Lamon. is een zienerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog niet illegaal, maar binnenkort mogen mp3's en films niet meer gedownload worden, en dan ben ik tijdelijk illegaal bezig, totdat ik de film of cd of koop, of er weer afgooi. Maar dat geldt voor ons allemaal.
Als ik fout zit, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl jij jezelf zo graag afkraakt he, mr. I am the one.
Okay, wat jij wil.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog niet illegaal, maar binnenkort mogen mp3's en films niet meer gedownload worden, en dan ben ik tijdelijk illegaal bezig, totdat ik de film of cd of koop, of er weer afgooi. Maar dat geldt voor ons allemaal.
Verdomd irritante typstijl, ik ga toch ook niet achter elke drie woorden een punt zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik fout zit, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.Alleen komt dat niet zo vaak voor. Omdat ik doorgaans weet waarover ik praat.
Met een anonieme werkeloze man, die de hele tijd mijn posthistorie doorspit?quote:
Serieus, ik wilde die laatste twee zinnen nog samenvoegen, maar ik dacht: fuck it.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verdomd irritante typstijl, ik ga toch ook niet achter elke drie woorden een punt zetten
Gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, ik wilde die laatste twee zinnen nog samenvoegen, maar ik dacht: fuck it.
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"
Bekkie.quote:
Ik ook. Op mijn computerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bekkie.
Ik heb een verzameling waar ik u tegen zeg
True story
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"quote:
Computers zijn voor mensen met een minderwaardigheidscomplex in hun midlifecrisis tijdens de menopauzequote:
Dat is ook een geaccepteerd Nederlands woord!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"
Oh, kutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Computers zijn voor mensen met een minderwaardigheidscomplex in hun midlifecrisis tijdens de menopauze
Jaaahaa, die bloedt dan niet meerquote:
Dat maakt het nog niet minder Engels of wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is ook een geaccepteerd Nederlands woord!
Jawel, alleen dan een woord dat we hebben overgenomen van het Engels en ingeburgerd in de Nederlandse taal. Een ingeburgerde Zimbabwaan is toch ook gewoon een Nederlander?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet minder Engels of wel?
Een punt. Jij maakt 'm niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel, alleen dan een woord dat we hebben overgenomen van het Engels en ingeburgerd in de Nederlandse taal. Een ingeburgerde Zimbabwaan is toch ook gewoon een Nederlander?
Gast, ga je nou echt een discussie aan met mij? Really?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel, jij zit gewoon fout. En ik dacht dat jij je fouten wel toegaf
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, ga je nou echt een discussie aan mij met? Really?
Dat 'computer' een geaccepteerd Nederlands woord is, maakt het nog niet minder Engels, wat jij wél beweert. Doordat het in de Nederlandse taal gebruikt wordt, wil toch niet zeggen dat het opeens niet meer gebruikt wordt in de Engelse taal of dat het opeens minder Engels is?
Telraam.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:06 schreef swarmahoer het volgende:
wat is het nederlandse woord voor computer eigelijk?
quote:
ik zou zoeen ding 1week gebruiken en me dan beginnen te ergeren aan de snelheid van dat ding..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:52 schreef Lamon. het volgende:
Hoe goed was die uitgave voor dat mini-laptopje?
Verdomde goed! Het is kutweer en ik heb voorlopig geen zin mn bed uit te komen en mijn gewone laptops zijn veel te log om ff op bed te zetten. Dit is ideaal, blijft gewoon op het tafeltje naast mn bed staan, kan je zo weer in slaap vallen, aanrader die dingen!
Nou ja 1,6Ghz en 1Gb is niet super nee, maar hij draait op XP, dus het loopt nog best eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zou zoeen ding 1week gebruiken en me dan beginnen te ergeren aan de snelheid van dat ding..
Als ik leraar was zou ik op z'n minst denken dat je kopjes schoonmaakt achter het centraal station.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN MOE, ik sliep net half in de les en toen kwam leraartje naar me toe en die zei "Zware nacht gehad meisje" en toen zei ik "Nou ik moest gewoon werken hoor"
Ik vind leraren altijd heel lief, hij liet me iig lekker liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als ik leraar was zou ik op z'n minst denken dat je kopjes schoonmaakt achter het centraal station.
Je had moeten zeggen: Nou, vraag dat maar aan je vrouw!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN MOE, ik sliep net half in de les en toen kwam leraartje naar me toe en die zei "Zware nacht gehad meisje" en toen zei ik "Nou ik moest gewoon werken hoor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |