abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:40:09 #176
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73338061
Ik post het alleen wel vol hoor net mijn eigen samengesteld pakketje besteld, de 4 plates van hierboven en dan de topcoat, zilver en zwarte lak. (kan altijd nog kleurtjes bijbestellen he?)

waarom kan je eigenlijk geen reguliere topcoat gebruiken op de Konad lak?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73338281
Hoeveel ben je daar in totaal voor kwijt Puckzzz?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:12:00 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73338975
Er zit een stempel en schraper bij, en dan ben ik 34 euro kwijt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73339040
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik post het alleen wel vol hoor net mijn eigen samengesteld pakketje besteld, de 4 plates van hierboven en dan de topcoat, zilver en zwarte lak. (kan altijd nog kleurtjes bijbestellen he?)

waarom kan je eigenlijk geen reguliere topcoat gebruiken op de Konad lak?
Normale smeert makkelijker uit. De een heeft er last van, de ander niet. Als je een normale wilt gebruiken moet je in ieder geval zorgen voor een flinke klodder topcoat aan het kwastje anders gaat het mis.
Leuke plates. Je hebt er alleen wel twee met drie dezelfde images hè?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73339453
Edit: Al antwoord gegeven.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:37:44 #181
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73339689

Creatief met schilderstape, eerste keer dat ik dat probeer, is prima gelukt vind ik
Ik heb die roze trouwens over die paarse gedaan en dan krijg je een metallic-look !

Verder heb ik een topcoat van Catrice: Nail expert Quik Dry & High Shine.. Superfijn kwastje en 12ml heel goedkoop ook nog..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:45:39 #182
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73339959
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Normale smeert makkelijker uit. De een heeft er last van, de ander niet. Als je een normale wilt gebruiken moet je in ieder geval zorgen voor een flinke klodder topcoat aan het kwastje anders gaat het mis.
Leuke plates. Je hebt er alleen wel twee met drie dezelfde images hè?
Ja dat weet ik, maar ik vind die Leopard ook zo leuk

Leuk PartyHardy!
pi_73340169
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Creatief met schilderstape, eerste keer dat ik dat probeer, is prima gelukt vind ik
Ik heb die roze trouwens over die paarse gedaan en dan krijg je een metallic-look !

Verder heb ik een topcoat van Catrice: Nail expert Quik Dry & High Shine.. Superfijn kwastje en 12ml heel goedkoop ook nog..
Leuk!
pi_73340661
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:26:19 #185
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73341255
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof!! Dat is iets om te onthouden en ook eens te proberen
Don't come closer, I might hurt you
pi_73341275
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof .
pi_73342753
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef mmascha het volgende:
Op welke website kon je ook alweer zien hoe het er ook echt op je nagels uitziet?
Als je naar www.veelsieraden.nl gaat en dan naar de categorie Imagplates. Dan zie je voor elke imageplate voorbeelden.

De voorbeelden komen in beeld als je op de foto van de imageplate klikt.
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_73345996
Vanavond voor iets braafs gegaan

Lakje van de Hema, niet veel soeps qua lakken. 3 lagen en moest 'm verdunnen anders werd 't helemaal niks.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:33:27 #190
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73346250
Lief kleurtje
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:34:06 #191
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73346271
Party Hardy wat leuk gedaan!
Ik heb gisteravond mijn bestelling geplaatst bij http://konadnailart.com/index.html, dit alles voor maar 39euro inclusief verzendkosten

Ik hoop dat ze net zo snel zijn als de vorige keer,toen had ik het met 6dgn in huis
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73346546
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

hoe doe je dat precies met schilderstape?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73346672
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Vanavond voor iets braafs gegaan

[ afbeelding ]

Lakje van de Hema, niet veel soeps qua lakken. 3 lagen en moest 'm verdunnen anders werd 't helemaal niks.
Oeiii mooi kleurtje!

ik kan bijna niet wachten om mijn nagels ook weer een kleurig lakje te geven! Maarrr nog ff wachten, ben nog bezig met mijn nagelverharderkuur van Herome. Nu 1 week bezig, dus nog 1 week erbij en dan klaar daarmee.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73346702
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
¤1.39 bij Kruidvat! ik heb ook meteen blauw en goud meegenomen. Mooi babymetallic blauw
ohnoes, morgen nóg meer nagellak kopen
tof, die metallic kleurtjes
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:57:23 #195
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73346850
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoe doe je dat precies met schilderstape?
Heel makkelijk: gewoon je nagels lakken in een mooie kleur.. goed droog laten worden en dan een stuk tape afknippen wat iets groter is als je nagel ongeveer.. (schilderstape blijft beter gehecht aan je nagel)
Dat er schuin op plakken en het stukje wat nog ongedekt is door de tape lakken in een andere kleur.. even laten drogen en dan eraf trekken. Je hebt dan een super scherpe lijn

Ik wil wel eens zien hoe het is geworden mocht je het ook gaan proberen!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73347244
thanks ladies!

Ik doe french/americ. manicures ook altijd met plakband Ook voor die scherpe lijn, die sjabloontjesdingen vind ik niks.

@Guess: Dat beloven mooie foto's te worden, zie er al naar uit
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:29:52 #197
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73348869
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:57 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Heel makkelijk: gewoon je nagels lakken in een mooie kleur.. goed droog laten worden en dan een stuk tape afknippen wat iets groter is als je nagel ongeveer.. (schilderstape blijft beter gehecht aan je nagel)
Dat er schuin op plakken en het stukje wat nog ongedekt is door de tape lakken in een andere kleur.. even laten drogen en dan eraf trekken. Je hebt dan een super scherpe lijn

Ik wil wel eens zien hoe het is geworden mocht je het ook gaan proberen!
'lijkt me leuk, ga ikz eker eens proberen
pi_73361061
ik heb weer wat gespot hoor:

Hoe geniaal is dat! Voor je bijna lege flesjes!

[ Bericht 8% gewijzigd door snkr-xxx op 04-10-2009 17:00:29 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 16:57:54 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73361482
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef snkr-xxx het volgende:
ik heb weer wat gespot hoor:

Hoe geniaal is dat! Voor je bijna lege flesjes!
Ik zag nix

edit> lamaar...nu wel...
pi_73361500
Haha shit, ff op m'n eigen server knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')