quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:01 schreef snkr-xxx het volgende:
Lindytje, jouw pinkie is het echt het schattigste ooit!
Van dat merk is er wel een matte zwart, maar ze shippen niet naar Nederland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets?
http://nailgal.com/displayimage.php?album=random&cat=31&pos=-19760
Zoya kan je online volgens mij wel kopen maar ik weet zo even niet waar. OPI heeft volgens mij ook zwart in verschillende uitvoeringen maar ik heb geen voorbeelden zo.
Ik heb heel lang niet gelakt, nu nieuwe gekocht van Essence dus komt gewoon zo uit de winkelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb inmiddels meer verstand van het aflakken van kozijnen () maar wat doe je voor routine dan bij het lakken? Ontvetten? Hoe sla je je nagellak op? In de badkamer, warm, vochtig? Etc etc.
Heb je het altijd of alleen soms of alleen soms bij sommige lakjes?
Ik heb gister de blauwe meegenomen. Ze hebben geen matzwart volgens mij. Wel glanszwart.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, dan ga ik vanaf nu wel beneden lakken.
Ik doe eigenlijk niets met mijn handenNou ja, ik was ze wel eens
maar niets geen creme en zalf en wee tik het. De rode van Essence is best een leuk kleurtje trouwens. Zal de volgende keer wel kijken of er mat zwart bij staat
tof kleurtje zegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
Nu ben ik trouwens hiermee bezig:
[ afbeelding ]
en over dat plassen....ik doe altijd eerst mijn linkerhand helemaal, en als die goed droog is begin ik met rechts. Houd wel in dat ik een paar uur bezig ben met mijn nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |