quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Urgh, waarom kreeg ik net een raar slotje-omleidings-ding te zien en is het vorige topic nu ineens nog open?
Me and my enthusiasm
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ow die keken we vaak op school als we film mochten kijken. Na verloop van tijd zat iedereen de tekst mee te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
En Grease met John Travolta en Olijfje
Vanavond weer op tv
Ik had voor Sinterklaas toen een poster gevraagd. Die ene met hun tweetjes erop met op de achtergrond de zee enzo. Maar het was zo'n populair spul dat het bijna allemaal uitberkocht was, dus kreeg ik die waarop ze dansen op die auto, Grease Lightingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef trui het volgende:
vertel, incantrix! (over 2008).
Grease!een van de eerste films waar ik naartoe ging.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ik schrok me wezenloos toen dat gebeurde en vond het supergoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zitten
Lambada?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
nee hoor, helemaal niet...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
quote:
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
Volgens mij zit jij volledig naast het bankje, en nou VORTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
volgens mij meerdere keren per jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Het is een traditie binnen OUDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Ehm, nou.. We geven elk jaar een heel groot oud- en nieuwfeest met onze hele vriendengroep en nog twee daaraan gelieerde vriendengroepen, en 2008 hadden we een heel mooi pand gevonden in oud Scheveningen als locatie.. En toen was het 12 uur en iedereen rende na het nieuwjaars-zoenen meteen naar buiten voor vuurwerk enzo, maar omdat ik opbouw-dienst had gehad lag mijn jas nog helemaal achter, dus die moest ik eerst pakken. Tegen de tijd dat ik bij de uitgang was stond íedereen dus al buiten en de hele deuropening stond vol. Mijn eigen vrienden stonden verderop, dus ik dacht daar even snel heen te lopen en me langs deze semi-onbekenden te worstelen.. Maar wat ik door alle aangekoekte crowd niet had gezien was dat de mensen die om de deur heen stonden op een soort van bordes-trapje stonden en ik liep dus gewoon rechtdoorquote:
werd hier ook gedaan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nee, echt ordi bubbling deden wij
JAAA!! butterfly zo heette datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
werd hier ook gedaan..
op headdds hiiiiiiiiigh
the butterfly enzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
... Ik heb nog anderhalve maand gelopen alsof ik een vork in mijn hol had
...
Nee, het was 'aan'. En dat was het door elkaar een hand te geven. En je maakte het 'uit' door bij de ander op de tenen te trappenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".
Ja huup, mijn broertje spaart ze!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
haha LB![]()
maar wat een herinneringen zegdie LA gears idd en elastieken enzo
![]()
hey spaart iemand van jullie die puzzelgevallen van de AH? Ik heb er nu geloof ik 8 ofzo her en der door mn huis liggen maar ik doe er niets mee (goh). TF jouw jongens misschien? Of iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |