quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Urgh, waarom kreeg ik net een raar slotje-omleidings-ding te zien en is het vorige topic nu ineens nog open?
Me and my enthusiasm
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ow die keken we vaak op school als we film mochten kijken. Na verloop van tijd zat iedereen de tekst mee te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
En Grease met John Travolta en Olijfje
Vanavond weer op tv
Ik had voor Sinterklaas toen een poster gevraagd. Die ene met hun tweetjes erop met op de achtergrond de zee enzo. Maar het was zo'n populair spul dat het bijna allemaal uitberkocht was, dus kreeg ik die waarop ze dansen op die auto, Grease Lightingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef trui het volgende:
vertel, incantrix! (over 2008).
Grease!een van de eerste films waar ik naartoe ging.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ik schrok me wezenloos toen dat gebeurde en vond het supergoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zitten
Lambada?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
nee hoor, helemaal niet...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
quote:
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik vond het zo grappig, want toen ik in gr. 7 zat was het schuifelen idd met een meter afstand, en een jaar later had je het dansen dat je de benen wat wijd had en dan je knie tussen de ander zijn benen zat, en dan zo diep naar de grond mogelijk " bobbelen" . En dan Hotpants en een naveltruitje, dikke bobbel in je haar en dan zo;n hele hoge schuine staart .
Volgens mij zit jij volledig naast het bankje, en nou VORTquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:37 schreef Onnoman het volgende:
dit is echt zon topic waatvan je denkt van.. waar de kk gaat het over..
en dan gewoon reageren omdat het kan..
volgens mij meerdere keren per jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Het is een traditie binnen OUDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
En dit bankje is ook een soort van sentiment. Het komt elk jaar terug.
Ehm, nou.. We geven elk jaar een heel groot oud- en nieuwfeest met onze hele vriendengroep en nog twee daaraan gelieerde vriendengroepen, en 2008 hadden we een heel mooi pand gevonden in oud Scheveningen als locatie.. En toen was het 12 uur en iedereen rende na het nieuwjaars-zoenen meteen naar buiten voor vuurwerk enzo, maar omdat ik opbouw-dienst had gehad lag mijn jas nog helemaal achter, dus die moest ik eerst pakken. Tegen de tijd dat ik bij de uitgang was stond íedereen dus al buiten en de hele deuropening stond vol. Mijn eigen vrienden stonden verderop, dus ik dacht daar even snel heen te lopen en me langs deze semi-onbekenden te worstelen.. Maar wat ik door alle aangekoekte crowd niet had gezien was dat de mensen die om de deur heen stonden op een soort van bordes-trapje stonden en ik liep dus gewoon rechtdoorquote:
werd hier ook gedaan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nee, echt ordi bubbling deden wij
JAAA!! butterfly zo heette datquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
werd hier ook gedaan..
op headdds hiiiiiiiiigh
the butterfly enzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
... Ik heb nog anderhalve maand gelopen alsof ik een vork in mijn hol had
...
Nee, het was 'aan'. En dat was het door elkaar een hand te geven. En je maakte het 'uit' door bij de ander op de tenen te trappenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen had je nog "verkering" en als het echt serieus was "vaste verkering".
Ja huup, mijn broertje spaart ze!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
haha LB![]()
maar wat een herinneringen zegdie LA gears idd en elastieken enzo
![]()
hey spaart iemand van jullie die puzzelgevallen van de AH? Ik heb er nu geloof ik 8 ofzo her en der door mn huis liggen maar ik doe er niets mee (goh). TF jouw jongens misschien? Of iemand anders?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, het was 'aan'. En dat was het door elkaar een hand te geven. En je maakte het 'uit' door bij de ander op de tenen te trappen![]()
En je liet natuurlijk een vriendinnetje zeggen dat het uit was of vragen of ze het aan wilden maken
een twister oid?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:44 schreef tessie het volgende:
Ik had vroeger ook zo´n vaag haarding, een soort haarband met ijzerdraad en een gaatje in het midden, en dan kan je op een of andere manier je haar erin rollen ofzo, zodat het net leek of je ipv lang, halflang haar had met een haarband... Echt... waarom
ruilen? ehm, ja sure. i guessquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja huup, mijn broertje spaart ze!
Mag ik er 2 ruilen?
poezie albums, met foute plaatjes van engeltjes en glittertjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Urla het volgende:
Poeziealbum hebben ze tegenwoordig ook niet meer. Volgens mij is dat nu een vriendenboekje.
geen idee of er poeziealbums de ronde doen tegenwoordig. Vriendenboekjes welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef Urla het volgende:
Poeziealbum hebben ze tegenwoordig ook niet meer. Volgens mij is dat nu een vriendenboekje.
Ja maar misschien willen de jongens van TF ze wel, ik praat hier over een "volwassen" gozer van bijna 21. Dan gaan in mijn ogen kinderen voor hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ruilen? ehm, ja sure. i guess![]()
je mag ze ook allemaal meenemen, ik doe er niets mee.
Ow ja, hoezo kitsch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
poezie albums, met foute plaatjes van engeltjes en glittertjes
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een twister oid?
of was dat een knotmaakding?
22 december is de dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef Ticootje het volgende:
en in de de hoekjes : vergeet mij niet....
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, hoezo kitsch?
En dan echt vreselijke gedichtjes, met een moraal:
Grumpy is eenkaboutertje dat altijd lelijk kijkt
zorg beste [insert naam] dat je nooit op grumpy lijkt
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ip tip top min inkt is op, en dan de op in stipjes
En dan balen dat die nou juist al gebruikt is de pagina ervoor zodat je iets nieuws moest verzinnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ip tip top min inkt is op, en dan de op in stipjes
ik had een hele mooie van mn pleegmoederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
22 december is de dag
die je niet vergeten mag
of 22 december moet je weten
werd ik in de wieg gesmeten
mijn geheugen....waarom kan ik nog van die versjes opdreunen?
Een boer en een boerinnetje knepen elkaar in het kinnetje en zeiden tegen elkaar {insert name} wordt vast honderd jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
22 december is de dag
die je niet vergeten mag
of 22 december moet je weten
werd ik in de wieg gesmeten
mijn geheugen....waarom kan ik nog van die versjes opdreunen?
Jaaa, die laatstequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had een hele mooie van mn pleegmoeder
met
'maar wat kan mij het schelen dat jij niet uit mij geboren bent'
enzo
en ootje tootje blabla staat in r blootje
10 dat zijn de kinderjaren
20 is de tijd van sparen
30 ...
Hier was het een Michael invase. Bijna elke jongen heette zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
toen hadden bijna alle jongens Peter,Jeroen, Dennis of Tim als naam
iddquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
"Dit album is jou lief
wie het steelt, is een dief
die moet zitten op een latje
met 7 spijkers in zijn gatje
tot hij roept: Genade heer,
oh wat doet mijn gatje zeer"
Ohquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, dit bankje komt inderdaad elk jaar terug.![]()
Luchtbel, voel je je oké vandaag over de veranderingen? Hoop. het.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ik heb mijn zus vorige week een kaart gestuurd met de legendarische woorden:
Tip tap top, mijn inkt is
&
123457, waar is toch de 6 gebleven. (En dan had ik heel vakkundig een sticker over de 6 geplakt met bijschrift. Hier niet kijken.)
Ze vond 'm hilarisch.
Ik ook.
Ja, dat wilde ik net een dag laten staan zo, maar ik dacht: wtf, het kan vast ook nu wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh, toch het plaatje veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |