En?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment een tv programma, waar men er van uit gaat dat het 9.8% zal zijn, wat dus uitgaat van het hoogste sinds een vrij lange periode. Het enige probleem is dat ze nu praten met iemand die er van overtuigd is dat de cijfers mee zullen vallen, en gezien de amerikaanse futures nu zo rond de 0 - 0.5% staan, het door de joblosses omhoog zal gaan!Voor de rest hebbenze het vooral over nervous traders .. en dat iedereen maar nervous is
![]()
Voor de rest heb ik een aantal orders klaar staan voor short op indices en commodities.
En het nieuws / tv in de gaten blijven houden komende 25 minuten of ik mijn beslissing nog moet veranderen.
Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:26 schreef Dave7 het volgende:
Succes, ik heb m'n sprinters er net uitgegooid. Weet niet wat ik moet doen nu.
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, zijn jouw bedragen groot genoeg om menig persoon hier kippenvel te geven... Spannend dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het welBesides, als het niks is, knal ik ze zo weer de deur uit.
Zal zometeen een heeeeeeeeel leuk plaatje posten van de futsquote:
De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldigquote:
En daarna meteen paniek, rumoer! Goed gedaan!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaGeweldig dit. Ook dat aftellen bij 13.29:57 ... je hoorde zo .. 3 ... 2 ... 1 en dan zag je die mensen zo op de markt.
Nice.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldig
Ze zijn zelfs nog wat hoger op dit momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Short op de olie, leverde direct 10% op, short op de index leverde ook direct 10% op. En dat in slechts paar minuten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Vandergeld het volgende:
Dit bevestigd dat golf 3 is begonnen, al 16 punten naar beneden in 2 dagen op de aex, geeft de kracht wel aan van deze golf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |