Tx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic opgeruimd. Prima dat je hier de tip komt geven, maar laat je niet uit de tent lokken. Je reageer op een gegeven moment zelf ook fout.
Lijkt me toch niet echt de bedoeling, tenzij je topics wel vaker sluit met deze woorden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef sp3c het volgende:
1 verplaatst en 1 gesloten
die van Koeman laat ik open want met sport heeft het niet echt veel te maken en in SHO zal het wel niet gewaardeerd worden
komkommerNWS
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:
sssssssport
kon zo snel niets vergelijkbaars vinden, dus gemoved
Ik sluit me graag hierbij aan:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:40 schreef isogram het volgende:
Opgeruimd staat netjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het zijn idd geen topics waar je moslims, katholieken of homo's kan beledigen![]()
Wat doen die in NWS
ik heb hem niet op slot geflikkerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef Sjaakmat het volgende:
Leuk ook dat je hem gelijk op slot flikkert Vier finaleplaatsen voor Nederland bij WK turnen
Van mij had ie gezien de actualiteit best nog even in NWS mogen blijven staan trouwens.![]()
Hij is dicht. Heel dat topic niet gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
VVD is een criminele organisatie
TT wordt niet gedekt wordt door de OP
Geen bronvermelding in de OP
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb hem niet op slot geflikkerd
Oké, ik ga nu een kloonscan aanvragenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.
het gebeurt dan ook niet zo vaak!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.
Tnx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
w000ps
[..]
het gebeurt dan ook niet zo vaak!!!!
dan moet ik eerst ff in mijn ogen wrijven
Iemand heeft mij allang - en zonder redenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu een kloonscan aanvragen
Ja idd Slappyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Iemand heeft mij allang - en zonder reden- gescand zag ik trouwens!
Lijkt me zo-ie-zo een [POL] topic.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om de baggerposts (de-posts) te verwijderen, Frutsel: Paul Wilders: "stem niet op mijn xenofobe broer" #2
Wist wel perfect "the thin liine" te benoemen tussen [NWS] en [POL]quote:
Daarom zei ik ook dat deel 2 in POL magquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me zo-ie-zo een [POL] topic.
Valt me al langer op dat meer en meer pol-topics in [NWS] staan dan in [POL]. Als dat een gewenste inbreng is dan lijkt me mergen de volgende optie.
Maar goed alles voor het #postcounts zodat een FA weer een nat vlekje heeft.
Had gekunt, maar koos voor deze optie. Kan in POL begonnen worden met een mooi deel 2.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om de baggerposts (de-posts) te verwijderen, Frutsel: Paul Wilders: "stem niet op mijn xenofobe broer" #2
Voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Meh7 het volgende:
Misschien dan ook tijd voor een centraal Wilders-topic in NWS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |