Lamon. is een zienerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog niet illegaal, maar binnenkort mogen mp3's en films niet meer gedownload worden, en dan ben ik tijdelijk illegaal bezig, totdat ik de film of cd of koop, of er weer afgooi. Maar dat geldt voor ons allemaal.
Als ik fout zit, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl jij jezelf zo graag afkraakt he, mr. I am the one.
Okay, wat jij wil.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog niet illegaal, maar binnenkort mogen mp3's en films niet meer gedownload worden, en dan ben ik tijdelijk illegaal bezig, totdat ik de film of cd of koop, of er weer afgooi. Maar dat geldt voor ons allemaal.
Verdomd irritante typstijl, ik ga toch ook niet achter elke drie woorden een punt zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik fout zit, ben ik niet te beroerd om dat toe te geven.Alleen komt dat niet zo vaak voor. Omdat ik doorgaans weet waarover ik praat.
Met een anonieme werkeloze man, die de hele tijd mijn posthistorie doorspit?quote:
Serieus, ik wilde die laatste twee zinnen nog samenvoegen, maar ik dacht: fuck it.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verdomd irritante typstijl, ik ga toch ook niet achter elke drie woorden een punt zetten
Gelul.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, ik wilde die laatste twee zinnen nog samenvoegen, maar ik dacht: fuck it.
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"
Bekkie.quote:
Ik ook. Op mijn computerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bekkie.
Ik heb een verzameling waar ik u tegen zeg
True story
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"quote:
Computers zijn voor mensen met een minderwaardigheidscomplex in hun midlifecrisis tijdens de menopauzequote:
Dat is ook een geaccepteerd Nederlands woord!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ooooh, kijk mij eens Engels praten, kijk mij eens slim zijn. Intellectueel enzo, hoog IQ enzo"
Oh, kutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Computers zijn voor mensen met een minderwaardigheidscomplex in hun midlifecrisis tijdens de menopauze
Jaaahaa, die bloedt dan niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |