abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73305036
Ik word echt gek van al dat geneuzel over die kut berichten of de OS naar de USA zal gaan ja of nee ... like we give a shit .. Om de 5 minuten wel een bericht op tv of de nieuws feed over chicago en de OS ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73305408
Zoals het er nu naar uitziet zal ik shorten op een aantal indices en de olie. 8 minuten nog. Woei! Heb de posities al.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_73305469
Hiernaast gaan ze long.. dat wordt aftellen. Short op treasuries, indices, en commodities en anders gaan ze maar weer snel de deur uit.
pi_73305496
Succes, ik heb m'n sprinters er net uitgegooid. Weet niet wat ik moet doen nu.
pi_73305508
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kijk op dit moment een tv programma, waar men er van uit gaat dat het 9.8% zal zijn, wat dus uitgaat van het hoogste sinds een vrij lange periode. Het enige probleem is dat ze nu praten met iemand die er van overtuigd is dat de cijfers mee zullen vallen, en gezien de amerikaanse futures nu zo rond de 0 - 0.5% staan, het door de joblosses omhoog zal gaan! Voor de rest hebbenze het vooral over nervous traders .. en dat iedereen maar nervous is
Voor de rest heb ik een aantal orders klaar staan voor short op indices en commodities.

En het nieuws / tv in de gaten blijven houden komende 25 minuten of ik mijn beslissing nog moet veranderen.
En?

Spuit 11... Was 1 pagina te vroeg

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 14:27:28 ]
pi_73305540
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:26 schreef Dave7 het volgende:
Succes, ik heb m'n sprinters er net uitgegooid. Weet niet wat ik moet doen nu.
Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het wel Besides, als het niks is, knal ik ze zo weer de deur uit.
pi_73305574
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het wel Besides, als het niks is, knal ik ze zo weer de deur uit.
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, zijn jouw bedragen groot genoeg om menig persoon hier kippenvel te geven... Spannend dus
pi_73305615
Zou dit de ommekeer zijn?
pi_73305616
9.8%!!!
pi_73305628
Worst than expected .. hubba hubba hubba
pi_73305637
jesus christ!
pi_73305653
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef Dave7 het volgende:
jesus christ!
Zal zometeen een heeeeeeeeel leuk plaatje posten van de futs

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 14:31:34 ]
pi_73305664
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
9.8%!!!
Wut?
pi_73305666
nou heb ik spijt!
pi_73305718
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Geweldig dit. Ook dat aftellen bij 13.29:57 ... je hoorde zo .. 3 ... 2 ... 1 en dan zag je die mensen zo op de markt.
pi_73305773
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wut?
De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldig
pi_73305777
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Geweldig dit. Ook dat aftellen bij 13.29:57 ... je hoorde zo .. 3 ... 2 ... 1 en dan zag je die mensen zo op de markt.
En daarna meteen paniek, rumoer! Goed gedaan!!
pi_73305794
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldig
Nice.
pi_73305809
Short op de olie, leverde direct 10% op, short op de index leverde ook direct 10% op. En dat in slechts paar minuten.
pi_73305816

Futs van deze site (keertje in adresbalk op <enter> rammen bij een foutmelding)

[edit - De cijfers]
Non-Farm Employment Change Cijfer: -263K Verwachting: -179K Vorig Cijfer: -201K
Unemployment Rate Cijfer: 9.8% Verwachting: 9.8% Vorig cijfer: 9.7%
Average Hourly Earnings m/m Cijfer: 0.1% Verwachting: 0.2% Vorig cijfer: 0.4%

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2009 14:37:59 ]
pi_73305881
Dit bevestigd dat golf 3 is begonnen, al 16 punten naar beneden in 2 dagen op de aex, geeft de kracht wel aan van deze golf.
pi_73306007
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Short op de olie, leverde direct 10% op, short op de index leverde ook direct 10% op. En dat in slechts paar minuten.
Ze zijn zelfs nog wat hoger op dit moment Whehe. Ik ga dit iig. vaker doen. Gewoon vol knallen op macro cijfers, voor een paar minuten. Daar valt niet zoveel aan te knoeien met TA, of andere verwachtingen. Het is kort, snel, en je kunt nog spreiden over verschillende assets! En je hebt relatief snel je winst te pakken.

Even snel 2 grafiekjes

pi_73306016
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Vandergeld het volgende:
Dit bevestigd dat golf 3 is begonnen, al 16 punten naar beneden in 2 dagen op de aex, geeft de kracht wel aan van deze golf.
jij mag niets meer posten voor dat je je plaatjes heb gepost

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')