SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Dit valt in dezelfde categorie als het bedreigen van mensen met een Suzuki Swift inderdaad, dat mensen zo zwakzinnig kunnen zijnquote:
Ga je dat nu de hele dag zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Drinky doet Krav Maga, die weet wel raad
Nee, dat gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ga je dat nu de hele dag zeggen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
quote:
Paint dat is. Dat kan je vast goedquote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Die jongen een keer goed hard van achteren met een koekenpan op z,n vetnek timmeren. Zo hard tot dat er stront uit z,n ogen komt![]()
Eerder dit soort typesquote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
Hij zal geen Hyves hebben omdat ie te achterlijk is om zich te kunnen registreren.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef o.us het volgende:
Boyz, plemp hier zijn hyves neer en dan maken hem virtueel he-le-maal kapot ah brada.
Dat moet wel heel erg zjin dan, zelfs ik heb hyvesquote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal geen Hyves hebben omdat ie te achterlijk is om zich te kunnen registreren.
Daar zeg je zoiets, dan moet ie wel heel erg zijn jaquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat moet wel heel erg zjin dan, zelfs ik heb hyves
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dan moet ie wel heel erg zijn ja
Ja dat las ik ind. toen had ik zoiets vanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Treurig om te lezen
Net als dit :
'Het pleegzusje, dat nooit officieel werd geadopteerd, onderhoudt volgens Santa Thunnessen nog altijd een relatie met Safira's vader.'
Ja hequote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef trancethrust het volgende:
Ik snap er geen zak van. Waarom zouden lui die dochter inelkaar willen slaan?
Sorry, ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
Eerder een allochtoon. Ze zal nu wel haram zijn ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk zo'n VMBO'er of een MBO'er, of een ongeschoolde tokkie, dat zijn meestal de mensen die zo irrationeel reageren
Ik vind het trouwens echt een trieste gozer, die zoiets flikt. Opsluiten die gast!
Denk je dat alleen allochtonen dit soort dingen doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef FB14 het volgende:
[..]
Eerder een allochtoon. Ze zal nu wel haram zijn ofzo
eensquote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Treurig om te lezen
Net als dit :
'Het pleegzusje, dat nooit officieel werd geadopteerd, onderhoudt volgens Santa Thunnessen nog altijd een relatie met Safira's vader.'
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Die jongen een keer goed hard van achteren met een koekenpan op z,n vetnek timmeren. Zo hard tot dat er stront uit z,n ogen komt![]()
Neem contact op met het onderstaande broodje, het kan vast wel iets regelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Waarom moeten het altijd vmbo-ers en/of mbo-ers zijn? Ben zelf mbo geschoold en ik verlaag me toch echt niet tot zo'n niveau dat ik iemand in elkaar sla omdat haar vader iets verkeerds gedaan heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk zo'n VMBO'er of een MBO'er, of een ongeschoolde tokkie, dat zijn meestal de mensen die zo irrationeel reageren
Ik vind het trouwens echt een trieste gozer, die zoiets flikt. Opsluiten die gast!
quote:S Hen,
* Het slachtoffer is niet meerdere malen getrapt in het gezicht (van een aantal personen gehoord) * Er wordt van 1 kant gekeken naar het verhaal, was is de andere kant?! * Meerdere personen hebben het betreffende meisje diezelfde (!!) middag nog met de moeder zien lopen. . Ik neem het niet op voor deze jongen, maar denk twee keer na voordat je je conclusie trekt. . Groeten S
Beledigend? Ongepast? Meld het ons
30/09/09 17u57
S Hen,
Beste mensen, . Wat hier gebeurd is, is absoluut niet goed te keuren maar ik wil graag laten weten aan iedereen dat wat in het artikel staat niet helemaal klopt. Ik ken de jongen persoonlijk en het meisje heb ik een aantal keer gezien. Ik wil nog even nadrukkelijk vermelden dat het een normale jongen is zonder gekke achtergrond. Er waren al wel eerder onenigheden tussen deze twee personen. Ik wil jullie even de volgende FEITEN meededelen: *Het meisje is geen seconde bewusteloos geweest.
Echtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 06:46 schreef Inverted_World het volgende:
Die reacties op de site ook:
[..]
Anders noem je even een jongen die een meisje op haar achterhoofd slaat omdat haar vader pedofiel is een "normale jongen"._!
Da's helemaal kansloos, van die autochtonen die praten alsof ze een taalachterstand hebben van 3 jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:28 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Denk je dat alleen allochtonen dit soort dingen doen?Moet je eens naar een willekeurige MBO school gaan. Heel veel Nederlanders waarvan je zou denken dat het Marokkanen zouden kunnen zijn
Echt he.. Ik snap sommige mensen echt niet, waarom zou je haar in elkaar trappen? Slaat echt nergens op. Zoek dan die vader op en tuig m af ofzo...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Echt![]()
Mensen kunnen zo dom zijn. Zo'n dom kutventje zou ik ook wel eens even willen bewerken. Graag een enkeltje naar een leven van vernedering voor hem
Overduidelijk zijn de ouders niet al te best in opvoeden. Ben blij dat tenminste nog iemand er moeite voor doet om te zorgen dat dat gozertje nog een beetje ok terecht komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef prupke het volgende:
Trap hem van school af en laat de ouders gvd de moeite doen om hun zoon niet onder de leerplicht uit te laten komen!!!
Ik kan helaas niet painten maar als je wil mag jij het proberenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Paint dat is. Dat kan je vast goed
Omg iddquote:Op donderdag 1 oktober 2009 06:46 schreef Inverted_World het volgende:
Die reacties op de site ook:
[..]
Anders noem je even een jongen die een meisje op haar achterhoofd slaat omdat haar vader pedofiel is een "normale jongen"._!
En dus verdiend ze een baksteen door de ruit en een mishandelde dochter?quote:
Ik verwarde je met Jxquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet painten maar als je wil mag jij het proberen
Waar zie jij precies staan dat ik zeg dat ze een baksteen door de ruit verdienen en een mishandelde dochter? Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dus verdiend ze een baksteen door de ruit en een mishandelde dochter?
Lekkere humor heb jij kutuser
Dat viel mij ook als eerste op hehequote:
Wat een humor, kutuser! Je kán iemand gewoon geen baksteen door de ruit toewensen en een mishandelde dochterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook als eerste op hehe
ho ho hoooooooh![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat een humor, kutuser! Je kán iemand gewoon geen baksteen door de ruit toewensen en een mishandelde dochter
wat heeft dat met mbo of vmbo te maken? Dat zijn prima opleidingen, die niet ver van hbo staan. Die zijn echt niet beter, stomme kakkersquote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Met alle respect. Maar vmbo met havo vergelijken? Heb je dat wiskunde examen bb wel eens gezien? Dat kon ik al toen ik op het VWO aankwamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat heeft dat met mbo of vmbo te maken? Dat zijn prima opleidingen, die niet ver van hbo staan. Die zijn echt niet beter, stomme kakkers
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Wij zullen het komende jaar meer geld stoppen in lessen over zinloos geweld. Natuurlijk aangepast op niveau waardoor kleine kinderen, maar ook jongeren, de lessen begrijpen.
Moet je eens kijken in dat "wat verdien jij" topic hier op FOK!. Zoveel MBO-ers die meer verdienen dan zo'n arrogante HBO-erquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat heeft dat met mbo of vmbo te maken? Dat zijn prima opleidingen, die niet ver van hbo staan. Die zijn echt niet beter, stomme kakkers
vrienjuhs worden?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat moet wel heel erg zjin dan, zelfs ik heb hyves
Prachtig, nog een uitkeringstrekker of een crimineelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef kensei het volgende:
Beter word zijn volledige naam op Geenstijl gezet, dan kan die nooit meer een baan krijgen
jongeman, wat is er mis met mensen die een uitkering hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Prachtig, nog een uitkeringstrekker of een crimineel
Niks mis mee als je gewerkt hebt en even zonder werk zit of gehandicapt bent. Buiten dat is alles mis met iemand die toch een uitkering heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:12 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
jongeman, wat is er mis met mensen die een uitkering hebben?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niks mis mee als je gewerkt hebt en even zonder werk zit of gehandicapt bent. Buiten dat is alles mis met iemand die toch een uitkering heeft.
Dan ben je een autist, een gehandicapt dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:20 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
oja, en wat als je gewoon angs hebt of niet met mensen durft om te gaan. Of gepest bent? die moeten maar niet zeuren? jongeman toch, een uitkering hebben is niet gemakkelijk hoor
daar is dit topic niet voor denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:20 schreef Gekewiltvrede het volgende:
[..]
oja, en wat als je gewoon angs hebt of niet met mensen durft om te gaan. Of gepest bent? die moeten maar niet zeuren? jongeman toch, een uitkering hebben is niet gemakkelijk hoor
Nico Bellic ook!quote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Drinky doet Krav Maga, die weet wel raad
Nico Bellic heeft geen krav maga nodig, als hij met zn wenkbrauwen fronst vallen zijn vijanden al bij bosjes op de grondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nico Bellic ook!![]()
Nee maar serieus, wat een kansloze figuren lopen daar rond dan? Iedereen met een beetje gezond verstand kan toch ook wel bedenken dat zij en haar moeder er niets mee te maken hebben.
Ik zou dat joch wel eens willen tegenkomen.
Hihi kunnen we respect gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ze is ook nog eens best aantrekkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef brilkikker het volgende:
Stoere jongen een meisje slaan, leuk verhaal voor tijdens het avondeten: Pa en Ma , ik heb een 1 voor wiskunde gehad vandaag maar wel mooi een meisje in haar gezicht getrapt ... stoer he!
En nooit meer loslaten vergeet je nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Ik zou hem alleen al schijten vanwege z'n stem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nico Bellic heeft geen krav maga nodig, als hij met zn wenkbrauwen fronst vallen zijn vijanden al bij bosjes op de grond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |