SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Dit valt in dezelfde categorie als het bedreigen van mensen met een Suzuki Swift inderdaad, dat mensen zo zwakzinnig kunnen zijnquote:
Ga je dat nu de hele dag zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Drinky doet Krav Maga, die weet wel raad
Nee, dat gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ga je dat nu de hele dag zeggen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
quote:
Paint dat is. Dat kan je vast goedquote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Die jongen een keer goed hard van achteren met een koekenpan op z,n vetnek timmeren. Zo hard tot dat er stront uit z,n ogen komt![]()
Eerder dit soort typesquote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
Hij zal geen Hyves hebben omdat ie te achterlijk is om zich te kunnen registreren.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:23 schreef o.us het volgende:
Boyz, plemp hier zijn hyves neer en dan maken hem virtueel he-le-maal kapot ah brada.
Dat moet wel heel erg zjin dan, zelfs ik heb hyvesquote:Op woensdag 30 september 2009 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal geen Hyves hebben omdat ie te achterlijk is om zich te kunnen registreren.
Daar zeg je zoiets, dan moet ie wel heel erg zijn jaquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat moet wel heel erg zjin dan, zelfs ik heb hyves
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, dan moet ie wel heel erg zijn ja
Ja dat las ik ind. toen had ik zoiets vanquote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Treurig om te lezen
Net als dit :
'Het pleegzusje, dat nooit officieel werd geadopteerd, onderhoudt volgens Santa Thunnessen nog altijd een relatie met Safira's vader.'
Ja hequote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef trancethrust het volgende:
Ik snap er geen zak van. Waarom zouden lui die dochter inelkaar willen slaan?
Sorry, ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:19 schreef Fragile. het volgende:
Ik moet dan altijd aan:
[ afbeelding ]
dit soort types denken..
Eerder een allochtoon. Ze zal nu wel haram zijn ofzoquote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk zo'n VMBO'er of een MBO'er, of een ongeschoolde tokkie, dat zijn meestal de mensen die zo irrationeel reageren
Ik vind het trouwens echt een trieste gozer, die zoiets flikt. Opsluiten die gast!
Denk je dat alleen allochtonen dit soort dingen doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:40 schreef FB14 het volgende:
[..]
Eerder een allochtoon. Ze zal nu wel haram zijn ofzo
eensquote:Op woensdag 30 september 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Treurig om te lezen
Net als dit :
'Het pleegzusje, dat nooit officieel werd geadopteerd, onderhoudt volgens Santa Thunnessen nog altijd een relatie met Safira's vader.'
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Die jongen een keer goed hard van achteren met een koekenpan op z,n vetnek timmeren. Zo hard tot dat er stront uit z,n ogen komt![]()
Neem contact op met het onderstaande broodje, het kan vast wel iets regelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:33 schreef Remsjo het volgende:
Waarom moeten het altijd vmbo-ers en/of mbo-ers zijn? Ben zelf mbo geschoold en ik verlaag me toch echt niet tot zo'n niveau dat ik iemand in elkaar sla omdat haar vader iets verkeerds gedaan heeft.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:17 schreef Drinky het volgende:
Waarschijnlijk zo'n VMBO'er of een MBO'er, of een ongeschoolde tokkie, dat zijn meestal de mensen die zo irrationeel reageren
Ik vind het trouwens echt een trieste gozer, die zoiets flikt. Opsluiten die gast!
quote:S Hen,
* Het slachtoffer is niet meerdere malen getrapt in het gezicht (van een aantal personen gehoord) * Er wordt van 1 kant gekeken naar het verhaal, was is de andere kant?! * Meerdere personen hebben het betreffende meisje diezelfde (!!) middag nog met de moeder zien lopen. . Ik neem het niet op voor deze jongen, maar denk twee keer na voordat je je conclusie trekt. . Groeten S
Beledigend? Ongepast? Meld het ons
30/09/09 17u57
S Hen,
Beste mensen, . Wat hier gebeurd is, is absoluut niet goed te keuren maar ik wil graag laten weten aan iedereen dat wat in het artikel staat niet helemaal klopt. Ik ken de jongen persoonlijk en het meisje heb ik een aantal keer gezien. Ik wil nog even nadrukkelijk vermelden dat het een normale jongen is zonder gekke achtergrond. Er waren al wel eerder onenigheden tussen deze twee personen. Ik wil jullie even de volgende FEITEN meededelen: *Het meisje is geen seconde bewusteloos geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |