quote:Op woensdag 30 september 2009 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
De bedoeling van dit topic?
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef jslavenburg het volgende:
Wat moet je doen voor een naamtopic
quote:
Ik heb nog nooit een naamtopic gehad.quote:
Dit is ook mijn eerstequote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een naamtopic gehad.
Dit topic is ook niet compleet zonder jou he?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die TTEindelijk een ander woord voor kanker
!
En jij bent een zielig kindje van 13quote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Kankermongool. Ik kijk een keer in zijn faalboek en hij PM't meteen al dat ik zielig ben omdat ik in zijn fobo kijk. Ja hoor. jslavenburg < mongol.
Even een topicreportje gemaakt. PM's mag je niet openbaar maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Kankermongool. Ik kijk een keer in zijn faalboek en hij PM't meteen al dat ik zielig ben omdat ik in zijn fobo kijk. Ja hoor. jslavenburg < mongol.
Thanks buddyquote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even een topicreportje gemaakt. PM's mag je niet openbaar maken.
Met deze zin begon het ooit ook bij mij. al gauw kreeg ik een naamtopic. Mensen gingen mij steeds toffer vinden, de topics stroomden binnen. Elke dag kreeg ik weer adoraties, het steeg naar mijn hoofd. Ik ging mijzelf zien als de tofste persoon op FOK!, alle andere users waren kut en mijn aanwezigheid niet waard.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een naamtopic gehad.
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even een topicreportje gemaakt. PM's mag je niet openbaar maken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Met deze zin begon het ooit ook bij mij. al gauw kreeg ik een naamtopic. Mensen gingen mij steeds toffer vinden, de topics stroomden binnen. Elke dag kreeg ik weer adoraties, het steeg naar mijn hoofd. Ik ging mijzelf zien als de tofste persoon op FOK!, alle andere users waren kut en mijn aanwezigheid niet waard.
Terwijl weken voorbijvlogen verging de aandacht jegens mij. De adoratietopics bestonden nauwelijks meer en kwamen slechts sporadisch voorbij. Ik begon de waanzin van mijn gedachtegang in te zien, waar was ik mee bezig? Ik besloot mijzelf terug te trekken.
2 jaar later zit ik hier. Een trauma en heroïneverslaving rijker. Ik vraag je naar mij te luisteren, ga niet in op naamtopics. Ze mogen dan aantrekkelijk zijn maar op het einde van de dag ben je alleen maar slechter af.
Ik ken jou alleen van die wanhopige actie met Krentenbol. Triest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Met deze zin begon het ooit ook bij mij. al gauw kreeg ik een naamtopic. Mensen gingen mij steeds toffer vinden, de topics stroomden binnen. Elke dag kreeg ik weer adoraties, het steeg naar mijn hoofd. Ik ging mijzelf zien als de tofste persoon op FOK!, alle andere users waren kut en mijn aanwezigheid niet waard.
Terwijl weken voorbijvlogen verging de aandacht jegens mij. De adoratietopics bestonden nauwelijks meer en kwamen slechts sporadisch voorbij. Ik begon de waanzin van mijn gedachtegang in te zien, waar was ik mee bezig? Ik besloot mijzelf terug te trekken.
2 jaar later zit ik hier. Een trauma en heroïneverslaving rijker. Ik vraag je naar mij te luisteren, ga niet in op naamtopics. Ze mogen dan aantrekkelijk zijn maar op het einde van de dag ben je alleen maar slechter af.
?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef varcento het volgende:
[ afbeelding ]
MUUUDDDDKIIIIPPPPP!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |