En?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kijk op dit moment een tv programma, waar men er van uit gaat dat het 9.8% zal zijn, wat dus uitgaat van het hoogste sinds een vrij lange periode. Het enige probleem is dat ze nu praten met iemand die er van overtuigd is dat de cijfers mee zullen vallen, en gezien de amerikaanse futures nu zo rond de 0 - 0.5% staan, het door de joblosses omhoog zal gaan!Voor de rest hebbenze het vooral over nervous traders .. en dat iedereen maar nervous is
![]()
Voor de rest heb ik een aantal orders klaar staan voor short op indices en commodities.
En het nieuws / tv in de gaten blijven houden komende 25 minuten of ik mijn beslissing nog moet veranderen.
Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:26 schreef Dave7 het volgende:
Succes, ik heb m'n sprinters er net uitgegooid. Weet niet wat ik moet doen nu.
Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, zijn jouw bedragen groot genoeg om menig persoon hier kippenvel te geven... Spannend dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is ook meer een test, ik doe het normaliter ook niet op deze manier. Maar leuk is het welBesides, als het niks is, knal ik ze zo weer de deur uit.
Zal zometeen een heeeeeeeeel leuk plaatje posten van de futsquote:
De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldigquote:
En daarna meteen paniek, rumoer! Goed gedaan!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaGeweldig dit. Ook dat aftellen bij 13.29:57 ... je hoorde zo .. 3 ... 2 ... 1 en dan zag je die mensen zo op de markt.
Nice.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De unemployment rate van de states, die kwam uit op 9.8% wat erger was verwacht. Daarna gingen de futures dik onderuit en de beurs zelf ook. Al dat geschreeuw, geweldig
Ze zijn zelfs nog wat hoger op dit momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Short op de olie, leverde direct 10% op, short op de index leverde ook direct 10% op. En dat in slechts paar minuten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Vandergeld het volgende:
Dit bevestigd dat golf 3 is begonnen, al 16 punten naar beneden in 2 dagen op de aex, geeft de kracht wel aan van deze golf.
Tja, lijkt me sterk dat we nu nog vrolijk eerst naar de 1100 gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Vandergeld het volgende:
Dit bevestigd dat golf 3 is begonnen, al 16 punten naar beneden in 2 dagen op de aex, geeft de kracht wel aan van deze golf.
Hoe lang gaat die golf duren volgens jou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef Vandergeld het volgende:
Ik kan geen telling vinden waarbij we nog verder gaan stijgen, aex correctie sinds maart perfect tussen 2 trendlijnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]jij mag niets meer posten voor dat je je plaatjes heb gepost
![]()
![]()
Ik bedoelde er inderdaad helemaal niks mee. Behalve dat de boel dus keldert vandaag: dag dag AEX.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is het probleem van een smiley, je weet niet wat degeen er achter er nou eigenlijk mee bedoelde
Voor de rest is er niks mis mee om anderen er op te wijzen dat je denkt dat hun denkpatroon verkeerd is, maar enige argumentatie helpt dan vaak wel
Wat zei ik nou... Eerst een plaatje, dan pas tekst...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik kan geen telling vinden waarbij we nog verder gaan stijgen, aex correctie sinds maart perfect tussen 2 trendlijnen.
[ afbeelding ]
Waarover en wat is je bron?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef Sloggi het volgende:
Bos komt binnenkort met een persconferentie. Iets met Aegon.
296,65quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:12 schreef Arcee het volgende:
Net een low van 300.84, kan zo onder de 300 gaan dus.
Golf 1 was 2007-maart 2009, golf 3 kan ook een jaar of 2 duren en ons richting de 60-80 brengen voor de aex.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe lang gaat die golf duren volgens jou?
Niet dramatiseren, dit gaan we nog keer of 50 komende jaren;) dag met -20 tot -25% ook niet uitgesloten komend jaar.quote:
Optimist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Golf 1 was 2007-maart 2009, golf 3 kan ook een jaar of 2 duren en ons richting de 60-80 brengen voor de aex.
Het krabbelt nu wel wat op. Mogelijk omdat men verwacht dat de opening van Wall Street meevalt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef Gremen het volgende:
Er komt ook geen enkel ritje terug omhoog (wat je vaak ziet na een harde en snelle daling). Dat zegt toch wel wat!
Bij -10% gaat de AEX toch op slot?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Niet dramatiseren, dit gaan we nog keer of 50 komende jaren;) dag met -20 tot -25% ook niet uitgesloten komend jaar.
Mag jij mij vertellen wanneer we, sinds maart, voor het laatst boven de -2% zijn geëindigd...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:29 schreef Soldier2000 het volgende:
Net of dat dit de crash is waar iedereen over spreekt, het is niet de eerste keer dat de koersen zo hard daalde na een piek moment.
Voor hetzelfde geld stijgt het volgende week weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |