Of het is een prank.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat als ik dat zeg, dat ze me ter plekke de broek van de kont afrukt
Ik heb al iemand, maar ik ben echt baggerslecht in afwijzen gewoon.
Dat ze een ander kiest ofzo
Je hoeft alleen te zeggen dat je iemand hebt, zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat als ik dat zeg, dat ze me ter plekke de broek van de kont afrukt
Ik heb al iemand, maar ik ben echt baggerslecht in afwijzen gewoon.
Dat ze een ander kiest ofzo
Voor mannen wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te zeggen dat je iemand hebt, zo moeilijk is dat niet.
Nee, daar bouw je feestjes mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe printer gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar bouw je feestjes mee.
Ik zei bek.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of het zoveelste verzonnen klaagbaak-verhaal waar je nooit de afloop van hoort na vandaag.
Hij heeft toch wel het 5 kleuren systeem, ipv 2 cartridges? Da's mooier nl.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe printer gekocht
[ afbeelding ]
Je vindt het wel leuk. En je geeft me diep van binnen gelijk. Sletje.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk. En je geeft me diep van binnen gelijk. Sletje.
Ik ken je.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders zou ik toch niet zo reageren zoals net.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef gers het volgende:
moggel![]()
morgen komen groninginse meisjes
quote:
Pics, adressen, hyves, sofi-nummers, nummers van moeders, telefoonnummers, rugnummers graag.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef gers het volgende:
moggel![]()
morgen komen groninginse meisjes
ik heb ook 2 kratjes hertog jan, beter dan heinekenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar bouw je feestjes mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |