Of het is een prank.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat als ik dat zeg, dat ze me ter plekke de broek van de kont afrukt
Ik heb al iemand, maar ik ben echt baggerslecht in afwijzen gewoon.
Dat ze een ander kiest ofzo
Je hoeft alleen te zeggen dat je iemand hebt, zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Ehm ik denk dat als ik dat zeg, dat ze me ter plekke de broek van de kont afrukt
Ik heb al iemand, maar ik ben echt baggerslecht in afwijzen gewoon.
Dat ze een ander kiest ofzo
Voor mannen wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te zeggen dat je iemand hebt, zo moeilijk is dat niet.
Nee, daar bouw je feestjes mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe printer gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar bouw je feestjes mee.
Ik zei bek.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of het zoveelste verzonnen klaagbaak-verhaal waar je nooit de afloop van hoort na vandaag.
Hij heeft toch wel het 5 kleuren systeem, ipv 2 cartridges? Da's mooier nl.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe printer gekocht
[ afbeelding ]
Je vindt het wel leuk. En je geeft me diep van binnen gelijk. Sletje.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk. En je geeft me diep van binnen gelijk. Sletje.
Ik ken je.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders zou ik toch niet zo reageren zoals net.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef gers het volgende:
moggel![]()
morgen komen groninginse meisjes
quote:
Pics, adressen, hyves, sofi-nummers, nummers van moeders, telefoonnummers, rugnummers graag.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef gers het volgende:
moggel![]()
morgen komen groninginse meisjes
ik heb ook 2 kratjes hertog jan, beter dan heinekenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar bouw je feestjes mee.
gewoon 3 kleuren + zwart, zoals alle laserprintersquote:Op woensdag 30 september 2009 15:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel het 5 kleuren systeem, ipv 2 cartridges? Da's mooier nl.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pics, adressen, hyves, sofi-nummers, nummers van moeders, telefoonnummers, rugnummers graag.
En of je daar feestjes mee bouwtquote:Op woensdag 30 september 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb ook 2 kratjes hertog jan, beter dan heinekendaar bouw je ook niet bepaald een feestje mee
Oooooh, laserprinter.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon 3 kleuren + zwart, zoals alle laserprinters?
skön feestjequote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En of je daar feestjes mee bouwt. Afgelopen vrijdag masterlijk feest gebouwd
. Getuige 1 zoeen die in de sloot heeft gepit die nacht
.
was als enigste in de bonusquote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, je maakt jezelf gewoon meer en meer belachelijk.
Voor in de swarma-tent.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oooooh, laserprinter.![]()
Voor thuisgebruik?
ja maar zo'n baas als jouw hoort wel iets te doen met zo'n chickquote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg toch helegaar niet dat ik wat ga doen
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, je maakt jezelf gewoon meer en meer belachelijk.
Heul niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:18 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar zo'n baas als jouw hoort wel iets te doen met zo'n chick
ja waarom niet, veel mooier dan inkt, per printje uiteindelijk goedkoper, en 120 euro is nou niet een astronimosch hoog bedragquote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oooooh, laserprinter.![]()
Voor thuisgebruik?
het is wel heel makkelijk om nu de link met slootwater te maken, daarom doe ik het maarquote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
En of je daar feestjes mee bouwt. Afgelopen vrijdag masterlijk feest gebouwd
. Getuige 1 zoeen die in de sloot heeft gepit die nacht
.
quote:
Te makkelijk ja. Had er niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 30 september 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is wel heel makkelijk om nu de link met slootwater te maken, daarom doe ik het maar
120,- !! Heuh? Ik dacht altijd dat die dingen hartstikke duur waren.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja waarom niet, veel mooier dan inkt, per printje uiteindelijk goedkoper, en 120 euro is nou niet een astronimosch hoog bedrag
Hey bedankt hequote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
[..]Moet je WD versieren, die schijnt dicht bij je te wonen.
idd, de vorige versie heb ik ook, die was nog 350 euro als ik me niet vergis, het gaat in rap tempo omlaag die prijsquote:Op woensdag 30 september 2009 15:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
120,- !! Heuh? Ik dacht altijd dat die dingen hartstikke duur waren.
Echt, apparatuur kost helemaal niets meer tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |