Ik heb heel lang niet gelakt, nu nieuwe gekocht van Essence dus komt gewoon zo uit de winkelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb inmiddels meer verstand van het aflakken van kozijnen () maar wat doe je voor routine dan bij het lakken? Ontvetten? Hoe sla je je nagellak op? In de badkamer, warm, vochtig? Etc etc.
Heb je het altijd of alleen soms of alleen soms bij sommige lakjes?
Ik heb gister de blauwe meegenomen. Ze hebben geen matzwart volgens mij. Wel glanszwart.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, dan ga ik vanaf nu wel beneden lakken.
Ik doe eigenlijk niets met mijn handenNou ja, ik was ze wel eens
maar niets geen creme en zalf en wee tik het. De rode van Essence is best een leuk kleurtje trouwens. Zal de volgende keer wel kijken of er mat zwart bij staat
tof kleurtje zegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
Nu ben ik trouwens hiermee bezig:
[ afbeelding ]
en over dat plassen....ik doe altijd eerst mijn linkerhand helemaal, en als die goed droog is begin ik met rechts. Houd wel in dat ik een paar uur bezig ben met mijn nagels
Normale smeert makkelijker uit. De een heeft er last van, de ander niet. Als je een normale wilt gebruiken moet je in ieder geval zorgen voor een flinke klodder topcoat aan het kwastje anders gaat het mis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik post het alleen wel vol hoornet mijn eigen samengesteld pakketje besteld, de 4 plates van hierboven en dan de topcoat, zilver en zwarte lak. (kan altijd nog kleurtjes bijbestellen he?)
waarom kan je eigenlijk geen reguliere topcoat gebruiken op de Konad lak?
Ja dat weet ik, maar ik vind die Leopard ook zo leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Normale smeert makkelijker uit. De een heeft er last van, de ander niet. Als je een normale wilt gebruiken moet je in ieder geval zorgen voor een flinke klodder topcoat aan het kwastje anders gaat het mis.
Leuke plates. Je hebt er alleen wel twee met drie dezelfde images hè?
Leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creatief met schilderstape, eerste keer dat ik dat probeer, is prima gelukt vind ik
Ik heb die roze trouwens over die paarse gedaan en dan krijg je een metallic-look !
Verder heb ik een topcoat van Catrice: Nail expert Quik Dry & High Shine.. Superfijn kwastje en 12mlheel goedkoop ook nog..
Leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creatief met schilderstape, eerste keer dat ik dat probeer, is prima gelukt vind ik
Ik heb die roze trouwens over die paarse gedaan en dan krijg je een metallic-look !
Verder heb ik een topcoat van Catrice: Nail expert Quik Dry & High Shine.. Superfijn kwastje en 12mlheel goedkoop ook nog..
Tof!! Dat is iets om te onthouden en ook eens te proberenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je naar www.veelsieraden.nl gaat en dan naar de categorie Imagplates. Dan zie je voor elke imageplate voorbeelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:32 schreef mmascha het volgende:
Op welke website kon je ook alweer zien hoe het er ook echt op je nagels uitziet?
hoe doe je dat precies met schilderstape?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeiii mooi kleurtje!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Vanavond voor iets braafs gegaan![]()
[ afbeelding ]
Lakje van de Hema, niet veel soeps qua lakken. 3 lagen en moest 'm verdunnen anders werd 't helemaal niks.
ohnoes, morgen nóg meer nagellak kopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
¤1.39 bij Kruidvat!ik heb ook meteen blauw en goud meegenomen. Mooi babymetallic blauw
Heel makkelijk: gewoon je nagels lakken in een mooie kleur.. goed droog laten worden en dan een stuk tape afknippen wat iets groter is als je nagel ongeveer.. (schilderstape blijft beter gehecht aan je nagel)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe doe je dat precies met schilderstape?
'lijkt me leuk, ga ikz eker eens proberenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:57 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Heel makkelijk: gewoon je nagels lakken in een mooie kleur.. goed droog laten worden en dan een stuk tape afknippen wat iets groter is als je nagel ongeveer.. (schilderstape blijft beter gehecht aan je nagel)
Dat er schuin op plakken en het stukje wat nog ongedekt is door de tape lakken in een andere kleur.. even laten drogen en dan eraf trekken. Je hebt dan een super scherpe lijn
Ik wil wel eens zien hoe het is geworden mocht je het ook gaan proberen!
Ik zag nixquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:39 schreef snkr-xxx het volgende:
ik heb weer wat gespot hoor:
Hoe geniaal is dat! Voor je bijna lege flesjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |