Ja ik voel me zeker meer jongen dan meisje.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
Brum, voel je je ook een jongen? Krimp je in elkaar als ze "mevrouw" en "zij" tegen je zeggen (bij wijze van spreken)? Kijk je naar vrouwen met het gevoel dat je daar absoluut niet bij hoort?
Ja, kut is dat. Ik hoop dat de VU snel reageert!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:13 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja ik voel me zeker meer jongen dan meisje.
Ik vind het vervelend als mijn moeder me meisje of (jonge)dame noemt. Of anderen.
En altijd als ik andere meiden met z'n 3/4/5-en door de stad zag lopen, dacht ik altijd: Wat is daar in hemelsnaam leuk aan? Om gezellig met z'n allen te gaan stadten...?
Of meiden, die om alles giechelen.Vreselijk. Hoor ik niet bij hoor.
tvp = Terug Vind Post, zodat je het topic makkelijk terug kan vinden in je lijst met actieve topics.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 06:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb het al vaker in topics zien staan, maar wat betekent tvp eigenlijk?
Done!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:37 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Overigens is het misschien ook handig als je je laatste berichtje in deel 17 even edit en er een link naar dit topic aan toevoegt, zoals b.v. wonderer hier in deel 16 heeft gedaan, dat maakt het voor toekomstige (her)lezers ook wat makkelijker om de draad te blijven volgen
ja was toch het idee een meet te houden wanneer jij hier in NL zou zijn tochquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
...
Hey MZ. Gaan we nog meeten volgende maand?
Ik ook niet, want dan zit ik in het vliegtuigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef Meike26 het volgende:
Donderdag de 15e kan ik niet...andere donderdagen wel
Die heb je helemaal niet nodig hoor, je kan ze ook gewoon bellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:02 schreef Brummetje_ het volgende:
En ik heb een verwijsbrief voor het VU.
Je zet je vrouwelijke medemens hier wel afschuwelijk neer. Als het zo moest, wilde ik ook geen vrouw meer zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:24 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb kort haar, wil absoluut geen lang haar. Hou totaal niet van meidendingen, zoals stadten/shoppen, nagellak, make-up, tasjes, schoenen, giebelen met vriendinnen, uren tutten, kletsen over jongens, parfum, kettinkjes.
Dit klinkt wel ene beetje als een oproep tot spammen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:28 schreef wonderer het volgende:
Oh, okee. Iedereen dan maar naar Mute Zukini mailen.
Ben je dat van plan dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef wonderer het volgende:
En ik maar denken dat dat in Amerika duur wasVeranderen jullie je achternaam ook trouwens? Dat kan hier in Amerika namelijk wel erbij (en zeker als ik een aanvraag doe tot naturalisatie, dan kan ik meteen een nieuwe naam kiezen) maar in Nederland moet je dat aan de koningin vragen?
Ik snap niet goed waar je op doet met "ik bedoelde het niet rot". Maar zoals ik het zie: je identificeert je met mannen. Je denkt als een man, je voelt als een man, de mensen naar wie je opkijkt en op wie je wil lijken (fysiek en mentaal, je helden) zijn mannen, kortom, je wil behandeld worden als een man, omdat dat natuurlijk voelt. Maar dat doen mensen niet omdat je een vrouwenlijf hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Allereerst, ik bedoelde het niet rot. De voorbeelden die ik gaf ik wilde alleen aangeven waarom ik het denk. Maar als iedereen een "ja maar" heeft... Hoe moet ik dan uitleggen waarom ik denk dat ik als jongen geboren had moeten zijn...? Ik wil trouwens ook naar de meeting komen! Ik kan ook 22 oktober.
Helaas, ik heb wel rechtsbijstandsverzekering maar dan alleen voor verkeer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:30 schreef Joanne35 het volgende:
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Zo ja, dan zou ik die eerst eens bellen, het schijnt dat die in het verleden dat soort dingen wel eens vergoed hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |