euro goedkoper dus
Wij eten pasta-pestoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:53 schreef moussy het volgende:
[eten] Ik heb hogerrrr! maar Peet is nog niet thuis, dus we wachten nog effies.. [/eten]
Je mag wel met mij mee-eten hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:53 schreef moussy het volgende:
[eten] Ik heb hogerrrr! maar Peet is nog niet thuis, dus we wachten nog effies.. [/eten]
Ik heb daar zo'n mooi apparaat voorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef Ynske het volgende:
k ga zometeen eens een ananas vermoordenlekker een grote verse van de markt meegenomen
piepers, sperziebonen en fleischquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef moussy het volgende:
[..]wat eten we?
Tis alleen zo ver weg
Wij gaan straks aan de schnitzel, tomatenbonen* en gebakken piepers.quote:
hier eentje van vacuvinquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n mooi apparaat voor
Die hebbik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier eentje van vacuvinmaar ben benieuwd of t ook echt werkt
Klinkt heerlijk! Behalve dan die rauwe wortels?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:23 schreef trui het volgende:
succes chacama!
wij eten visstick-achtige dingen, aardappeltjes, peultjes en rauwe wortels.
Is vaker ook goed? Hihiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Op 1 voorwaarde: verplicht ieder weekend muffins maken!
Heb je toecvallig pas pijnboompitjes gegeten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
nomnomnom
ik had net een bak brinta.
Ik heb al een paar dagen een hele gore smaak in mijn mond, kan poetsen wat ik wil maar het gaat gewoon niet weg. Heb het al eerder gehad.. maar toen was in zwanger, en dat kan nu niet want ik heb een spiraal..
yep... Zondag of maandagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je toecvallig pas pijnboompitjes gegeten?
niet meer doen, mits ze gebakken zijn, de chineese veroorzaken die grafsmaakquote:
ik gooi ze altijd even in de koekepanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer doen, mits ze gebakken zijn, de chineese veroorzaken die grafsmaak
Bittere smaak in mond door pijnboompitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
OwkeeGeroosterd gebeurd dat niet?
![]()
* Denkt aan de Pasta Pesto mét pijnboompitjes die net op is
Zijn de vlekken mooi rond?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:
En ik twijfel of ik wel of niet de huisarts zal bellen. Amélie heeft twee rode relatief grote vlekjes op haar ruggetje bovenin met een witte kern en ze ziet er zo zielig uit en zo onrustig enzo. Ik kan niet echt uitvogelen waarom ze zo muh is. Temp was 37.6, wel wat hoger dan normaal maar het is eigenlijk nauwelijks verhoging te noemen (vandaar de twijfel). Iemand die de vlekjes herkend?
nee niet helemaal rond. ovalig en niet egaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn de vlekken mooi rond?
Klinkt zo 123 dat het ringworm kan zijn.
Ooohhh zoo leuk! Krijg er bijna zelf zin inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en idd, slaapfeestjesen dan tot in het holst van de nacht doorkleppen enzo. En bakjes met chippies mee mogen nemen naar de slaapkamer van de jarige en ranja enzo. Van die dingen die thuis noooooit mochten
![]()
![]()
en uiteraard in je hipste pyjama
van die kleine worteltjes, knaagt lekker weg hoor. en dat vinden de kinderen lekkerder dan welke andere sla dan ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Klinkt heerlijk! Behalve dan die rauwe wortels?![]()
Ik maak hutspot
die geursticks zijn dat van die stokjes in een flesje?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik zou even bellen Huup! Het is nog een klein meisje he![]()
Ik heb van die geursticks van Rituals laten meenemen en een luchtje van Jill Sander
Ik wil nog heel graag heen, tassen kijkenmaar mijn portemonnee deelt mijn overtuiging van dat ik een nieuwe tas nodig heb vooralsnog niet.
![]()
jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
die geursticks zijn dat van die stokjes in een flesje?
verkeerde topicquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:Ik kreeg 'wat' kleren van een vriendinnetje van haar zoontje die hij niet meer past. Ik hoef dus in maat 92 voor Sasha echt niks meer te kopen. Vrijwel alles ziet er ongedragen uit en het is echt zo veel!
![]()
Echt iets van 15 longsleeve shirtjes, een zwik bloesjes, een berg broeken, echt heel, heel veel!
![]()
Het komt van 'jeweetwelwie' uit Vlaardingen.quote:
lief van d'r!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het is echt leuk zo idd Mous! Ik kon van de week ook nog een doos van mt 86 van zolder trekken van een ander vriendinnetje.
[..]
Het komt van 'jeweetwelwie' uit Vlaardingen.En ik ben echt aangenaam verrast, qua namen (en geboortekaartjes) zitten we helemaal niet op een lijn, maar dit is echt allemaal leuk, stoer jongensspul.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
die stokjes zijn zo lekker
ik heb zelf altijd die van Sabon.
deze:
[ afbeelding ]
als ik de 10 miljoen win koop ik alleen nog maar badspul en dergelijke bij Sabon
hier ook, bij liedjes ff lekker harderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |