Ligt eraan hoe je contact met je ouders is.. Ook ligt het eraan hoe je met je contacten verder thuis zit.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
En je hele studententijd bij je ouders zitten? Zonde, heel erg zonde. En bovendien, je krijgt meer stufi, dus heel veel duurder is het niet eens.
Wat voor studie doe je dan, en wat voor bijbaantje heb je?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet mee eens, als je alles zelf moet betalen: studie, ziektekosten, boeken, huur, levensonderhoud, leuke dingen etc. Is best lastig hoor, zeker als je een zware studie hebt. Ik heb op dit moment ook nog geen studieschuld, maar dit is m'n laatste jaar stufi, daarna zal ik toch meer moeten gaan werken en ook wat lenen.
Dat betekent dus niet dat tijdens je studententijd thuis zitten zonde isquote:Op woensdag 30 september 2009 15:52 schreef AMDB het volgende:
Ik zit iig niet vast aan een sport en ik woon ook niet heel ver van m'n sociale contacten af (woon zelfs samen met 2 van m'n beste vrienden). Maar iig, het heeft voor- en nadelen, bij mij zijn de voordelen véél groter.
Hoeft niet per se hoor. Ik ken iemand van Iraanse afkomst die op de basisschool het advies voor vmbo kreeg. VMBO gedaan, toen havo gedaan. Door omstandigheden niet afgemaakt, MBO-opleiding gedaan. Stufi gekregen. MBO afgemaakt, HBO gedaan. Stufi gekregen. Nu zit hij op de universiteit en krijgt dus geen stufi meer, volgt 2 voltijd studies en werkt 2 avonden in de week en op zaterdag.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dat voorkom ik dus. Ik heb nu een leuke zakcent verdient en heb (buiten mijn prestatiebeurs) geen schuld.
Een studieschuld (buiten prestatiebeurs om) is complete onzin. Je kan makkelijk zonder die lening leven. Als je dat niet kan, doe je ergens wat verkeerd.
Ik bedoel niet dat ik hier last van heb hoor. Ik doe Logistiek, niet zwaar in mijn ogen. En daarbij betalen mijn ouders mijn school. En moet vanaf nu ook eigen ziektekosten gaan betalen. Krijg wel nog aanvullende studiebeurs. Bijbaan was bij TNT, maar daar ben ik gestopt ivm stage, wil ook wat tijd voor de vriendin overhouden. En daarbij, ik heb een redelijk lage huur (250).quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan, en wat voor bijbaantje heb je?
De doorsnee student heeft niet een dergelijke opleidingreeks, laat staan dat die 2 voltijd studies volgt...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor. Ik ken iemand van Iraanse afkomst die op de basisschool het advies voor vmbo kreeg. VMBO gedaan, toen havo gedaan. Door omstandigheden niet afgemaakt, MBO-opleiding gedaan. Stufi gekregen. MBO afgemaakt, HBO gedaan. Stufi gekregen. Nu zit hij op de universiteit en krijgt dus geen stufi meer, volgt 2 voltijd studies en werkt 2 avonden in de week en op zaterdag.
Zijn ouders hebben nagenoeg niks dus alles wat hij doet moet hij zelf financieren. De studie, het dak boven z'n hoofd, kleren, .., alles. Met wat hij met werken verdient is echt niet voldoende.
Leg jij eens uit hoe hij dat allemaal moet betalen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De doorsnee student heeft niet een dergelijke opleidingreeks, laat staan dat die 2 voltijd studies volgt...
quote:Een studieschuld (buiten prestatiebeurs om) is complete onzin. Je kan makkelijk zonder die lening leven. Als je dat niet kan, doe je ergens wat verkeerd.
Oja, nog ff deze quotenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nu een leuke zakcent verdient
Ik zat te twijfelenquote:
Ik verdien toch wel dik 400 per maand hoor, met een zaterdagbaantje..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens, Bootje.. ik kan best inzien dat sommige mensen min of meer gedwongen worden om te lenen.
Huur: 350
Eten: 200
Kleding: 100
Overig: 100
Dan zit je zo op 650 per maand, daar gaat 200 af aan stufi. Is 450 per maand. Als je 8 uur per week werkt à 10 euro per uur is dat 320 euro per maand. Dan red je dat dus niet.
Ik heb overigens zelf geen lening hoor.
4 * 80 = 320quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik verdien toch wel dik 400 per maand hoor, met een zaterdagbaantje..
Lezen schat. Dan heb je zo een beetje al je kosten en uitgaven wel gedekt als je stufi krijgt...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
4 * 80 = 320
Daar kan je nét de huur niet mee betalen
Ik bestuur de vrachtwagenquote:
Ja, dus? JIJ. Ik ging uit van 10 euro per uur. Zijn er zat die dat niet halen.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik verdien toch wel dik 400 per maand hoor, met een zaterdagbaantje..
Niet echt een dagelijkse bjibaan voor studenten he. Meeste moeten meer werken om aan zoveel geld te komen.quote:
SA?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dus? JIJ. Ik ging uit van 10 euro per uur. Zijn er zat die dat niet halen.
Toen ik nog als SA werkte kreeg ik 16.35 netto![]()
. Voor 85% van de tijd niks doen, dat waren nog eens tijden
. En reiskostenvergoeding van 120 per maand terwijl ik met de fiets ging
. Heb er nog steeds spijt van dat ik weggegaan ben daar (viel niet meer te combineren met m'n collegerooster).
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lezen schat. Dan heb je zo een beetje al je kosten en uitgaven wel gedekt als je stufi krijgt...
[..]
Ik bestuur de vrachtwagen
Er zijn genoeg bijbaantjes waar je wel genoeg kan verdienen hoor.. En 8 uur per week werken..? Je hebt vaak genoeg 1 dag in de week vrij. Dan maar niet 2x per week uit..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt een dagelijkse bjibaan voor studenten he. Meeste moeten meer werken om aan zoveel geld te komen.
Student-assistent op de TU/e. Dus als TU/e-student ook in loondienst zijn op de TU/e.quote:
Meestal kun je zondags ook bij de supermarkt werkenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bijbaantjes waar je wel genoeg kan verdienen hoor.. En 8 uur per week werken..? Je hebt vaak genoeg 1 dag in de week vrij. Dan maar niet 2x per week uit..
Voor 2,50 p/uquote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meestal kun je zondags ook bij de supermarkt werken
Grinnikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ben een tijdje nachtkoerier geweest, dat verdiende ook goed. Voor je studie is 't doorgaans niet zo geweldig though.
Beïnvloedt dat je studie?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
's Nachts met koffers gooien op een vliegveld ook niet..
Idd.. Ik wil bij veel bedrijven werken maar echt nooit bij een supermarktquote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, m'n eer. Wat doe je
. Dan nog liever lenen, bootje
.
quote:
Leuk toch? Bij al die 14-jarige giechelkutjesquote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd.. Ik wil bij veel bedrijven werken maar echt nooit bij een supermarktIk ga nog liever dood
Dolle boel, alleen jammer dat de zwerver bij de deur nog meer verdiend dan jij..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk toch? Bij al die 14-jarige giechelkutjes?
.
Alles goed daar?quote:
Jahoor.quote:
quote:
Uitwonendequote:
Er is meer dan de supermarkt...quote:
Nou ja de vergadering was dus afgelastquote:
Vergadering was niet zo'n succes?quote:
Heb je de laatste tijd al wat minder last van migraine?quote:
Ok, lekkere afsluiting van de dag dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja de vergadering was dus afgelasttoen heb ik me maar gewoon bij de rest van de leerlingenraad gevoegd en meegepraat.
En nu vervolgens loopt alles in de soep aan andere afspraken
Wel minder last van migraine, maar meer last van SSH (spierspanningshoofdpijn)quote:Op woensdag 30 september 2009 16:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd al wat minder last van migraine?
quote:
En dat is?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel minder last van migraine, maar meer last van SSH (spierspanningshoofdpijn)
Jezus.. het houdt nooit op zo.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel minder last van migraine, maar meer last van SSH (spierspanningshoofdpijn)
Hoofdpijn door spanning/stress. Mijn spieren in mijn nek en tussen mijn schouderbladen gaan te strak staan waardoor de bloedtoevoer naar mijn hersenen minder soepel gaat als normaal. En dat levert hoofdpijn op.quote:
Gewoon proberen om stress te verminderen en regelmatig gemasseerd worden. Dan blijft het te doenquote:
Altijd een leuke reden om verwend te worden door je partner. 'Schat, kan je me masseren?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon proberen om stress te verminderen en regelmatig gemasseerd worden. Dan blijft het te doen
Holy shi-quote:Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
pas 3 nieuwe flesjes massageolie aangeschaft
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Altijd een leuke reden om verwend te worden door je partner. 'Schat, kan je me masseren?![]()
'
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Holy shi-
Wanneer komt de volgende meet?
Slettebakquote:Op woensdag 30 september 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Holy shi-
Wanneer komt de volgende meet?
quote:
Simulator die 1500 gebruikers simuleert die random tussen de 10 sec en 30min een advertentie opvraagtquote:Op woensdag 30 september 2009 17:25 schreef The_Dean het volgende:
Wat is dat toch voor simulator?
En voor wat voor doeleinden?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Simulator die 1500 gebruikers simuleert die random tussen de 10 sec en 30min een advertentie opvraagten dat voor 15 uur dus morgenochtend is ie klaar
Internet is hier trouwens dood, heb nu de dongle van mn pa gejat
Ze willen mij het huis uitwerkenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie moet er het huis uit?![]()
Goedenavond trouwens
Oh lekker!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Overigens met de exotische geuren Appel, Mango en Framboos
Het is masseren hè, pervert.quote:
Je weet waar dat in uit kan monden...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh lekker!![]()
[..]
Het is masseren hè, pervert.
Bootje toch.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet waar dat in uit kan monden...
Bye.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, ik ga. Ff klaverjassen
Toedels!
Inderdaad lekker (klein beetje heet though ).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:55 schreef The_Dean het volgende:
Naturel chips en een Salsa hot dipsaus
Luctor.quote:
Same.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
chips heb ik nog niet op deze maand. Maar ik ga er nu ook niet meer aan beginnen.
Er lag hier nog een zak naturel in de kast, en de enige manier dat vreet is met een sausje. En nu zag ik toevallig deze vanavond in de supermarkt staan, en maar meegenomen. Wel lekkerquote:Op woensdag 30 september 2009 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:chips heb ik nog niet op deze maand. Maar ik ga er nu ook niet meer aan beginnen.
quote:
het woordje 'eten' mag je weglaten voor een betere zinquote:Op woensdag 30 september 2009 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Same.Die ligt stof te happen ofzo.
Best wel raar, omdat ik vroeger iemand was die niet zonder 1 dag chips kon eten.
Edit: Wat een rare woordvolgorde in die laatste zin.![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er lag hier nog een zak naturel in de kast, en de enige manier dat vreet is met een sausje. En nu zag ik toevallig deze vanavond in de supermarkt staan, en maar meegenomen. Wel lekker
Jup, alleen werd ik wel versierd door een meubelverkoper.quote:
Nu is het teveel?quote:het woordje 'eten' mag je weglaten voor een betere zin
Vroeger moest ik minimaal één keer per week chips eten om op gewicht te blijven, helaas is dat nu niet meer zo.![]()
Ik kan nu niet meer op de fiets naar mijn werkquote:
Waarom?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer op de fiets naar mijn werkWat ik toen wel deed (ook naar school). Daarnaast sportte ik ook minimaal twee keer in de week, nu nog maar één keer.
Door de tunnel mag je niet fietsen.quote:
Is dat lekker? Avondquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, alleen werd ik wel versierd door een meubelverkoper.![]()
Ik en mijn beste vriendin (samen met haar oma en mijn vader, de persoonlijke taxicauffeur) gingen kijken om meubels te kopen, want mijn vriendin ging verhuizen enzo.
Ik ben dus wat later thuis waardoor ik nu avond ga eten.
[..]
Nu is het teveel?
Ga dan ook in een echte provincie wonenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de tunnel mag je niet fietsen.En wegens bezuinigingen van de club, is er een sportavond minder.
Dat is best balen zeg... ik wilde je netr voorstellen dat je bijvoorbeeld 's morgensvroeg kan hardlopen ofzo, maar ik realiseerde dat je best vroeg naar werk moet gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door de tunnel mag je niet fietsen.En wegens bezuinigingen van de club, is er een sportavond minder.
nog vroeger opstaan, trek ik echt niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is best balen zeg... ik wilde je netr voorstellen dat je bijvoorbeeld 's morgensvroeg kan hardlopen ofzo, maar ik realiseerde dat je best vroeg naar werk moet gaan.
Of gewoon een baan vinden op mijn eigen eiland.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan ook in een echte provincie wonen
Of 's avonds. Je kon nu wat kilometer kunnen hardlopen nu.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog vroeger opstaan, trek ik echt niet.![]()
![]()
Maar het is al donker...quote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Of 's avonds. Je kon nu wat kilometer kunnen hardlopen nu.
Niet huilen, lopen!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is al donker...![]()
Ik kan ook mijn Wii aanslingeren.
Doe dan aan huishouden, daar val je ook af.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar even scheren trouwens, raak ik ook gelijk wat gewicht kwijt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik heb Wii Fit, doe het alleen maar één keer in de twee weken of zo.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet huilen, lopen!![]()
Ach, dat is iig íets.
Hmja, kan best saai zijn in je eentje..quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Wii Fit, doe het alleen maar één keer in de twee weken of zo.Zou het eigenlijk dagelijks moeten doen.
Maar zeker op dagen dat ik tot half zes werk en dus pas om half zeven thuis ben, heb ik daar niet echt zin meer in.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe dan aan huishouden, daar val je ook af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb ik een moeder voor hoor.
![]()
En als ik vrij ben/vakantie heb, dan doe ik mijn kamer altijd zelf.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]daar heb ik een moeder voor hoor.
![]()
En als ik vrij ben/vakantie heb, dan doe ik mijn kamer altijd zelf.
Nice.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen kan ik helemaal niet sporten.Maar heb 's avonds wel een personeelsfeest.
![]()
mijn vader kookt altijd op woensdag en ik het weekend. Daarnaast klust mijn pa ook. boodschappen en het huishouden doet mijn moeder. Maar of dat zo moeilijk is.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]![]()
Mannen van tegenwoordig.. 'make me a sandwich, you woman'- instelling.
Mijn vader kan alles.. klussen, huishouden, boodschappen doen, koken, you name it. Alleen moet hij mijn moeder ook wat laten doen.
Dat wel. Ben wel benieuwd daarnaar. Word mijn eerste personeelsfeest.quote:
schoonmaken kan ik ook, ik kan zelfs een was draaien.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met die mannen van tegenwoordig. Dat kan ik ook allemaal wel
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn vader kookt altijd op woensdag en ik het weekend. Daarnaast klust mijn pa ook. boodschappen en het huishouden doet mijn moeder. Maar of dat zo moeilijk is.
Strijken is ook overrated. En voor yuppen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
schoonmaken kan ik ook, ik kan zelfs een was draaien.Alleen strijken ben ik niet zo goed in.
Dat boeit mij werkelijk geen kont eigenlijk. Mijn missie is om te bedenken om Luctor meer te laten bewegen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met die mannen van tegenwoordig. Dat kan ik ook allemaal wel
Dit is van die fucking omgekeerd evenredige emancipatie. Dat jullie graag dezelfde dingen als een man willen doen wil niet zeggen dat wij, mannen, ineens dingen van de vrouw overnemen. Kiezen of delen.
Goeie zaakquote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat boeit mij werkelijk geen kont eigenlijk. Mijn missie is om te bedenken om Luctor meer te laten bewegen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strijken is ook overrated. En voor yuppen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat boeit mij werkelijk geen kont eigenlijk. Mijn missie is om te bedenken om Luctor meer te laten bewegen.
doeiquote:
Iemand heeft een advertentie webservice gemaakt en wil die testen als het dalijk gebruikt wordt en er veel gebruikers op klikken/een advertentie zien.quote:
* DjRex89 meldt zich!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is er weer vandoor?
quote:
Mmmm beerquote:
Best thing against dehydration!quote:
Het is een 'best thing against' heel veel dingenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Best thing against dehydration!
I second thatquote:Op woensdag 30 september 2009 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is een 'best thing against' heel veel dingen.
I second that as well!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn voorstel. Meet op oktoberfest
Oktoberfest is always goodquote:Op woensdag 30 september 2009 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
Prima bijdrage, jna.
En prik maar een datum, ik stem vóór.
morgenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
Prima bijdrage, jna.
En prik maar een datum, ik stem vóór.
* Kuno_van_Dijk packing his bags!quote:
Wat dacht je van Munchen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Strikt genomen is dat vrijdag hè? Mooi, want dan kan ik wel. Locatie?
Perfect place!quote:
Panamera, gt3rs, gt2, cayman of een boxter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
Is goed!
Kuno, jij komt me ff ophalen met een porsche?
Neem ze maar allemaal mee, dan beslissen we hier wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Panamera, gt3rs, gt2, cayman of een boxter?
Kom toch naar groningen dan kiezen we daar wel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neem ze maar allemaal mee, dan beslissen we hier wel.
Als je naar München moet is Groningen - Valkenswaard - München logischer dan Valkenswaard - Groningen - Münchenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kom toch naar groningen dan kiezen we daar wel...
Porsche...?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je naar München moet is Groningen - Valkenswaard - München logischer dan Valkenswaard - Groningen - München.
quote:Top 100 van woensdag 30 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
42. 086 DjRex89
62. 072 Puala
96. 055 Bootje84
Houd jij dat allemaal bij?quote:
Er is een centraal topic voor: Dagcijfers # 188quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Houd jij dat allemaal bij?![]()
Ik heb nog een leuk verhaaltje:
's Morgens loopt er altijd een meid via de achterkant van het gebouw binnen maar daar heb je een pasje voor nodig en die krijgen stagiairs niet. Dus ik vroeg mag ik met jou mee naar binnen? Breed glimlachend zei ze natuurlijk, johDus ik liep mee naar binnen en toen we eindelijk samen binnenwaren zei ik dankjewel, zij zei toen alsjeblieft en weer breed glimlachend. Ze bleef staan tot dat ik helemaal uit het zicht was
Ik zit hier al een paar jaar op FOK! voorheen als bekend user maar nu onder andere naam maar ik heb nog nooit gezien dat er speciaal een topic was voor dagcijfersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is een centraal topic voor: Dagcijfers # 188
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik iets te lang doorwerk, moet ik wel eens rennen om mijn bus te halen.
Telt dat ook.
![]()
Ik om half elf, ben wel klaar wakker maar heb geen zin in werk (gelukkig is er dan ook niet veel te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:54 schreef brtausi het volgende:
Goedemorgen![]()
btw, gister om 22:45 m'n nest in gedoken![]()
Is dat zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:06 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen mensen, net vergadering gehad. Hebben het een half uur over de kleur van bedrijfskleding gehad
Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom heb je zin in vanavond?
quote:
Had dan niks tegen je collega gezegdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef Puala het volgende:ik bedenk net iets.. en mijn collega is het er volledig niet mee eens en gooit alles om. Terwijl ik het verdorie al naar een andere afdeling heb gecommuniceerd
Kennelijk wel, de broeken die monteurs/productie nu hebben zijn kut. Dus er moeten nieuwe komen maar die hebben geen goede kleur.quote:
Ja, maar hij bemoeit zich er gewoon ongevraagd mee. Hij had het gisteren al moeten doen, dus ik krijg net al het gezeur er van over me heen. Toen hij kwam binnenlopen ging hij zich er dus gelijk mee bemoeien enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had dan niks tegen je collega gezegd
Lekker begin van de dag dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar hij bemoeit zich er gewoon ongevraagd mee. Hij had het gisteren al moeten doen, dus ik krijg net al het gezeur er van over me heen. Toen hij kwam binnenlopen ging hij zich er dus gelijk mee bemoeien enzo
Regel nummer 2 nooit iets direct communiceren eerst vragen om goedkeuringquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef Puala het volgende:ik bedenk net iets.. en mijn collega is het er volledig niet mee eens en gooit alles om. Terwijl ik het verdorie al naar een andere afdeling heb gecommuniceerd
Bij mijn vorige stage had ik precies hetzelfde ook zo'n collega die zich bemoeid met mijn zakenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar hij bemoeit zich er gewoon ongevraagd mee. Hij had het gisteren al moeten doen, dus ik krijg net al het gezeur er van over me heen. Toen hij kwam binnenlopen ging hij zich er dus gelijk mee bemoeien enzo
Gelukkig zijn wij er nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef brtausi het volgende:
50/50 kans dat ik vandaag alleen zit (collega is misschien ziek).
Veel communiceren zit er dan vandaag niet in
Bij mij is iedereen aanwezig dus het wordt weer rustigquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef brtausi het volgende:
50/50 kans dat ik vandaag alleen zit (collega is misschien ziek).
Veel communiceren zit er dan vandaag niet in
Echt wel. Ik kan hem wel schieten op het momentquote:
Zwaar irritant gewoonweg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mijn vorige stage had ik precies hetzelfde ook zo'n collega die zich bemoeid met mijn zaken
Ik moest pc van lok. 1 naar lok 2. verhuizen. Dit incl. telefoonnummers. De kabels voor internet/telefoon moesten worden oververhuisd in de telefoonkast. Ik had de oude poortnummers doorgegeven en de nieuwe doorgegeven. Zij waren akkoord, dus prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Regel nummer 2 nooit iets direct communiceren eerst vragen om goedkeuring
Weet je, ik voel me echt veel minder duf sinds ik gestopt ben met koffie drinken. Ik drink nu alleen in de 1e pauze 'n kopje koffie en de rest van de dag gewoon lekker water. Ben veel scherper en frisser sindsdien.quote:
Pure lustquote:
Wijs hem erop dat je er niet van gedient bent en dat hij beter uit moet leggen wat je moet doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
Ik moest pc van lok. 1 naar lok 2. verhuizen. Dit incl. telefoonnummers. De kabels voor internet/telefoon moesten worden oververhuisd in de telefoonkast. Ik had de oude poortnummers doorgegeven en de nieuwe doorgegeven. Zij waren akkoord, dus prima.
En ik loop terug en ik zie dat hij het volledig anders doet
Dat is ook wel zo hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet je, ik voel me echt veel minder duf sinds ik gestopt ben met koffie drinken. Ik drink nu alleen in de 1e pauze 'n kopje koffie en de rest van de dag gewoon lekker water. Ben veel scherper en frisser sindsdien.
Ik heb mijn instructies gevraagd voor hij er was en die gekregen. Alleen hij flikkert het volledig om. Ik heb het gezegd, maar hij walst me volledig platquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wijs hem erop dat je er niet van gedient bent en dat hij beter uit moet leggen wat je moet doen
Ik drink lekker lipton icetea, goddelijk drankjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet je, ik voel me echt veel minder duf sinds ik gestopt ben met koffie drinken. Ik drink nu alleen in de 1e pauze 'n kopje koffie en de rest van de dag gewoon lekker water. Ben veel scherper en frisser sindsdien.
Wat een collegaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb mijn instructies gevraagd voor hij er was en die gekregen. Alleen hij flikkert het volledig om. Ik heb het gezegd, maar hij walst me volledig plat. Dus ik heb geklaagd bij mijn andere collega en die heeft er nog een keer wat van gezegd. Maar hij ziet gewoon niet wat hij doet
Melkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik drink lekker lipton icetea, goddelijk drankjeKoffie drink ik ook maar in mindere maten
Chocomelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Melk
Of gewoon die goedkope ijsthee van de Lidl
Melkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Melk
Of gewoon die goedkope ijsthee van de Lidl
maar dan wel zonder koolzuur, anders heb ik na 1 al genoeg gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik drink lekker lipton icetea, goddelijk drankjeKoffie drink ik ook maar in mindere maten
Dat heb ik dus ookquote:
Met koolzuur drink ik een keer in de zoveel maanden, zonder koolzuur bijna elke dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:29 schreef brtausi het volgende:
[..]
maar dan wel zonder koolzuur, anders heb ik na 1 al genoeg gehad
Dat denk je maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Chocomel, is nog goddelijker dan Lipton Icetea.
Ik haal het bij een groothandel dus lekker goedkoop
Dat dat goedkoper isquote:
Volledig mee eens. We hebben alle 3 een redelijke hekel aan hem.. maar nu krijgt hij waarschijnlijk alsnog een contractverlening omdat hij zogenaamd zulk goed werk aflevert. Alleen wij krijgen klacht na klacht over hemquote:
Hyperrrrrrrrrrrrrrrhyperhyperstuiterstuiterstuiterboingboing!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:32 schreef brtausi het volgende:
[..]
daar wordt ik dus slomer van![]()
vind ze wel lekker, daar niet van
Verzamelen, logboek van maken en net voor zijn contractbesprekingen bij de baas op het buro gooienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Volledig mee eens. We hebben alle 3 een redelijke hekel aan hem.. maar nu krijgt hij waarschijnlijk alsnog een contractverlening omdat hij zogenaamd zulk goed werk aflevert. Alleen wij krijgen klacht na klacht over hem
Dat is ook zo lulligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verzamelen, logboek van maken en net voor zijn contractbesprekingen bij de baas op het buro gooien
Dat dus.quote:
Haha goed idee maar dan moeten de andere "goede" collega's wel meewerken anders gaat dit plan falenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verzamelen, logboek van maken en net voor zijn contractbesprekingen bij de baas op het buro gooien
Maar het werkt welquote:
Zelfdodingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bah, die vieze troep![]()
Ik drink nog liever pure alcohol dan
Al weet je na 1 slok wel in welke kiezen je een vulling hebt zittenquote:
Mwah, hoeft niet beslist. Met naam gemeld worden is wel grondiger, maar het werkte in mijn geval ook met zo'n 70% anonieme meldingenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haha goed idee maar dan moeten de andere "goede" collega's wel meewerken anders gaat dit plan falen
Gewoon anoniem doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik weet niet of ik dat ga durven hoor
Duitslandquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sligro voor elke weeken soms één keer in de maand bij Handelshoff (in Munchengladbach)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, hoeft niet beslist. Met naam gemeld worden is wel grondiger, maar het werkte in mijn geval ook met zo'n 70% anonieme meldingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry, schoot in de lach.
Hey, niet dat ze mij eruit gestemd hebben, wat denk je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Precies, bijna altijd goedkoper dan Nederland. Tabakswaren zijn er wel duur maar gelukkig rook ik nietquote:
Gewoon het tijdstip en de meldingen/situaties noteren, zonder namen. En dan gewoon als de baas er even niet is op zijn buro leggen. Met de groeten van 'afdeling' [bijvoorbeeld].quote:
Dat dacht ik niet, maar ik zie het al voor me. Een directeur die anonieme meldingen ziet en een werknemer ontslaatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, niet dat ze mij eruit gestemd hebben, wat denk je wel
Nja, het is jammer dat het voor mij al snel een twee uur rijden is... dus dan ben je het voordeel al weer kwijt. En zo groot hoef ik niet in te kopen, woon maar alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies, bijna altijd goedkoper dan Nederland. Tabakswaren zijn er wel duur maar gelukkig rook ik niet
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet, maar ik zie het al voor me. Een directeur die anonieme meldingen ziet en een werknemer ontslaat
Door geen namen in de documenten op te nemen?quote:
Als dit er staat dan is het toch niet helemaal anoniemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon het tijdstip en de meldingen/situaties noteren, zonder namen. En dan gewoon als de baas er even niet is op zijn buro leggen. Met de groeten van 'afdeling' [bijvoorbeeld].
Hoeft toch ook niet 100% anoniem.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als dit er staat dan is het toch niet helemaal anoniem
Voor mij half uurtje rijden, we kopen daar meestal verzorgingsproducten en spullen die je lang kan laten staan (bijvoorbeeld blikjes drinken), sterke drank enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, het is jammer dat het voor mij al snel een twee uur rijden is... dus dan ben je het voordeel al weer kwijt. En zo groot hoef ik niet in te kopen, woon maar alleen
Je moet natuurlijk wel verantwoordeljkheid voor je acties durven nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als dit er staat dan is het toch niet helemaal anoniem
Zou toch wel bang zijn dat hij de verkeerde ontslaat, omdat hij zelf die "foute werknemer" zo goed vindtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet 100% anoniem.
Doe mij eens een paar flessen whiskyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mij half uurtje rijden, we kopen daar meestal verzorgingsproducten en spullen die je lang kan laten staan (bijvoorbeeld blikjes drinken), sterke drank enzo
Als een hele afdeling[en] er achter willen en durven staan, dan kan hij niet veel anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zou toch wel bang zijn dat hij de verkeerde ontslaat, omdat hij zelf die "foute werknemer" zo goed vindt
De laatste paar topics ben ik erquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
Dit topic gaat ook opeens weer hard trouwens..
Of ik kijk niet vaan genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We komen eindelijk weer een beetje op stoomquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
Dit topic gaat ook opeens weer hard trouwens..
Of ik kijk niet vaan genoeg
Wij pakken meestal maria krohnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe mij eens een paar flessen whisky
Verder doe ik niet aan blikjes drinken, en die ene pot showergel in de maand
Slibervitch is russisch, zeer lekker maar moet je wel warm drinken anders smaakt het niet. Mariah kronen is ongeveer hetzelfde maar deze smaakt ook koud lekker (net iets andere samenstelling)quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De laatste paar topics ben ik er
Dat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Wodka dan ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Slibervitch is russisch, zeer lekker maar moet je wel warm drinken anders smaakt het niet. Mariah kronen is ongeveer hetzelfde maar deze smaakt ook koud lekker (net iets andere samenstelling)
Is geen vodka het is een borreldrankjequote:
Ik zal eens kijken of ik daar kom, als ik het magnemen van mijn ouders zal ik er eentje meenemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef The_Dean het volgende:
Maar welke whisky's kun je tegen welke prijs leveren?
Mietjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef DjRex89 het volgende:
Ander onderwerp!
Ik heb een trauma overgehouden aan sterke drank!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik daar kom, als ik het magnemen van mijn ouders zal ik er eentje meenemen
Photoshopquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:09 schreef AMDB het volgende:
Hmm, hoe maak ik een kleur geel in een logo snel grijs? In paint met dat opvulding werkt niet, gaat pixel voor pixel. Dan ben ik over 2 weken nog bezig
quote:
Jazzquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef jna het volgende:
Lekker. Wakker worden van een kotsende kat op je bed. Gelukkig was ze zo aardig om het over de rand te doen
Hier ookquote:
In die paint van vista heb je een kwast functiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Photoshop
Of kleurgummen in Paint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |